Että ovat vaarallisia no monet niitä naamapunaisena hehkutti kuinka ihania ovat nyt ovat kohta kiellettyjä moiset lääppimiset ja aiheesta
Sanoin heti kun lääppimisnäytöt tuli
30
312
Vastaukset
- Anonyymi
Mitens ny sitte itseseäänviihdyttää ajon aikana?
- Anonyymi
Mulla on ensi vuonna tasavuosia eli 60 tulee täyteen.
Hävettää näiden menneisyyteen tarttujien puolesta.
Eikö teillä siellä Esson baarissa ole oikeasti mitän muuta tekemistä kuin potkia kaikin voimin elämän edistymistä vastaan? - Anonyymi
Kosketusnäyttö on parempi kuin näyttö jota ohjataan jollain helvetin rullalla.
- Anonyymi
On todettu vaarallisiksi ja muutos tulee ja sen nyt ymmärsi lapsikin ettei nuo ole toimivia
- Anonyymi
On kamalia nuo. Kaverin Teslassakin se näyttää kuin olisi kikantista haettu joku pelinäyttö ja lätätty kojelautaan kiinni. Ei ikinä.
En kyllä ikinä osta sähköautoakaan koska ne on paskoja.- Anonyymi
Kaverisi on kuitenkin ostanut, onko hän samaa mieltä?
- Anonyymi
Kännykkää ei saa selata ajon aikana, miksi saisi loputtomia valikkoja mistään muustakaan näytöstä.
Kaiken huippu kun teslassa jopa vilkut näytössä, ei voisi typerämpää olla.- Anonyymi
Teslan vilkut ei ole näytössä.
Voi sinua köyhää ressukkaa. - Anonyymi
Saahan kännykkää selata ajon aikana, jos se on kiinni esim kojelaudassa mutta kädessä et saa sitä pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teslan vilkut ei ole näytössä.
Voi sinua köyhää ressukkaa.Voi sinua ressukkaa kun on wanha tesla, uusissa ne ovat näytössä :D
Näytti muuten ihan TV:ssä koeajossa ja haukkui vaikka itsellään samanlainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan kännykkää selata ajon aikana, jos se on kiinni esim kojelaudassa mutta kädessä et saa sitä pitää
Vain vastata puheluun, ei selata.
- Anonyymi
Ei taida teslan näytössä olla mitään säätöä kuinka kauan vilkku päällä kun sammuu heti kaistan vaihdon jläkeen vaikkei ole vielä kääntynyt. Aivan lelusysteemi.
- Anonyymi
Liikenneturvalle vinkki. Läppärileluilla varustetut nykyautot ovat onnettomuusalttiimpia käyttäjälleen ja muillekin tielläliikkujille. Eihän tuosta ole mitään epäselvää ymmärrettäväksi.
- Anonyymi
Miksi sitä näyttöä pitäisi ylenmäärin ajon aikana lääppiä? Eihän niitä erillisnappejakaan saa ajonaikana räpeltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä näyttöä pitäisi ylenmäärin ajon aikana lääppiä? Eihän niitä erillisnappejakaan saa ajonaikana räpeltää.
Ei tavallisia säätimiä tarvitse räplätä, niiden paikan kun muistaa eikä katsetta tarvitse kääntää kuin korkeintaan hetkeksi. Näytöllä sormi pitää kohdistaa tarkasti ettei tee jotain muuta kuin pitäisi, aikaa kuluu ja huomio liikenteestä herpaantuu kun pitää hakea toiminto valikoista.
- Anonyymi
Joskus käy että lasi vetää huuruun pian ajoon lähdön jälkeen ja pitää äkkiä suunnata puhallus tuulilasille oli automatiikka taikka ei sen pitää käydä alle sekunnissa ja kintaat käsissäkin
- Anonyymi
Siksikin omat säätimet hyvä olla. Ihmetyttää vaan automaatti-ilmastoinnissa kun toisen puolen lämpöä säätää, niin puhallus lisääntyy molemmilla puolilla. Pitäisi olla eri puhaltimetkin, varmaan joissain autoissa onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikin omat säätimet hyvä olla. Ihmetyttää vaan automaatti-ilmastoinnissa kun toisen puolen lämpöä säätää, niin puhallus lisääntyy molemmilla puolilla. Pitäisi olla eri puhaltimetkin, varmaan joissain autoissa onkin.
Siellä ilmakanavissa on säätöläppiä joilla ohjataan erikseen lämmintä tai kylmempää ilmaa halutulle puolelle ja jos lämpötilaa haluaa muuttaa, niin se vaatii hetkeksi lisää tehoa ja puhallusta joka sitten tasaantuu kun haluttu lämpötila on saavutettu. Se on näet sitä automatiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ilmakanavissa on säätöläppiä joilla ohjataan erikseen lämmintä tai kylmempää ilmaa halutulle puolelle ja jos lämpötilaa haluaa muuttaa, niin se vaatii hetkeksi lisää tehoa ja puhallusta joka sitten tasaantuu kun haluttu lämpötila on saavutettu. Se on näet sitä automatiikkaa.
Mutta kun toisella puolella on haluttu lämpötila, ei sille puolelle tarvitsisi puhaltaa kovempaa. Onneksi tuossa ei puhalla häiritsvästi kasvoille, mutta aina ei olisi väliksi muutenkaan ja pitää turhaa ääntä.
Ennen oli ärsyttävää olla yhden kyydissä kun laittoi aina viileällä ilmalla puhaltamaan täysillä kuumaa ja erityisesti kasvoille.
- Anonyymi
Hoopoja virityksiä ei jatko paikkaa.💩
- Anonyymi
Ostakaa VW Taigo. Siinä ei ole ylisuurta lääppimisnäyttöä keskellä kojelautaa.
- Anonyymi
Kumma juttu kun mitä parempi ja kalliimpi auto, niin sitä isompi näyttö.
Nythän ne säädöt mitä tarvitaan usein, on nappuloita ja kaikki muut näytön kautta tehtäviä, ainakin useimmissa. Näin se auto ja asiat kehittyy, kokemusten kautta.- Anonyymi
Jotkut tekee mahdollismman paljon voittoa kuten tesla, siksi luopuvat tärkeistäkin kytkimistä.
- Anonyymi
Sähköautot vasta kehittelyvaiheessa taikka pohjolan oloihin ei ole suunniteltu mutta ehkä 10 v päästä latausluukut ei jäädy 12v akku ei hyydy lämmitysjärjestelmät saatu toimimaan sekä ajo liukkaalla ei ole hengenvaarallista
- Anonyymi
Miten latausluukun jäätyminen tai 12v akun hyytyminen liittyy lääppimisnäyttöön ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten latausluukun jäätyminen tai 12v akun hyytyminen liittyy lääppimisnäyttöön ???
Lääppimisnäyttö ei ole sähköautojen ainoa vika.
- Anonyymi
"Täyden viiden tähden tuloksen saavuttamiseksi vaadittaisiin jatkossa perinteiset käyttökytkimet ainakin hätävilkuille, vilkuille, lasinpyyhkimille, äänitorvelle sekä hätäkutsulle.
Taustalla on muun muassa Teslan taloussyistä tukema kosketusnäyttötrendi, johon monet muutkin autonvalmistajat ovat hypänneet innoissaan mukaan. Se kun on huomattavasti halvempaa lätkäistä kaikki mahdolliset toiminnot yhden näytön taakse ja riisua mekaanisia osia kokonaan pois autosta.
Tapahtuvaksi odotettava muutos turvallisuusohjelman arvosteluperusteissa saattaa osaltaan vaikuttaa kehitykseen. Toisaalta osa autonvalmistajista on povannut jo muutenkin kyllästymistä keskikonsolin päälle lätkäistyihin jättinäyttöihin.
Esimeriksi BMW:n toimitusjohtaja Oliver Zipse sanoi Automotive News Europen mukaan Las Vegasissa CES 2023 -tapahtumassa uskovansa näiden katoavan seuraavan kymmenen vuoden aikana autoista kokonaan.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/070cffd2-6015-4d4c-9122-2c58db2bcbbe
Hieno homma, katoaa nuokin typeryydet. Toinen mitä en siedä autoissa on alumiinin väriset pinnat sisätiloissa, heijastelee ja näyttää rumalta, eipä niitäkään enää pahemmin ole. - Anonyymi
Ei ne näytöt kokonaan häviä, sillä nykyautoissa on niin paljon asioita joita voi säätää ja valita miten kaikki toimii. Todennäköisesti ne tärkeät säädöt mitä ajonaina tarvitsee säätää, tullee nappuloiden päähän ja ne harvoin tarvittavat säädöt näyttöön jota ei pysty käyttämään ajon aikana.
- Anonyymi
Älyttömiä ja turhia autossa olevat usean tuuman näytöt keskellä kojetaulun! Tarpeettomia ja häiritsee, auto on siis huonompi tuollaisella.
Onneksi ei ole omassa autossa, tai tule sellaista autoa koskaan. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18321864
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat
Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi1791458Mietin sinua nainen
Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten551002Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta
Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa63751Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.35725Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin
Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi51697Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun111670- 81659
- 36644
- 67623
Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan
Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e303597