Minun kokemuksia

Anonyymi-ap

jotka luin. Minut erotettiin koska en löytänyt seurakunnaasta vaimoa vaan muualta.
Ei voi kantaa tulta helmassa.
Mutta isäni joka oli JT ei koskaan ollut erossa minusta. Auttoi minua kaikin tavoin.
Ei raukkautta voi mikään käsky sammuttaa. Ei Paavalin sanat jotka sanoi närkästyksestä tai vihasta.
Rakkaus on tärkein ja tuleehan se esille Jeesuksen opetuksista.
Nyt olen jälleen JT jäsen mutta olen niinkuin ulkopuolinen ja olen huomannut että
monet eivät edes tervehdi niinkuin minulla olisi tarttuva tauti.
Jos minulla on vaimo jostain muualta, niin olisihan vanhempien olla ymmärtäväisempiä.
70 ja 80 luvulla oli asia yleistä ja asiat onnistiuvat ja ihmiset menivät naimisiin.
Myöhemmällä ajalla siitä tuli kirous vanhempien silmissä, ja asiat sovittiin sisäpiirissä.
Se johti siihen missä minä olen. En kadu. Kun on hyvä vaimo niin on.
Tuntuu siltä kuin vanhemmat kiristäisivät ihmisiä. Ei ihme että niin paljon erotetaan.
Kenen syy? Päättäkää itse!

14

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittajalta tuli niin paksua valhetta, että huh huh vaan. Ottamalla puolison seurakunnan ulkopuolelta ei pidetä suotavana, mutta ei siitä erotetuksi joudu. Toistan jos Jehovan todistaja menee Luterilaisen kanssa naimisiin ei häntä eroteta seurakunnasta. Aloitus on puuta heinää, ja suurta hölynpölyä.

      • Anonyymi

        Aloittaja kertoi tuntemuksistaan. Mistä sinä tiedät, että se oli valhetta?
        Minulla on samat tuntemukset aloittajan kanssa, sillä erolla että en ole mennyt takaisin mokomaan kulttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kertoi tuntemuksistaan. Mistä sinä tiedät, että se oli valhetta?
        Minulla on samat tuntemukset aloittajan kanssa, sillä erolla että en ole mennyt takaisin mokomaan kulttiin.

        Hei ei erotetta jos on maailmallinen vaimo
        O nko ollu suttinaa kun seurusteli jäi kiinni niin on eriasia.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ei erotetta jos on maailmallinen vaimo
        O nko ollu suttinaa kun seurusteli jäi kiinni niin on eriasia.!

        Ei kuulu vartiotornilahkolle mun sutinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kertoi tuntemuksistaan. Mistä sinä tiedät, että se oli valhetta?
        Minulla on samat tuntemukset aloittajan kanssa, sillä erolla että en ole mennyt takaisin mokomaan kulttiin.

        Pelkästään ulkopuolisen kanssa avioituminen ei ole erottamisperuste, kuten on jo tuotu esille. Sitä pidetään silti vääränä ja se voi vaikuttaa asemaan seurakunnassa. Jos seurauksena on ollut erottaminen, asiaan on täytynyt liittyä jotain muutakin ja varsinainen erottamisen syy pitää olla jokin muu. Ehkäpä sutina jo ennen avioliittoa, jolloin erottamisperuste on ollut haureus, tai jos on kovin voimakkaasti ollut eri mieltä vanhinten kanssa siitä miten raamatullisesti saa avioliiton solmia, niin tällöin on voitu erottaa luopumuksen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään ulkopuolisen kanssa avioituminen ei ole erottamisperuste, kuten on jo tuotu esille. Sitä pidetään silti vääränä ja se voi vaikuttaa asemaan seurakunnassa. Jos seurauksena on ollut erottaminen, asiaan on täytynyt liittyä jotain muutakin ja varsinainen erottamisen syy pitää olla jokin muu. Ehkäpä sutina jo ennen avioliittoa, jolloin erottamisperuste on ollut haureus, tai jos on kovin voimakkaasti ollut eri mieltä vanhinten kanssa siitä miten raamatullisesti saa avioliiton solmia, niin tällöin on voitu erottaa luopumuksen takia.

        Asema kultissa. Ketä kiinnostaa?
        Erottaminen on hyvä asia. Eipä tarvitse enää katsella mokomia kulttilaisia.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään ulkopuolisen kanssa avioituminen ei ole erottamisperuste, kuten on jo tuotu esille. Sitä pidetään silti vääränä ja se voi vaikuttaa asemaan seurakunnassa. Jos seurauksena on ollut erottaminen, asiaan on täytynyt liittyä jotain muutakin ja varsinainen erottamisen syy pitää olla jokin muu. Ehkäpä sutina jo ennen avioliittoa, jolloin erottamisperuste on ollut haureus, tai jos on kovin voimakkaasti ollut eri mieltä vanhinten kanssa siitä miten raamatullisesti saa avioliiton solmia, niin tällöin on voitu erottaa luopumuksen takia.

        Teillä on omituinen oppi.
        Jos tuntisitte Raamattua, tietäisitte, että avioliitto alkaa sukupuolisuhteesta. Se on Raamatun linja Mooseksen kirjoista Paavalin kirjeisiin. Raamatun mukaan ei esiaviollisia suhteita edes voi olla, mutta avioliiton ulkopuolisia kyllä.

        Järkeisoppi on järkeisoppi. Raamatun opetus on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on omituinen oppi.
        Jos tuntisitte Raamattua, tietäisitte, että avioliitto alkaa sukupuolisuhteesta. Se on Raamatun linja Mooseksen kirjoista Paavalin kirjeisiin. Raamatun mukaan ei esiaviollisia suhteita edes voi olla, mutta avioliiton ulkopuolisia kyllä.

        Järkeisoppi on järkeisoppi. Raamatun opetus on toinen.

        Taitaapa siis olla aikas lailla Koranin kanssa linjoissa ... passaisi tuntea kirjoitukset ;-)

        "Järkeisoppi on järkeisoppi. Raamatun opetus on toinen."

        Tuossa on pienoinen realismin lapsus, joka viittaa siihen että raamattu on epäjärjellinen ja kaksinaismoralinenkin.

        Edellä olevasta ja teksiuyhteydessä ollen siitä on esimerkkinä mm. se, miten paimentolaiskirjan jumala salli moniavioisuudeen, miesten kovaotaisuuden edessä taipuen .... samaan aikaan kun tahtonaan paljon pienemmästäkin lähti henki.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        Minä tiedän amerikkalaisen lahkon 1900-luvun,olette alistavia,karttaminen yms.ja te peloitatte jäseniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu vartiotornilahkolle mun sutinat.

        Ei kuulu vartiotornilahkolle mun sutinat.

        Ei,mutta jos kuolet niin perintö ensin heille !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on omituinen oppi.
        Jos tuntisitte Raamattua, tietäisitte, että avioliitto alkaa sukupuolisuhteesta. Se on Raamatun linja Mooseksen kirjoista Paavalin kirjeisiin. Raamatun mukaan ei esiaviollisia suhteita edes voi olla, mutta avioliiton ulkopuolisia kyllä.

        Järkeisoppi on järkeisoppi. Raamatun opetus on toinen.

        Teillä on omituinen oppi.
        Jos tuntisitte Raamattua, tietäisitte, että avioliitto alkaa sukupuolisuhteesta. Se on Raamatun linja Mooseksen kirjoista Paavalin kirjeisiin. Raamatun mukaan ei esiaviollisia suhteita edes voi olla, mutta avioliiton ulkopuolisia kyllä.

        Järkeisoppi on järkeisoppi. Raamatun opetus on toinen.

        Oisko sulla kaali sekaisin, avioliitto alkaa sukupuolisuuhteesta?
        Moosen ja Paavali..mossu on on juutalainen ja Pavaali,kuin minä (löysin tien vaikka en uskonut).

        Kumpikin on vanhaa,sellaista outoa ja eivät ole kuin ihmisiä ja heidän sanansa muka käsky?

        He,eivät ole mitään kuin sanan saattajia..Paitsi mosse toi käskyt ja siinä ei ole kirjoituksessa avioliitosta.Eli turhaa paskaa joku lahkolainen houraa taas..
        Minä sanon lahkolainen,jos et löydä RAKKAUTTA, OLE HILJAA ! Sillä sinua kuullaan jos teet ihimisille väärin puheillasi tai teoillasi,sen he tietävät !!!


    • Anonyymi

      "Järkeisoppi on järkeisoppi. Raamatun opetus on toinen."

      -Lahkossa taas vanhimpien käsikirja on "kiinnitä huomiota itseesi ja koko laumaan".

      Se on salainen kirja. Sen vuoksi ei mainosvaltuutettu saa kertoa mitä kirja sanoo aviopuolison kelpaavuudesta vartiotorniuskonnon tuottajalle.

    • Anonyymi

      Kun uskon lahko menee liian pitkälle tulee sairaus seurakuntaan,näin on JT.
      Amerikkalainen lahko 1900luvulta,missä Rakkaus ei kukoista ja karttaminen on eronneille.
      Mikä Rakkaus on heille?
      Rakkauden pitäisi olla suurin jos Kristuksen seuraaja on !!!
      Muutoin häpäisevät Isän tahdon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe