Venäjä sisällissodassa

Anonyymi-ap

136

713

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kippis sille

      • Anonyymi

        🍻🥂


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ukrainan armeijan lähettämät joukot ovat kärsineet suuria kalusto- ja miehistötappioita.
      Matut ovat hylänneet haavoittuneensa paetessaan Brjanskin alueelta. Videomateriaalia netissä jossa matut menettivät maahanlaskun yhteydessä kaksi helikopteria. Myös joukkoja kuljettanut keskiraskas kopteri ammuttiin alas lastinsa kanssa. Ukraina koettaa keventää etelän taisteluita avaamalla uusia rintamalinjoja ja tulittamalla venäläisiä asutuskeskuksia umpimähkään joista siviilit saavat kärsiä. Jostain syystä Suomen maksettu media Mediapoolin johtamana ei kerro tai näytä mitään Ukrainan siviiliväestöön kohdistuvasta terrorista.

      Miksi?

      • Anonyymi

        …Ukrainan siviiliväestöön kohdistamasta terrorista.
        Ihmettelen tosiaan tuota Suomen Mediapoolin harjoittamaa yksipuolista propagandaa.
        Kuka ohjaa tuota propagandan levittämistä ja miksi mediapoolin päätehtävä on ”harmonisoida” tiedonvälitystä? Miksi Mediapooli hyväksyy näitä aiheista koskevien uutisten lähteiksi vain amerikkalaiset lähteenä ml. CIAn puppugeneraattorit RFEn, RLn, Kyiv Postin, Kyiv Independentin ja Politicon?

        Emme oikeastaan enää alemmaksi voi mitenkään vajota. Miksi meillä ei ole median vapautta?
        Kansaa kusetetaan valtamedian levittämän paskan avulla ja vain sokeat ja tyhmät eivät tajua tilannetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        …Ukrainan siviiliväestöön kohdistamasta terrorista.
        Ihmettelen tosiaan tuota Suomen Mediapoolin harjoittamaa yksipuolista propagandaa.
        Kuka ohjaa tuota propagandan levittämistä ja miksi mediapoolin päätehtävä on ”harmonisoida” tiedonvälitystä? Miksi Mediapooli hyväksyy näitä aiheista koskevien uutisten lähteiksi vain amerikkalaiset lähteenä ml. CIAn puppugeneraattorit RFEn, RLn, Kyiv Postin, Kyiv Independentin ja Politicon?

        Emme oikeastaan enää alemmaksi voi mitenkään vajota. Miksi meillä ei ole median vapautta?
        Kansaa kusetetaan valtamedian levittämän paskan avulla ja vain sokeat ja tyhmät eivät tajua tilannetta.

        Opiskele viimeinkin, mitä Mediapooli todella tekee. Se on huoltovarmuusorganisaatio, vaikka sinun kiero lahkosaarnaajasi väittääkin että se on Saatanan ase Venäjää ja sen edustamia Jumalan säätämiä perinteisiä arvoja vastaan.

        https://www.mediapooli.fi/

        >miksi mediapoolin päätehtävä on ”harmonisoida” tiedonvälitystä?

        Miksi valehtelet? Mediapoolilla ei ole mitään tuollaista tehtävää.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Opiskele viimeinkin, mitä Mediapooli todella tekee. Se on huoltovarmuusorganisaatio, vaikka sinun kiero lahkosaarnaajasi väittääkin että se on Saatanan ase Venäjää ja sen edustamia Jumalan säätämiä perinteisiä arvoja vastaan.

        https://www.mediapooli.fi/

        >miksi mediapoolin päätehtävä on ”harmonisoida” tiedonvälitystä?

        Miksi valehtelet? Mediapoolilla ei ole mitään tuollaista tehtävää.

        Harmonisointi tarkoittaa samaa kuin yhdenmukaistaminen ja se on nimenomaan Mediapoolin tehtävä. Ennen meillä oli vapaa media, mutta nykyisin Mediapooli ohjaa median toimintaa ja ohjeistaa mitä uutisoidaan Venäjästä, Ukrainasta, suurvaltapolitiikasta ja Natosta.
        Yhtäkään poikittaista sanaa Natosta tai Ukrainan tukemisesta ei Mediapooli esitä.
        Mediapooli vaikenee Ukrainan sotaan johtaneista syistä eikä sanallakaan kirjoita USAn ja CIAn roolista Ukrainan sodan syttymisessä.

        Miksi koetat kierrellä ja kiistää päivänselviä asioita? Etkö pysty muuhun kuin perusteettomaan tosiasioiden kieltämiseen? Olet ottanut oppia molosta.
        Natokuppa pimentää ja vie terveen järjen.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Opiskele viimeinkin, mitä Mediapooli todella tekee. Se on huoltovarmuusorganisaatio, vaikka sinun kiero lahkosaarnaajasi väittääkin että se on Saatanan ase Venäjää ja sen edustamia Jumalan säätämiä perinteisiä arvoja vastaan.

        https://www.mediapooli.fi/

        >miksi mediapoolin päätehtävä on ”harmonisoida” tiedonvälitystä?

        Miksi valehtelet? Mediapoolilla ei ole mitään tuollaista tehtävää.

        Repe ei ole mikään ruudinkeksijä. Luuleeko se, että Suomessa olisi muka vapaa media?
        Ääliö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repe ei ole mikään ruudinkeksijä. Luuleeko se, että Suomessa olisi muka vapaa media?
        Ääliö.

        Eikö muka Mitävittulaista ja muita Venäjän propagandaa sekä salaliittoroskaa jakavia sivustoja ja "medioita" saa levittää täällä täysin vapaasti? Onko jotakuta uhkailtu pidätyksellä?

        Minusta suhtautuminen saisi olla vähemmän salliva, mutta teidåän iloksenne se sallii kaiken. Kiitoksenne siitä on vittuilu ja isänmaan solvaaminen. 🤮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmonisointi tarkoittaa samaa kuin yhdenmukaistaminen ja se on nimenomaan Mediapoolin tehtävä. Ennen meillä oli vapaa media, mutta nykyisin Mediapooli ohjaa median toimintaa ja ohjeistaa mitä uutisoidaan Venäjästä, Ukrainasta, suurvaltapolitiikasta ja Natosta.
        Yhtäkään poikittaista sanaa Natosta tai Ukrainan tukemisesta ei Mediapooli esitä.
        Mediapooli vaikenee Ukrainan sotaan johtaneista syistä eikä sanallakaan kirjoita USAn ja CIAn roolista Ukrainan sodan syttymisessä.

        Miksi koetat kierrellä ja kiistää päivänselviä asioita? Etkö pysty muuhun kuin perusteettomaan tosiasioiden kieltämiseen? Olet ottanut oppia molosta.
        Natokuppa pimentää ja vie terveen järjen.

        Missä siis sanotaan, että Mediapoolin tehtävä on tuo mediakentän välittämän informaation harmonisointi eli yhdenmukaistaminen?

        Onko se jossain salaisessa asiakirjassa, jonka olemassalolosta saarnaajasi on sinulle kertonut?


      • Sanotaan nyt että tiedän jotain sanomalehdenteosta oikein sisältä päin, joten rysäpöksyläinen länkytyksesi voidaan jättä omaan "arvoonsa".

        Kun pyritään luotettavaan uutisointiin, on tietysti selvää että uutisoidaan paljon samaa. Sinua varten on sitten Mitävittulainen ja muu "vastamedia", jolle luotettavuus ei ole ihan ykkösprioriteetti vaan mennään enemmänkin uutistoimisto Tassin edustamalla linjalla, joka on yksi valehtelun höyryävä kymi jo sadan vuoden ajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repe ei ole mikään ruudinkeksijä. Luuleeko se, että Suomessa olisi muka vapaa media?
        Ääliö.

        Montako toimittajaa SUOMESSA on .............

        a) on joutunut pakenemaan maasta?.
        b) pahoinpidelty?.
        c) pidätetty tekaistuin perustein?.
        d) murhattu valtion turvallisuusviranomaisten toimesta?.

        Montako suomalaista mediaa on joutunut poistumaan maasta, suomen valtion julistettua ne "ulkomaisiksi agenteiksi?.

        Vastaappa noihin, ÄÄLIÖ!.

        -44.Div.-


    • Anonyymi

      – Otamme maamme takaisin nykyiseltä regiimiltä sentti sentiltä, Vapaan Venäjän legioona ilmoitti Telegramissa uutistoimisto Reutersin mukaan.

      • Anonyymi

        Upeaa


    • Anonyymi

      Venäläinen panssarivaunu tuhoaa siviilien taloja venäläisessä Kozinkan kylässä. Video tapahtumasta leviää viestipalvelu X:ssä, jonne sen on jakanut venäjänkielistä videomateriaalia kääntävä Wartranslated-tili.

      • Anonyymi

        Aiheesta on video , minkä Iltalehti on todennut aidoksi, upeaa, tiltu ei pysty kiistämään asiaa👍👍👍👍


      • Anonyymi

        DEEPFAKE-video. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DEEPFAKE-video. :-)

        Deepfake tiltu!!!


    • Anonyymi

      Keskushallinto ei hallitse enää laita-alueita,soppa on kohta valmis

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuossa videoklipissä on todiste siitä, että sen koirien k*sitolpan mittaisen (vain piilokoroilla) PUUTARHATONTUN kannatusprosentit EIVÄT OLE sitä, mitä kremlin FASISTIJUNTTA valehtelee niiden olevan.

        Itänaapuristamme löytyy myös viisaita ja rohkeita henkilöitä. Kunnia heille, oikeista ja rohkeista teoista.

        -44.Div.-


      • Anonyymi

        Hienoa 👍


    • Anonyymi

      Hyökkäyksen takana ovat Venäjän vapaaehtoisjoukot ja Vapaan Venäjän legioona. Samat ryhmät hyökkäsivät myös toukokuussa 2023 Belgorodiin.

      • Anonyymi

        Mukana on myös romanialaisia vapaaehtoisia.
        Vuosi sitten myös puolalaiset vapaaehtoiset olivat mukana ja he julkaisivat kuvia sosiaalisessa mediassa.

        Nämä siat pitäisi nyt kaikki saada kiinni ja sulkea takaisin lättiin.


    • Anonyymi

      Diktatuurin korttitalo alkaa sortua.

    • Anonyymi

      VENÄJÄ SISÄLLIS-SODASSA
      VENÄJÄLLÄ VALTIOT JÄRJESTELLÄÄN UUDELLA TAVALLA ITSENÄISIKSI VALTIOIKSI.

      • Anonyymi

        Älä unta näe.


      • Anonyymi

        Ryssä hajoaa kymmeniin palasiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssä hajoaa kymmeniin palasiin

        👍👍👍👍

        Slava Ukraini 🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦


    • Anonyymi

      "Naapuruussopimus,"

      #Venäjä rikkoi sen, ei Suomi.#


      "DCA-sopimus, nato."

      #Ne eivät riko mitään lakipykäliä.#

      Pitäisikö mm. näitä jotenkin kommentoida?

      • Kommentoi vaapasti. Olemmehan Suomessa emmekä Venäjällä.


      • "Väitteesi ovat täysin mielipuolisia ja tarkoituksesi tietysti onkin keskustelun tyrehdyttäminen."

        Eli et sitten uhostasi huolimatta kykene perusteltuun kommentointiin. Tiesin sen.

        "Kuinka luulet, selviääkö suomalaiset sodasta Venäjää vastaan?"

        No jos Venäjä hyökkää Suomeen, NATO-maahan, niin Venäjä tuhotaan. Ennen kun olimme yksin, emme tietysti olisi prjnneet Venäjälle.


      • Anonyymi

        Selviääkö ryssä sodasta Ukrainaa vastaan on revelantimpi kysymys


      • Minä pidän lähes varmana, että sota Venäjän ja NATO:n välillä käytäisiin ydinasein ja siksi sitä pitääkin välttää viimeiseen asti. Parhaiten se onnistuu, kun Venäj' pysäytetään nyt Ukrtrainassa. Ja minulla ei ole mitään harhakuvitelmia siitä selviämisestä. Pelkästään Pietariin ja Kuolaan usuisi niin paljon ydinaseita, että Suomi muuttuisi asuinkelvottomaksi, vaikkei tänne ammuttaiisi niitä lainkaan, mitä myöskään en usko. Kerro siis vain, mitä sinä itse ajattelet, äläkä keksi minulle mielipiteitä, jotka eivät ole minun omia mielipiteitäni, valehteleva tiltunen.


      • Puutun vielä toisen kerran tähän. Sinä valehtelet edelleen. Aivan kuten kerroin, valehtelet myös siitä, mitä minä oikeasti kerron. Olet ymmärtänyt keskustelupalstan idean täysin väärin. Tarkoitus ei ole valehdellla ja keksiä opponenteille mielipiteitä, jotka eivät ole heidän omia kantojaan, vaan esitellä omia käsityksiään ja vertailla niitä muiden käsityksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviääkö ryssä sodasta Ukrainaa vastaan on revelantimpi kysymys

        Ei selviä se on varmaa


      • "Ensimmäisessä osiossa molo selittää Venäjän tuhoutuvan jos se hyökkää NATOn jäsenmaahan. Se sota käydään sitten ydinasein. Suomi on NATOn vuoksi kuin nalli kalliolla ja joutuu ydinaseiskun kohteeksi."

        Hyvin mahdollista, jos Venäjä aloittaa sodan NATO:a vastaan.

        " Jos se isku tehdään vain Suomeen niin vastaako siihen iskuun kukaan mitenkään? "

        Tietenkin. Koko NATO hajoaisi tarpeettomana, jos NATO ei puolustaisi jotain jäsenmaataan. Ja mikä olisi syynä Venäjällä iskeä ydinaseilla ydinaseettomaan Suomeen?

        "Ei vastaa, sillä se tietäisi molemminpuolista tuhoa. Ehkä molonkin ymmärtää sen, että Suomi voidaan uhrata jotta oma nahka säästyisi."

        Jos Suomi uhrattaisiin, NATO olisi valtavan paljon turvattomampi.

        "Se on USAn kanta. USA maalitti Suomen kylmän sodan aikana kymmenin ydinkärjin vain tehdäkseen Suomesta läpikulkukelvottoman. Niin paljon USA arvostaa Suomea ja USA on muuttanut Suomen tulevaksi taistelukentäksi typerän maamme poliittisen johdon avustuksella."

        Silloin olimme Neuvostoliiton liittolaisia. Nyt emme ole, vaan USA:n. Emme jouu tatistelukentäksi, ellei fasistinen Putin Kalsarimyrkyttäjä halua kuolla ja tuhota Venäjää.

        "Molo antoi jo vastineen tuolle aiemmin ja väitti NLn maalittaneen Suomen ydinasein. Pyysin siihen lähdettä mutta eihän mololla ole sellaiseen lähdettä. Ei ainakaan mitään sellaista jota pidettäisiin luotettavana. Satavarma fakta."

        Haha, mikä vale. Sait lähteen Iltasanomiin. Ei se tietenkään mikään RT-kanava tai MV-lehti ole, mutta kyllöä siellä kerrottiin, kuinka Neuvostoliitto oli maalittanut suomen ydinaseilla.

        "Molo on natokupassaan sekaisin kuin seinäkello. Ei osaa muuta kuin heittää paskaa ja syytellä muita valehtelijoiksi."

        No mutta sinähän olet pelkkä valehtelija, kuten niin monta kertaa ole osoittanut.


      • No kerropa, miksi sinua pitääisi kutsua, kun jos minä kerron, että haluan rauhaa, niin sinä valehtelet, että minä muka haluaisin sotaa Venäjää vastaan ja kun kerron, että minä tuomitsen kidutuksen ehdottomasti, niin sinä valehtelet, että minä muka haluaisin kidutusvankiloita Suomeen?


      • Missä minä kerroin, että Suomi selviäisi tuollaisesta sodasta voittajana? Minusta kun ainoa tapa voittaa sota Venäjää vastaan on välttää se. Edelleenkään et kykene kertomaan, miksi Venäjä pommittaisi ydinaseilla ydinaseetonta Suomea ja kieltäydyt tajuamasta, että jos NATO ei puolustaisi kaikkia jäsenmaitaan, se hajoaisi tarpeettomana, mikä ei ole yhdenkään jäsenmaan etu.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        No kerropa, miksi sinua pitääisi kutsua, kun jos minä kerron, että haluan rauhaa, niin sinä valehtelet, että minä muka haluaisin sotaa Venäjää vastaan ja kun kerron, että minä tuomitsen kidutuksen ehdottomasti, niin sinä valehtelet, että minä muka haluaisin kidutusvankiloita Suomeen?

        Sinun ihailemasi CIA on ylläpitänyt kidutusvankiloita 2000-luvulla 28:ssa maassa CIAn oman ilmoituksen mukaan. Mukaan kuuluu joukko NATOn jäsenmaita eikä Nato ole millään tavoin koskaan tuominnut isäntänsä kidutuspuuhia. Virallinen Suomi ei myöskään ole tuominnut USAn harjoittamaa kiduttamista ympäri maailmaa.
        Kyse lienee niistä yhteisistä arvoista joita jaamme ja puolustamme.
        NATOn jäsenmaat ovat käyneet 2000-luvulla hyökkäyssotia yli 20 vuoden ajan ja tappaneet satoja tuhansia siviilejä. Sekin on sitä yhteisten arvojen mukaista toimintaa.

        Haagin kv.sotarikostuomioistuin alkoi tutkimaan USAn tekemiä sotarikoksia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan. Siitä USA ei tykännyt ja iski pakotteita Haagin tuomareita kohtaan. Sen koommin uusia tutkimuksia ei ole voitu aloittaa. Vakuudeksi USA on luvannut syytesuojan rikoskumppaneilleen Haagin tuomareita vastaan.

        Se on NATOn arvoyhteisön arvojen mukaista toimintaa.


      • moloch_horridus
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ihailemasi CIA on ylläpitänyt kidutusvankiloita 2000-luvulla 28:ssa maassa CIAn oman ilmoituksen mukaan. Mukaan kuuluu joukko NATOn jäsenmaita eikä Nato ole millään tavoin koskaan tuominnut isäntänsä kidutuspuuhia. Virallinen Suomi ei myöskään ole tuominnut USAn harjoittamaa kiduttamista ympäri maailmaa.
        Kyse lienee niistä yhteisistä arvoista joita jaamme ja puolustamme.
        NATOn jäsenmaat ovat käyneet 2000-luvulla hyökkäyssotia yli 20 vuoden ajan ja tappaneet satoja tuhansia siviilejä. Sekin on sitä yhteisten arvojen mukaista toimintaa.

        Haagin kv.sotarikostuomioistuin alkoi tutkimaan USAn tekemiä sotarikoksia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan. Siitä USA ei tykännyt ja iski pakotteita Haagin tuomareita kohtaan. Sen koommin uusia tutkimuksia ei ole voitu aloittaa. Vakuudeksi USA on luvannut syytesuojan rikoskumppaneilleen Haagin tuomareita vastaan.

        Se on NATOn arvoyhteisön arvojen mukaista toimintaa.

        vaehteöet edelleen minun kin sanomistani, tiltunen. En ole kertonut ihailevani CIA:ta. Ja sinun on aivan turha yrittää esiintyä muka moraalisena, kun et ole tuominnut sitä, että Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä tuhansia ukrainalaisia.


      • Minä kommentoin, kuten huomaat, jos tarkemmin luet. Sinä sen sijaan et kommentoinut sitä, että "miksi sinua pitäisi kutsua, kun jos minä kerron, että haluan rauhaa, niin sinä valehtelet, että minä muka haluaisin sotaa Venäjää vastaan ja kun kerron, että minä tuomitsen kidutuksen ehdottomasti, niin sinä valehtelet, että minä muka haluaisin kidutusvankiloita Suomeen?"


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Missä minä kerroin, että Suomi selviäisi tuollaisesta sodasta voittajana? Minusta kun ainoa tapa voittaa sota Venäjää vastaan on välttää se. Edelleenkään et kykene kertomaan, miksi Venäjä pommittaisi ydinaseilla ydinaseetonta Suomea ja kieltäydyt tajuamasta, että jos NATO ei puolustaisi kaikkia jäsenmaitaan, se hajoaisi tarpeettomana, mikä ei ole yhdenkään jäsenmaan etu.

        NATOn jäsenenä Suomi joutuisi iskujen kohteeksi myös ydinasein jos sota syttyisi NATOn ja Venäjän välillä. Itse tuon kirjoitit, että siinä sodassa käytettäisiin ydinaseita.
        Vai antaako Nato sellaisen sateensuojan ettei Suomea kohtaan iskettäisi ydinaseilla vaan annettaisiin Suomen pommittaa esim. Pietaria ja toimia alustana USAn armeijalle? Taidat olla natokupan lisäksi vielä lapsenuskoinen.
        Se että Suomella ei ole ydinaseita ei suojaa meitä ydinaseilta olemme tuon sairaan idioottiliigan jäsen.

        Kirjoitat itseäsi pussiin koko ajan.
        Koetas miehistäytyä. Olet epäisänmaallinen torvelo. Onneksi kaltaisiasi on todella vähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        NATOn jäsenenä Suomi joutuisi iskujen kohteeksi myös ydinasein jos sota syttyisi NATOn ja Venäjän välillä. Itse tuon kirjoitit, että siinä sodassa käytettäisiin ydinaseita.
        Vai antaako Nato sellaisen sateensuojan ettei Suomea kohtaan iskettäisi ydinaseilla vaan annettaisiin Suomen pommittaa esim. Pietaria ja toimia alustana USAn armeijalle? Taidat olla natokupan lisäksi vielä lapsenuskoinen.
        Se että Suomella ei ole ydinaseita ei suojaa meitä ydinaseilta olemme tuon sairaan idioottiliigan jäsen.

        Kirjoitat itseäsi pussiin koko ajan.
        Koetas miehistäytyä. Olet epäisänmaallinen torvelo. Onneksi kaltaisiasi on todella vähän.

        "NATOn jäsenenä Suomi joutuisi iskujen kohteeksi myös ydinasein jos sota syttyisi NATOn ja Venäjän välillä."

        Juu, noin minäkin uskon, koska Venäjä häviäisi tavanomaisin asein käytävän sodan ja siksi ottaisi ydinaseet käyttöön.

        "Itse tuon kirjoitit, että siinä sodassa käytettäisiin ydinaseita."

        Pidän sitä hyvin todennäköisenä.

        "Vai antaako Nato sellaisen sateensuojan ettei Suomea kohtaan iskettäisi ydinaseilla vaan annettaisiin Suomen pommittaa esim. Pietaria ja toimia alustana USAn armeijalle?"

        Jos Venäjä hyökkäisi NATO-maahan ja sitten häviäsi tavanomaisin asein käytävän sodan, niin veikkaan, että se ottaisi ydinaseet käyttöön ja pommittaisi niillä myös Suomea. Ei isoilla ydinaseilla, koska Pietari on niin lähellä, mutta taktisilla ydinaseilla kyllä.

        " Taidat olla natokupan lisäksi vielä lapsenuskoinen."

        Ai kun olen samaa mieltä kanssasi, että on mahdollista, että Venäjä pommittaisi tuossa tapauksessa ydinasein Suomea? Tuollaisessa sodassa Venäjä todennäköisesti pommittaisi Suomea ydinasein, vaikka emme olisi NATO:n jäsenmaa.

        `"Se että Suomella ei ole ydinaseita ei suojaa meitä ydinaseilta olemme tuon sairaan idioottiliigan jäsen."

        Etkö sinä itse tajua, että olisi sairasta aloittaa sota, jonka Venäjä häviäisi ja ottaa sitten hävittyään ydinaseet käyttöön ja pommittaa niillä myös ydinaseetonta Suomea? Mutta se, pommittaisiko Venäjä Suomea vai ei, on siinä mielessä merkityksetöntä, että pelkästään Pietariin ja Kuolaan osuvat ydinaseet tekisivät Suomesta asuinkelvottoman.

        "Kirjoitat itseäsi pussiin koko ajan.
        Koetas miehistäytyä. Olet epäisänmaallinen torvelo. Onneksi kaltaisiasi on todella vähän."

        Haha. Olet itse pussissa tukiessasi fasisteja. Meitä isänmaallisia Suomen NATO-jäsenyyden kannattajia on Suomessa noin 82% kansastamme ja teitä vastustajia on vain 11%. Eikä teistäkään ylivoimainen valtaosa ole alentunut valehtelemaan meille suomalaisille Venäjän valheita kuten sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviääkö ryssä sodasta Ukrainaa vastaan on revelantimpi kysymys

        Totta👍


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        vaehteöet edelleen minun kin sanomistani, tiltunen. En ole kertonut ihailevani CIA:ta. Ja sinun on aivan turha yrittää esiintyä muka moraalisena, kun et ole tuominnut sitä, että Venäjä kiduttaa tälläkin hetkellä tuhansia ukrainalaisia.

        Miksi muuten Nato toimii läheisessä yhteistyössä CIAn kanssa?
        Nato on toimittanut hyökkäyssodissaan vankeja CIAlle kidutettaviksi.
        Kun CIA tekee iskuja joissa kuolee siviilejä eli NATOn termein tulee ”oheisvahinkoja” niin NATOn edustaja kommentoi ja ilmoittaa NATOn tutkivan iskuja. Nato ei koskaan ole julkisuuteen antanut lausuntoja CIAn tekemistä iskuista siviilejä kohtaan - niitä vain tutkitaan.

        Sitä vielä ihmettelen mistä sinulla riittää lapsenuskoa siihen että jos NATOn ja Venäjän välille syttyvässä käytetään ydinaseita niin Suomea kohtaan niitä ei käytettäisi? Olemmehan vain USAn eteentyönnetty asema Venäjää vastaan ja Suomessa tulee olemaan USAn joukkoja ympäri maata jopa 15 sotilastukikohdassa. Mielestäni on selviö ja luontevaa, että kaikki tällaiset saastuneet kohteet tuhotaan taktisin ydinasein.

        NATOn ja USA liittolaisena oleminen Pietarin ja Kuolan vieressä on kuin istuisimme ruutitynnyrin päällä. Se mikä tässä kauhistuttaa on ettemme itse voi vaikuttaa mitenkään tapahtumien kulkuun vaan päätökset puolestamme tehdään Washingtonissa hyvin epäluotettavien tahojen toimesta.
        Pääsemme satavarmasti sotimaan sillä Nato on antanut jäsenilleen sotatakuun 2000-luvulla. Kyse on vain ajasta. Paikan ja ajan määrää USA.

        Suomalaiset poliittiset päättäjät ovat idiootteja. Historia tulee todistamaan sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten Nato toimii läheisessä yhteistyössä CIAn kanssa?
        Nato on toimittanut hyökkäyssodissaan vankeja CIAlle kidutettaviksi.
        Kun CIA tekee iskuja joissa kuolee siviilejä eli NATOn termein tulee ”oheisvahinkoja” niin NATOn edustaja kommentoi ja ilmoittaa NATOn tutkivan iskuja. Nato ei koskaan ole julkisuuteen antanut lausuntoja CIAn tekemistä iskuista siviilejä kohtaan - niitä vain tutkitaan.

        Sitä vielä ihmettelen mistä sinulla riittää lapsenuskoa siihen että jos NATOn ja Venäjän välille syttyvässä käytetään ydinaseita niin Suomea kohtaan niitä ei käytettäisi? Olemmehan vain USAn eteentyönnetty asema Venäjää vastaan ja Suomessa tulee olemaan USAn joukkoja ympäri maata jopa 15 sotilastukikohdassa. Mielestäni on selviö ja luontevaa, että kaikki tällaiset saastuneet kohteet tuhotaan taktisin ydinasein.

        NATOn ja USA liittolaisena oleminen Pietarin ja Kuolan vieressä on kuin istuisimme ruutitynnyrin päällä. Se mikä tässä kauhistuttaa on ettemme itse voi vaikuttaa mitenkään tapahtumien kulkuun vaan päätökset puolestamme tehdään Washingtonissa hyvin epäluotettavien tahojen toimesta.
        Pääsemme satavarmasti sotimaan sillä Nato on antanut jäsenilleen sotatakuun 2000-luvulla. Kyse on vain ajasta. Paikan ja ajan määrää USA.

        Suomalaiset poliittiset päättäjät ovat idiootteja. Historia tulee todistamaan sen.

        "Miksi muuten Nato toimii läheisessä yhteistyössä CIAn kanssa?"

        Siksi, että CIA antaa NATO:lle tärkeää tiedustelutietoa.

        "Nato on toimittanut hyökkäyssodissaan vankeja CIAlle kidutettaviksi."

        Ai silloin vuosituhannen alussa? No nykyisin Venäjä kiduttaa tuhansia ukrainalaisia sotavankeja tälläkin hetkellä, mutta sinusta se on oikein, kun et suostu sitä tuomitsemaan.

        "Kun CIA tekee iskuja joissa kuolee siviilejä eli NATOn termein tulee ”oheisvahinkoja” niin NATOn edustaja kommentoi ja ilmoittaa NATOn tutkivan iskuja. Nato ei koskaan ole julkisuuteen antanut lausuntoja CIAn tekemistä iskuista siviilejä kohtaan - niitä vain tutkitaan."

        Kerropas, mihin CIA:n iskuihin siviilejä kohtaan viittaat, niin katsotaan mita NATO niist on kertonut.

        "Sitä vielä ihmettelen mistä sinulla riittää lapsenuskoa siihen että jos NATOn ja Venäjän välille syttyvässä käytetään ydinaseita niin Suomea kohtaan niitä ei käytettäisi?"

        Kerropas sinä itse, miksi haluat valhdella minun kannastani, kun minä nimenomaan sanoin, että Suomikin joutuisi Venäjän ydiniskujen kohteeksi, jos Venäjä aloittaisi ydinasodan NATO:a vastaan. Oletko todella noin tyhmä vai pelkkä valehtelija? Min- kirjoitin näin:

        "Jos Venäjä hyökkäisi NATO-maahan ja sitten häviäsi tavanomaisin asein käytävän sodan, niin veikkaan, että se ottaisi ydinaseet käyttöön ja pommittaisi niillä myös Suomea."

        Ja sinä kehtaat valehdella, että minulla muka olisi lapsenusko, että Venäjä ei pommitaisi suomea+ Mikä ihme sinua vaivaa?

        "Olemmehan vain USAn eteentyönnetty asema Venäjää vastaan ja Suomessa tulee olemaan USAn joukkoja ympäri maata jopa 15 sotilastukikohdassa. Mielestäni on selviö ja luontevaa, että kaikki tällaiset saastuneet kohteet tuhotaan taktisin ydinasein."

        Tietenkin Venäjä yrittäisi sitä, jos se aloittaisi ydinsodan NATO:a vastaan. On aivan eri asia, että onnistuisiko se siinä.

        "NATOn ja USA liittolaisena oleminen Pietarin ja Kuolan vieressä on kuin istuisimme ruutitynnyrin päällä."

        Haha. Ilman liittolaista fasistisen ja imperialistisen terroristi- ja rikollisvaltion naapurimaana olisi kuin istuisimme ruutitynnyrin päällä. Kaikkiin muihin sotilaallisesti liittoutumattomiin naapurimaihinsa kun tuo fasistinen diktatuuri jo Euroopassa on hyökännyt tai vähintään lähettänyt joukkoja ja miehittänyt alueita.

        "Se mikä tässä kauhistuttaa on ettemme itse voi vaikuttaa mitenkään tapahtumien kulkuun vaan päätökset puolestamme tehdään Washingtonissa hyvin epäluotettavien tahojen toimesta."

        Huolesi kohdistuu täysin väärään kohteeseen. Päätös siitä, joudummeko sotaan kun tehdään Kremlissä. USA tai NATO eivät ole hyökkäämässä Venäjälle. Venäjä sen sijaan voi olla hyökkäämässä NATO_maihin, jolloin joutuismme sotaan.

        "Pääsemme satavarmasti sotimaan sillä Nato on antanut jäsenilleen sotatakuun 2000-luvulla. Kyse on vain ajasta. Paikan ja ajan määrää USA."

        Haha. NATO-maissa on ollut käytännössä rauha NATO:n perustamisesta lähtien. Eikä NATO ole hyökkäämässä Venäjälle. Jos joudumme sotaan, se johtuu siitä, että fasistinen ja imperialistinen Venäjä itse sen sodan aloittaa.

        "Suomalaiset poliittiset päättäjät ovat idiootteja. Historia tulee todistamaan sen."

        Suomalaiset päättäjät ovat vieneet Suomen parhaaseen turvaan fasistisen ja imperialistisen terroristi- ja rikollisvaltion naapurimaana. Jää nähtäväksi, että ovatko Venäjän päättäjät niin idiootteja, että aloittaisivat sodan NATO:a vastaan, vaikka häviäisivät sellaisen sodan.


    • Anonyymi

      Diktatuurin sisällä kasvaa viha.

      • Anonyymi

        Historia toistaa itseään...


    • Anonyymi

      Venäjän kansa alkaa tajuta ettei ole elämää pakotetussa venäjästä jossa Ei ole sananvapautta,ei vapaata politiikkaa,lapset opetetaan sotimaan ,jne..Free russian..mitä maalla tekee jos ei ole itsemäärrämisoikeutta..ei mitään ja sen venäläiset alkaa tajuamaan....

    • Anonyymi

      "Sinä olet sisällissodassa homokaverisi kanssa,ottiko börje vierasta?"!!!

      • Anonyymi

        Putleristi tyytyy onanoimaan putler 👽 ikonille.


      • Anonyymi

        Mene tumputtamaan bunkkeripapan kuvalle


    • Anonyymi

      Putlet kaput!

    • Anonyymi

      Omituista että siellä on venäläisjoukkoja tuhoamassa Putinin venäläisjoukkoja mutta enpä pane pahakseni.

      Annan 10+ arvosanan ja papukaijamerkin.

      Tiltu se varmaankin osaa selittää asian kuin asian.
      Yleensä vetäisee sukkelasti NATO-kortin ja heti perään Vietnamin.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen Ahvenanmaan 🤣🤣🤣🤣


      • "Venäjän puolelle hyökänneet ukronatsien apulaiset on tuhottu. Jokunen pääsi karkuun mikä on tietenkin valitettavaa.
        Hyvin kävi."

        Ja Belgorodin kuvernööri ilmoitti tuhansien asukkaiden evakuoinneista.

        "Ukronatsit ovat nyt niin vittuuntuneita kärsiemiensä tappioiden vuoksi, että tulittivat puhtaasti siviilikohdetta eli Brjanskin kaupunkia. Lastentarha sai osuman sekä koulun parkkipaikka. Kerrostalon pihalle tullut raketinheittimien ammus rikkoi akkunoita."

        Venäläisethän siellä nahistelevat keskenään.

        "Venäjä ei vastaa iskemällä siviilikohteisiin - siitä puuhassa huolen pitää ukronatsit."

        Älä keht valehdella. Venäjä iskee joka päivä Ukrainassa puhtaasti siviilikohteisiin:

        https://twitter.com/visegrad24/status/1770505363793526983


    • Anonyymi

      No jo on aikakin.

    • Anonyymi

      Missäs maasa on lähes suurlakko ja kansa käy taistelua olemassaolostaan ja oikeudenmukaisesta palkasta. Venäjällä näyttää olevan hiljaista ja kansa on päättäväisesti äänestänyt Putinin puolesta, todellisen yksimielisyyden vallitessa, koska Venäjän kansa tietää, että Putin ajaa heidän asioitaan ja puolustaa heidän maataan.
      Eli tilanne on suomessa joksenkin päinvastainen. Suomessa on menossa lakkotaistelu, meidän uusi presidentti on globalistien tavoitteiden ajaja, ja viis veisaa suomen kansan tarpeista ja hyvinvoinnista.

    • Anonyymi

      Silti ollaan 'maailman onnellisin kansa'.
      Minä näen tuos mantran kansaan kohdistuvana pilkkana.

      Olisiko niin, että jopa sodan aikana, sen ollessa akuutti, ollaan edelleen maailman onnellisin kansa?

    • Anonyymi

      Sotakääpiö raivon partaalla sisällissodasta 🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Asiaa !!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Rajalla tapahtuvaa ei kai voi vielä luokitella sisällissodaksi, muutenhan Suomessakin olisi jo luokiteltu sisällisota, johon hallitus keksii nyt kilvan vaikka mitä hallintakeinoja.

      Viikon kuluttua taas kaikki palaa samaan, ei mitään uutta itärintamalla.

    • Anonyymi

      Putin vapisee bunkkerissaan sisällissodan vuoksi ja antanut fasistisille joukoilleen määräyksen etsiä nimenomaan venäläisiä vapaustaistelijoita .

      Putin viittasi kommenteillaan venäläisistä vapaaehtoisista koostuviin ryhmiin, jotka ovat viimeisen puolentoista viikon aikana tehneet useita hyökkäyksiä Belgorodin ja Kurskin alueille.

      Sisällissota täydessä käynnissä.

      • Anonyymi

        Ja ammukset loppuneet, raha myös, ei sotilaita.
        Ukrainan tuki voidaan lopettaa tarpeettomana:)


      • Siellä on kylläkin Venäjän vastarintaliike vallannut kyliä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö venäjän vapautusarmeija on tsetseenien kanssa vallannut Putini fasisteilta venäläisiä kyliä sisällissota kiihtyy ja venäläisiä patriootteja liittyy koko ajan lisää venäjän vapautusarmeijan riveihin.



    • Anonyymi

      Kyllä Suomessakin alkaa sisällissota jos lakkoilu ei lopu

      • Anonyymi

        Turha on haavees .........

        -44.Div.-


    • Anonyymi

      Kaljat, popparit ja konjakit valmiiksi. 🧐
      Lyödäänkö tässä ensitahdit ryssän sisällissodalle 🍿

      ⬇️
      "erityinen sotilasoperaatio" Belgorodin ja Kurskin alueilla.

      venäjän vapauden legioona ilmoitti avaavansa humanitaarisen käytävän tänään klo 21.00–15.3. klo 7.00 siviilien kiireellistä evakuointia varten Kurskin ja Belgorodin alueilla.

      "Tämän jälkeen käynnistämme massiivisen hyökkäyksen Putinin armeijaa vastaan kuvan kartalla merkityillä siirtokunnilla", Legion sanoi lausunnossaan.

      "Näemme, että Putinin joukot piiloutuvat siviilien joukkoon, joten tehtävämme on varmistaa paikallisen väestön maksimaalinen turvallisuus", Legioona lisäsi.

    • Anonyymi

      Tiltuilla ei ole koskaan laittaa mitään linkkiä omiin väitteisiinsä, on vain lapsellista jankutusta eli tiltutusta

    • Anonyymi

      Niin, paljonkos wagnereita oli juhannusmarssilla? Jos on sotakokemusta kunnolla ja hyvin varustettu joukko kyseessä niin on siellä ainekset ihan reippaaseen viikonloppuun.

      • Anonyymi

        5000 wagneria, bunkkerirotta pakeni tuolloin moskovasta kuten koko muukin eliitti


    • Anonyymi

      Belgorodin kuvernööri: Väestön evakuointi Ukrainan rajalta alkanut

      VENÄJÄ on ryhtynyt evakuoimaan siviiliväestöään Belgorodin alueelta itään kauemmas Ukrainan vastaiselta rajalta.

      Suurin osa leirille tähän mennessä tuoduista tai tulleista on kotoisin Graivoronskin piiristä, joka sijaitsee Venäjän puolella rajaa Ukrainan Harkovan ja Sumyn kaupunkien puolivälissä.

      Seuraavaksi viranomaiset aloittavat Gladkovin mukaan evakuoinnit Belgorodin etelä- ja kaakkoispuolella sijaitsevasta Šebekinon hallintopiiristä.

      Venäjän vapautusarmeija etenee venäjän alueilla

    • Anonyymi

      Iltapaska valehtelee ja aivopesee. Kaikki Ukrainan toimittamat "uutiset" ovat iltapaskalle totta, koska niiden avulla voi lietsoa ryssänvihaa ja "toidstaa" kuinka surkeita venäliset ovat.

      • Anonyymi

        Juurihan täällä kehutaan venäläisiä ja venäläisten vapautusarmeijaa joka puhdistaa venäjää putinin fasisteista ja natsijoukoista .

        Minulle venäläiset ovat juuri näitä patriootteja jotka venäjän sisällissodassa ovat vapauttamassa venäjää putinin fasistijoukoista


    • Anonyymi

      Ryssänvihaa ei tarvitse kenenkään lietsoa. Venäläiset pitävät siitä kyllä itse huolen.

      Putin johdattaa diktatuuriaan entistä syvemmälle sotatalouteen. Totaalisesta sodasta seuraa totaalinen häviö. Ilmeisesti Putin haluaa historian kertauskurssin.

      Venäjän sisällissota on täysin mahdollinen näkymä. Putinilla ei ole mitään reaalimaailmaan liittyvää tietä ulos nykyisestä tilanteesta. Tien päässä odottaa Putinin vääjäämätön tuho. Ja myös venäläisten, jos häntä loppuun asti seuraavat.

    • Anonyymi

      Putlerilla piilopaikat vähissä.

    • Anonyymi

      Sisällissotaa venäjälle on toivottu ja sekaannuttu mahdollisin keinoin sen sisäisiin asioihin.
      Mutta maailman yhtenäisin kansa estää sen onnistumisen.

    • Anonyymi

      Aloituksen linkki iltalehdestä. Kuuluu samaan sarjaan missä iltalehti väittää Putinin kannatuksen olevan 2% Venäjän vaaleissa.

    • Anonyymi

      Evakuointi kiihtyy.?

    • Anonyymi

      Putinin kannatus oli lähes 80% ja Itä-Ukrainan Venäjään liittyneissä valtioissa yli 90%.

      Globalistien järkytys on käsinkosketeltavaa.

      • Anonyymi

        Vain itsenäiseen ajatteluun kykenemätön uskoo nuo valheet.


    • Olisi kiva tiedä koska länsi lopeta tuo lintujen unelmia

    • Anonyymi

      Väistämätöntä diktatuurissa.

    • Anonyymi

      Zelenskiyn ex-neuvonantaja tyrmäsi pelot Venäjän ydinaseuhasta Ukrainassa – ”He todella pitävät meitä omana kansanaan”

      Ukrainan presidentinkanslian ex-neuvonantaja, joka toimi tehtävissään Zelenskyin hallinnossa 1.12.2020 - 17.1.2023, Aleksey Arestovich, antoi huomattavan Venäjä-myönteisen lausunnon. Arestovich muistuttaa, että Venäjä käy Ukrainassa veljessotaa rajoitetuin tavoittein ja aiheuttamatta suuria määriä siviiliuhreja.

      Arestovich vertasi Venäjän federaation erityistä sotilasoperaatiota Ukrainassa muihin sotilaallisiin konflikteihin vuoden 1945 jälkeen ja tuli siihen tulokseen, että Venäjän asevoimien toimet vertautuvat suotuisasti muiden maiden armeijoiden toimiin.

      ”Tämä on ensimmäinen sota sitten vuoden 1945, jossa siviiliuhrit ovat pienemmät kuin sotilaalliset tappiot. Muita tällaisia sotia ei ole.

      Esimerkiksi Vietnamissa yhtä sotilaskuolemaa kohti kuoli 28 siviiliä. Afganistanissa tilanne on sama: jokaista tapettua mujahideenia kohti oli 10-15 siviiliä.

      Ja kaikella kunnioituksella Israelia kohtaan, lasketaanpa kuinka monta Hamasin militanttia on kuollut ja kuinka monta siviiliä on kuollut Gazan kaistalla”, Arestovich painotti.

      Arestovich jatkoi, että Venäjän armeija yrittää kaikin mahdollisin tavoin minimoida siviiliuhrien määrän. Siksi Venäjän federaatio ei myöskään koskaan käyttäisi ydinaseita ukrainalaisia vastaan.

      ”Venäläiset todella pitävät meitä omana [kansanaan], joten he eivät lyö meitä ydinuhkavaatimuksella. He paljastavat sen lännelle”, Ukrainan presidentin kanslian ex-neuvonantaja sanoi.

      Arestovitš jätti tehtävänsä Zelenskyin avustajana skandaalin jälkeen, joka liittyi ukrainalaisen ilmapuolustusjärjestelmän ohjusiskuun asuinrakennukseen Dnepropetrovskissa. Silloinen virkamies myönsi avoimesti, että korkeaan rakennukseen osui ukrainalainen ilmatorjuntaohjus, jonka virallinen Kiovan hallitus vaikeni, koska se syyttää kaikesta Venäjää.

      • Anonyymi

        Höpö höpö venäläisten kätyriksi osoittautunut Aleksey Arestovich ei ollut mikään Zelenskyn neuvonantaja hän oli presidentin kansliapäällikön Andri Jermakin riippumaton neuvonantaja, jolla ei ollut edes valtiollista asemaa.

        Ukrainalaisen Kyiv Independent -lehden (Arestovytšin eron jälkeen kirjoitetun artikkelin) mukaan Arestovytš liittyi 2005 äärioikeistolaiseen Bratstsvo-puolueeseen, jolla oli yhteyksiä Viktor Medvedtšukiin, ja hän oli antanut kiistanalaisia lausuntoja ukrainalaisesta kulttuurista, LGBT-ihmisistä sekä naisista Ukrainan armeijassa. Edelleen lehden mukaan monet hänen lausuntonsa osoittautuivat valheellisiksi tai harhaanjohtaviksi.

        Arestovytš on kirjoittanut some-kommenttejaan venäjäksi, mikä on herättänyt suuttumusta joissakin ukrainalaisissa. Arestovytš antoi myös lausunnon, jonka mukaan taistelut Ukrainassa päättyisivät 2–3 viikossa.

        15. tammikuuta 2023 venäläinen H-22-ohjus osui kerrostaloon Dniprossa. Arestovytš sanoi julkisesti, että Ukrainan ilmatorjunta ampui ohjuksen alas ja se osui kerrostaloon.Arestovytš sanoi myöhemmin YouTube-lähetyksessään tehneensä vakavan virheen ja puolusteli itseään sanoen saaneensa virheellistä tietoa jostain salaisesta lähteestä . Ukrainan ilmavoimat korosti, ettei sillä ollut mahdollisuuksia ampua alas H-22-ohjuksia, ja vaati lisää aseita länsimailta.

        18. tammikuuta Arestovytš lisättiin puoliviralliselle Myrotvorets-”tappolistalle” Ukrainan valtion vihollisista syynä ”PR-sabotaasi venäläisten hyökkääjien hyväksi, osallistuminen aggressioon Ukrainaa vastaan, tietoinen osallistuminen Ukrainan puolustuksen heikentämiseen demoralisaatiolla ja valtion valta- ja hallintorakenteiden heikentäminen”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö venäläisten kätyriksi osoittautunut Aleksey Arestovich ei ollut mikään Zelenskyn neuvonantaja hän oli presidentin kansliapäällikön Andri Jermakin riippumaton neuvonantaja, jolla ei ollut edes valtiollista asemaa.

        Ukrainalaisen Kyiv Independent -lehden (Arestovytšin eron jälkeen kirjoitetun artikkelin) mukaan Arestovytš liittyi 2005 äärioikeistolaiseen Bratstsvo-puolueeseen, jolla oli yhteyksiä Viktor Medvedtšukiin, ja hän oli antanut kiistanalaisia lausuntoja ukrainalaisesta kulttuurista, LGBT-ihmisistä sekä naisista Ukrainan armeijassa. Edelleen lehden mukaan monet hänen lausuntonsa osoittautuivat valheellisiksi tai harhaanjohtaviksi.

        Arestovytš on kirjoittanut some-kommenttejaan venäjäksi, mikä on herättänyt suuttumusta joissakin ukrainalaisissa. Arestovytš antoi myös lausunnon, jonka mukaan taistelut Ukrainassa päättyisivät 2–3 viikossa.

        15. tammikuuta 2023 venäläinen H-22-ohjus osui kerrostaloon Dniprossa. Arestovytš sanoi julkisesti, että Ukrainan ilmatorjunta ampui ohjuksen alas ja se osui kerrostaloon.Arestovytš sanoi myöhemmin YouTube-lähetyksessään tehneensä vakavan virheen ja puolusteli itseään sanoen saaneensa virheellistä tietoa jostain salaisesta lähteestä . Ukrainan ilmavoimat korosti, ettei sillä ollut mahdollisuuksia ampua alas H-22-ohjuksia, ja vaati lisää aseita länsimailta.

        18. tammikuuta Arestovytš lisättiin puoliviralliselle Myrotvorets-”tappolistalle” Ukrainan valtion vihollisista syynä ”PR-sabotaasi venäläisten hyökkääjien hyväksi, osallistuminen aggressioon Ukrainaa vastaan, tietoinen osallistuminen Ukrainan puolustuksen heikentämiseen demoralisaatiolla ja valtion valta- ja hallintorakenteiden heikentäminen”

        Ukrainan presidentinkanslian ex-neuvonantaja, joka toimi tehtävissään Zelenskyin hallinnossa 1.12.2020 - 17.1.2023, Aleksey Arestovich, antoi huomattavan Venäjä-myönteisen lausunnon. Arestovich muistuttaa, että Venäjä käy Ukrainassa veljessotaa rajoitetuin tavoittein ja aiheuttamatta suuria määriä siviiliuhreja.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi Vietnamissa yhtä sotilaskuolemaa kohti kuoli 28 siviiliä. Afganistanissa tilanne on sama: jokaista tapettua mujahideenia kohti oli 10-15 siviiliä.




        Höpö höpö taas ....neuvostoliiton käymässä sodassa afganistanissa venäläiset tappoivat siviileitä järjettömän määrä niin kuin kaikissa muissakin käymissään sodissa kuten nyt Ukrainassa koska se kuuluu venäläiseen sotaoppiin.
        Yli miljoona afganistanilaista sai sodan aikana surmansa ja liki puolet väestöstä, 15 miljoonaa, joutui pakolaisiksi.

        Pari esimerkkiä tästä venäläisestä tarkoituksellisesta siviilien tappamisesta Afganistanissa

        Neuvostoliiton ilmavoimat käyttivät afgaanikylien pommituksissa isoja fosforilla ja magnesiumilla täytettyjä palopommeja, jotka saivat kohteessa aikaan paikallisen tulimyrskyn. Ilmatorjunnan välttämiseksi aloitettiin vuodesta 1983 alkaen ”mattopommitukset” korkealta. Esimerkiksi huhtikuussa 1984 pommitettiin Panshirin laakson kyliä kolmellakymmenellä koneella päivittäin. Terroripommituksien tarkoitus oli tuhota vastarintaliikettä tukevan siviiliväestön elinmahdollisuudet.Tämä maaseudun tyhjennys onnistuikin, sillä 2,8 miljoonaa afganistanilaista pakeni Pakistaniin ja 1,5 miljoonaa Iraniin.

        Vetäytyessään pois Afganistanista Neuvostoliiton joukot halusivat vaikuttaa vastustajaansa suorittamalla häirintäluontoisia kostoiskuja ballistisilla Scud-ohjuksilla. Kaksi ohjusta osui tarkoituksella Asadabadin kaupungin torille, jolloin 300 ihmistä kuoli ja 500 haavoittui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan presidentinkanslian ex-neuvonantaja, joka toimi tehtävissään Zelenskyin hallinnossa 1.12.2020 - 17.1.2023, Aleksey Arestovich, antoi huomattavan Venäjä-myönteisen lausunnon. Arestovich muistuttaa, että Venäjä käy Ukrainassa veljessotaa rajoitetuin tavoittein ja aiheuttamatta suuria määriä siviiliuhreja.

        "Arestovich muistuttaa, että Venäjä käy Ukrainassa veljessotaa rajoitetuin tavoittein ja aiheuttamatta suuria määriä siviiliuhreja."

        Kuten sanottua kyseinen henkilö on luettu pitkään jo venäjän hallinnon toimijaksi ja kätyriksi eikä ihme kun tuollaisia venäjämielisiä valheita propagandassaan levittää koko maailma on seurannut Ukrainan sotaa ja saanut seurata Butsasta lähtien venäjän tekemiä siviilien joukkomurhia raiskauksia ja muuta järjetöntä väkivaltaa jokaiselta vapautetuilta alueilta on löydetty suuria joukkohautoja venäläisten jäljiltä ja siviilikohteisen pommituksia olemme saaneet todistaa lukemattomia ....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan presidentinkanslian ex-neuvonantaja, joka toimi tehtävissään Zelenskyin hallinnossa 1.12.2020 - 17.1.2023, Aleksey Arestovich, antoi huomattavan Venäjä-myönteisen lausunnon. Arestovich muistuttaa, että Venäjä käy Ukrainassa veljessotaa rajoitetuin tavoittein ja aiheuttamatta suuria määriä siviiliuhreja.

        Ja se Arestovichin lausuntoan on täyttä paskapuhetta, koska Venäjä tietoisesti päivittäin iskee ukrainalaisiin siviilikohteiisiin, kerrostaloihin, sairaaloihin, päiväkoteihin ja kouluihin ym.


    • Anonyymi

      venäjä sisällissota cia:n propaganda on täyttä paskaa sontaa, valhetta. Ei mitään sisällisotaa tule vaikka cia niin haluaisi ei nämä onnistu missään. Yhdysvallat häviää aina ja nyt syytämänne miljardit menee hukkaan tulette sen jossain vaiheessa tajuamaan.

      • Anonyymi

        " Ei mitään sisällisotaa tule ..."


        Se on jo alkanut 😉👍


    • Anonyymi

      Yli 80% kannatus Putinille, mistä sisällissota tempaistaan?

      Yksittäiset terrori-iskut ainoastaan vahvistavat kansan yhtenäisyyttä.

      • Ai sinä uskoit tuon Venäjän "vaalituloksen". Haha.


      • Anonyymi

        Varmaan noloa olla aivopesty, sua kusetetaan täysillä, ymmärrätkö?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sehän oli jopa 87% se kannatus, nauti siitä vielä lisää! Ehkä se olikin 92% ? Tai miksei 102%!

        Niin tai näin, venäjällä äänestettiin menestyksekkäästi ehdokasta. Kuten Neuvostoliitossa.


    • Anonyymi

      Putlerin 👽 loppu lähenee...

    • Anonyymi

      Nyt viljalle tullia Venäjälle ja Valkovenäjälle...Ukrainasta varastettuja viljoja voidaan näin kätevästi verottaa...kyllä lastentappajaPutinia nyt vituttaa.

      • Anonyymi

        Venäjä varastaa lannoitteet Ukrainasta ja myy niitä Eurooppaan...


    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Sisällissota siirtyi moskovaan!!!!

      • Anonyymi

        Saatanakin majailee siellä.


    • Anonyymi

      Sisällissota siirtyi moskovaan!!!!

      Tässä näkyy natotrollien epätoivoisuus. Neljän naziukrainalaisten palkaamaa terroristia suoritti terroriteon Moskovassa ja natotrollit kutsuvat sitä sisällissodaksi.
      Sisällissota tarkoittaa, että Venäläiset taistelisivat keskenään. Nyt nämä 4 heikkojärkistä terroristia, jotka naziukrainalaiset palkkasivat eivät ole venäläisiä.
      Itseasiassa tässä natotrollit yrittävät valkopestä terroristit - vapaustaistelijoiksi. Näin alas voivat mennä vain natotrollit.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍑 K­­­u­u­­m­­a­­t­­­ ­t­y­­­t­ö­­­t­­­ ­o­d­­o­t­t­­a­­v­­­­a­­t­ ­­s­­­i­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18322711

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2441
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1625
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1424
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1295
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1212
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1142
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      991
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      988
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      100
      831
    Aihe