Ehdotan lakialoitetta

Pitää tehdä lakialoite, että kaikki Suomen kristityt lähetetään käännytystehtäviin islamilaisiin maihin. Aktiivisuutta heillä tuntuu olevan, koska hilluvat kaiket päivät ja yöt täällä ateismipalstallakin.

Nyt on kotimaisten kristittyjen aika laittaa vääräuskoiset kuriin ja mennä toteuttamaan lähetyskäskyä asiallisesti käännytystä kaipaaviin kohteisiin. Niinhän se David Livingstonekin aikoinaan teki. Suomalaiset luterilaiset ovat jo kyllin kastaneet vain pullaa kaffeeseen seurakunnan rupattelutilaisuuksissa ja lihottaneet siinä puuhassa itsensä keskikokoisiksi saimaannorpiksi. Ei muuta kuin Livingstonen tapaan eräretkelle Afrikkaan kuntoilemaan ja kastamaan tällä kertaa pullan sijaan vääräuskoisia!

30

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta on mukavampi käännyttää ateisteja ja tehdä sekin kotisohvalta käsin netin avulla.

      • Ei. Se pitää tehdä Arfikassa. Sinne vaan kaikki käännyttäjät, koska täällähän te ette voi onnistua. Käännytettävän aineksen pitää olla niin vähälahjaista, että pehmoiset juttunne uppoavat siihen. Täällä palstalla te teette itsenne vain naurettavaksi hupijutuillanne.


      • Anonyymi

        Ei ateisteja onnistuta Suomessa käännyttämään, liian oppineita ja sivistyneitä... :)

        Luulevatko uskovaiset tosissaan, että siihen pystyisivät? Eivät ainakaan kiihkouskovaiset siinä onnistu, pitäisi ateistin seota todella pahasti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ateisteja onnistuta Suomessa käännyttämään, liian oppineita ja sivistyneitä... :)

        Luulevatko uskovaiset tosissaan, että siihen pystyisivät? Eivät ainakaan kiihkouskovaiset siinä onnistu, pitäisi ateistin seota todella pahasti...

        Näin on!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Ei. Se pitää tehdä Arfikassa. Sinne vaan kaikki käännyttäjät, koska täällähän te ette voi onnistua. Käännytettävän aineksen pitää olla niin vähälahjaista, että pehmoiset juttunne uppoavat siihen. Täällä palstalla te teette itsenne vain naurettavaksi hupijutuillanne.

        Minä pidän haasteellisista tehtävistä. Siksi käännytän mieluummin ateisteja kuin viattomia ja jo muutenkin siirtomaaherrojen sortamia afrikkalaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän haasteellisista tehtävistä. Siksi käännytän mieluummin ateisteja kuin viattomia ja jo muutenkin siirtomaaherrojen sortamia afrikkalaisia.

        Tuloksesi ovat surkeat. Sinun kannattaa sittenkin muuttaa sinne Afrikkaan.


    • Anonyymi

      Olet vähän myöhässä aloituksesta...

      • Miten niin :O Täällähän käännyttäjät huseeraavat parhaillaan.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Miten niin :O Täällähän käännyttäjät huseeraavat parhaillaan.

        Yrität siis käännyttää käännyttäjiä muualle?

        Mikä ihmeen perussuomalaisten tullivirkailija sinä oikein luulet olevasi?


    • Anonyymi

      Muslimeita ei tule edes yrittää käännyttää. Nuoret tietävät että sama Jumala on myös kristityillä. Monoteistinen usko, Yksi Jumala.

      • Anonyymi

        Tottahan toki! Kristinuskon Jumala puhuu kolmessa persoonassa ja lähettää Poikansa pelastamaan ihmiskunnan, kun taas islamin Jumala ei ole lainkaan kiinnostunut sellaisesta sekoilusta.


      • Muslimeiden mielestä kristityt ovat vääräuskoisia. Kristityt ovat Allahin suhteen ateisteja.


    • Anonyymi

      Hartaat uskovat eivät ole kaikki mitään hihhuleita ja fanaattisia.
      Varsinkin nuoret. Kunnioittavat kaikkia uskontoja. Jeesuksen opetus
      on kansainvälinen sanoma. Ei sitä tiede opeta. " rakkauden kaksoiskäskyä "
      Käsky esitetään Raamatussa Jumalan lain tiivistelmäksi: ”Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi”. Kymmenen käskyn kolme ensimmäistä käskyä liittyvät Jumalan rakastamiseen yli kaiken muun, loput seitsemän käskyä ohjaavat rakastamaan lähimmäistä niin kuin omaa itseä, Omaa persoonaa ja omia oikeuksia rakastetaan ja kunnioitetaan.

      • Lähetyskäskyä pitää noudattaa ja mennä valistamaan vääräuskoisia juuri "oikean" jumalan valintaan. Se ei siis voi olla Joulupukki, Saunatonttu tai Allah.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Lähetyskäskyä pitää noudattaa ja mennä valistamaan vääräuskoisia juuri "oikean" jumalan valintaan. Se ei siis voi olla Joulupukki, Saunatonttu tai Allah.

        Kristittyjen Jumala on oikea, EI MUUT!
        ALLAH ON SAATANASTA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen Jumala on oikea, EI MUUT!
        ALLAH ON SAATANASTA!

        Mene sanomaan tuo islamisteille. Katsotaan, auttaako Jumala sinua siinä tilanteessa vai periikö sinut Saatana.


    • Anonyymi

      Ateistipapin suorittama käännyttäminen:
      Tiedättekö että olette vajakkeja ja luusereita.
      Tulkaa ottamaan kossua tänne alttarille tai lähtekää
      Vixtuun

      • Kossu olisikin ehtoollisella Jeesuksen verenä tarjottuna taatusti tuntuvampi valinta kuin kehno viini. Jeesuksen lihana voisi tyrkyttää ilmakuivattua kinkkua. Ei se oikea Jeesuksen liha kuitenkaan enää olisi tuoretta.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Kossu olisikin ehtoollisella Jeesuksen verenä tarjottuna taatusti tuntuvampi valinta kuin kehno viini. Jeesuksen lihana voisi tyrkyttää ilmakuivattua kinkkua. Ei se oikea Jeesuksen liha kuitenkaan enää olisi tuoretta.

        Pillerit toimii paremmin yksi kerrallaan


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Kossu olisikin ehtoollisella Jeesuksen verenä tarjottuna taatusti tuntuvampi valinta kuin kehno viini. Jeesuksen lihana voisi tyrkyttää ilmakuivattua kinkkua. Ei se oikea Jeesuksen liha kuitenkaan enää olisi tuoretta.

        Sekin vielä,että ehtoollisviini on valkoviiniä!Punaviini olisi parempi veren kuvaaja!
        Ilmeisesti punaviini on assosioitunut kirkkoisillä kuukautisvereen...
        Siksi ehtoollisviiniksi määrättiin valkoviini,joka väriltään muistuttaa virtsaa,assosioituen kirkkoisille johonkin tutumpaan ja turvallisempaan!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pillerit toimii paremmin yksi kerrallaan

        Sinähän sen kokemuksestasi tiedät.
        Ehtoollisella Jeesuksen pillereitä ei vaan syödä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä,että ehtoollisviini on valkoviiniä!Punaviini olisi parempi veren kuvaaja!
        Ilmeisesti punaviini on assosioitunut kirkkoisillä kuukautisvereen...
        Siksi ehtoollisviiniksi määrättiin valkoviini,joka väriltään muistuttaa virtsaa,assosioituen kirkkoisille johonkin tutumpaan ja turvallisempaan!!

        Sepä se. Pullollinen oluttakin voisi olla paikallaan ja sen hikisen öylätin voisi korvata hotdogilla. Alkaisi kirkossa lappaamaan väkeä.


    • Anonyymi

      Ristiretki uskovaiset ovat evoluution muutoksella syntyneet sohvaperunoiksi 🤣

      • Hyvin ja osuvasti sanottu!


      • Anonyymi

        Ennen kaikki oli paremmin!


    • Anonyymi

      On se parempi uskoa edes Allahiin kuin ei mihinkään!

      • Tietenkin faktoihin on hyvä uskoa, kuten esimerkiksi liikennensääntöihin. Mutta keksittyihin satuhahmoihin uskominen on täyttä hulluutta, eikä auta elämässä yhtään minnekään. Liikennesääntöjä noudattamalla pääsee turvallisemmin perille. Jumala ei estä edes renkaan puhkeamista vauhdissa, vaikka siihen J-kuvatukseen uskoisi pää täristen.


    • ”Ei muuta kuin Livingstonen tapaan eräretkelle Afrikkaan kuntoilemaan ja kastamaan tällä kertaa pullan sijaan vääräuskoisia!”

      Tulisi Danielin kirjan uunimyyttikin testattua kun hottentotti grillaa pulleaa kristittyä vartaassa 😆

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      Kuumat, pehmeäpilluiset ja lattialla sätkivät tytöt odottavat sinua. Siansaksa pulppuaa märkien huulten välistä. Valmiina ottamaan kognitiivsen kpasiteettisi sisään ja antamaan Pyhän Hanhen tilalle.

      Paska perse, tyttö, uskovainen ateisti vittusaatana. Hessu perkele. Fysikaalinen Teologia. Luominen.fi, Perse, Mikko Tuuliranta. Mikko Tuulimylly

      Äänestä perkele tätä kommenttia tai muuten Suoli24 kaatuu, saatana

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe