Herran sanaa sekä luterilaisille että hellareille

Anonyymi-ap

Hes.13
1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana.
3 Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!
4 Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.
5 Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä.
6 Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.
7 Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?
8 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.
9 Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
10 Koska he, koska he vievät minun kansani harhaan, sanoen: 'rauha!', vaikka ei rauhaa ole, ja katso, koska he, kun kansa rakentaa seinän, valkaisevat sen kalkilla,
11 niin sano noille kalkilla-valkaisijoille, että se kaatuu. Tulee kaatosade, te syöksytte alas, raekivet, ja sinä pusket puhki, myrskynpuuska,
12 ja katso, seinä kaatuu! Eikö silloin teiltä kysytä: 'Missä on valkaisu, jonka olette sivelleet?'
13 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä kiivaudessani annan myrskynpuuskan puhjeta, kaatosade tulee minun vihastani ja raekivet minun kiivaudestani, niin että tulee loppu.
14 Minä hajotan seinän, jonka te olitte kalkilla valkaisseet, ja syöksen sen maahan, niin että sen perustus paljastuu; niin se kaatuu, ja te saatte siinä lopun. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
15 Niin minä panen kiivauteni täytäntöön seinässä ja niissä, jotka sen kalkilla valkaisivat, ja sanon teille: Ei ole enää seinää eikä sen valkaisijoita,
16 Israelin profeettoja, jotka ennustivat Jerusalemista ja näkivät sille rauhan näkyjä, vaikka ei rauhaa ollut; sanoo Herra, Herra.
17 Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan
18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.
19 Ja te häpäisette minut kansani edessä muutamista ohrakourallisista ja leipäpalasista, kun kuoletatte sieluja, joiden ei olisi kuoltava, ja annatte elää sielujen, jotka eivät saisi elää; kun valhettelette minun kansalleni, joka kuuntelee valhetta.
20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.
21 Ja minä revin teidän huntunne ja pelastan kansani teidän käsistänne, niin etteivät he enää joudu teidän kätenne saaliiksi; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
22 Koska olette valheella murehduttaneet vanhurskaan sydämen, vaikka minä en tahtonut häntä murehduttaa, ja olette vahvistaneet jumalattoman käsiä, ettei hän kääntyisi pahalta tieltänsä ja saisi elää,
23 sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."

16

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntailaisista varoitetaan erityisesti.

      Hes. 13:17

      Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

      • Anonyymi

        Helluntailaisten hurmoskielisiin rukouksiin ei tule mitään vastauksia.

        1. Kun. 18:29

        Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi

        No on tässä varoitusta myös katolisille, luterilaisille ja ortodokseille, jotka hunnuttavat vauvojakin "Jeesuksen morsiamiksi".

        "18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on tässä varoitusta myös katolisille, luterilaisille ja ortodokseille, jotka hunnuttavat vauvojakin "Jeesuksen morsiamiksi".

        "18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja!"

        Suomen laki kieltää lasten naittamisen, mutta hengellinen pedofilia on sallittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on tässä varoitusta myös katolisille, luterilaisille ja ortodokseille, jotka hunnuttavat vauvojakin "Jeesuksen morsiamiksi".

        "18 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja!"

        Pakanakulttuureissa vanhemmat naittavat lapsensa, eikä näiden mielipidettä kysytä. Tosin eivät alaikäiset olisi edes tarpeeksi kypsiä päättämään näin vakavista asioista. Saati sitten vauvat.


    • Anonyymi

      Nehän oli Baalin pappeja. Olen täytetty Pyhällä Hengellä, eikä se ole koskaan ollut "hurmosta". Kun aikanaan Helsingin Lähetysseurakunnan vanhimmat rukoilivat puolestani, että täyttyisin Hengellä, en paljon puhunut kielillä, mutta voima tuli elämään. Se on kestänyr 43 vuotta, kun se perustuu Jumalan Sanaan.
      Apt 2 : 4
      ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä , sen mukaan, mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
      Myös , että Jumalan voima pysyy elämässä, se edellyttää, että uskova pysyy veren alla, päivittäin valvoo tilaansa. "yli kaiken varottavan , varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee"( sanal.4 : 23 )

      • Anonyymi

        Helluntailaiset valehtelee oikean helluntain tapahtumista, kuten kielten puhumisen armolahjasta.

        Helluntaina muutamat apostolit puhuivat oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita.


        Pyhä Henki tuli sitä varten näkyvässä Tulisten Kielten hahmossa puhujan pään päälle.

        Ap. t. 2:3

        Ja he NÄKIVÄT ikäänkuin TULISIA KIELIÄ , jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän ITSEKUNKIN PÄÄLLE.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

        Ap. t. 2:11 toiset meistä ovat syntyperäisiä juutalaisia, toiset uskoomme kääntyneitä, meitä on kreetalaisia ja arabialaisia -- ja me kaikki kuulemme heidän julistavan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."


      • Anonyymi

        Niitä voimia ja henkiä on niin monenlaista. Ja ne voi vain esiintyä Pyhänä Henkenä, vaikka eivät sitä ole. Raamattu kehottaa tutkimaan, mikä henki tai voima on kyseessä. Koetelkaa henget, kehottaa Johannes. Älkää jokaista henkeä uskoko.

        Heti kun suusta alkaa tulla sitä hengen aiheuttamaa sekavaa molotusta, niin keskeytä tuo keilipuhe, ja kysy hengeltä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi !
        Jos heti ei tule vastausta, niin toista kysymys kovemmalla ja käskevämmällä äänellä.

        Jeesus neuvoi tuon henkien koettelemisen tekniikan.

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset valehtelee oikean helluntain tapahtumista, kuten kielten puhumisen armolahjasta.

        Helluntaina muutamat apostolit puhuivat oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita.


        Pyhä Henki tuli sitä varten näkyvässä Tulisten Kielten hahmossa puhujan pään päälle.

        Ap. t. 2:3

        Ja he NÄKIVÄT ikäänkuin TULISIA KIELIÄ , jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän ITSEKUNKIN PÄÄLLE.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

        Ap. t. 2:11 toiset meistä ovat syntyperäisiä juutalaisia, toiset uskoomme kääntyneitä, meitä on kreetalaisia ja arabialaisia -- ja me kaikki kuulemme heidän julistavan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

        Helluntailaiset valehtelee oikean helluntain tapahtumista, kuten kielten puhumisen armolahjasta.

        Helluntaina muutamat apostolit puhuivat oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita.


        No, se on sinun pattipään vain omaa asian ympärillä pyörimistä, adventistina, kun teillä ei ole armolahjoja, koska ne on ellenin kanssa haudattu.

        Tietenkin mainitsemasi kieli- oli sen hetkiseen tilanteeseen näin. Eihän sitä ole kukaan kieltänyt, etkö sinä polonen jo tajua asiaa. Ota Raamattu ja lue hieman kirjoituksia enämpi, niin ei tarvii sinun maata tuon jakeen kohdalla omassa juoksuhaudassa.
        Sinulla on ymmärtämisen vaikeus- jäsentää kirjoituksia.

        Raamattua on sinulle väännetty palstalle, mutta pitäisi sinun osata lukea ja käsittää, mitä luet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä voimia ja henkiä on niin monenlaista. Ja ne voi vain esiintyä Pyhänä Henkenä, vaikka eivät sitä ole. Raamattu kehottaa tutkimaan, mikä henki tai voima on kyseessä. Koetelkaa henget, kehottaa Johannes. Älkää jokaista henkeä uskoko.

        Heti kun suusta alkaa tulla sitä hengen aiheuttamaa sekavaa molotusta, niin keskeytä tuo keilipuhe, ja kysy hengeltä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi !
        Jos heti ei tule vastausta, niin toista kysymys kovemmalla ja käskevämmällä äänellä.

        Jeesus neuvoi tuon henkien koettelemisen tekniikan.

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

        No, mitä itse molottelet puutaheinää, kun et ymmärrä edes kirjotuksia.
        Molottele vain rukouskammiossasi, jos se siellä alkaa valkenemaan.

        Kielillä puhuminen on armolahjana olemassa, mutta ei kaikki puhu, varsinkaan sinä.
        Siitähän on kyse. ja on paljon muitakin armolahjoja, tuskin omistat mitään.


    • Anonyymi

      Helluntailiikkeen perustaja Parhami aloitti slummien mustien miesten eksyttämisen helluntain tapahtumilla lupaamalla heille usean vieraan kielen taidon käymättä päivääkään oikeata koulua jos he liittyvät helluntailaiseksi ja tulevat Parhamin perustamaan kieli/raamattukouluun.

      Kukaan ei mitään kieliä oppinut Parhamin koulussa puhumaan ja pettyneet mustat meihet erosivat koko Pentecostalismista.

      • Anonyymi

        homoseksuaalisuutta ovat oppineet helluntailaisilta, kuten myös Suomessa!

        Olsen-Smidt laitettiin vankeuteen seksuaalisesta irstailuista usean helluntailaisen nuoren miehen kanssa!
        Tuon jälkeen hänet karkotettiin Suomesta!
        helluntailaisten laajentuminen pysähtyi tuohon vangitsemiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        homoseksuaalisuutta ovat oppineet helluntailaisilta, kuten myös Suomessa!

        Olsen-Smidt laitettiin vankeuteen seksuaalisesta irstailuista usean helluntailaisen nuoren miehen kanssa!
        Tuon jälkeen hänet karkotettiin Suomesta!
        helluntailaisten laajentuminen pysähtyi tuohon vangitsemiseen!

        Otahan lääkkeesi. ADHD- näyttää olevan jatkuvasti- kierroksissasi näkyvillä.

        Sitten kysyn. Olitko paikalla silminnäkijänä tämän ooollllseni- mitä syyttelet - niin näkemässä.

        Maailmassa- uskovaisuudessa on paljon vääriäkin syytöksiä ja maailman lihalliset tuomarit lähtevät pian juoruakkojen perään. Samaa kuin lestadiolaisuuden syyttäjät.
        Siellä sitä vasta onkin samanlaista panettelija akkaa, kuten sinäkin olet.
        Hame ja koukkunenä ja on niin selittämässä, kun jehovaiset. Ovat kuuleman jEHOVAN - todistajia. Kukahan heistä on nähnyt sen jehovansa, että niin selittelevät oikeahenkisesti-. kuten sinäkin. Taitaa olla niin, että kumpikin he ja sinä olette pihalla kuin lumiukot- nyt sulamisevesien aikaan.

        Hame päällee sinullekin ja luuta persuuksiesi alle, pääset pääsiäisenäsi lentelemään juoruakka noitana- se sopii tuollaisellle akalle, joka vain näppy nokassa toistaa ihteään.
        Tuli mieleen 50 - vuotta taaksepäin, eräs kylän paapattaja. Tämä nainen käveli soratiellä ja kyllä siellä metakka kävi, kun väitteli ihtensä kanssa ja paljon viittoili.
        Oli varmaan mummosi. Henki oli sama.
        Tänään ne yksnimekastajat ovat kännykkäkorvilla- selittelemässä. Ehkä siellä on joku kuitenkin langanpäässä.

        Mutta- sinä- sinä olet se kännykätön pahanen juorujen perässä juokseva noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan lääkkeesi. ADHD- näyttää olevan jatkuvasti- kierroksissasi näkyvillä.

        Sitten kysyn. Olitko paikalla silminnäkijänä tämän ooollllseni- mitä syyttelet - niin näkemässä.

        Maailmassa- uskovaisuudessa on paljon vääriäkin syytöksiä ja maailman lihalliset tuomarit lähtevät pian juoruakkojen perään. Samaa kuin lestadiolaisuuden syyttäjät.
        Siellä sitä vasta onkin samanlaista panettelija akkaa, kuten sinäkin olet.
        Hame ja koukkunenä ja on niin selittämässä, kun jehovaiset. Ovat kuuleman jEHOVAN - todistajia. Kukahan heistä on nähnyt sen jehovansa, että niin selittelevät oikeahenkisesti-. kuten sinäkin. Taitaa olla niin, että kumpikin he ja sinä olette pihalla kuin lumiukot- nyt sulamisevesien aikaan.

        Hame päällee sinullekin ja luuta persuuksiesi alle, pääset pääsiäisenäsi lentelemään juoruakka noitana- se sopii tuollaisellle akalle, joka vain näppy nokassa toistaa ihteään.
        Tuli mieleen 50 - vuotta taaksepäin, eräs kylän paapattaja. Tämä nainen käveli soratiellä ja kyllä siellä metakka kävi, kun väitteli ihtensä kanssa ja paljon viittoili.
        Oli varmaan mummosi. Henki oli sama.
        Tänään ne yksnimekastajat ovat kännykkäkorvilla- selittelemässä. Ehkä siellä on joku kuitenkin langanpäässä.

        Mutta- sinä- sinä olet se kännykätön pahanen juorujen perässä juokseva noita.

        Lestadiolaisia nämä juoruakat syyttävänä ovat ateisteja- kaikesta sitä porukkaa syyttävät.


    • Anonyymi

      Miksi jorista tyhmiä ja homottaa kun sanassa sanotaan että Jumala määrää miten tulee käymään eikä herjaavat ihmiset ole siinä osallisena.

      "sentähden ette enää saa petosnäkyjä nähdä ettekä ennustella ennustelujanne, vaan minä pelastan kansani teidän käsistänne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."

      Miksi tyhmien ihmisen täytyy yrittää sekaantua Jumalan asioihin?

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­­u­­­u­­m­­­a­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­­t­ ­­­o­­d­o­t­­­t­­a­v­­­­a­t­­ ­­s­i­­n­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18323201

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      249
      2405
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1275
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1192
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1122
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      79
      951
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      810
    Aihe