Kuuluuko kristityn huomauttaa paljastaa jos mennään pieleen?

Anonyymi-ap

Onko kristityn tehtävä paljastaa eksyttäjän työ? Tätähän kuulee pidettävän pahana tekona ja kovin ärsyttävänä kun paljastetaan mikä on eksytystä ja sitten eksyttäjä suuttuu ja selittelee ettei hän ole eksyttäjä vaan enemmänkin se paljastaja olisi syyllinen eksytykseen.

Eksytyksellä tarkoitan nyt Raamatunvastaista oppia, joka opetetaan ikäänkuin se kuuluisi kristinuskoon , mutta oikeasti Raamatussa on usein ihan muulla tavalla asiaan suhtauduttu eli sanottu jokin juttu synniksi ja sitten jonkin lähimmäisen rakkauden nimessä kai sanotaan että on se sallittua. Raamattu kieltää ja pappi sallii.

12

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on kyse toisesta uskovasta, niin Sana asnoo:

      Jaakobin kirje 5

      19 Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
      20 niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.

      Eli kertomalla totuus voidaan jopa sieluja pelastaa.

      Eikö se ole tarkoitus ?

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Helluntaiuskossa ei osata tehdä muuta "uskossa" kuin haukkua vauvakastettuja.
      Kovin kapean putken läpi oikeaoppiset hulluntailaiset katsovat.

      • Anonyymi

        Hei !

        Raamattu kertoo uskon syntymisestä seuraavaa:

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.

        Hepr. 11:6 Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.

        Kerrotko nyt minulle sen, että miten ymmärtämätön vauva voi tulla henk koht uskoon ?

        Uskoontulo siis vaatii evankeliumin kuulemisen ja sen henkilökohtaisesti ymmärtämisen !

        Miten se onnistuu vauvalta, jonka te sanotte liitetyn seurakuntaan eli uskovien joukkoon vauva kasteen kautta ja avulla.

        Siis HENKILÖKOHTAINEN usko vaaditaan !

        Kenenkään toisen / toisten uskolla ei pelastuta, siis Raamatun mukaan !


    • Anonyymi

      "Jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa,"

      Hurmahenkisiä herätyksiä odotellessa ?

    • Anonyymi

      Kunhan huomauttajalla on itsellään terve oppi tarkkarajaisesti tiejossaan niin sillä kykenee kumoamaan väkivaltaiset valheopetukset.

      Itselleni tämä on jonkin sortin pyhä velvoljisuus huamauttaa vääryyspuheista. Olen joskus itsekin sanonut väärin ja myöhemmin tullut esiin uuvelleen ja tojennut että olin silloin väärässä siinä asijassa ja kajun aijempija puheitani, joita siljoin pijin oikejasti oikejana. Olen nimittäin jo ennen uuvestisyntymääni ajatellut ettei Jeesus ole Jumala....luultavasti tämä ajatus oli tullut minuun kun juttelin ennen uskoontulojani Jehovan Totitajijen kanssa kaikenlaisija ja varmaankin heijän puheistaan omaksuin sen että Jeesus ei ole Jumala. Uuvestisynnyttänikin olin siinä uskossa kunnes aloin miettimään tosissani sitä miten Jeesus voi antaa anteeksi mun syntini, koska eikös vain Jumala voi antaa synnit anteeksi, mutta ajattelin Jeesuksen olevan synnitön ihminen ja jotenkin vaan se Jeesuksen täyvellisyys syntiin lankeamattomana riitti sitten Jumalalle. Mutta sitäkin sitten mietin kun Jeesus sanoi että mulla on valta antaa synnit anteeksi ja se sitten ratkaisi sen ettei luritukset enää menneet läpi....

      Ja sen jälkeen muutuin aikamoiseksi leijonaksi Jehovan totistajia kohtaan kun tajusin heijän huijanneen mua ja huijasivat koko ajan mun ätiäkin vaikka ei äitini ole uskossa muuhun kuin siihen ettei Jumalaa ole tai että voi ollakin, mutta ei hän uskokaan kun ei tiejä...mutta hän on tykännyt viwtää aikaa Jehovan totistajien kanssa.

      Sitten näin jonkun vijeon , jossa selostettiin Jehovan totistajuus valheeksi ja siitä sain lopullisen ahaa-ymmärjyksen aivollisuuteeni.

      Jälkeenpäin ajatellen olin kyllä aika tollo tuossa etten tajunnut nopejammin Jeesuksen olevan Jumala. Toisaalta kukaan ei sitä suoraan mulle sanonutkaan silloin kun uuvestisynnyin vaan varmaan ajateltiin että kun jo olen oppinut kaikenlaista Raamatusta niin tuo Jeesuksen Jumaluuskin on sitten mulle itsestäänselvyyttä.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Selef onkin lapsen tasolla.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018323265lm

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Voithan sinä niin tehdä, jos haluat karkottaa ihmiset. Mistä päättelet, että siitä on mitään hyötyä? Ja mistä päättelet, että olet itse oikeassa? Mistä kuvittelet, että muut eivät huomaa? Mitä jos keskittyisit kasvamaan aikuiseksi?

    • Anonyymi

      Kyllä kuuluisi eksytyksistä varoittaa ja eksyttäjistäkin, mutta usein ihmispelko sen estää, vaikka huomaisi, ettei joku kulje raitista tietä.

      Tässä on hyvä muistaa, että Raamatun mukaan kaikki me erehdymme monessa kohtaa. Joten varsinainen eksymys on ihan jotain muuta kuin keskenkasvuinen oppi tai erehtymistä asioissa, jotka eivät vaikuta esim. pelastumiseen mitään.

    • Anonyymi

      "Jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa, niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden." (Jaakobin kirje)

    • Anonyymi

      >> Kuuluuko kristityn huomauttaa paljastaa jos mennään pieleen? <<

      Jos aina avaa suunsa, kun vähän mennään pieleen Raamatun sanasta, saa olla vähän väliä suutaan avaamassa. Ja saa varmasti myös aikamoisen nipottajan ja lakihenkisen maineen siinä ohessa itselleen.

      On hyvä ymmärtää, ettei Jumalakaan odota meiltä jotain täydellistä tietoa ja tyylipuhdasta suoritusta, vaan Kristuksessa pysymistä, joka on sama kuin pelastuksen tiellä pysymistä. Jos pelastuksen tieltä alkaa jalka lipsua, on jo vaarassa ja siihen on aihetta puuttua. Tähän lipsumiseen pelastuksesta ei useinkaan ole syynä se, että uskova ei ymmärtäisi oikein kristinuskon perusoppia, vaan se, että uskova elää synnissä, jatkaa ns. vanhan aatun elämää tai palaa takaisin syntielämäänsä. Tietenkin on myös niitä, joiden oppi on liian pielessä, ollakseen enää pelastavaa oppia, mutta yleensä vaara piilee enempikin tuossa synnin harjoittamisessa, ainakin minun nähdäkseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe