Kysymys ylöstempauksesta

Anonyymi-ap

Tuolta Amerikan etelän raamattualueelta viestitään vahvasti että ylöstempaus on käsillä, Mitä tuota lahkoa olen seurannut näitä "deadline" ajankohti on jatuvasti muutettu kun ketään ei ole temmattu. Koko prosessi tuntuu mahdottomalta ja absurdilta https://bibelfokus.se/fi/ennen_vaivanaikaa-opin%20
Säälittää vain ihmiset jotka lopettavat elämisen odottaesessaan ylöstempausta. Näille lahkoille olennaista on se, että ihmisen elämää ei kunnioiteta, sillä ei ole mitään merkitystä kun taivaassa odottaa Jeesuksen hääateria - ja vuode.

7

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko häämekko valmiina?

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­y­m­­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Ylöstempaus ei tapahdu ennenkuin antikristus on maanpäällä ja meno sen mukaista

    • Anonyymi

      Jeesus varoittaa usein ylöstempauksesta puhuvista ja tempauspäiviä laskevista Helluntailaisista ja Jehovantodistajista ja Mormoneista.

      Luuk. 21:8

      Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

      • Anonyymi

        Luke 21:8 (KJB)

        8 And he said, Take heed that ye be not deceived: for many shall come in my name, saying, I am Christ; and the time draweth near: go ye not therefore after them.

        9 But when ye shall hear of wars and commotions, be not terrified: for these things must first come to pass; but the end is not by and by.

        10 Then said he unto them, Nation shall rise against nation, and kingdom against kingdom:

        11 And great earthquakes shall be in divers places, and famines, and pestilences; and fearful sights and great signs shall there be from heaven.

        Ei vielä koskaan ole ollut kaikki merkit näin esillä kuin nyt. Israelin tilanne, antisemitismi, maanjäristysten nopea lisääntyminen, auringonpimennykset, taudut tai 'taudit', sodat ja väkivalta. Ja Jeesus sanoi toisessa kohtaa palaavansa Israelin kuninkaana saman sukupolven aikana, joka näki Israelin uudelleen synnyn. 1948 syntyneet ovat pian 80-vuotiaita. Ennen tuota suurta tapahtumaa on seitsemän antikristuksen vuotta. Sen aloittaa uskovien ylöstempaus. Voimme siis olettaa, että tempaus on pian!


    • Anonyymi

      Tätä on ollut aikaisemminkin mutta netin myötä "oikeausko ja totuus" leviää. Nämä vahvasti sekaisin olevat ovat luovuttaneet tai myyneet omaisuuttaan koska heillä on vanhva usko sillä parjää ilman maalista omaisuutta. Mikä mahtaa olla olotila kun uudestisyntynyt huomaa kaiken jatkuvan kuten ennenkin, meni vain talo alta ja auto tallista .

    • Anonyymi

      Tämä saitti on pilattu. Tehdäänkö sitä s24:n uusien omistajien luvalla tai jopa käskystä; törkyviestejä ei poisteta, mutta niistä valittamiset poistuvat minuuteissa. Eilen olivat tekoälyn avulla nostaneet AIKAJÄRJESTYKSESSÄ kaikki 7.4. aloitetut keskustelut törkypostaukselleen. Tänä aamuna oli valittu kaikki 19.2. aloitetut. Ehkä 'anonyymi' keskustelupaikka on liian vaarallinen valtaapitäville. Ehkä se ajetaan alas tällä tavalla. Tai ehkä halutaan tuoda tuota törkyä lasten ulottuville. Minusta tämä on rikos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe