Kirppikset oli ennen vähävaraisten

Anonyymi-ap

marketteja, joista sai vaatteita, asitoita, leluja jopa joistakin huonekaluja halpaan hintaan ym tarvikkeita.
Nyt telkusta viime viikolla tuli että varakkaat on ovat vallanneet kirpparit, hinnat on nouseet huomattavasti ja tuotteet on kalliimpia merkkituotteita, eikä varattomilla ole enää rahaa mennä sieltä mitään ostamaan.

On se kumma että ihmiset, jotak pystyvät ostamaan paremmin kuin toiset, valtaavat kaiken vähävaraisilta. He ovat vieneet ruokajonot, , he ovat ieneet terveyskeskukset, nyt kirpparit... eikä mitään inhimillisyyttä enää kenenkään käytöksessä?

18

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian kaupalliseksi mennyt touhut ni empä itse ainakaan mitään merkkivaatteita lähde saalistaan kirpputoreilta. Ukkelina yks kesä kiersin katsomassa lyhythihaista kauluksellista kesäpaitoja eipä pahemmin ollut ja jos oli ni nuhrunen 7eur. Ostin uuden 20eur.3 pitkähihaista kauluspaitaa ostin 6eurolla ja siistejä,hinta varm se 20eur uutena.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hei tässä teille vinkki saada Hei tämä vielä Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija

      • Anonyymi

        Itsekin olen sitä mieltä että posliinipimppi näyttää lähinnä kynitylle kalkkunalle🦤.
        Xtra hairya tavaran pitää olla!


    • Anonyymi

      Palstalla on ilmeisesti kerääntyt iso rypäs suomen hölmöimpiä ihmisiä. Uskomuksineen punalaput ovat korvamerkittyjä köyhille. Saatika ruokaohjeita suoltavat hörhöt makarooineen ja neuvoineen menkää kalaan. Ja taivaanrannan laituria maalaavat ikääntyneet riivinraudat ym🙄

    • Anonyymi

      Jään kylmää punaista maitoa nooh itse tykkään sperma maidosta.

      • Anonyymi

        Jäätävän kylmää riisikakkua makaronivellissä jossa myös avannosta nostettua siikaa


    • Anonyymi

      Miten ikinä voitte olla näin ääliöitä ja pilata asiallisen aloituksen ? Minulla olisi myös k.o aiheesta asiaa mutta jätänpä seuraavaan kertaan jos vaikka olette järjissänne.

      • Anonyymi

        Kirppikset eivät ole koskaan olleet varsinaisesti vähävaraisille tarkoitettuja, typerät persaukiset väärine uskomuksineen. Kuten eivät myöskään ruokajonot ole köyhille vain tarkoitettuja. Eettisesti voi olla väärin varakas väki asioi moisissa mutta millään muotoa ei kiellettyä ole kuten ei myöskään 4000 tienaava ostaa kirpparilta kympin talvikengät jotka olisivat köyhälle enemmän tarpeeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirppikset eivät ole koskaan olleet varsinaisesti vähävaraisille tarkoitettuja, typerät persaukiset väärine uskomuksineen. Kuten eivät myöskään ruokajonot ole köyhille vain tarkoitettuja. Eettisesti voi olla väärin varakas väki asioi moisissa mutta millään muotoa ei kiellettyä ole kuten ei myöskään 4000 tienaava ostaa kirpparilta kympin talvikengät jotka olisivat köyhälle enemmän tarpeeseen

        Ei ollutkaan, ei kirjoitus sitä vättänytkään.

        Kirppikset oli ja on yhä köyhälle kansalle kauppoja joista on varaa ostaa.
        Nyt kuitnekin rikkaat alkavat tekemän niistä luksus kirppiksejä. Hesassa on jo niin teyhty, että siellä on merkkituote kirppikset yleistyneet ja hinnat on huikeat.


        Lähtökohtaisesti kirppikset on tehty niin että ihmiset pääsee tavarasta eroon, joka on jollekin tosielle tarpeellinen. Ei koskaan rahan ansaitsemismielessä mitä nyt on tehty.


    • Anonyymi

      Maalaan laiturin ja työn päätteeksi puoli pussia makarooneja ja iso lasi jäätävän kylmää punaista maitoa. Maalipurnukan hinnalla olisi saanut banaaneja mutta maalaus tärkeämpää kuin oma eläkeläispötsi.

    • Anonyymi

      Miksi ei ole enää kirpputoreja, missä ovat myyjät myyvät ?? Pelkkiä itsepalvelukirppiksiä.

      • Anonyymi

        Koska joku kekkasi että sillä voi tehdä bisnestä. Köyhät ennen myivät omia tavaroitaan kun menivät kirppikselle niitä myymään ja joku keksi että oetaanpa taas käyhiltä rahat pois ja perustetaan liiketila, nimelät kirpputori, jossa köyhät myyvät tavaroitaan ja joku ottaa siitä välistä. ;)


    • Anonyymi

      Itsepalvelu kirppiksiä! Ennen oli paikkoja joihin meni myymään esim. Lanttila Bewe! Ei itse palvelu maksaa paikka ja hälyttimet ei kannata! Kesällä Dallapeehen! Hietsuakaan ole! Mutta maalla on hyviä kesäkirpkisiä !

    • Anonyymi

      Tarjan juttuja

    • Anonyymi

      Lauantaina päätin piipahtaa lähellä sijaitsevalla kirpputorilla etsimässä edullisia kalastusvälineitä. Samoillessani sellä huomasin pöydällä pienen kokoelman vanhoja pilkkivapoja ja -keloja. Kysyin myyjältä, kuinka paljon hän haluaisi välineistä ja hän vastasi, että voi antaa ne kaikki viidellä eurolla.

      Olin innoissanimiten halvalla sain välineet ja päätinkin sitten samoin tien suunnata lähellä sijaitsevalle järvelle testaamaan niitä. Valitsin yhden vavoista, kiinnitin tasapainopilkin toukkineen ja aloin etsimään hyvää paikkaa taimenien kalastamiseen.

      Ei kulunut kauaa, jo neljännellä reijällä, tunsin vavan nykäyksen. Vedon vastustaessa tiesin, että tulossa olisi iso saaliis. Kärsivällisesti väsyttelyn jälkeen vedin ylös upean kolmikiloisen taimenen.

      Olin täysin sanaton siitä, miten onnekas olin saadessani upeat kalastusvälineet edullisesti ja vieläpä napattua samana päivänä hirmuvonkaleen. Olin enemmän kuin tyytyväinen päivän saaliiseen ja huomasin, että kirpputorilta ostamani välineet olivat todellakin olleet vaivan arvoiset.

      Onneksi akkuporassani on 6" kaira, ei olisi muuten kala mahtunut tulemaan avannosta.

    • Anonyymi

      Parin vuosikymmenen jälkeen kivijalkakirppikset ovat liki kadonneet. Nyt nelikymmpiset rättejä syynäävät akat kyttäävät älypuhelimella tai mikä teknologian vempain silloin onkaan käytössä olisiko käytettyä Venus Grannyn jakkua tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      235
      2231
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1476
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1241
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1120
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1039
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      848
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      67
      841
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      769
    Aihe