Securitasko taas häiritsee

Anonyymi-ap

Securitas aiheutti päänsäryn huomaamattomilla elektronisilla häirintä eli mind controll systeemeillä ruokakaupassa, kun valikoin tuotteita. Vai väittääkö joku että ei aiheuttaisi? Onko varmaa tietoa siitä, että ei aiheuttaisi ihmisille päänsärkyä ja yrittäisi estää ihmisiä valikoimasta?

17

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ja pitää varoa niitä hintakoneita ne lähettävät aina kuvan amerikkaan ja sit ne saa tietoo sinusta kun ihmisille on asennettu mikrosiru, mut on siinä hyvääkin, siru pitää vihreät madot kaukana ja tekee sun ympärille mangneetti kentän mut se vaikuttaa miehisiin vaivoihin.

    • Anonyymi

      Mukava että kelpasi.

      Koskas taas uudestaan?

    • Anonyymi

      Kaupassa ylikirkkaat valot, voi aiheuttaa oireita joillekin. Entä matkapuhelinten määrä ihmisillä.

      • Anonyymi

        Älykkäämmät osaa kantaa vain yhtä puhelinta; jos koet että niitä pitää olla kassillinen niin kenties olisi syytä keskustella jonkun asiantuntijan kanssa?

        Kaupoissa on kirkkaat valot koska on väkeä jotka ei näe enää kovin hyvin.

        Mutta tavallaan komppaan, on tullut törmättyä kauppoihin hoissa valot aiheittu hedaria; ongelmaa siitä ei silti tule koska tuon huomattuani olen osannut shoppailla muualla.


    • Anonyymi

      oletteko muuten huomanneet ison ruokakaupan, esim. ison Prisman ruokaosastolla todella kovaa hurinaa? monella se jää varmaan alitajuntaan, varsinkin jos on liikkeellä toisen ihmisen kanssa, mutta jos vaikka on yksin ostoksilla, niin sen huomaa ihan ajatuksen tasolla. hirveän kova hurina. olen miettinyt tuleeko se jääkaapeista, vai ilmastoinnista, vai jostain muusta? täysin uusi Prisma, ja todella luja hurina joka valtaa ihmisen koko olemuksen. aiheuttaa sen, ettei pysty miettimään mitä haluaisi täältä ostaa ja tulee vain otettua pakolliset ruoat ja hätäisesti jotain. tämä hurina tosin ei ole koko aikaa päällä. on ollut kertoja, kun hurinaa ei ole ollut ja on voinut rauhassa miettiä mitä tarvitsee. sitten taas seuraavalla kertaa se on päällä. taistelu toimen jonka olen keksinyt tätä vastaan on, että laitan korvalapuilla musiikin täysille ja keskittyy musiikkiin koko ajan ja yrittää olla huomaamatta zombeina kävelevät muut asiakkaat. yritetäänkö ihmisiä saada ulos ruokakaupoista ja lyhentämään heidän käyntiään?

      • Anonyymi

        Miten kotonasi ? Onko siellä jääkaappia tai pakastinta ???


      • Anonyymi

        Onko käynyt mielessä että kävisit juttelemassa tuota pakaste-fobiaasi jonkun ammattilaisen kanssa?

        Tuollainen ei ole normaalia.


      • Anonyymi

        Kuka kauppias haluaa asiakkaat ulos kaupastaan ja lyhentää heidän käyntiään?
        Eiköhän järkevät kauppiaat toimi juurikin päinvastoin?


    • Anonyymi

      En tiedä tuollaisista aloittajan kertomista ongelmista, mutta aikoinaan, joskus 1990-2000-luvun vaihteissa tapahtui, että kun yöpuulle mennessäni makasin illalla hiljaa sängyssä, pää tyynyä vasten, niin sieltä alkoi yhtäkkiä kuulua kuin poliisiauton radion ääni!

      En saanut puheesta eli sanoista selvää, mutta sellainen ikään kuin sähköinen miehen ääni kuului, kulki tyynyn läpi, aivan kuin joku olisi puhunut kovalla äänellä, välillä taukoa pitäen (kuin itse kuunnellen) johonkin mikrofoniin.

      Tulkitsin asian siten, että jostain syystä korvani sattuivat jollekin poliisiauton radioaallolle, sen nk, "linjalle". No, se ja sen radiotekniikka olikin sitä vuosikymmentä.

      Siltikin tämä kyllä herätti ja herättää kysymyksiä. Kyseessä ei ollut mikään "pään sisäinen harhaääni", pohdin kyllä tuolloin tämänkin asian tarkkaan, kuten kaikki muutkin "oudot" kokemukseni.

      Voisiko olla teoreettisesti mahdollista, että jokin, esim. metallinen korvakoruni olisi voinut napata joitain (tuon ajan) radioääniä? En kylläkään muista varmuudella oliko minulla tuolloin korvakorut korvissa.

      Olen elämässäni kokenut monenlaista kummaa, tämä oli vain yksi tuhannesta.

      • Anonyymi

        Radio-aalto ei toimi noin.

        Sä nyt vaan ET voi sitä kuulla. Eikä se edes kulje jotain kapeaa kaistaa johon voi äkkiä saada päänsä.

        Voi jestas että edes kuvittelet moista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio-aalto ei toimi noin.

        Sä nyt vaan ET voi sitä kuulla. Eikä se edes kulje jotain kapeaa kaistaa johon voi äkkiä saada päänsä.

        Voi jestas että edes kuvittelet moista?

        Pakko oli kuvitella jotain, sillä se sirinä ja pölötys oli todellista.

        Kuinkas itse kuvittelisit, jos itse iltasella alkaisit kuulla kuin epäselvää poliisiradion keskustelua tyynysi sisältä?

        Että tyynyssäni oli salakuuntelulaite? Teoreettisesti mahdollista. Mutta tiettävästi tyynyäni ei oltu peukaloitu. Entä korvassani? Tämä epäily sopisikin tälle foorumille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko oli kuvitella jotain, sillä se sirinä ja pölötys oli todellista.

        Kuinkas itse kuvittelisit, jos itse iltasella alkaisit kuulla kuin epäselvää poliisiradion keskustelua tyynysi sisältä?

        Että tyynyssäni oli salakuuntelulaite? Teoreettisesti mahdollista. Mutta tiettävästi tyynyäni ei oltu peukaloitu. Entä korvassani? Tämä epäily sopisikin tälle foorumille.

        Satuitko asumaan jossain radiomaston lähellä ja kenties sulla oli jousipatja?

        Kertovat että muinoin esim. Lahdessa hellasta kuului radio kun oli lähetin siinä mäellä ja lähetystehot ns. kohdallaan.

        Mutta muitakin selityksiä on.

        Itse muistan elävästi lapsena kun olin kesäleirilla soutelemessa järvellä peilityynessä keskellä yötä hämärässä jolloin linnutkin oli hiljaa. Ja alkoi päässä kuulumaan päivän melua.

        Aivot on hassu vempele, kun on helvetin väsynyt ja on hiljaista niin ne tietyissä olosuhteissa alkaa tekemään ääntä "itsekseen". Ja se kuulemma on normaalia, tosin ei toimi kaikille, mutta koska sen olen itse kokenut en epäile hetkeäkään.

        "Your brain doesn't like it when there's no sound in a room, so it sometimes makes loud noises only you can hear to fill the sound. This only happens when it's really quiet and confined, like your bedroom or any other smaller space."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuitko asumaan jossain radiomaston lähellä ja kenties sulla oli jousipatja?

        Kertovat että muinoin esim. Lahdessa hellasta kuului radio kun oli lähetin siinä mäellä ja lähetystehot ns. kohdallaan.

        Mutta muitakin selityksiä on.

        Itse muistan elävästi lapsena kun olin kesäleirilla soutelemessa järvellä peilityynessä keskellä yötä hämärässä jolloin linnutkin oli hiljaa. Ja alkoi päässä kuulumaan päivän melua.

        Aivot on hassu vempele, kun on helvetin väsynyt ja on hiljaista niin ne tietyissä olosuhteissa alkaa tekemään ääntä "itsekseen". Ja se kuulemma on normaalia, tosin ei toimi kaikille, mutta koska sen olen itse kokenut en epäile hetkeäkään.

        "Your brain doesn't like it when there's no sound in a room, so it sometimes makes loud noises only you can hear to fill the sound. This only happens when it's really quiet and confined, like your bedroom or any other smaller space."

        Tuosta Lahden radioasemasta: se toimi 1928-93 jolloin pitkäaaltolähetykset loppuivat.
        Viimevaiheessa sen lähetysteho oli huimat 200KW, koska sen kuuluvuusalue piti kattaa koko Etelä-Suomen, jopa kauemmaksikin. Nykylähettimien lähetystehothan ovat murto-osa tuosta. Lieneekö tuo radion kuuluminen hellasta totta vai kaupunkitarinaa, kuka tiennee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuitko asumaan jossain radiomaston lähellä ja kenties sulla oli jousipatja?

        Kertovat että muinoin esim. Lahdessa hellasta kuului radio kun oli lähetin siinä mäellä ja lähetystehot ns. kohdallaan.

        Mutta muitakin selityksiä on.

        Itse muistan elävästi lapsena kun olin kesäleirilla soutelemessa järvellä peilityynessä keskellä yötä hämärässä jolloin linnutkin oli hiljaa. Ja alkoi päässä kuulumaan päivän melua.

        Aivot on hassu vempele, kun on helvetin väsynyt ja on hiljaista niin ne tietyissä olosuhteissa alkaa tekemään ääntä "itsekseen". Ja se kuulemma on normaalia, tosin ei toimi kaikille, mutta koska sen olen itse kokenut en epäile hetkeäkään.

        "Your brain doesn't like it when there's no sound in a room, so it sometimes makes loud noises only you can hear to fill the sound. This only happens when it's really quiet and confined, like your bedroom or any other smaller space."

        Taloyhtiö Stadissa, korkealla mäellä. Periaatteessa Pasilan "minareetti" (radiomasto) saattoi lähettä signaaleja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloyhtiö Stadissa, korkealla mäellä. Periaatteessa Pasilan "minareetti" (radiomasto) saattoi lähettä signaaleja?

        Mutta: MIKSI minä sen kuulin?

        Amalgaami-hammaspaikat saivat ilmiön aikaan? 🦷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta: MIKSI minä sen kuulin?

        Amalgaami-hammaspaikat saivat ilmiön aikaan? 🦷

        Oliko paikalla muita koskaan jotka eivät kuulleet? Jos ei ollut niin sinä kuulit koska muita ei ollut paikalla?

        Todennäköisin teoria kuitenkin on tuo että aivosi vain lisäsivät äänitehostetta täydellisessä hiljaisuudessa.

        Kuten totesin, olen itse todistanut omalla kohdallani tuon ilmiön, se on täyttä totta.


    • Anonyymi

      Jos pystyt esimerkiksi säteilymittauksin todistamaan yhteyden Securitaksen ja itsesi välillä, uskon heti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      231
      2173
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1446
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1195
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      69
      1187
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      155
      1077
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1019
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      908
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      838
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      805
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe