Kultamitali!?

Anonyymi-ap

Onko totta, että adventtikirkko olisi antanut Pahville kultamitalin jostain ns. hyvästä työstä?

17

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis Paaville

    • Anonyymi

      Ei ole. Bert Beach antoi pienen muistolaatan silloiselle paaville. Laatassa on kuvailtu Jeesuksen paluu. Miksi tätä myyttiä kultamitalista vieläkin pyöritetään?

    • Anonyymi

      Pävolle ja monelle muullekkin kuuluisi kultamitalli, mutta ei ehkä Paaville.

    • Anonyymi

      Vaikka se on hämmästyttävää, se on myös kuitenkin totta. Vuonna 1977 seitsemännen päivän adventistien yleiskonferenssi luovutti paavi Paavali VI:lle kultaisen medaljongin osoituksena läheisestä ystävyydestämme paavivaltioiden kanssa.

      Bert Beverly Beach (B. B. Beach) on ollut ekumeeninen yhteyshenkilömme muiden kirkkokuntien kanssa ainakin vuodesta 1965 lähtien, jolloin hänestä tuli Kirkkojen maailmanneuvoston komitean jäsen. Hän teki myös esityksen mitalin antamisesta Paaville. Alempi antaa kultaa paremmalle. Tätä maan kansakunnat ovat tehneet vuosisatojen ajan matkustaessaan.

      'https://www.sdadefend.com/Defend-foundation/popemedl.htm

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ja höpöhöpö. Väite on myytti. Pääkonferenssi ei ole antanut yhtään mitään eikä kyse ole mistään kultamitalista eikä kultamedaljongista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö. Väite on myytti. Pääkonferenssi ei ole antanut yhtään mitään eikä kyse ole mistään kultamitalista eikä kultamedaljongista.

        ---"Väite on myytti. Pääkonferenssi ei ole antanut yhtään mitään eikä kyse ole mistään kultamitalista eikä kultamedaljongista."---

        Ei se ole mikään myytti, vaan se kaikki on adventtikirkon pääkonferenssin ja keskushallinnonkin itsensä dokumentoimaa. Adventtikirkko on jopa ylpeillen kertonut, kuinka paavi sai adventtikirkolta kultaisen mitalin.
        http://adventmessenger.org/rome-published-an-obituary-for-its-beloved-ecumenical-agent-seventh-day-adventist-bert-beverly-beach/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö. Väite on myytti. Pääkonferenssi ei ole antanut yhtään mitään eikä kyse ole mistään kultamitalista eikä kultamedaljongista.

        Tässä Bert Beverly Beach'n haastattelukin tapahtumaan liittyen.
        https://www.youtube.com/watch?v=zWsoa2drbyc&t=9s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ---"Väite on myytti. Pääkonferenssi ei ole antanut yhtään mitään eikä kyse ole mistään kultamitalista eikä kultamedaljongista."---

        Ei se ole mikään myytti, vaan se kaikki on adventtikirkon pääkonferenssin ja keskushallinnonkin itsensä dokumentoimaa. Adventtikirkko on jopa ylpeillen kertonut, kuinka paavi sai adventtikirkolta kultaisen mitalin.
        http://adventmessenger.org/rome-published-an-obituary-for-its-beloved-ecumenical-agent-seventh-day-adventist-bert-beverly-beach/

        Se on myytti. adventmessenger ei ole mikään kirkon virallinen sivusto, vaan yhden kirkkoa vastustavan ihmisen tekele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä Bert Beverly Beach'n haastattelukin tapahtumaan liittyen.
        https://www.youtube.com/watch?v=zWsoa2drbyc&t=9s

        Minä tiedän tasan tarkkaan mitä Beach antoi omasta päätöksestään. Pääkonferenssilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Turha mulle on valehdella.


    • Anonyymi

      "Kaikki yhdessä rauhan puolesta."

      Tuo on vastoin Jeesuksen opetusta ja ilmoitusta.
      Jeesus itse sanoi, että hän ei ole tuonut maailmaan rauhaa vaan miekan, sodat ja turvattomuuden.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Ihmetellä täytyy, miten sokeita porukka voi olla..?!!

        Vaikka itse ovat tunnustaneet olevansa viheliäitä, köyhiä, kurjia, alastomia ja varsinkin SOKEITA, niin siltikään eivät todella tajua olevansa sitä, vaan kuvittelevat olevansa rikkaita, joilla on jotain "erityistä valoa" muille jaettavana ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetellä täytyy, miten sokeita porukka voi olla..?!!

        Vaikka itse ovat tunnustaneet olevansa viheliäitä, köyhiä, kurjia, alastomia ja varsinkin SOKEITA, niin siltikään eivät todella tajua olevansa sitä, vaan kuvittelevat olevansa rikkaita, joilla on jotain "erityistä valoa" muille jaettavana ???

        "Kaikille käskyille uskollinen" tulkitaan niin, että kun pitää yhden käskyn, joka "loistaa kirkkaimpana", niin pitää kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetellä täytyy, miten sokeita porukka voi olla..?!!

        Vaikka itse ovat tunnustaneet olevansa viheliäitä, köyhiä, kurjia, alastomia ja varsinkin SOKEITA, niin siltikään eivät todella tajua olevansa sitä, vaan kuvittelevat olevansa rikkaita, joilla on jotain "erityistä valoa" muille jaettavana ???

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      Uskonnot, kirkot, lahkot, kultit jne. ovat niitä tahoja, jotka tuovat maailmaan sotia, väkivaltaa, turvattomuutta, ahdistusta, mielisairautta jne.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe