Nyt Alko terrassi kausi

Anonyymi-ap

Kerrostalon pihalla kaljaa ja lonkkua ja tupakkaa. Makkarat rillata illempana

8

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poprilli makkaraa pitäisi tässä illalla grillata parvekkeella. Toinen mitä krillaillen on kurkku, tomaatti, paprika seos. Joskus myös grillaan perunoita. Maltillisella käytöllä hajuhaitoiltakin selviää ja grillin puhdistus on helppoa.

      Viikon työt on tehty ja viikonlopun kunniaksi hommasin tänne lager olutta 12 kpl. Juhlava olo. Ens viikolla on vapaa päivä töistä pitkä perjantai. Kevättä ilmoilla.

      Mb_76

      • Anonyymi

        Yllättävän vähän on grilli-intoilijota tällä palstalla, kuitenkin ruokapalsta. Itsellä on Muurikan kesäkeittiö ja se on hyvä ruuan jatke, kun sitä osaa käyttää. Minulla on ympäri vuoden jatkuvalla käytöllä. Mitään hajuhaittoja ei tule, kun valitsee raaka-aineet huolella.

        Kunnon Kokilla pitää kyllä olla kunnon Grilli. Raaka-aineet kun valitsee huolella, niin mittään överi grillauksia ei tule.

        Mb_76


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      250€ maksaa tämä kesäkeittiö sähköllä. Pienellä järkeilyllä kuka vain voi sen hommata. Ei ole ylitsepääsemätön hanke. Ruuan jatke kuitenkin merkittävä.

      Toinen mitä keräilen on ruokailu välinneet, kattilat ja leikkuuvälineet. Veistet ja sakset, Iittalan kanta-asiakas.

      Oluet loppuu, pitää kipaista tien yli markettiin hakemaan lisää.

      Mb_76

    • Anonyymi

      Oi että poprillia oli s marketissa 2,pakettia 3€. Ale kokkia halvalla. Röökit on sätkiä.

      • Anonyymi

        Sinappeihin olen satsannut, Kotisinappia on perinteisenä. Tämä on yksi suosikeista, mutta välillä joutuu ostamaan muitakin sinappeja maun vuoksi. Vaihtelu virkistää. Onneksi vaihtoehtoja on tarjolla.

        Sätkiä eikä tupakkia ei onneksi mene ollenkaan. Pitää olla todella rikas, että tällaiseen ylellisyyteen pystyy.

        Mb_76


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinappeihin olen satsannut, Kotisinappia on perinteisenä. Tämä on yksi suosikeista, mutta välillä joutuu ostamaan muitakin sinappeja maun vuoksi. Vaihtelu virkistää. Onneksi vaihtoehtoja on tarjolla.

        Sätkiä eikä tupakkia ei onneksi mene ollenkaan. Pitää olla todella rikas, että tällaiseen ylellisyyteen pystyy.

        Mb_76

        Vai sinä siellä kaljoinesi möliset ja tupakalla savustat asuntoihin. Ja ne makkaranhajut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2516
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1645
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1454
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1162
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      84
      1039
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      896
    Aihe