Naiset wokettaa, ei ihme missä tilassa kirkko on

Anonyymi-ap

naispappien ja -piispojen ansiosta.

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000010301828.html?utm_source=facebook&utm_medium=toimitus-dlvr&fbclid=IwAR2_wnRysqBljw_KOOcrK-Bxk9d9lyJM0vF1m8SgGclm-3yJ8EiVocgaMb8_aem_AWWDpvuignuq-uNwyqt5aVz0TWGn_x1mrCyI9-rJYTHxO8slSBnUMDvMrw0BcTVst1E

39

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai että ihan naisten syy, kun maailma ahdistaa laitakristittyjä, vastentahtoisessa selibaatissa korkeasti pyhitettyjä setämiehiä. 🤣

      • Anonyymi

        Katso tutkimuksen tulokset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso tutkimuksen tulokset.

        No voi kyynel.

        Minkäs minä sille mahdan, jos naiset katsovat nenänvarttaan pitkin sinua ja uskontovereitasi.

        Jaxuhali sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso tutkimuksen tulokset.

        Eroaisin kirkosta mutta on jo ikää ja hautaus tulee kalliimmaksi jos ei kirkon jäsen? Onhan aika hölmöä puhua uskonnosta, jos raamattu on vaan sivuseikka ? Kirkonjohto hyppii moskeijan juhlissa, jossa imaami kertoo että kristityt ja juutalaiset on vääräuskoisia koiria ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eroaisin kirkosta mutta on jo ikää ja hautaus tulee kalliimmaksi jos ei kirkon jäsen? Onhan aika hölmöä puhua uskonnosta, jos raamattu on vaan sivuseikka ? Kirkonjohto hyppii moskeijan juhlissa, jossa imaami kertoo että kristityt ja juutalaiset on vääräuskoisia koiria ?

        Kyllä ruhon loppusijoittaminen maksaa kaikille saman verran, kuului kirkkoon tai ei. Valtio maksaa kirkolle hautaustoimen järjestämisestä.


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        No voi kyynel.

        Minkäs minä sille mahdan, jos naiset katsovat nenänvarttaan pitkin sinua ja uskontovereitasi.

        Jaxuhali sinulle.

        Ilmeisesti tutkimuksen tulos ei miellytä sinua kun yrität taas siirtää maalitolppia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroaisin kirkosta mutta on jo ikää ja hautaus tulee kalliimmaksi jos ei kirkon jäsen? Onhan aika hölmöä puhua uskonnosta, jos raamattu on vaan sivuseikka ? Kirkonjohto hyppii moskeijan juhlissa, jossa imaami kertoo että kristityt ja juutalaiset on vääräuskoisia koiria ?

        Eihän tule kalliimmaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tutkimuksen tulos ei miellytä sinua kun yrität taas siirtää maalitolppia

        Päin vastoin, tutkimuksen tuloshan näyttää oikein hyvältä. Minä olen aina rakastanut naisia! 😁


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        Päin vastoin, tutkimuksen tuloshan näyttää oikein hyvältä. Minä olen aina rakastanut naisia! 😁

        Siitähän ei ollutkaan kyse vaan naisten woketuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän ei ollutkaan kyse vaan naisten woketuksesta.

        Miksi sitten väitit, ettei tutkimuksen tulos miellytä minua?


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        Miksi sitten väitit, ettei tutkimuksen tulos miellytä minua?

        Koska yritit siirtää huomion siitä muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska yritit siirtää huomion siitä muualle.

        En toki. Totesin vain, että naiset ovat kerrassaan ihania. Elämän valo.


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        En toki. Totesin vain, että naiset ovat kerrassaan ihania. Elämän valo.

        Sitähän tutkimus ei käsittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tutkimuksen tulos ei miellytä sinua kun yrität taas siirtää maalitolppia

        Aloituksessa siirrettään maalitolppia syyllistämällä naispappeja ja- piispoja asiasta. Eihän linkitetyssä artikkelissa edes mainittu naispappeja ja- piispoja.


      • Anonyymi

        No niimpä voi että sedillä on vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroaisin kirkosta mutta on jo ikää ja hautaus tulee kalliimmaksi jos ei kirkon jäsen? Onhan aika hölmöä puhua uskonnosta, jos raamattu on vaan sivuseikka ? Kirkonjohto hyppii moskeijan juhlissa, jossa imaami kertoo että kristityt ja juutalaiset on vääräuskoisia koiria ?

        Ai Suomessa?


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        En toki. Totesin vain, että naiset ovat kerrassaan ihania. Elämän valo.

        Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa siirrettään maalitolppia syyllistämällä naispappeja ja- piispoja asiasta. Eihän linkitetyssä artikkelissa edes mainittu naispappeja ja- piispoja.

        No mutta aloittaja näkee mitä haluaa. Sitä se tekee kun tarpeeksi sekoaa.


    • Anonyymi

      Tuo todistaa ikivanhan asian naiset ajattelevat enemmän.

      • Ainoa asia, mikä pelottaa laitakristittyä setämiestä homopariakin enemmän on itsenäisesti ajatteleva nainen. 😁


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        Ainoa asia, mikä pelottaa laitakristittyä setämiestä homopariakin enemmän on itsenäisesti ajatteleva nainen. 😁

        Miksi purat traumojasi tällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi purat traumojasi tällä?

        Miksi yrität siirtää huomion aiheesta muualle?


      • Anonyymi

        Niin, tämä vain todistaa että, naiset ja miehet ovat erilaisia ja ajattelevat asioista eritavalla.


      • SirCucco kirjoitti:

        Ainoa asia, mikä pelottaa laitakristittyä setämiestä homopariakin enemmän on itsenäisesti ajatteleva nainen. 😁

        Totta mutta ehkä kaikista pahin on onnellinen lesbo. Hän kun ei tee miehellä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Totta mutta ehkä kaikista pahin on onnellinen lesbo. Hän kun ei tee miehellä yhtään mitään.

        Kiva kun vaimosi on onnellinen.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Totta mutta ehkä kaikista pahin on onnellinen lesbo. Hän kun ei tee miehellä yhtään mitään.

        Tuosta on vaikea laittaa paremmaksi! 😁👍


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        Tuosta on vaikea laittaa paremmaksi! 😁👍

        Ottakaa pojat huone. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun vaimosi on onnellinen.

        Totta kait on. Eihän hän varmaan olisi minun kanssa aitoaviossa vuosikymmeniä ollut mikäli onneton olisi ja jos ei olisi niin minäkin saattaisin olla yhtä onneton kuin sinä .


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Totta kait on. Eihän hän varmaan olisi minun kanssa aitoaviossa vuosikymmeniä ollut mikäli onneton olisi ja jos ei olisi niin minäkin saattaisin olla yhtä onneton kuin sinä .

        Tietääkö hän mitä täällä kirjoittelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän mitä täällä kirjoittelet?

        Mistä niin kuvittelet ?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Mistä niin kuvittelet ?

        Se oli kysymys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kysymys

        Ihan oikein niin oli.


      • Anonyymi
        SirCucco kirjoitti:

        Ainoa asia, mikä pelottaa laitakristittyä setämiestä homopariakin enemmän on itsenäisesti ajatteleva nainen. 😁

        Heidän pitäisikin muuttaa johonkin ääri islamistien piiriin. Sieltä haluaa miljoonat naiset pois vapaanpaan ilmapiiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi purat traumojasi tällä?

        Miksi sinä öyhötät ?


    • Anonyymi

      Huomaa palstan kommentoijistakin ketkä on vasemmalla.
      "Mitä enemmän vastaaja oli vasemmalla, sitä ”wokempi” hän oli."

      • Anonyymi

        Näytät olevan vasemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan vasemmalla.

        Olen itsenäinen. Onko kaikki itsenäiset naiset vasemmalla Setä pieni ? Saksi Purrakin ?


    • Venezuela ei kai ole vielä hyökännyt Guyanaan?

      • Anonyymi

        Israelin sotimisetkin taitaa kohta loppua koska jenkit on saaneet tarpeekseen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe