Jeesuksen lyhyt ohje pelastukseen pääsemiseksi

Anonyymi-ap

"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Mark 1:15

53

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin selkeä ohje! 😁

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­f­­o­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Yksittäisten jakeiden kopsaajilla on kierot suunnitelmat, kun yrittävät uskotella, että nyt tuo irrotettu jakeenpätkä on koko totuus ja sitä sitten jallitetaan päähän.

      • Anonyymi

        Siinä on pelastuksen ydin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on pelastuksen ydin.

        Jumalan sana on kokonansa totuus, ei pelkkä yksi asiayhteydestä irrotettu jakeenpätkä.

        Alkuperäisissä kirjoitukissa ei mitään erillisiä jakeita edes ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sana on kokonansa totuus, ei pelkkä yksi asiayhteydestä irrotettu jakeenpätkä.

        Alkuperäisissä kirjoitukissa ei mitään erillisiä jakeita edes ole olemassa.

        Se on Jeesuksen kiteytys pelastuksesta. Olethan muistanut rukouksissa nuhdella Jeesusta moisesta? Mitä olisit vielä halukas lisäämään tähän kiteytykseen konteksti huomioon ottaen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sana on kokonansa totuus, ei pelkkä yksi asiayhteydestä irrotettu jakeenpätkä.

        Alkuperäisissä kirjoitukissa ei mitään erillisiä jakeita edes ole olemassa.

        Eli pitäisikö mielestäsi siteerata tähän koko Raamattu, jotta kokonaisuus tulisi kyllin hyvin esille?
        Loukkasiko Jeesus sinua, kun hän siteerasi Raamattua siten, että hän noukki yhden jakeen, eli virkkeen verran? Tekisikö sinun mieli nuhdella Jeesusta moisesta ”törkeydestä”?


      • Anonyymi

        Oliko Jeesuksellakin kovinkin ”kierot suunnitelmat”, kun hän siteerasi yksittäisiä lauseita Vanhasta Testamentista?


    • Anonyymi

      Pietarilla oli taivaan valtakunnan avaimet ja hän kirjoittaa pelastuksesta näin:

      1.Piet.3

      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"

      • Anonyymi

        Sama totuus hieman toisin sanoin kirjoitettuna.

        Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen PESON ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

        Peso on vanha sana, mikä tarkoittaa synnit pois pesevätä kastetta, missä käytetään aina vettä.

        2. Moos. 40:7

        "Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä"

        Jes. 12:3

        "Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama totuus hieman toisin sanoin kirjoitettuna.

        Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen PESON ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,

        Peso on vanha sana, mikä tarkoittaa synnit pois pesevätä kastetta, missä käytetään aina vettä.

        2. Moos. 40:7

        "Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä"

        Jes. 12:3

        "Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."

        "Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä"

        Kasteella oli aina kova kiire, koska siinä on kyse syntien pois pesemisestä eli pelastuksesta ja siitä seuraa hyvä omatunto, kun synnit on saatu anteeksi.

        Ap. t. 22:16

        Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'

        Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

        Ap. t. 16:15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä"

        Kasteella oli aina kova kiire, koska siinä on kyse syntien pois pesemisestä eli pelastuksesta ja siitä seuraa hyvä omatunto, kun synnit on saatu anteeksi.

        Ap. t. 22:16

        Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'

        Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

        Ap. t. 16:15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan.

        Kristukseen kastettuja alettiin kutsua uskoviksi, kreikaksi "pistis", koska he olivat saaneet kasteen lahjan, uskon Hengen sisälleen asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä"

        Kasteella oli aina kova kiire, koska siinä on kyse syntien pois pesemisestä eli pelastuksesta ja siitä seuraa hyvä omatunto, kun synnit on saatu anteeksi.

        Ap. t. 22:16

        Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'

        Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

        Ap. t. 16:15 ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin. Hän sanoi sitten meille: "Jos kerran pidätte minua Herraan uskovana, tulkaa kotiini ja jääkää vieraikseni." Hän vaatimalla vaati meitä tulemaan.

        SRK:n Suviseurat Pudasjärvellä 28.6.–1.7.2024
        Jos Jumala suo, vuoden 2024 Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen Suviseurat järjestetään Pudasjärvellä 28.6.–1.7.2024.
        Ei kun menoksi!


      • Anonyymi

        Vieläkö olet sitä mieltä, että alkuseurakunta on ihan syvältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SRK:n Suviseurat Pudasjärvellä 28.6.–1.7.2024
        Jos Jumala suo, vuoden 2024 Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen Suviseurat järjestetään Pudasjärvellä 28.6.–1.7.2024.
        Ei kun menoksi!

        Pitkä poikako se näitä hihhulien suviseura mainoksia palstalle suoltaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä poikako se näitä hihhulien suviseura mainoksia palstalle suoltaa?

        Taasko joku ihmeen sisäpiirijuttu??? Mistä näitä sikiää???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SRK:n Suviseurat Pudasjärvellä 28.6.–1.7.2024
        Jos Jumala suo, vuoden 2024 Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen Suviseurat järjestetään Pudasjärvellä 28.6.–1.7.2024.
        Ei kun menoksi!

        Jooh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä poikako se näitä hihhulien suviseura mainoksia palstalle suoltaa?

        Sori. En älynnyt kysyä sinulta lupaa.
        Kuinka pitkä pitää olla, että on pitkä?


    • Anonyymi

      Vielä parempi ohje: Heitä satukirjasi saunan pesään. Siinä on hyvä lämpöarvo, kun on puppua täys.

      • Anonyymi

        No voe tokkiisa kuitennii, ku läks mopos keulimmaa iha kovimma kautta. Henkitä iha raahassa muutama tovi ja koeta tuumaskella jottae raahallisija asijoota, no tiijäthä sinnäe mittee voesit piähes lurvauttaa. Ottia tuota kuitennii molskis!


    • Anonyymi

      Apt.2:38
      Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."

      King James
      Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children.

      REPENT ei tarkoita mitän hyvää tekoa kasteen ehtona tai elämän parantelua kelvatakseen kastettavaksi.

      Repent tarkoittaa yksinkertaisesti syntisyyden vuoksi kasteen saamista, koska kasteessa ne synnit pestään pois ja se tarkoittaa pelastusta ja hyvää omaatuntoa.

      Kristillinen Kaste on kaste syntisyyden vuoksi.

      Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.

      Ps. 58:4

      Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

      • Anonyymi

        Mitenkäs sitten pittää tehä, kun syntiä kertyy lissää, esim. pahansuopaisuutta, kateutta, katkeruuttaa, anteeksiantamattomuutta ja sen sellaista? Kasteellekko taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs sitten pittää tehä, kun syntiä kertyy lissää, esim. pahansuopaisuutta, kateutta, katkeruuttaa, anteeksiantamattomuutta ja sen sellaista? Kasteellekko taas?

        Ef.4:5 Yksi kaste syntien takai ja perisynnin kadotustuomion pois pesemiseksi ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Mutta vain Yksi Kaste vain kerran elämässä, sillä siinä lähtee pois kaikki syntisyyden perusjuuretkit eli perisynnin kirous kadotustuomio, silloin elämä ei pääty fyysiseen kuolemaan.
        Mitään lahkojen kasteen uusintoja ei pidä antaa kerran lapsena kristityksi kastetun ei pidä antaa itselleen tehdä millään verukkeella.

        Mutta Ehtoollinen useasti syntien anteeksisaamiseksi.
        Herran Pyhällä Ehtoollisella tulee käydä saamassa synnit anteeksi niin usein kuin se on mahdollista.

        Joh. 6:54

        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ef.4:5 Yksi kaste syntien takai ja perisynnin kadotustuomion pois pesemiseksi ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Mutta vain Yksi Kaste vain kerran elämässä, sillä siinä lähtee pois kaikki syntisyyden perusjuuretkit eli perisynnin kirous kadotustuomio, silloin elämä ei pääty fyysiseen kuolemaan.
        Mitään lahkojen kasteen uusintoja ei pidä antaa kerran lapsena kristityksi kastetun ei pidä antaa itselleen tehdä millään verukkeella.

        Mutta Ehtoollinen useasti syntien anteeksisaamiseksi.
        Herran Pyhällä Ehtoollisella tulee käydä saamassa synnit anteeksi niin usein kuin se on mahdollista.

        Joh. 6:54

        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

        Entä vihmontaveri? Eikö se puhdista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ef.4:5 Yksi kaste syntien takai ja perisynnin kadotustuomion pois pesemiseksi ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Mutta vain Yksi Kaste vain kerran elämässä, sillä siinä lähtee pois kaikki syntisyyden perusjuuretkit eli perisynnin kirous kadotustuomio, silloin elämä ei pääty fyysiseen kuolemaan.
        Mitään lahkojen kasteen uusintoja ei pidä antaa kerran lapsena kristityksi kastetun ei pidä antaa itselleen tehdä millään verukkeella.

        Mutta Ehtoollinen useasti syntien anteeksisaamiseksi.
        Herran Pyhällä Ehtoollisella tulee käydä saamassa synnit anteeksi niin usein kuin se on mahdollista.

        Joh. 6:54

        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

        ”Ef.4:5 Yksi kaste syntien takai ja perisynnin kadotustuomion pois pesemiseksi ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.
        Ei tuossa jakeessa niin sanota.


      • Anonyymi

        Missä sinun parannuksen tekosi/mielenmuutoksesi näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ef.4:5 Yksi kaste syntien takai ja perisynnin kadotustuomion pois pesemiseksi ja liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Mutta vain Yksi Kaste vain kerran elämässä, sillä siinä lähtee pois kaikki syntisyyden perusjuuretkit eli perisynnin kirous kadotustuomio, silloin elämä ei pääty fyysiseen kuolemaan.
        Mitään lahkojen kasteen uusintoja ei pidä antaa kerran lapsena kristityksi kastetun ei pidä antaa itselleen tehdä millään verukkeella.

        Mutta Ehtoollinen useasti syntien anteeksisaamiseksi.
        Herran Pyhällä Ehtoollisella tulee käydä saamassa synnit anteeksi niin usein kuin se on mahdollista.

        Joh. 6:54

        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

        Ihmissyöntiä.


    • Anonyymi

      Näin. Näin Hän tulee lukujen täyttyessääääää

    • Uskominen evankeljumiin tuo pelastuksen kaikille, usko syntyy kuuliemisen kautta.

      • Anonyymi

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Ihminen saadaan käännyttämmällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa kristillisten kirkkkojen lisäksi.

        Lääkärilehdesssä hypnoosiin erikostunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan käännyttämmällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa kristillisten kirkkkojen lisäksi.

        Lääkärilehdesssä hypnoosiin erikostunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

        "Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan käännyttämmällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa kristillisten kirkkkojen lisäksi.

        Lääkärilehdesssä hypnoosiin erikostunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

        Käänyttäminen onkin ihmisen teko, ei Jumalan tekoa.
        Uskovan tehtä on vanin kertoa pelastukseta, muu kuluu Jumalalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        aJumalan teko on se että uskoo evankeljumin sanomaa, usko Jeesuseen synnyttä jo tekoja palvella muita ihmisiä, niillä lahjoilla jota on ihmisellä jo synytyessään tänän maaimaan. Miten käyttää on eriasia, uskovat käytää toisten ihmisen hyvän sanoma kertomiseen eli pelastuksest.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.”
        Matt 5:22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan käännyttämmällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa kristillisten kirkkkojen lisäksi.

        Lääkärilehdesssä hypnoosiin erikostunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

        Mihinkäs lahkoon sinä kuulut? Taipalsaaren erinomaisten hurskastelijoiden kirkkoon


      • Anonyymi
        kirjotaja2 kirjoitti:

        Käänyttäminen onkin ihmisen teko, ei Jumalan tekoa.
        Uskovan tehtä on vanin kertoa pelastukseta, muu kuluu Jumalalle.

        Aamen!


    • Anonyymi

      Kaikki Jenkkilahkot ovat kristittyjen käännyttäjiä lahkon uskoon, pois terveestä kristinuskosta. Kohderyhmä käännyttämiselle ovat kristityt. Oppeja on hieman eriytetty markkinoiden laajentamiseksi ja segmentoimiseksi. Eivät edes yritä käännyttää toisiaan.

      • Anonyymi

        Käännyttäjien peruskikka on aloittaa puhe Ilmestyskirjasta ja maailmanlopusta "aika on lähellä" ja näin luoda pelkoa, johon tarjotaan ratkaisua ja turvapaikkaa: lahkon uskon ja henkien vastaanottamista "Jeesuksena"

        Luuk. 21:8

        Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.


    • Anonyymi

      Ensin laumaa tarkkaillaan ja joukosta valitaan heikoin yksilö. Sitten voimalla kimppuun.

      Matt. 7:15

      "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

      Käännyttäjä yrittää ensin selvittää, tunteeko mahdollinen kohde kuinka hyvin Raamattua. Jos osaa hyvin Raamatun, niin jättävät rauhaan ja etsivät helpomman kohteen.

      • Anonyymi

        Ja siltikin onnistuit ryssimään oman lahkosi totaalisesti!


    • Anonyymi

      Paavali entisenä murhamiehenä osasi selittää, että paras tappoase on lyhyt pistomiekka (gladius), koska sillä voidaan pistää puolustuksen ja haarniskan rakosista sisään.

      Samaa tekniikkaa käyttävä uskontojen eksyttäjät.

      Valitaan Raamatusta tarkoin harkittu yksi erillinen jae, joka irrotetaan asiayhteydestään ja sillä pistetään ja tökitään ihmisen heikkoon kohtaan.

      • Anonyymi

        Milloin sinä sait Isältäsi Perkeleeltä tuon Paavali-vihan


    • Anonyymi

      Matt 24:35

      Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

    • Anonyymi

      Katoavat sitä mukaa kun sivuja revitään ulkohuussissa.

      • Anonyymi

        Gal. 6:7

        Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.


      • Anonyymi

        Maailman myydyimmän kirjanko, montakohan niitä onkaan, aiot repiä? Siinä on sinulla hommaa siellä ulkohuussissasi, kun Raamattuja painetaan valtavia määriä päivittäin. 😁


    • Anonyymi

      Aloite pitää tulla Jumalasta. Ei uskonlahkoihin, lustenippuihin käännyttäjistä.

      Room. 10:20

      Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet."

      Hes. 34:11

      Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.

      • Anonyymi

        "Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

        Jos etsii väärästä paikasta, niin ei voi koskaan löytää.

        Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa: Tule henki, tule henki, ja anna jokin merkki paikalla olostasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

        Jos etsii väärästä paikasta, niin ei voi koskaan löytää.

        Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa: Tule henki, tule henki, ja anna jokin merkki paikalla olostasi...

        Matt.24: 24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

        Jos etsii väärästä paikasta, niin ei voi koskaan löytää.

        Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa: Tule henki, tule henki, ja anna jokin merkki paikalla olostasi...

        ”Etsivä löytää”. Ei sanota, että etsivä ehkä löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Etsivä löytää”. Ei sanota, että etsivä ehkä löytää.

        Hapuillen, mutta kuitenkin. 😁


    • Anonyymi

      Kyllä ne lampaat löytyvät naapurin tontilta.
      Sinne vain valkkaamaan oma kimuli.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe