TOTUUS: "Jumalan" lähettämät jenkkiuskonnot

Anonyymi-ap

Jenkkiuskonnoissa uskotaan että Jumala on valinnut heidät levittämäänn koko maailmaan oppejaan ja "herätyksiään"

Toinen kirje tessalonikalaisille 2:11

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

Jenkkiuskonnoissa uskotaan että juuri heidän porukkansa on Jumalan lähettämä.

16

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko & Pasi Toivonen.
      Aamen !
      Halle-Lujaa...

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­­m­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikään uskonto ei sinänsä voi pelastaa. Uskontoja on varmaan yli 100 000 ja lisää pukkaa.
      Se, joka uskoo, että Jeesus on Jumala ja Pelastajamme vain voi pelastua tai sitten kukaan ei pelastu.

    • Anonyymi

      Henki ri hyökkää henkeä vastaan, vaan lihallista uskonnollisuutta.

      Mikä oikein onkin.

    • Anonyymi

      En ole haainnut yhtään jenkkiuskontoa Suomessa, mutta katolisen munkki Lutherin perustaman lahkon olen nähnyt toiminnassa. Siinä ei edes kysytä haluaako alkaa etsimään Jumalan tahtoa ja tottelemaan Häntä.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä on sekä hellareita että mormoneja että Jehovia

        Sen sijaan Luther ei ole perustanut yhtään kirkkoa.

        Eli pieleen meni sinulla kaikki


    • Anonyymi

      Luuk. 24:
      46. Hän sanoi heille: "Näin on kirjoitettu. Kristuksen tuli kärsiä kuolema ja kolmantena päivänä nousta kuolleista, Ap. t. 17:3
      47. ja kaikille kansoille, Jerusalemista alkaen, on hänen nimessään saarnattava parannusta ja syntien anteeksiantamista. Ap. t. 2:38; Ap. t. 3:19; Ap. t. 10:43; Ap. t. 13:38-39; Ap. t. 22:16
      48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap. t. 1:8; Ap. t. 2:32; Ap. t. 10:41; 1. Kor. 15:15
      49. Minä lähetän teille sen, minkä Isäni on luvannut. Pysykää tässä kaupungissa, kunnes saatte varustukseksenne voiman korkeudesta."
      Jes. 44:3; Joel 3:1-2; Joh. 14:26; Ap. t. 1:4; Gal. 3:14

    • Anonyymi

      Apt. 3
      19. Katukaa siis syntejänne, jotta ne pyyhittäisiin pois,
      20. kääntykää, jotta Herra antaisi tulla virvoituksen ajan ja lähettäisi Jeesuksen, teille ennalta valitsemansa Voidellun.

    • Anonyymi

      Ilm. 2:
      16. Käänny siis! Ellet tee parannusta, minä tulen kohta luoksesi ja käyn heitä vastaan, isken heitä suuni miekalla.
      17. "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Sille, joka voittaa, minä annan kätkettyä mannaa ja valkoisen kiven, ja siihen kiveen on kirjoitettu uusi nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin sen nimen saaja.

    • Anonyymi

      Ps. 34:
      19. Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän,
      ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
      20. Monet ahdistukset kohtaavat vanhurskasta,
      mutta Herra pelastaa hänet niistä kaikista.

    • Anonyymi

      Johtuisiko kuule siitä, että Jeesuksen lähetyskäsky on kristinuskon ytimessä: "Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille."

    • Anonyymi

      Aloittaja on itse eksyttäjä.

    • Anonyymi

      Helluntailaisten kannattaisi nöyrtyä ja mennä peilin eteen selvittämään omia ja oman lahkon syntejä.

      Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä.
      Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan,
      Wikipedia

      • Anonyymi

        Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

    • Anonyymi

      Suomalaisissa 95% on jumalattomia.
      Joten jonkun on julistettava parannusta, kun luterilaiset eivät sitä tee!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe