Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sähköä ei ole olemassa!

Anonyymi-ap

Missä se on, en minä näe sitä missään!
Jos joku väittää täällä, että sähkö on olemassa, niin todistakoon sen!

210

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työnnä sukkapuikko töpselinreikään. Koet sähkön. Samalla sinulta loppuvat turhat luulot ikielosta.

      • Anonyymi

        Iin, mutta minun pitää nähdä, en muuten usko että se on sähköä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iin, mutta minun pitää nähdä, en muuten usko että se on sähköä

        Sinäkö et näe sähköä mutta tunnet sen kyllä jos viitsitvoi tuntua rajummalta tuolla voimalinjassa mitä Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö et näe sähköä mutta tunnet sen kyllä jos viitsitvoi tuntua rajummalta tuolla voimalinjassa mitä Jumala.

        Tuntua????
        Minä halua nähdä todisteet sähköstä, että se on olemassa!


      • Anonyymi

        Ei se ehdi kuolla sähköön, kun se tukehtuu sitä ennen, kun ilmaakaan ei ole olemassa kun se ei näe sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iin, mutta minun pitää nähdä, en muuten usko että se on sähköä

        Kun silität kissaa pimeässä huoneessa, voit nähdä sähkön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ehdi kuolla sähköön, kun se tukehtuu sitä ennen, kun ilmaakaan ei ole olemassa kun se ei näe sitä.

        Ok.
        Ilmaakaan ei ole olemassa, koska sitä ei näy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun silität kissaa pimeässä huoneessa, voit nähdä sähkön.

        Näen kipinöitä, en sähköä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iin, mutta minun pitää nähdä, en muuten usko että se on sähköä

        Varmaan täällä ei ole ilmaakaan.


      • Anonyymi

        Laita töpseli pistorasiaan pimeässä huoneessa, niin näet sähköä. Jos et näe, kokeile uudelleen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun silität kissaa pimeässä huoneessa, voit nähdä sähkön.

        mieheni on ammatiltaan sähkömies revi siitä kakara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen kipinöitä, en sähköä!

        Silitä emäntäs mirriä niin näet sähkön ihan salamoina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan täällä ei ole ilmaakaan.

        Ja maapallo on litteä. Yksi plus yksi ei ole kaksi vaan jotain muuta. Ikävää ettei näin ole, sillä kun ensin oltaisi oltu vuosia työttöminä, jonka johdosta tilin saldo olisi ollut, sanotaan nyt vaikka 1,76 euroa ja sitten kun päästään töihin ja tilille maksetaan ensimmäinen palkka, joka verojen jälkeen olisi esim. 700 euroa parilta viikolta, niin tilin saldo olisikin 2000000€


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­y­­m­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tässä tieteellinen koe, jolla voit tarkistaa asian:
      1. Etsi parin kolmen metrin pätkä sähköjohtoa, myös rautalanka käy hätätapauksessa.
      2. Katkaise johto kahteen suunnilleen yhtä pitkään osaan.
      3. Työnnä toisen johdon pää perseeseen ja kierrä toisen johdon pää pikkuvarpaan ympäri .
      4. Työnnä irti olevat johdon päät pistorasiaan.
      5. Raportoi havainnot palstalle.

      • Anonyymi

        Ok.
        Eli selvisi nopeasti, että sähköä ei ole olemassakaan.
        Puhutaan paljon sähköstä että se on olemassa, miksi niin puhutaan, koska sitä ei näy missään
        Onko nämä väitteen sanojat jotenkin selkaisin.
        Älkää puhuko sähköstä mitään, jos ei ole esittää todisteita sen olemassa olosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.
        Eli selvisi nopeasti, että sähköä ei ole olemassakaan.
        Puhutaan paljon sähköstä että se on olemassa, miksi niin puhutaan, koska sitä ei näy missään
        Onko nämä väitteen sanojat jotenkin selkaisin.
        Älkää puhuko sähköstä mitään, jos ei ole esittää todisteita sen olemassa olosta

        sähkö on katsos sellaista että mitä suurempi jännite niin sen näkyvämmäksi sähkö muuttuu
        eli sinä etsit suurjännitelinjan menet lähelle tiirailemaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähkö on katsos sellaista että mitä suurempi jännite niin sen näkyvämmäksi sähkö muuttuu
        eli sinä etsit suurjännitelinjan menet lähelle tiirailemaan 🤣

        Tiirailemaan???
        Se klo todistaa sähkö olemassaolon.
        En ole nähnyt ketään tiirailevan sähköä, taidat huijata minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiirailemaan???
        Se klo todistaa sähkö olemassaolon.
        En ole nähnyt ketään tiirailevan sähköä, taidat huijata minua

        Sekö todistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiirailemaan???
        Se klo todistaa sähkö olemassaolon.
        En ole nähnyt ketään tiirailevan sähköä, taidat huijata minua

        Katsos kun menet tarpeeksi lähelle sähkö muuttuu näkyväksi ja hyppää sinuun .


      • Anonyymi

        Pottutohtorilla on kevään valo taas sekoittanut mielisairaat aivot.


      • Anonyymi

        Hmmm... Miten voi olla sähköjohtoa, jos ei ole sähköä? Sähkön olemassaolon jyrkästi kiistävä henkilö on hyvä ja todistaa tämän. Polttomoottorikin tuli vasta öljyn löytymisen jälkeen, ettei niitä jo muinaiset egyptiläiset rakennelleet varastoon 1900-luvun (jKr.) tarpeita silmällä pitäen.


    • Anonyymi

      Sähkö näkyy minulla sähkölaskussa,ja se kallistuu koko ajan,caruna takoo voittoja koko ajan,etkö ole nähny tuota vielä?

      • Anonyymi

        Sähkölasku on paperia.
        Oletko sekaisin, luulet paperin olevan sähköä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkölasku on paperia.
        Oletko sekaisin, luulet paperin olevan sähköä!

        Ei katsos se on kuin kirkon siirtomaksu jumalan virrasta, maksaa niin saatanasti 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei katsos se on kuin kirkon siirtomaksu jumalan virrasta, maksaa niin saatanasti 🤣

        Nyt olen ymmälläni
        Missä voi nähdä sähkön elävänä, onko ketään palstalla joka on nähnyt sähkön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen ymmälläni
        Missä voi nähdä sähkön elävänä, onko ketään palstalla joka on nähnyt sähkön?

        siis et tajua mitään ? karuna vetää ihan vituinmoiset siirtomaksut ! sama asia kun kirkko veti vokeissa per pakolainen , suurimmat hinnat !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis et tajua mitään ? karuna vetää ihan vituinmoiset siirtomaksut ! sama asia kun kirkko veti vokeissa per pakolainen , suurimmat hinnat !!!

        Tota noin, onko rahan toinen nimitys, sähkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkölasku on paperia.
        Oletko sekaisin, luulet paperin olevan sähköä!

        Minulle sähkölasku tulee tietokoneelle sähköpostiini ja sähkön välityksellä. Vain nuijat kerää paperilaskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle sähkölasku tulee tietokoneelle sähköpostiini ja sähkön välityksellä. Vain nuijat kerää paperilaskuja.

        En kerää niitä vaan sähköyhtiö lähettää ne nuija!


    • Anonyymi

      Jos laitta piuhat testeriin niin siinä näkyy paljon on voltteja eli sähköä....

      • Anonyymi

        Se todistaa vain mittarilukema, ei sähköä.
        Jos sähkö olemassa, sen pitää näkyä, en muuten usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se todistaa vain mittarilukema, ei sähköä.
        Jos sähkö olemassa, sen pitää näkyä, en muuten usko

        eli sähkön muutokset ympäristöön ei vakuuta sinua ?
        Kerro miten jumala tai jeesus näkyy ympäristössä , sitä ei voi mitata millään mittarilla !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sähkön muutokset ympäristöön ei vakuuta sinua ?
        Kerro miten jumala tai jeesus näkyy ympäristössä , sitä ei voi mitata millään mittarilla !!!

        Puhutaan ihan muusta kuin sähköstä.
        Lopettakaa sähköstä puhuminen, jos ei ole todista sen olemassaolosta.
        Olette melkoisia valehtelijoita, hävetkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se todistaa vain mittarilukema, ei sähköä.
        Jos sähkö olemassa, sen pitää näkyä, en muuten usko

        Tällä tavalla vänkäämälläkö yrität todistella jumalasi olemassaoloa? Ei kuule onnistu? Sitäpaitsi sähkön voima tuntuu koko ajan, kun painat on-napin päälle. Jumalasi voima ei tunnu missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan ihan muusta kuin sähköstä.
        Lopettakaa sähköstä puhuminen, jos ei ole todista sen olemassaolosta.
        Olette melkoisia valehtelijoita, hävetkää

        No vittu laita auton akunnapoja kaapelilla yhteen niin näet miten tasavirtasähkö kipinöi,vai pitääkö pelle sulle nuinkin yksinkertainen asia tulla opettamaan!tai voit yhdistää ne kaapelit voimavirtapistorasiaankin ja nähdä saman sähkön.oletko joku helvetin jehve pelle vai hellari?


    • Anonyymi

      Ukkosella menet mahdollisimman korkealle paikalle mahdollisimman pitkä metalliesine kädessä ja kurkotat sillä taivaita , saatat päästä jeesuksen luokse 🤣

      • Anonyymi

        Jaa, että korkealla näkyy sähkö, kuinka korkealla pitää nousta, onko Suomessa niin korkeaa paikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että korkealla näkyy sähkö, kuinka korkealla pitää nousta, onko Suomessa niin korkeaa paikkaa?

        Se jäi varmistamatta, miten metalliesinne liittyy sähkön näkemiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se jäi varmistamatta, miten metalliesinne liittyy sähkön näkemiseen?

        säästät ison ilotulitusraketin uudesta vuodesta ja kiinnität siihen ohuen ohuen kuparilangan ja ammut ukkospilveen !!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        säästät ison ilotulitusraketin uudesta vuodesta ja kiinnität siihen ohuen ohuen kuparilangan ja ammut ukkospilveen !!!

        Sähkö on siis ilotulitus raketti, jossa on kupari lanka kiinni ja ammun vaikka ritsalla ukkospilveen????
        Minun mielestä nää on kyllä lääketokkuroiset kommentteja


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        säästät ison ilotulitusraketin uudesta vuodesta ja kiinnität siihen ohuen ohuen kuparilangan ja ammut ukkospilveen !!!

        Ei toimi, sillä sähkön tuntemisen jälkeen se on sitten siinä. Parempi konsti on kusta paimenpoikalankaan. Siitä jää kerrottavaa jälkipolvillekin.


    • Anonyymi

      Nyt mä hoksasin, sähkön on pakko liittyä keijukaisiin, mennikäisiin tms
      Nekin on mielikuvitus tarinoita, joita kerrotaan kakaroille melkein totena!

      • Anonyymi

        Montako ihmistä keijukaiset ja menninkäiset on tappaneet ? Sähkö on tappanut enemmän kun uskotkaan ja sanot ettei sitä ole olemassa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako ihmistä keijukaiset ja menninkäiset on tappaneet ? Sähkö on tappanut enemmän kun uskotkaan ja sanot ettei sitä ole olemassa 🤣

        Sähkö ei ole tappanut ketään koska sitä ei ole nähty tekopaikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö ei ole tappanut ketään koska sitä ei ole nähty tekopaikalla!

        Millä sun sähkölaitteet toimii himassa?väität että Jumalan tahdolla vai?sekään ei näy koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö ei ole tappanut ketään koska sitä ei ole nähty tekopaikalla!

        Aika lapsellista jorinaa sinänsä .


    • Anonyymi

      Päm ‑Pappi tekee kuvien, yhteystietojen ja muun sisällön siirtämisestä helppoa.

      • Anonyymi

        Onko sähkö joku kuva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sähkö joku kuva?

        Se on vähän kuin jumala ,antaa toisille pöljille värähdyksiä joskus!


    • Anonyymi

      Kyllä se näkyväksi muuttuu ainakin hetkeksi aikaa, kun työnnät rautalangan päät yhtä aikaa molempiin pistorasian reikiin. Jotta mnua ei syytettäisi väkivaltaisuudesta, varoitan, että paksut kumihanskat ja suojalasit ovat tarpeen.

    • Anonyymi

      Sähkötöitä?????
      Onko ne jotain vitsin kertojia?

      • Anonyymi

        Käy kysymässä niiltä miehiltä jotka niitä töitä tekevät,voit huomata pian miltä sähkö näyttää😅


      • Anonyymi

        Olis kiva nähdä miten naamat menisivät kahdeksikolle jos oltais viikkokin ilman sähköä
        Niin että eikö parempaa puheen aihetta löydy ihmisille


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eihän tuossa näy muuta kuin kipinä, samoin kuin sytkärin kipinä, missä sähkö??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa näy muuta kuin kipinä, samoin kuin sytkärin kipinä, missä sähkö??????

        Hemmetin pelle... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmetin pelle... :)

        No niin heti aloitetaan nimittelyt kun vaatii todisteita sähköstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa näy muuta kuin kipinä, samoin kuin sytkärin kipinä, missä sähkö??????

        Se kipinä koostuu juuri sähköstä, hemmetin apina.


    • Anonyymi

      Aloittajalla ei ilmeisesti ole muita aisteja kuin näköaisti. Kyllä asioita voidaan havaita muillakin tavoilla kuin näkemällä.

      Ja hän voi jättää sähkölaskun maksamatta talvella, niin yöaikaan hän ei näe mitään muutakaan. Vai käyttääkö hän vielä öljylamppuja?

      Millä hänen televisionsa mahtaa toimia, höyryllä vai bensiinillä?

      Jumalaa taas ei voi nähdä, kuulla eikä havaita millään mittareillakaan.

      • Anonyymi

        Kävin lääkärissä noin kk sitten, kaikki oli kunnossa ja autolla ajo jatkuu!

        Kyllä asioita voidaan havaita muillakin tavoilla kuin näkemällä###

        Jään odottamaan, että todistat sitten minulle sähkön olemassa, sama koskee kaikkia muutakin.
        Minä en usko pelkkiä teorioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lääkärissä noin kk sitten, kaikki oli kunnossa ja autolla ajo jatkuu!

        Kyllä asioita voidaan havaita muillakin tavoilla kuin näkemällä###

        Jään odottamaan, että todistat sitten minulle sähkön olemassa, sama koskee kaikkia muutakin.
        Minä en usko pelkkiä teorioita

        Sinä oletkin tietämätön kreationisti ja ilmeisesti myös persu. Uskot varmasti myös räjähteleviin lepakoihin...

        Ota kaksi kuparilankaa, ota toinen vasempaan käteen ja toinen oikeaan käteen ja työnnä kuparilankojen päät pistorasiaan. Silloin tunnet kivasti sähkön olemassaolon juuri ennen sydämen pysähtymistä. Harmi, että et ehkä ole kertomassa sähköhavainnostasi muille...

        Joskus sähkön voi jopa kuulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin tietämätön kreationisti ja ilmeisesti myös persu. Uskot varmasti myös räjähteleviin lepakoihin...

        Ota kaksi kuparilankaa, ota toinen vasempaan käteen ja toinen oikeaan käteen ja työnnä kuparilankojen päät pistorasiaan. Silloin tunnet kivasti sähkön olemassaolon juuri ennen sydämen pysähtymistä. Harmi, että et ehkä ole kertomassa sähköhavainnostasi muille...

        Joskus sähkön voi jopa kuulla...

        Et puhunut näkyvästä sähköstä sanaKaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lääkärissä noin kk sitten, kaikki oli kunnossa ja autolla ajo jatkuu!

        Kyllä asioita voidaan havaita muillakin tavoilla kuin näkemällä###

        Jään odottamaan, että todistat sitten minulle sähkön olemassa, sama koskee kaikkia muutakin.
        Minä en usko pelkkiä teorioita

        Pelkkiä teorioita? Teoriathan ovat varminta tietoa, tiedon korkein aste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin tietämätön kreationisti ja ilmeisesti myös persu. Uskot varmasti myös räjähteleviin lepakoihin...

        Ota kaksi kuparilankaa, ota toinen vasempaan käteen ja toinen oikeaan käteen ja työnnä kuparilankojen päät pistorasiaan. Silloin tunnet kivasti sähkön olemassaolon juuri ennen sydämen pysähtymistä. Harmi, että et ehkä ole kertomassa sähköhavainnostasi muille...

        Joskus sähkön voi jopa kuulla...

        Ei olisi pitänyt ollenkaan kysyä todisteita sähkön olemassaolosta kun vkl on alkanut.
        Ateistit ovat vastauksista päätellen kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkiä teorioita? Teoriathan ovat varminta tietoa, tiedon korkein aste.

        Uskot siis, että kun puhutaan sähköstä, että se on vain teoria.
        Sähkö on teoriaa niin kauan kuin saan nähdä sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lääkärissä noin kk sitten, kaikki oli kunnossa ja autolla ajo jatkuu!

        Kyllä asioita voidaan havaita muillakin tavoilla kuin näkemällä###

        Jään odottamaan, että todistat sitten minulle sähkön olemassa, sama koskee kaikkia muutakin.
        Minä en usko pelkkiä teorioita

        Olisit kysyny siltä lääkäriltä että millä sun auton starttimoottori käynnistyy,ja samalla kysynyt että mistä sähkön näkee että voi ostaa sitä.tai oletkin tainu kysyä nuo kysymykset jo?onko siellä kopissa muuten pistorasioita?


    • Anonyymi

      Avaus kertoo jälleen karua kieltä vajakin tieteellisten asioiden ymmärryksestä.

      • Anonyymi

        Liittyykö sähkö tieteeseen, miten tiede on todistanut sähkön näkyväksi?


    • Anonyymi

      Sähköopin alkeita jälkeenjääneille:

      Sähköä on positiivista ynnäsähköä ja negatiivista poissähköä.
      Positiivista on sähkövalo ja sähkölämpö
      Negatiivista sähköisku ja sähkölasku.
      Ammattilasen tarvitsee tietää sähköstä seuraavaa.
      Kaksi lankaa lamppu.
      Monta lankaa moottori.
      Oomi kertaa käämi, niin pimeenä koko lääni.

      Niin helppoa se on kun sen osaa.

      • Anonyymi

        Kyllä minä ymmärrän valon, lämmön, laskun jne
        Ne ei liity millään tavalla sähköön, jos ei ole näkyvää todistetta sähköstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän valon, lämmön, laskun jne
        Ne ei liity millään tavalla sähköön, jos ei ole näkyvää todistetta sähköstä

        Et ole tainnut nähdä radioaaltojakaan, etkä edes omia aivojasi.

        Näkymättömään Jumalaan haluat varmasti rinnastaa, mutta sähkö toimii tarkkojen matematiikan muotoon formaloitujen teoreettisen sähkötekniikan lakien mukaan. Jumala taas on ja pysyy näkymättömissä.


    • Anonyymi

      Hanki kaksi metallista sukkapuikkoa ja iske ne lähimpään pistorasiaan, niin valaistut!

      • Anonyymi

        Raamatussa ei kielletä, etteikö hevoslaitumen sähköpaimeneen saisi pissiä.


      • Anonyymi

        Jaa kaksi puikkoa pistorasiaan, miten se osoittaa sähkön näkyväksi, ei mitenkään sanoo järki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei kielletä, etteikö hevoslaitumen sähköpaimeneen saisi pissiä.

        Ai sähkö on siis sähköpainen esine, niinkö?
        Miksi siihen pitää pissiä, eikö WC ole sitä varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei kielletä, etteikö hevoslaitumen sähköpaimeneen saisi pissiä.

        Silloin uskovainenkin jo uskoo sähköön, kun sähkö hyppää muniin kusta myöten. Munat kyllä kärähtää eikä uskovainen kuse ainakaan viikkoon. Mutta sähköuskoon tuli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin uskovainenkin jo uskoo sähköön, kun sähkö hyppää muniin kusta myöten. Munat kyllä kärähtää eikä uskovainen kuse ainakaan viikkoon. Mutta sähköuskoon tuli...

        Ei edelleenkään näkyvää todistetta sähköstä
        Lopettakaa sähköstä puhuminen, koska ette voi todistaa sen olemassa


    • Anonyymi

      Sähköstä on todiste, kauhea sähkölasku.
      Mutta meillä on todellakin asioita joita ei ole oikeasti olemassa vaikka niin väitetään.
      Ihmisoikeudet, sellaisia ei ole.
      Laki, sellaistakaan ei ole. Ei sellaista voi laiksi sanoa mikä muuttuu aina tapauskohtaisesti, vaikka lain pitäisi olla kaikille sama.
      Tasa-arvo, sellaistakaan ei ole.

      • Anonyymi

        Lasku on paperia!
        On mustaa valkoisella


    • Anonyymi

      Täällä ei näköjään kukaan tiedä mistä voin löytää sähkön, olisin halunnut tutustua siihen ihan oikeasti, on viikonloppu kokonaan vapaata ja hakeutua sähkön seuraan!

      • Anonyymi

        Oletko uskovainen, kun olet noin suunnattoman tyhmä ja tietämätön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko uskovainen, kun olet noin suunnattoman tyhmä ja tietämätön?

        Hyvä kun otit puheeksi uskovaiset, uskovaisetkaan ei ole nähnyt sähköä.
        Tiedätkö sinä missä voin tavata sähkön, olen halukas tutustumaan vaikka heti, kerro, jos tiedät!


      • Anonyymi

        Sinulle on kerrottu moneen kertaan, mistä sähkön löytää, mutta koska olet uskovainen, et silti usko. Kumma että Jumalaan uskot, vaikka Jumalaakaan ei näy eikä kuulu...

        Mutta sinä oletkin pelkkä pelle... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on kerrottu moneen kertaan, mistä sähkön löytää, mutta koska olet uskovainen, et silti usko. Kumma että Jumalaan uskot, vaikka Jumalaakaan ei näy eikä kuulu...

        Mutta sinä oletkin pelkkä pelle... :)

        Löytyy....missä se paikka on mistä löydän sähkön, onko antaa osoitetta?


    • Verkon trolli esittää uskovaista...

      • Anonyymi

        Olisin iloinen jos voit todistaa minulle sähkön olemassaolon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisin iloinen jos voit todistaa minulle sähkön olemassaolon.

        Olit iloinen siitäkin, että kommentoin. Taisi oikein touhutippa tulla lutkuttimen päähän?


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Olit iloinen siitäkin, että kommentoin. Taisi oikein touhutippa tulla lutkuttimen päähän?

        Onko sähkö touhutippa ja lutkutin?
        Tarkoitatko että, hiki ja vesiletku on näkyvä sähkö?


    • Anonyymi

      Sähköä ei voi nähdä, mutta sen voi tuntea. Otapa pari rautalankaa ja työnnä ne pistorasiaan, toiset päät laitat vaikka suuhusi, niin senjälken tiedät, että sähköä on olemassa.

      • Anonyymi

        Ei todista sähköä näkyväksi!


    • Anonyymi

      Kuse idiootti vaikka korkeajännite sähkökaapin avoinaiseen tauluun..

      • Anonyymi

        Olen ihmeissäni näistä sähkön näkyvistä todisteista, jaa , että vielä lisäksi taulu ja sähköjännitekaappikin olisi näkyvä sähkö, jokainen järkevä tajuaa, ettei ole.
        Minusta alkaa tuntumaan, että olen suljetun osaston palstalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihmeissäni näistä sähkön näkyvistä todisteista, jaa , että vielä lisäksi taulu ja sähköjännitekaappikin olisi näkyvä sähkö, jokainen järkevä tajuaa, ettei ole.
        Minusta alkaa tuntumaan, että olen suljetun osaston palstalla!

        "Minusta alkaa tuntumaan, että olen suljetun osaston palstalla!"

        Hyvä että totuus alkaa valkenemaan. Minkä yksikön osastolta pääsee noinkin ahkerasti ja vapaasti nettiin riehumaan?


    • Anonyymi

      Taitaa olla trollaus. Ei uskiskaan voi noin tyhmä olla. Ehkä.

      • Anonyymi

        Liittyykö trollaus jotenkin näkyvään sähköön?


      • Anonyymi

        Liittyykö sähkö tyhmyyteen?
        Erikoisia vaihtoehtoja


    • Anonyymi

      Vai et ole salamoita nähnyt ikinä. Sellaista se elämä ilmeisesti on siellä kellarissa.

      • Anonyymi

        hELLARISSA?!


      • Anonyymi

        Minä olen ainakin nähnyt salaman kipinöitä, mutta itse sähköä en ole taivaalla tavannut.
        Olisko se mahdollista jos menisin katsomaan helikopterin avulla.
        Haluan tavata sähkön elävänä!
        Voinko jotenkin kutsua sähkön kylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin nähnyt salaman kipinöitä, mutta itse sähköä en ole taivaalla tavannut.
        Olisko se mahdollista jos menisin katsomaan helikopterin avulla.
        Haluan tavata sähkön elävänä!
        Voinko jotenkin kutsua sähkön kylään?

        Olisko se mahdollista jos menisin katsomaan jumalaa helikopterin avulla.
        Haluan tavata jumalan elävänä!
        Voinko jotenkin kutsua jumalan kylään?


    • Anonyymi

      Elektronit siirtyy pisteestä A pisteeseen B.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varmaan sinuakaan ei ole olemassa, koska et usko Luojaasi etkä siis näe itseäsi. (Peilikuva vääristää.)

      - Hippunen -

    • Anonyymi

      Ateisti kykenee aistimaan energiakenttiä. Siksi uskovat energiaan.

      • Anonyymi

        Ahaa, nytkö tuli oikea vastaus sähkön näkyvyydestä, ei tullut.
        Ateistit eivät tajua, jos puhutte sähköstä, se pitää myös todistaa, että se olemassa näkyvästi.
        Aika idioottimaista puhua sähköstä, mutta kumminkaan sitä ei näy missään!


      • Anonyymi

        Soopaa


    • Anonyymi

      Ilmaakaan ei ole olemassa, eikä ääntä!

      • Anonyymi

        Totta, ei näy missään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ei näy missään!!!

        tapa itses


    • Anonyymi

      Randonia ei ole olemassa, miksi siitä sitten puhutaan, jos sitä ei missään näy.
      Kuka näitä typeriä sanoja keksii mielikuvituksessaan yleensä ateisti

    • Anonyymi

      Taukki on kuitenkin onnistunut lähettämään kyseisen aloituksen.

      Taukki on sekoittanut omat kokemukset ja todellisuuden. Ne ovat eri asioita.

      • Anonyymi

        Ymmärrykseni Mukan todellisuutta on se minkä NÄEMME.
        Oletteko eri mieltä?
        Jos olet, sinua ei voi asuttaa yksin asumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrykseni Mukan todellisuutta on se minkä NÄEMME.
        Oletteko eri mieltä?
        Jos olet, sinua ei voi asuttaa yksin asumaan!

        Jos ymmärrät noin vähän, maailma on sinulle vaikea paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärrät noin vähän, maailma on sinulle vaikea paikka.

        Jaa vaikea paikka, kun ilmoitan että en usko mihinkään maan päällä olevaan jos en näe sitä!
        Maan päällä ateistit on sanonut olevan sähköä, ilmaa radonia, kaasua....missä ne on
        Lopettakaa näistä puhuminen, jos ei ole todisteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa vaikea paikka, kun ilmoitan että en usko mihinkään maan päällä olevaan jos en näe sitä!
        Maan päällä ateistit on sanonut olevan sähköä, ilmaa radonia, kaasua....missä ne on
        Lopettakaa näistä puhuminen, jos ei ole todisteita!

        Todisteet ovat. Jos olet niin vitun tyhmä, että vaadit niistä jotain suoraan silminnähtävää, se on oma ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet ovat. Jos olet niin vitun tyhmä, että vaadit niistä jotain suoraan silminnähtävää, se on oma ongelmasi.

        Totta tuokin. Ihmisen silmä on suorastaan surkea väline minkään aistimiseen.


    • Anonyymi

      Sähkö odottaa sinua sähkötuolissasi.

      • Anonyymi

        Pyöritteli minun muhkeata TV tuoliani, ei löytänyt litraakaan tai grammakasan sähköä!
        Minusta kannattaa puhua vain siitä minkä näemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöritteli minun muhkeata TV tuoliani, ei löytänyt litraakaan tai grammakasan sähköä!
        Minusta kannattaa puhua vain siitä minkä näemme.

        Olet oikeassa, sähköä ei todellakaan näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöritteli minun muhkeata TV tuoliani, ei löytänyt litraakaan tai grammakasan sähköä!
        Minusta kannattaa puhua vain siitä minkä näemme.

        Mene sähkötuoliin, mene suoraan sähkötuoliin kulkematta tv-tuolin kautta!


    • Anonyymi

      Käytetäänpä omaa logiikkaasi. Missä ovat aivosi, en näe niitä missään? Jos väität, että sinulla on aivot, niin todista se.

      Jos et voi todistaa, että sinulla on aivot, sinulle on turha yrittää selittää sähköstä mitään, koska et sitä kykene ymmärtämään.

      Vakavasti ottaen, kysymyksesi on varsin lapsellinen. Olettaisin, että Suomessa ei pääse yläastetta läpi osaamatta vastata ko. kysymykseen. Tai ainakaan ilman, että olisi ko. asiaan joutunut tutustumaan. Kävin taannoin viisivuotiaan kanssa sähköasioita läpi, hän myös ihmetteli, ettei näe sähköä missään. Kovin syvälle ei voinut mennä kun tuonikäisellä ei vielä käsityskyky ihan riitä. Mutta lampulla, sähkömoottorilla, paristoilla ja yleismittarilla asiaa pystyi hyvin selventämään. Mutta tsemppiä sinulle, ehkä ymmärrät jossain vaiheessa. Google auttaa myös.

      • Anonyymi

        Kuules ateistihörhö, miten aivot liittyy itse aloitukseen?
        Jokainen järkevä tajuaa, että aivot ovat olemassa, koska niitten olemassaolo kuvattu, niistä löytyy siis kuva.
        Emme tietenkään itse näe omia aivoja, mutta jos menemme lääkäriin ja kerromme että haluan nähdä omat aivoni, että ne tosiaan on olemassa, saamme siitä näin todisteen?
        Tämä on turhaa, koska monista aivoista on jo aiemmin otettu kymmenien vuosien aikana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules ateistihörhö, miten aivot liittyy itse aloitukseen?
        Jokainen järkevä tajuaa, että aivot ovat olemassa, koska niitten olemassaolo kuvattu, niistä löytyy siis kuva.
        Emme tietenkään itse näe omia aivoja, mutta jos menemme lääkäriin ja kerromme että haluan nähdä omat aivoni, että ne tosiaan on olemassa, saamme siitä näin todisteen?
        Tämä on turhaa, koska monista aivoista on jo aiemmin otettu kymmenien vuosien aikana!

        En ole nähnyt kuvaa aloittajan aivoista, en siis voi tietää, että ne ovat olemassa. Keskustelu sähköstä on siis hyödytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt kuvaa aloittajan aivoista, en siis voi tietää, että ne ovat olemassa. Keskustelu sähköstä on siis hyödytöntä.

        Sähköstä, todellakin sitä ei ole, koska sitä näy missään.
        Oletko nähnyt ihmisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköstä, todellakin sitä ei ole, koska sitä näy missään.
        Oletko nähnyt ihmisen?

        Edelleen ne todisteet aloittajan aivojen olemassaolosta puuttuvat. Aloittaja ei usko sellaiseen, jota ei näe, joten eihän aloittaja voi vaatia minuakaan uskomaan.

        Väitteen mukaan sähköä ei ole, koska sitä ei näe. Tästä voitaneen päätellä samalla logiikalla, että esimerkiksi gammasäteilyä ei ole, koska sitä ei näe. Suostuisitko istumaan tunnin Chernobylin räjähtäneen nelosyksikön sisällä yleisesti nimellä "Elephant's foot" tunnetun muodostelman vieressä? Jos et, miksi et? ;)


    • Anonyymi

      Sähkö on luonnonilmiö, joka liittyy sähkövaraukseen. Sähkön virtaaminen (virta) on varattujen hiukkasten, yleensä elektronien, liikettä. Elektronit saa liikkeelle sähköinen potentiaali eli jännite. Sähkö liittyy yhteen perusvuorovaikutuksista, sähkömagneettiseen vuorovaikutukseen.

      • Anonyymi

        Ateishörhö selittää taas huuhaata, eikä tajua että sähköä ei ole koskaan ollut olemassa,
        Miksi sepittää sellaista mitä ei ole olemassa.


    • Anonyymi

      Oletko koskaan nähnyt salamointia ukkosella?

    • Anonyymi

      Vangitse elrkytoni sähköjohfon silmukan sisälle, päästä patterin navasta elektroni sinne johtyoon, sitten äkkiä kiinni toiseswta päästä jotta se elek65oni jää vantiksi sinne johtoon sisälle. höpö hpö

      Mutta fotoneita saa otettua vanfiksi kyllä, huomasin että jännä efektikin, kun jos laserin osoitat sellaiseern himmennettyyn vslon kupuun, niin sr valo menee sisälle ja koko pallomainen vslkoinen sellsinen hehkuul laseri4n värisenä silloin.

    • Anonyymi

      Ateismi tuhlaa energiaa yhtä lailla kuin uskomisen vaatimus. Todistamisessa on kyse epäuskosta, totuutta voi kokea ja kuvata, mutta miksi siitä pitäisi väitellä?

      • Anonyymi

        Kun puhumme sähköstä tms niin järki sanoo, että sitä ei ole olemassa, koska emme näe sitä missään
        Miksi siis väitellä selvässä asiassa, väittäjä on harhainen jos väittää todeksi sellaista mitä ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhumme sähköstä tms niin järki sanoo, että sitä ei ole olemassa, koska emme näe sitä missään
        Miksi siis väitellä selvässä asiassa, väittäjä on harhainen jos väittää todeksi sellaista mitä ei ole!

        Jos järkesi sanoo että sähköä ei ole, voimme tosiaan helposti todeta kuka on harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos järkesi sanoo että sähköä ei ole, voimme tosiaan helposti todeta kuka on harhainen.

        Harhainen on se joka väittää todeksi jollaista ei näy missään.
        Järkevää on todeta olemassa olevaksi se minkä näkee.
        Minä en näe esim sähköä missään!
        Oletko huumeissa?


    • Valo on sähkömagneettista säteilyä. Se on osa sähkömagneettista spektriä, joka sisältää myös radioaallot, mikroaallot, infrapunasäteilyn, ultraviolettisäteilyn, röntgensäteilyn ja gammasäteilyn.

      Näkyvän valon aallonpituus on noin 400-780 nanometriä. Se on ainoa osa sähkömagneettista spektriä, jonka ihmissilmä voi havaita. Sähkömagneettinen säteily etenee tyhjiössä valon nopeudella, joka on noin 299 792 458 metriä sekunnissa. Näkyvä valo koostuu fotoneista, jotka ovat sähkömagneettisen säteilyn kvantteja. Fotonit ovat massaattomia hiukkasia, joilla on energiaa ja liikemäärää.


      Valoa voidaan käyttää sähköenergian tuottamiseen. Aurinkopaneelit muuttavat valon sähköenergiaksi.
      Valoa voidaan käyttää myös tiedon välittämiseen. Esimerkiksi optiset kuidut siirtävät tietoa valon avulla.

      • Anonyymi

        Minä en sähköä missään, jos sinä näet, kannattaa kokeilla jotain lääkitystä, se voi palauttaa harhainen olotilan normaaliksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sähköä missään, jos sinä näet, kannattaa kokeilla jotain lääkitystä, se voi palauttaa harhainen olotilan normaaliksi

        Sähkön näkeminen paljaalla silmällä ei ole mahdollista. Sähkövaraukset ja sähkövirta ovat liian pieniä ja nopeita havaitaksemme niitä suoraan. Voimme kuitenkin havaita sähkön epäsuorasti sen vaikutusten kautta. Esimerkiksi:

        Kipinä: Kun sähkövirta kulkee johtimen läpi ja johdin katkeaa, syntyy kipinä. Kipinä on valonvälähdys, joka johtuu ionisoidusta ilmasta.

        Lamppu: Kun sähkövirta kulkee lampun hehkulangan läpi, hehkulanka lämpenee ja alkaa hehkua. Hehkuminen on valoa, joka johtuu hehkulangan korkeasta lämpötilasta.

        Tietenkin samat vaikutukset voidaan kuvata magialla tai sähköjohdoissa ryntäilevillä pienillä, mutta pirullisen nopeilla sähködemoneilla, jotka voi havaita äärimmäisen ankaran juopotteluputken jälkeen.


      • Anonyymi
        NeoGnostic kirjoitti:

        Sähkön näkeminen paljaalla silmällä ei ole mahdollista. Sähkövaraukset ja sähkövirta ovat liian pieniä ja nopeita havaitaksemme niitä suoraan. Voimme kuitenkin havaita sähkön epäsuorasti sen vaikutusten kautta. Esimerkiksi:

        Kipinä: Kun sähkövirta kulkee johtimen läpi ja johdin katkeaa, syntyy kipinä. Kipinä on valonvälähdys, joka johtuu ionisoidusta ilmasta.

        Lamppu: Kun sähkövirta kulkee lampun hehkulangan läpi, hehkulanka lämpenee ja alkaa hehkua. Hehkuminen on valoa, joka johtuu hehkulangan korkeasta lämpötilasta.

        Tietenkin samat vaikutukset voidaan kuvata magialla tai sähköjohdoissa ryntäilevillä pienillä, mutta pirullisen nopeilla sähködemoneilla, jotka voi havaita äärimmäisen ankaran juopotteluputken jälkeen.

        Miksi puhutaan sähköhellasta, oikea nimitys on hella, koska sen jokainen toteaa olemassaolevaksi.
        Sama koskee kaasuhellaa, esim pullohella!


      • Anonyymi
        NeoGnostic kirjoitti:

        Sähkön näkeminen paljaalla silmällä ei ole mahdollista. Sähkövaraukset ja sähkövirta ovat liian pieniä ja nopeita havaitaksemme niitä suoraan. Voimme kuitenkin havaita sähkön epäsuorasti sen vaikutusten kautta. Esimerkiksi:

        Kipinä: Kun sähkövirta kulkee johtimen läpi ja johdin katkeaa, syntyy kipinä. Kipinä on valonvälähdys, joka johtuu ionisoidusta ilmasta.

        Lamppu: Kun sähkövirta kulkee lampun hehkulangan läpi, hehkulanka lämpenee ja alkaa hehkua. Hehkuminen on valoa, joka johtuu hehkulangan korkeasta lämpötilasta.

        Tietenkin samat vaikutukset voidaan kuvata magialla tai sähköjohdoissa ryntäilevillä pienillä, mutta pirullisen nopeilla sähködemoneilla, jotka voi havaita äärimmäisen ankaran juopotteluputken jälkeen.

        Tottakai jokainen näkevä näkee kipinän, mutta se sähkö, ei sitä kukaan.
        Turha selittää että sähköä on olemassa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokainen näkevä näkee kipinän, mutta se sähkö, ei sitä kukaan.
        Turha selittää että sähköä on olemassa!

        Sokea tuohon: jos näkeminen on peruste jonkin olemassaololle, silloin mitään ei ole olemassa.


    • Anonyymi

      Minulla on halpa yleismittari. Voin mitata sillä sähkövirtaa, jännitettä ja vastusta.
      Millainen mittari tarvitaan henkivaltojen vaikutuksen mittaamiseen?

      • Anonyymi

        Mittareita sellaiseen jota ei maan päällä missään...onko nää jutut otettu Aku ankasta vai Koraanissa!


    • Anonyymi

      Tukka on säköinen!kysy parturilta

      • Anonyymi

        Tukka sähköinen, en näe siellä muuta kuin hiukseni, jaa että pitäisi mennä kyselemään tyhmiä juttuja


    • Anonyymi

      Tyhjää tilaa ei ole olemassa. Ilmaa ei ole olemassa. Ääntä ei ole olemassa.
      Vain harhainen ateisti väittää vastaan.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, sähköä tuotetaan erilaisilla menetelmillä, ei sitä kukaan voi ostaa pakattuna sähköliikkeistä.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan osta mitään, mitä en näe.
        Käytkö sinä ostamassa ilmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan osta mitään, mitä en näe.
        Käytkö sinä ostamassa ilmaa?

        Happea saa pullosta,sairaalassa käyttävät usein sitä.käyppä kokeilemassa miltä happi tuntuu,saatat tarvita nuitten sähkökokeilujen jälkeen.


    • Anonyymi

      katso ukonilmalla taivaalle ja näet sähköä jyrinän kera

      • Anonyymi

        En näe muuta kuin kipinöitä!
        Tämä palsta on seonnut, väittävät olemassaoloksi sellaista joita he eivät näe???
        Ihan oikeasti, onko tämä niuvanniemensuomi24 palsta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe muuta kuin kipinöitä!
        Tämä palsta on seonnut, väittävät olemassaoloksi sellaista joita he eivät näe???
        Ihan oikeasti, onko tämä niuvanniemensuomi24 palsta?

        Vaasan sähkömies 🤣🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan sähkömies 🤣🤣🤣😂

        Erikoinen ammatti???
        Mistä se saa palkan?
        Siitäkö, kun valehtelee että sähköä on olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe muuta kuin kipinöitä!
        Tämä palsta on seonnut, väittävät olemassaoloksi sellaista joita he eivät näe???
        Ihan oikeasti, onko tämä niuvanniemensuomi24 palsta?

        Tuli sitten koti mieleen!Niuvanniemi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen ammatti???
        Mistä se saa palkan?
        Siitäkö, kun valehtelee että sähköä on olemassa?

        Mistä se saa palkan!?etkö tuon vertaa älyä. Siitä firmasta missä se on töissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen ammatti???
        Mistä se saa palkan?
        Siitäkö, kun valehtelee että sähköä on olemassa?

        Vaasan sähkömies/sähköasiantuntija tulee siitä kun juuri uutisoitiin Vaasalaisesta naisesta joka tekeytyi monta vuotta lapseksi Vaasan seurakunnan lapsille suunnatuile (käännytys) tilasuuksissa. Sähköasiantuntija on varmojen tietojen mukaan läheistä sukua tekeytyjä naiselle!


    • Anonyymi

      Ateistit puhukaa vaan siitä minkä näette, sitä olette tehneet kymmeniä vuosia!

    • Anonyymi

      Olet oikeassa, sitä näy missään olevan!
      Turha jauhaa sellaisesta

    • Anonyymi

      Sitä minäkin ihmettelen...missä se on, en minä näe sählöä missään.
      Jos joku väittää täällä, että sähkö on olemassa, niin haketukoon hoitoon!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ahaa sä olet puhunut "sählöstä"koko ajan!mitä se on?näkyykö se!


    • Anonyymi

      Oikein todettu avauksessa: sähköä ei ole olemassa, mutta eipä ole jumalaakaan. Siinä sitä on kristityllä miettimistä.

      • Anonyymi

        Voi sinua reppana, kyllä Jumala on olemassa.
        Sinä itse todistat Jumalan olemassaolon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua reppana, kyllä Jumala on olemassa.
        Sinä itse todistat Jumalan olemassaolon!

        Todista se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista se!

        Olet elossa!


    • Anonyymi

      Sähkö ei liity mitenkään ateismiin. Vie kysymyksesi fysiikka-palstalle ja itsesi hoidontarve-arviointiin.

      • Anonyymi

        Liittyy, koska väitätte, että se on olemassa!


      • Anonyymi

        Jumalaton on hullu, se todetaan jo Raamatussa.....E on juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy, koska väitätte, että se on olemassa!

        Ei liity, eikä kukaan täällä ole esittänyt sellaista väitettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity, eikä kukaan täällä ole esittänyt sellaista väitettä.

        Jaa eikö väitteitäkään ole olemassa?


    • Anonyymi

      Oikein, sähköä ei näy

    • Anonyymi

      Mikä sähkö

    • Anonyymi

      Miten sähkö erottaa miehen ja naisen ?

    • Anonyymi

      Kun Jeesus korvaa rationaalisen ajattelun, niin uakova voi kirjoittaa sähköllä toimivalla päätelaitteella sähköllä toimivaan internettiin jotain noin saatanan typerää.

      • Anonyymi

        Normipäivä teistisessä hulluudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normipäivä teistisessä hulluudessa.

        Hullu se on joka uskoo sähköön, ei olemattomuuteen tarvi uskoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu se on joka uskoo sähköön, ei olemattomuuteen tarvi uskoa

        Aivan oikein. Sähköä on todistetusti olemassa mutta jumalia taas ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein. Sähköä on todistetusti olemassa mutta jumalia taas ei.

        Todista sähkön olemassaolo, minä en näe sitä missään!


    • Anonyymi

      Ei ole ilmaakaan

    • Anonyymi

      Pitäisi sen jo riittää sulle todisteeksi, kun esim. puhelimesi pelaa ja voit sillä soitella, lähettää ja vastaanottaa tekstaria ja sähköpostia (HUOM. SÄHKÖpostia, ettei paperipostia), surffata netissä jne. Ilman sähköä ei nimittäin onnistuisi, niin olisi mykkänä koko laite ja näyttö pimeänä. Tai se kun kotonasi kattovalo palaa. Ilman sähköä polttelisit kynttilöitä. Niin sitä uskotaan vasta kun itse omin silmin nähdään, mutta järjen käyttö ei ole kielletty. Eihän sitä nähdä happeakaan, mutta silti sitä vaan hengitetään ja eletään, mikä ei onnistuisi ilman happea. Se, ettei jotain näe, ei todista sitä ettei sitä olisi olemassa. Olet juuri niitä, joiden täytyy ihan periaatteesta tai jostain muusta, tuntemattomasta, syystä kyseenalaistaa ihan kaikki.

      • Anonyymi

        Ateisti kyseenalaistaa selviä asioita.
        Samalla periaatteella on tämäkin aloitus tehty, jos ei ole jumalaa, niin silloin ei ole sähköäkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti kyseenalaistaa selviä asioita.
        Samalla periaatteella on tämäkin aloitus tehty, jos ei ole jumalaa, niin silloin ei ole sähköäkään!

        Olet nyt vaasan sähköexpertti ymmärtänyt tämänkin täysin väärin:

        - jumalasta ei ole todisteita
        - sähköstä on todisteita

        Kumpaankin sovelletaan samaa periaatetta: turha uskoa asioihin joista EI ole todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt vaasan sähköexpertti ymmärtänyt tämänkin täysin väärin:

        - jumalasta ei ole todisteita
        - sähköstä on todisteita

        Kumpaankin sovelletaan samaa periaatetta: turha uskoa asioihin joista EI ole todisteita.

        Minä en näe sähköä missään,ota lääkkeet!


    • Anonyymi

      Mittään ei oo olemassa mitä ei näy, sanoo ateistit

    • Anonyymi

      Aivan, siitä ei ole ollut koskaan mitään havaintoa!

      • Anonyymi

        Jeps, olet oikeassa


    • Anonyymi

      Laita ensin kielesi 9 voltin paristoon ja kerro miltä tuntui.

      Jos Raamatun Jumala tuntuu tuolta, se taisikin olla Thor, ukkosenjumala.

    • Anonyymi

      Minulla on bensiinikäyttöinen auto. Tiedän, miten sen saa liikkumaan kaasua ja vaihteita käyttämällä, mutta en osaa selittää polttomoottorin toimintaperiaatetta, jos sitä minulta kysytään.

      Oletan siis, että konepellin alla on Jumala, joka liikuttaa autoa.

      😲

      • Anonyymi

        Kaikki näkee että autossa on moottori!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki näkee että autossa on moottori!

        Näytä täsmälleen mistä kohtaa moottorissa se teho tulee tai tunnusta että se on jumala kuten avauksen sähkö-idiootti luulee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä täsmälleen mistä kohtaa moottorissa se teho tulee tai tunnusta että se on jumala kuten avauksen sähkö-idiootti luulee :D

        Moottori on jumala....mitä nää hörhöt täällä oikein pureskelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottori on jumala....mitä nää hörhöt täällä oikein pureskelee?

        diamamia


    • Katso taivaalle ukkosmyrskyn aikaan niin näet sen

      • Anonyymi

        Näe kipinöitä, kipinöitä leijaamyös nuorisosta
        Mitään havaintoja ei ole sähköstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näe kipinöitä, kipinöitä leijaamyös nuorisosta
        Mitään havaintoja ei ole sähköstä!

        Nuotiosta, kyllä kipinöi, mutta se sähkö, mistä sen voi löytää?
        Ateistit ei voi näköjään auttaa sen löytämisessä!
        Kaikkea muuta huuhaata kyllä selostetaan vuodesta toiseen


    • Anonyymi

      Jos Jumalaa ei ole, silloin ei ole sähköäkään olemassa!

    • Anonyymi

      Missä se on, en minä näe sitä missään!
      Jos joku väittää täällä, että sähkö on olemassa, niin todistakoon sen!

      • Anonyymi

        Sähköllä ja Jumalalla on periaatteessa sama vaikutus, Jumalalla tietenkin ylivertainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköllä ja Jumalalla on periaatteessa sama vaikutus, Jumalalla tietenkin ylivertainen

        Hyvä, että joku puhuu palstalla myös asiaa!


    • Anonyymi

      Mittään ei oo, jos sitä näe missään olevan olemassa.
      Näitä asioita on kymmeniä, siksi ateisti on super Urpo!

    • Anonyymi

      Juu, en oo nähnynnä sähköä missään!

    • Anonyymi

      aloittaja on oikeassa, sähköä ei ole olemassa, eikä muutakaan ainetta, jota ei näy.
      Olen ateisti, siksi uskon näin!

      • Anonyymi

        Suomennos: olet Niuvasta karannut hihhuli.


      • Anonyymi

        Juu, olen samaa mieltä, jota ei näy, ei ole olemassa!


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 K­­u­­u­­m­­­a­­t­ ­t­­y­t­­ö­­­t­ ­o­­­d­­o­t­­­t­­­a­­v­­­­a­­t­ ­­­s­­i­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18327063

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe