putin valmistautuu sotaan

Anonyymi-ap

tässä tieteelliset puolet, talous ja armeijassa toimenpiteet.

https://rumble.com/v4ktj4x-economic-military-indicators-suggest-russia-is-preparing-for-large-scale-wa.html

Jumalattomat, on aika ikuiseen" grilliin."päästä pian monien teistä?

19

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jihuu soitellen sotaan kauhialla mölyllä käy suomen henkilöt, Siis mekkomiehet

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­m­f­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Aloittaja on aikamoinen sherlock. Huomasi vasta nyt, että Putin on käynyt sotaa yli kaksi vuotta.

      • Anonyymi

        Ehkä aloittaja tarkoittanee, että Putin on valmis sotimaan Natoa vastaan ydinaseillaan. Kaikilla on karannut homma käsistä, joten sota voi hyvinkin syttyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aloittaja tarkoittanee, että Putin on valmis sotimaan Natoa vastaan ydinaseillaan. Kaikilla on karannut homma käsistä, joten sota voi hyvinkin syttyä.

        Sota Ukrainassa on osoittanut, että tällä hetkellä ja kuviteltavissa olevassa tulevaisuudessa Venäjä ei kykene täysimittaiseen sodankäyntiin. Venäjän valtaapitäivien populistiset ja sotaisaa retoriikkaa pullistelevat puheet pitää jättää omaan arvoonsa ja keskittyä olennaiseen.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Sota Ukrainassa on osoittanut, että tällä hetkellä ja kuviteltavissa olevassa tulevaisuudessa Venäjä ei kykene täysimittaiseen sodankäyntiin. Venäjän valtaapitäivien populistiset ja sotaisaa retoriikkaa pullistelevat puheet pitää jättää omaan arvoonsa ja keskittyä olennaiseen.

        Sota Ukrainassa on myös osoittanut, ettei Nato pysty mihinkään laajamittaiseen sotaan, koska sen ammushuolto on mitoitettu pienienen kriisien hoitamiseen. Esim. Ranska puolitti merivoimiensa ja ydinaseittensa määrän viime vuosikymmenten aikana ja pudotti puolutusbudjettinsa kolmasosaan.

        Venäjällä on paljon parempi kyky käydä laajamittaista sotaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sota Ukrainassa on myös osoittanut, ettei Nato pysty mihinkään laajamittaiseen sotaan, koska sen ammushuolto on mitoitettu pienienen kriisien hoitamiseen. Esim. Ranska puolitti merivoimiensa ja ydinaseittensa määrän viime vuosikymmenten aikana ja pudotti puolutusbudjettinsa kolmasosaan.

        Venäjällä on paljon parempi kyky käydä laajamittaista sotaa.

        Venäjä kykenee ainoastaan kyykyttämään omia eläkeläismummoja, joista 99,9% elävät köyhyysrajan alapuolella ja eläkkeen vähyyden vuoksi joutuvat keräämään hävikkiruokaa suurten markettien roska-astioista. Venäjän talous on pelkkä ruosteinen bensapumppu. Lähitulevaisuudessa siitäkään ei jää paljon mitään jäljelle. Siinä vaiheessa venäläistä rulettia, joka on venäläisten tunnettu harrastus, ruvetaan pelaamaan yhä useammassa virkamiehen kotona tai työpaikalla.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Sota Ukrainassa on osoittanut, että tällä hetkellä ja kuviteltavissa olevassa tulevaisuudessa Venäjä ei kykene täysimittaiseen sodankäyntiin. Venäjän valtaapitäivien populistiset ja sotaisaa retoriikkaa pullistelevat puheet pitää jättää omaan arvoonsa ja keskittyä olennaiseen.

        Mutta kommonistinen diktaattori ei välitä kuinka omalle kansalle käy, kunhan vai itse pääsee piiloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kommonistinen diktaattori ei välitä kuinka omalle kansalle käy, kunhan vai itse pääsee piiloon.

        Ei diktaattori välitäkään, mutta aikoinaan miljoonista tyhjistä jääkaapeista ja kurnivista vatsoista tulee diktaattorin hyvinvoinnin kannalta ratkaiseva tekijä.


    • Anonyymi

      Suurempi uutinen on, että Ranskan poliittinen johto valmistautuu täyteen sotaan Venäjää vastaan estääkseen Ukrainan häviön. Ranska haluaa lähettää joukkoja Ukrainaan.

      Why France is Preparing for War

      https://youtu.be/s1iS6ib45Z8

      • Natzi-venäläizet örkit täytyy pysäyttää Ukrainassa, muuta vaihtoehtoa ei ole. Onneksi sivistynyt maailma on tämän ymmärtänyt. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Natzi-venäläizet örkit täytyy pysäyttää Ukrainassa, muuta vaihtoehtoa ei ole. Onneksi sivistynyt maailma on tämän ymmärtänyt. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.

        Kuules Moloch Horritus, Venäjä voittaa Ukrainan sodan. Natolla ei ole voimaa estää sitä. USA on täydessä poliittisessa kaaoksessa ja Kiina puhaltaa niskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Moloch Horritus, Venäjä voittaa Ukrainan sodan. Natolla ei ole voimaa estää sitä. USA on täydessä poliittisessa kaaoksessa ja Kiina puhaltaa niskaan.

        Pietarin trollitehdas on nähtävästi herännyt päiväuniltaan.


    • Anonyymi

      Venäjä itkee nyt sitä miten saksalaiset toisessa maailmansodassa piiritti Pietaria ja miten paljon ihmisiä kuoli.

      Syy oli siinä että Venäjän rosvojoukko armeija kyennyt vapauttamaan kaupunkia eikä muutenkaan pärjännyt sodassa ollenkaan ennen kuin länsiliittouma tuli väliin ja pelasti sen pulasta. Ilman sitä ei vain Pietaria olisi piiritetty, vaan koko Venäjä olisi ollut Saksalle suupala.

      Pitää muistaa miten länsiliittouma avusti ja miten se soti aivan oikeasti, hyökkäisi Saksaan ja pommitti sen maan tasalle. Mihin Venäjästä ei ollut.

    • Anonyymi

      Mitäs muuta sen keskinkertaisen byrokraatin päässä olisi liikkunut neljännesvuosisataan.

    • Anonyymi

      kuinkahan moni Suomessakin on murhannut itsensä mielenterveyshäiriöön joutuneena kun Putin on tekojaan tehnyt ja ydinpommeilla uhkaillut.Lasten pelollisuuven puolesta haluvan rukoilla, heitä minä säälin kun tällaiseen aikaan ja siihen kiehuvasta kattilasta purkautuviin yjinpommijen seassa kun heitä on vastaanottamassa sitä kuolemankeittoa. Lapsista kasvaa pahenpija kuin kasvattajistaan saatanan lapsista jos eläisivät, joten tenkka pååt siihen, niin kuin Noovan aikanakin ihmiset olivat tietyn pahuuskasvullisen päätepisteen saavuttaneet, puhutaan syntilöisten määrästä, jonka Herra ossoo laskee.

      Kaikille maan asukkaille pakko syöjä:

      " Padassa on kuolema."

      Putin yrittää ydinasein suoraan voittoa ja iskee ensimmäisenä kuin käärme suoraan voimakkaimpaan vastustajaan USAAN saadakseen maailman vallan, jota suurin osa venäläisistä haluaa.

      Ite en halua sotaa, mutta tässä ei voi nyt muutakaan., Raamatun profetiat toteutuvat ja neljäsosa maailman ihmisistä kuolee tunnin aikana ja paljon kuolee vielä sen jäkeenkin ihmisiä säteilyyn eri ajnjaksoissa. Kuitenkin yli puolet ihmiskunnasta jää henkiin tuossa vaiheessa vihan maljoja, jos olen oikein ymmärtänyt että onko tämä Jumalan vihan maljan alasvuodatuksiin kuuluva asia tämä kun 25pros ihmiskuntaa kuolee.Ylöstempaus lienee tässä suuressa määrässä ihmiskuntaa kuolleiden tunnin hetken alussa kun ensimmäiset ydinpommit lentävät taivaalla kohteisiinsa kohdemaiden ollessa siasta vielä tietämättöminä kun satan2 ohjukset ovat menossa kohteisiinsa suurella nopeudella, siksi suurta pelastusnopeutta käyttää silloin itse Herra.

      Kuka pääsee ylösottoon on autuvas ja koko ajan selkenee syitäkin ihmisille minnä taatta se ylösottoon pääsyllisyys on autuvutuuttalasuullisuutta.

      Itsekäästi ja epäitsekkäästi myrskyn nousus merelt poissoutain ja huopain pilvillisiin turvallisiin,

      Selef Urge

      • >>> Raamatun profetiat toteutuvat...

        Raamatun profetioilla ei ole mitään tekemistä nykypäivän politiikan kanssa. Joten jätetään ne omaan rauhaan.

        >>> Putin yrittää ydinasein suoraan voittoa ja iskee ensimmäisenä kuin käärme suoraan voimakkaimpaan vastustajaan USAAN...

        Putinin Venäjä ei tietenkään hyökkää Yhdysvaltoihin. Onhan Putin USA:n sätkynukke, joka toteuttaa mukisematta kaiken sen, mitä isoveli käskee.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        >>> Raamatun profetiat toteutuvat...

        Raamatun profetioilla ei ole mitään tekemistä nykypäivän politiikan kanssa. Joten jätetään ne omaan rauhaan.

        >>> Putin yrittää ydinasein suoraan voittoa ja iskee ensimmäisenä kuin käärme suoraan voimakkaimpaan vastustajaan USAAN...

        Putinin Venäjä ei tietenkään hyökkää Yhdysvaltoihin. Onhan Putin USA:n sätkynukke, joka toteuttaa mukisematta kaiken sen, mitä isoveli käskee.

        Raamatun profetioilla on pitkä toteutumishistorijansa kaikella Totuuvella ja Varmuujella ja se kattaa politiikan lisäksi kaiken muunnii kaikessa kaiken kattavuusessaans leveytessään, korkeutessaans, syvyytessääns. Nykyajassakin on vilkasta toimintaa ja tapahtumaa esillä, jotka puhuvat profetijoijoista seuraavan pijan jo toteutuja. Psalmin 83 sota se on minun mielestä seuraavana, mutta Lejon Meller sanoo että se on ylöstenpjaus seuraavana toteutuvana profetijana. Lejon lienee oikeassa, mutta mun on oltava vaan uskollinen omille aatoksille tässä asijassa, Lejon tietää silloin jotain enemmän kuin minä, tarkemmin tajuloitsee jotain. Se kyllä mulle passais mielihyviin....

        Liehakoivin sanoin on turha hömpsöttää.

        Nykytilanteessa ja päätellen Raamatun sanoista:

        Jos Putin aikoo saavuttaa maanryöstötavoitteensa Venäjän rajojen levittäytyä ilmansuunnissa niin se vaatii isojen aseijen käyttöä. Putin tämän ynmärtää ja hänellä on tiejossaan itselleen suojaisa luksusmonttunsa, jossa jollotella kun yläpuolella yjinaseet paukkuu eikä häntä häiritse ihmismassain kuolleisuusluvut vaan oma pysymisensä vallaisuuvessa.

        Tejorijassa on mahtollista sekin että USA muuttaisi ulkopolitiikkaansa ja onhan sekin mahtollista, Tonalt Rumpt on siihen suuntaan jo hiaman puhellutkin, ja hän keksii kyllä perustelunsa sille, miksei USA tule kaikella voimalla apuun silloin kun Eurooppalaista NATO-maata kohtaa Putinin armeija.

        Onneksi on Raaamattu ettei taarvihhe elelmöijä tietämättömyyjessä kuin tonttu, jota ojottaa se päivä, joka kauhijasti yllättää henkellisesti sokijaat ja kuuroot.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun profetioilla on pitkä toteutumishistorijansa kaikella Totuuvella ja Varmuujella ja se kattaa politiikan lisäksi kaiken muunnii kaikessa kaiken kattavuusessaans leveytessään, korkeutessaans, syvyytessääns. Nykyajassakin on vilkasta toimintaa ja tapahtumaa esillä, jotka puhuvat profetijoijoista seuraavan pijan jo toteutuja. Psalmin 83 sota se on minun mielestä seuraavana, mutta Lejon Meller sanoo että se on ylöstenpjaus seuraavana toteutuvana profetijana. Lejon lienee oikeassa, mutta mun on oltava vaan uskollinen omille aatoksille tässä asijassa, Lejon tietää silloin jotain enemmän kuin minä, tarkemmin tajuloitsee jotain. Se kyllä mulle passais mielihyviin....

        Liehakoivin sanoin on turha hömpsöttää.

        Nykytilanteessa ja päätellen Raamatun sanoista:

        Jos Putin aikoo saavuttaa maanryöstötavoitteensa Venäjän rajojen levittäytyä ilmansuunnissa niin se vaatii isojen aseijen käyttöä. Putin tämän ynmärtää ja hänellä on tiejossaan itselleen suojaisa luksusmonttunsa, jossa jollotella kun yläpuolella yjinaseet paukkuu eikä häntä häiritse ihmismassain kuolleisuusluvut vaan oma pysymisensä vallaisuuvessa.

        Tejorijassa on mahtollista sekin että USA muuttaisi ulkopolitiikkaansa ja onhan sekin mahtollista, Tonalt Rumpt on siihen suuntaan jo hiaman puhellutkin, ja hän keksii kyllä perustelunsa sille, miksei USA tule kaikella voimalla apuun silloin kun Eurooppalaista NATO-maata kohtaa Putinin armeija.

        Onneksi on Raaamattu ettei taarvihhe elelmöijä tietämättömyyjessä kuin tonttu, jota ojottaa se päivä, joka kauhijasti yllättää henkellisesti sokijaat ja kuuroot.

        Selef Urge

        Menisit Selef ulos luontoon. Voisit hypätä vaihteeksi avantoon, niin ajatuksesikin vähän kirkastuisivat. Oma kristallipallosi on tällä hetkellä sen verran sumea, että ei saa mitään selvää kirjoituksistasi.

        Sekavuutesi johtuu siitä, että uskot edelleen Mellerin puheita, vaikka hän on itse myöntänyt olevansa kovan luokan huijari, varas ja petkuttaja.

        https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/leo-meller-pyytaa-opetuksiaan-anteeksi-kuulijoiltaan-kuuntele-saarnamiehen-tyrmaava-tunnustus-dei-plussasta/


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      97
      961
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe