Miten ateisti pelastuu onnettomuudelta?

Anonyymi-ap

Ateisti ei pelastu mitenkään onnettomuudelta. Kristitty sen sijaan pelastuu. Estoniasta, tsunamista ja WTC tornien romahtamisesta pelastui monta uskovaista, kun he rukoilivat Jumalaa. Ei yhtään ateistia.

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, näin on todistettu monissa dokumenteissa!

    • Anonyymi

      Paras reseptiä onnettomuudelta on:
      1. Ehkäistä ennalta ettei joudu riskialttiisiin tilanteisiin
      2. Pyytä apua MUILTA IHMISILTÄ, jos niitä on lähettyvillä
      3. Tekee itse sen minkä pystyy auttaakseen itseään ja muita.

      Kusipäisin, idioottimaisin, typerin ja vatipäisin menettely onnettomuustilanteessa on rukoilla ja huutaa taivaallisia menninkäisiä avukseen. Jos uksoo, että kaikkivaltias Jumala on olemassa, niin silloinhan pitäisi uskoa, että onnettomuuteen joutuminen on Jumlan tahto ja pitäisi vain alistua.

    • Uskovainen kristitty joutui suureen tulvaan ja kiipesi talonsa katolle turvaan. Hänen ohi meloi kaksi ateistia kanootilla.

      -Hyppää kyytiin, pelastamme sinut, ateistit sanoivat.

      -Ei kiitos, minä odotan Jumalan pelastavan minut, kristitty vastasi.

      Seuraavaksi paikalle tuli viisi ateistia perämoottorilla varustetulla isolla kumiveneellä. Uskovainen joutui jo seisoman savupiipun päällä kun vesi vaan nousi.

      -Hyppää kyytiin, pelastamme sinut, ateistit sanoivat.

      -Ei kiitos, minä odotan Jumalan pelastavan minut, kristitty vastasi.

      Uskovaisen päälle tuli pörräämään helikopteri. Vesi oli noussut jo leukaan asti.

      -Me laskemme sinulle tikkaat ja pelastamme sinut, ateistipilotti huusi alas.

      -Ei kiitos, minä odotan Jumalan pelastavan minut, kristitty vastasi.

      Kristitty heräsi taivaassa ja keskusteli Jumalan kanssa.

      -Miksi et pelastanut minua?

      -Minähän yritin pelastaa sinut kolme kertaa, mutta sinä ripulivajakki et sitä tajunnut. Sellaisia te uskovaiset riemuidiootit olette. Minä kadun sydämeni pohjasta, että teidät loin, Jumala vastasi.

      • "Hard_atheist
        2024-03-23 12:33:53".
        +++
        Päivän paras veto,


    • Anonyymi

      Jumala ei tee mitään pelastaakseen uskovaiset tai varjellakseen heitä onnettomuudelta. Kaikki tapahtuu satunnaisuuden ja luonnonlakien mukaan. Ainoat auttajat ovat toisia ihmisiä. Jumalaa ei näy missään. Tämä on faktaa.

    • Anonyymi

      Kristityiden vajakkien nussimilta ei voi liikenneonnettomuuksissa välttyä 🤔

      • Anonyymi

        ajokortti pitäisi ottaa uskovaisilta pois , heidän aivonsa ei riitä käsittelemään monimutkaisia liikennetapahtumia , suoraa tietä he osaavat turvallisesti ajaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajokortti pitäisi ottaa uskovaisilta pois , heidän aivonsa ei riitä käsittelemään monimutkaisia liikennetapahtumia , suoraa tietä he osaavat turvallisesti ajaa 🤣

        Uskovaisten ei tarvitse luottaa autollessaan omiin kykyihinsä, koska he luottavat taivaalliseen Isään.

        Kun uskovainen käynnistää autonsa, alkaa sen kaiuttimista kuulua välittömästi: Sun haltuus, rakas Isäni...


    • Mihin tuo sun laskelma perustuu ?
      Kävikö kyseleen niiltä kuolleilta: Ookko nää ateisti?

    • Anonyymi

      Aika kova väittämä. En menisi sinuna kumminkaan ilkkumaan onnettomuudessa kuolleen omaisille, että ei se näköjään ollutkaan kristitty!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe