Tesla kaatuu

Anonyymi-ap

"Yhdysvalloissa on ehditty viime vuosien aikana tutkia jo lähes tuhatta kolaria, joissa Autopilotin epäiltiin olevan vähintään jollain tasolla osallisena.

Reutersin haastattelemat asiantuntijat uskovat, että Huangin perheen kanne voi kuitenkin olla Teslalle suurin haaste tähän asti. Autonomisiin autoihin perehtynyt oikeustieteen professori Matthew Wansley uskoo, että Teslan tuntemus kuljettajien käytöksestä voi osoittautua hyvin tärkeäksi kanteen kannalta.

– Jos Tesla olisi voinut ennakoida, että joku voi käyttää järjestelmää väärin, niin Teslan vastuulla olisi myös ollut suunnitella järjestelmä niin, että tämä ennakoitavissa oleva väärinkäyttö olisi mahdotonta, Wansley sanoo."
https://www.is.fi/autot/art-2000010288311.html

Eikös se ole päivänselvä asia että jos valmistaja tekee autoon ominaisuuden jota erittäin todennäköisesti käytetään väärin ja aiheuttaa itsenäisesti onnettomuuden, siitä on myös vastuussa. Vaikka ei olisi vastuussa autolle syntyvistä vaurioista ja kuskin vammautumisesta tai kuolemasta, niin pitäisi olla vastuussa ainakin sivullisille aiheutetuista tuhoista.

Veikkaan että tesla tulee vielä kaatumaan kun sivulliset vaatii miljoonakorvauksia kuolemista.

4

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tälläisten kusipäiden tass pitäisi joutua itse kustantamaan kolarinsa, 530 000 vakuutusyhtiö joutunut maksamaan kun sateessa kaahillut hulluna.
      https://www.is.fi/autot/art-2000010289317.html

      Tasaisella vauhdilla nopeusrajotuksen mukaan ei takuulla lähde vesiliirtoon suoraan ajaessa, joko kihdytellyt tai vaihtanut kaistaakin samalla. Korttihan tuolta pitäisi ottaa pois jos ei suoralla tiellä auto pysy käsissä.

      Tarpeen näyttää olevan verohelpotukset rikkaille kun varaa pitää ennestään montaa urheiluautoa, osti tilalle mclarenin ja toinen ferrari tilauksessa. Kova on ahdinko yrittelijöillä, pakko saada työläisten palkat ja sosiaaliturva alas.

      • Anonyymi

        Kuule ihan sama se on Suomessa. Nämä viinan lipittäjät tupakan polttajat itse aiheuttaa omat terveysongelmansa. Miksi meidän muiden pitäisi veroissa maksaa näiden sairaanhoito?

        Entä sitten nämä läskiperseet mitä nykyään nuoren aikuiset on. Sekin on itseaiheutettua. Siitä aiheutuneet kulutut pitäisi itse maksaa.

        Sama, jos rikot lakia vaikka koheltamalla. Ei vakuutuksen sitä kolaria pitäisi maksaa vaan jokaisen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ihan sama se on Suomessa. Nämä viinan lipittäjät tupakan polttajat itse aiheuttaa omat terveysongelmansa. Miksi meidän muiden pitäisi veroissa maksaa näiden sairaanhoito?

        Entä sitten nämä läskiperseet mitä nykyään nuoren aikuiset on. Sekin on itseaiheutettua. Siitä aiheutuneet kulutut pitäisi itse maksaa.

        Sama, jos rikot lakia vaikka koheltamalla. Ei vakuutuksen sitä kolaria pitäisi maksaa vaan jokaisen itse.

        Suomalainen tuokin köyhä yrittelijä on.

        Ylipaino, alkoholinkäyttö, tupakointi jne saisi nostaakin minun puolestani sosiaaliturvamaksuja tai vaikka joutua itse maksamaan kulut itseaiheutetuista sairauksista.

        Onhan se outoa että ylinopeudesta tyhjällä tiellä joutuu maksamaan isot sakot, kortti lähtee tai tulee jopa vankeutta, mutta kun aiheuttaa kolarin huolimattomuuttaan tai ajaa suojatiellä jalankulkijan kuoliaaksi niin ei tule mitään rangaistusta. Vahinkoja sattuu, mutta osa johtuu pelkästä välinpitämättömyydestä.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe