Katsokaapa kuinka arvokkaan oloinen uusi E sarja on. Klassisen tyylikäs. Sitten EQE näyttää sen rinnalla pieneltä ja halvalta vähän kuin olisi piraattiversio mersusta. Miksi tämä sama toistuu joissakin muissakin sähköautoissa?
Eli esim volkkarilla sähköautot ID3,4,5,7 ja Buzz ovat kaikki ämpärimuovisia sisältä ja ulkoa, kun Golf ja passat ihan asiallisia sisältä ja ulkoa. Sama mersulla monella tapaa vaikka EQE ei toki ole sisältä rämpylä mutta ulkoa halvan näköinen.
Sähköautoista tehdään tahallaan ihan helvetin rumia ulkoa ja usein sisältä. No toki jos oikeesti otetaan ruma auto niin onhan teslan model 3 ja Y aivan omassa luokassaan sammakko ilmeellä.
Mercedes EQE näyttää halvalta mersu kopiolta kun vertaa aitoon E-sarjaan
Anonyymi-ap
3
390
Vastaukset
Olen samaa mieltä.
E-sarja on lisäksi ulkomuodotaan etten sanoisi "ajaton", sillä asiaan vihkiyty-
mätön ei eroa vanhempien ja uudempien välillä juurikaan huomaa.
Autot on melkein ajettava vierekkäin, jotta erot esim. valaisimissa ja muissa
yksityiskohdissa huomaa.
Harmi vain, että farkkumallin ilmajousituksen kestävyydessä Suomen olo-
suhteissa olisi paljonkin tehtävää.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791