Naisen sisään päästö

marpen1111

Noniin arvoisat herrat, ilmoituksia kehiin kuinka moni on päästänyt naisen sisään vahingossa. Nyt en tarkoita niitä jotka yrittävät saada jälkipolvia aikaiseksi enkä myöskään niitä joilla on kortsu hajonnut vaan miehet jotka on nainu joko omaa tai vierasta eikä ole kerennyt ottamaan veitikkaansa ulos naisestaan ennen siemensyöksyä. Itse olen kerran lauennut niin ja voin sanoa että on paras orgasmi mitä ikinä olen saanut naisen kanssa. Lopputulos: Ei tullut raskaaksi. Entäs muilla?

16

7660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nam

      Se on upea tunne - tuntuu kuin varpaan kynsistä asti lähtisi panos kun siemenet syöksyvät syvälle naisen sisään. Erityisesti ilman mitään ehkäisyä. Tuntuu kuin siellä odotettaisiin, vielä lisää... please :-))

      • hippiäinen

        Nyt pitää kysyä (kun pieni ihminen ihmettelee suurta ja ihmeellistä maailmaa), kun olen jo pitemmän aikaa asiaa miettinyt... eli, miten tämä nim. "nam" esimerkiksi perustelee sen, että miehen laukeaminen tuntuu paremmalta ilman mitään ehkäisyä? Siis eihän sen nyt tunto puoleen pitäisi niin mitenkään vaikuttaa jos nainen esim. syö e-pillereitä.

        Ymmärrän kyllä jos ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta että mikä tässä nyt on idea?! Samaa hommaa näkee usein tv:n chateissa. Miehet hakee seuraa raskaana olevasta naisesta sen takia, että saa panna paljaalla (eikä sen ulkomuodon takia tms). Mutta eikös sitä saa panna paljaalla vaikkei olisikaan raskaana, jos syö esim. e-pillereitä/käyttää vaikka ehkäisylaastaria. Ei se raskaus kuitenkaan suojaa esim, sukupuolitaudeilta, joten kumiahan voi vaatia myös raskaanaoleva. Siispä mihin nämä miehet perustavat nämä väitteensä ja seuranhakunsa?


    • pappa

      ei saa leikkiä seksi leikkejä

    • tyttönen22

      Eiköhän se nainen voi tulla raskaaksi vaikka vetäisitkin ajoissa pois...ei se katsos sitä kato! Näin on jo opetettu koulun seksivalistuksessa vaikkei se hääppöistä olutkaan!
      Pistä muijas syömään pillereitä tms. niin saat laueta vaikka joka kerta sisälle tai mihin haluat. (näin meillä)
      Mielestäni ei kannata leikkiä tulella ja kokeilla onneaan, jos et halua isäksi. Vai tekeekö se siitä niin hienoa, että ei tiedä jos kumminkin käy vahinko...en tiiä, nyt menin sekaisin itekin.

      • Lisbeth

        Eikö kukaan muista niitä niinsanottuja varmoja päiviä?? ei sitä todellakaan aina raskaaksi tule..
        tosin suosittelen kyllä kuminkäyttöä


      • tyttönen22
        Lisbeth kirjoitti:

        Eikö kukaan muista niitä niinsanottuja varmoja päiviä?? ei sitä todellakaan aina raskaaksi tule..
        tosin suosittelen kyllä kuminkäyttöä

        Taitaa olla vitsi, mutta kuitenkin... kaikki ei varmaan tajua, että nuo "varmat päivät" jutut on täyttä humpuukia! Mutta totta on, että eihän sitä aina raskaaksi tule, mutta sitä milloin tämä ajankohta on, et voi tietää...


      • jooseppi
        tyttönen22 kirjoitti:

        Taitaa olla vitsi, mutta kuitenkin... kaikki ei varmaan tajua, että nuo "varmat päivät" jutut on täyttä humpuukia! Mutta totta on, että eihän sitä aina raskaaksi tule, mutta sitä milloin tämä ajankohta on, et voi tietää...

        Kyllä tietää jos hommat toimii säännöllisesti.


      • tyttö86
        jooseppi kirjoitti:

        Kyllä tietää jos hommat toimii säännöllisesti.

        ei se e-pillerit mitenkään tuntoon vaikuta. siinä on varmaa se henkinen puoli enemmänki kyseessä, ja se tunne ku saa mällätä naisen sisään joka saattaa jopa tulla siitä raskaaksi, ja jännittää sitä sitte ja jälkeenpäin kertoa miten ei ollu tullukkaa raskaaks..en minä tiiä noista miesten ajatusmaailmoista...

        ja todellakin, varmoja päiviä ei ole! vaikka olisi kuinka säännölliset kierrot, saattaa aina joskus siltikin heitellä!!


      • Hoituri
        jooseppi kirjoitti:

        Kyllä tietää jos hommat toimii säännöllisesti.

        Jooseppi leikitellä vakavalla asialla, joku voi ottaa vielä tosissaan ja uskoa ns. varmoihin päiviin.
        Niitä EI ole, nainen voi ovuloida kuukaudessa useamman kuin yhden kerran, ovulaatio ei suinkaan aina tapahdu samaan aikaan, ei vaikka olisi kuinka sään. kuukautiskierto.

        Tiedät kaiketi miksi sanotaan varmoihin päiviin luottavia?? Jep, isiksi ja äideiksi!


      • humpuukia
        tyttönen22 kirjoitti:

        Taitaa olla vitsi, mutta kuitenkin... kaikki ei varmaan tajua, että nuo "varmat päivät" jutut on täyttä humpuukia! Mutta totta on, että eihän sitä aina raskaaksi tule, mutta sitä milloin tämä ajankohta on, et voi tietää...

        Ei nuo "varmat päivät" nyt mitään humpuukia ole. Tosin "varmat päivät" nimitys nyt ei ole mikään parhain nimitys, koska täyttä varmuutta ei kuitenkaan koskaan saa. Mutta esim. Personaa käyttämällä voi raskautta ehkäistä tietyn ehkäisyvarmuusprosentin mukaan. Nuorille tytöille tuo ei varmaan ainakaan ole paras vaihtoehto. Mutta jos nyt oikein saivarrellaan, niin eihän millään ehkäisymenetelmällä saavuteta sataprosenttista ehkäisyvarmuutta, eli varmoja päiviä.


      • Anonyymi
        Lisbeth kirjoitti:

        Eikö kukaan muista niitä niinsanottuja varmoja päiviä?? ei sitä todellakaan aina raskaaksi tule..
        tosin suosittelen kyllä kuminkäyttöä

        Pistä sinä kumi persiiseesi.


    • Nimetön

      On sitä vuosikymmenien aikana päästelty ilman ehkäisyä sisälle vaarallisinakin aikoina ja tietoinen riski otettu. Joko on ollut hyvä tuuri tai sitten homma on osunut varmoille päiville... Homma on tuntunut aina hyvältä molemmille ja juuri sillä hetkellä ei kumpikaan ole tuntenut pelkoa. Kyllä jälkeenpäin molemmat olemme jännänneet, kuinkahan kävi...

    • vittua?

      mun mies päästää ainakin aina sisälleni, mä syön pillereitä...

    • rakkauden-hedelmä

      Olen maalla asuva tyttö. Viime kesänä aloimme naapurin pojan kanssa harrastamaan seksiä, parhaimpana päivänä 4-5 kertaa. Kaveri veti aina ulos ei päästänyt sisään. Elokuussa jäi kuukautiset pois, olin raskaana. Nyt on pikku poika kellimässä vierellä ja ilmeistä päätellen tahtoo tissiä, onneksi tulee riittävästi. Näin meillä.

    • Henrietteee

      Minulle joku ehkäisy on ihan tuntematonta. En voisi ikinä myrkyttää itteeni mokoman pikku jutun takia. Mielestäni seksin tarkoitus on vauva

    • Anonyymi

      kartonkin parempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe