Onko Vapaa Ajattelija hyvä?

Anonyymi-ap

Minun mielestäni lehti ei ole erityisen hyvä. En koe, että odottaisin lehteä saadakseni lukea sen, koska siinä olisi jotain tosi hyviä kirjoituksia.
Pintapuolisesti lehti voi olla asiallinen ja hyvin tehty, mutta ne itse jutut.

22

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täältä voi jokainen tutustua useampaankin numeroon. Juttuja on myös linkitetty erikseen. vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti

    • Anonyymi

      Miten juttujen aiheet? Mistä asioista toivoisit uusia juttuja?

    • Anonyymi

      Minun mielestäni lehti on kuivaa luettavaa.
      Mikä on lehden levikki?
      Taitaa olla niin pieni että ei muuta kuin lehden toimitus kiinni ja pönkä ovelle.

    • Anonyymi

      Ei ole hyvä, ei. Mutta eipä oikein mikään muukaan tuollainen järjestölehti ole hyvä. Itse ainakin kuulun aika moneen järjestöön, joilta tulee kaikilta lehti. Ei niistä mikään ole mitenkään innostava.

    • Anonyymi

      On hyvä. Erityisesti jutut. Taittokin.

    • Anonyymi

      Ainakin tuli selväksi miksi lehti ei uudistu, eivätkä jutut parane.

      • Anonyymi

        Uusia kirjoittajia ja toimittajia halutaan mukaan.


    • Anonyymi

      Jäävien ihmisten ei pitäisi arvioida lehteä lainkaan.

      • Anonyymi

        Jaa, että kun olen valittanut siitä ettei lehti houkuttele lukemaan, niin sinä fiksusti vedätät lukemaan? Aina sama virsi.
        Pahoittelut ilmauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että kun olen valittanut siitä ettei lehti houkuttele lukemaan, niin sinä fiksusti vedätät lukemaan? Aina sama virsi.
        Pahoittelut ilmauksesta.

        Sinä ja lehti ette siis ole kohdanneet, mutta viitsit kirjoittaa ja koittaa mollata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja lehti ette siis ole kohdanneet, mutta viitsit kirjoittaa ja koittaa mollata.

        Eli jos en ryhdy lukemaan käskystä, niin en ole koskaan lukenut? Mistä sinä kuvittelet minun tietävän ettei lehti ole hyvä, eivätkä jutut innosta lukemaan?
        Juuri tuon asenteesi vuoksi lehti ei uudistu. Et ole ainoa, joka koettaa lässyttää joutavia kuitatakseen palautteen tarpeettomaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos en ryhdy lukemaan käskystä, niin en ole koskaan lukenut? Mistä sinä kuvittelet minun tietävän ettei lehti ole hyvä, eivätkä jutut innosta lukemaan?
        Juuri tuon asenteesi vuoksi lehti ei uudistu. Et ole ainoa, joka koettaa lässyttää joutavia kuitatakseen palautteen tarpeettomaksi.

        Koska olet lukenut? Paha kommentoida tarkemmin, jos ei tiedä edes suunnilleen minkä vuosien lehdistä puhutaan.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Koska olet lukenut? Paha kommentoida tarkemmin, jos ei tiedä edes suunnilleen minkä vuosien lehdistä puhutaan.

        Ihan kohtuutuoreista lehdistä puhutaan. Te olette vastuussa lehdestä ja teette päätökset. Kerätkää palautetta, j o s asia oikeasti kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kohtuutuoreista lehdistä puhutaan. Te olette vastuussa lehdestä ja teette päätökset. Kerätkää palautetta, j o s asia oikeasti kiinnostaa.

        Kun tällä palstalla aiemmin linkitin VA-lehden juttuja, ei juurikaan tullut kriittisiä kommentteja. Silloinhan niitä olisi ollut helppo laittaa ja kohdistaa tiettyyn tekstiin.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Kun tällä palstalla aiemmin linkitin VA-lehden juttuja, ei juurikaan tullut kriittisiä kommentteja. Silloinhan niitä olisi ollut helppo laittaa ja kohdistaa tiettyyn tekstiin.

        Ja jos asia ei kiinnosta, niin miksi jonkun ulkopuolisen tulisi nähdä turhaa vaivaa.


    • Anonyymi

      Vaparien tyyli mainostaa omaa lehteään tarkoittaa linkkiä. Ei mitään keskustelun alkua, näkökulmaa tai muuta, pelkkä linkki. Mikä ei ole keskustelua, vaan mainostamista.
      Ja jos esittely on kielteinen tai aloitukseen kertyy negatiivisia kommentteja, vaparit pakenevat toiseen aloitukseen, "asiakeskusteluun".

      Toki näin on pakko toimia, koska lehti ei ole hyvä.

      • Anonyymi

        Lehden eri juttuja on linkitettynä nostettu useiden eri keskusteluketjujen avakseen. Niitä siis vielä lisää.


    • Anonyymi

      Onko lehden kansikuviin otettu mallia vanhoista Kameralehden kansista? Lehden sisältöön voisi sopia kyllä vähän toisenlainen kansi.

      • Anonyymi

        Lenkannessa oli vuona 2017-21 erään valokuvaajan kuvia. Viime vuosina kannet on tehty erilaisin virityksiä. Millaisia ne Kameralehden kannet olivat? Tuskin ovat olleet mallina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkannessa oli vuona 2017-21 erään valokuvaajan kuvia. Viime vuosina kannet on tehty erilaisin virityksiä. Millaisia ne Kameralehden kannet olivat? Tuskin ovat olleet mallina.

        No eivät ne toki mitään plagiaatteja ole, mutta jotenkin tuli mieleen, että onko pyritty samankaltaiseen taiteellisuuteen.
        Lehtien kansia löytyy vaikka, kun googlettaa kameralehti ja siitä kuvat.


    • Anonyymi

      Muodosta oma käsityksesi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe