Kun paljon puhutaan riman laskemisesta

Niin oletko itse laskenut rimaa, saadaksesi kumppanin?
Oletko oppinut rakastamaan tätä kumppania, jonka otit vaan, kun et saanut sitä jonka olisit oikeasti halunnut? Onko se parempi, kuin olla kokonaan ilman ketään?

364

7784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä, uskotko, että tällaisella suhteella on ruusuinen tulevaisuus, vai etsitkö koko ajan parempaa kumppania samalla? Minä luulen, että niin siinä helposti silloin käy.

      • Välillä tuntuukin että usaan tässä olisi pitänyt syntyä.


      • Anonyymi

        mina otin maailman kauneimman naisen ja ..kas vuoden kuluttua huomaan etta han on psyykkisesti ihan pihalla ja koko nainen on kutsun hanta nimella sika ja pelaaja ...no voinhan aina hannkia uuden ja suhteeni kestaa haneen taas sen 2 vuotta jonka jalkeen han on saman lainnen enka osaa kriisiaikoina enka valita pitaa kassassa paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina otin maailman kauneimman naisen ja ..kas vuoden kuluttua huomaan etta han on psyykkisesti ihan pihalla ja koko nainen on kutsun hanta nimella sika ja pelaaja ...no voinhan aina hannkia uuden ja suhteeni kestaa haneen taas sen 2 vuotta jonka jalkeen han on saman lainnen enka osaa kriisiaikoina enka valita pitaa kassassa paskaa

        valitsen puolisoni ulkonaon mukaan enka valita siita onko han kirjoilla niuvan niemen sairaalassa ...ynna heti kun tulee kriisi aika niin mina kun rakastan itseani niin tuumaan etta lahden takana on ruoho paljon vihreampaa ,,,,,niikuin aina ja menen siita missa aita on matalin enka nae mitaan vaivaa koskaan ,,,,,mistaan vaan olen palveltavana omassa liitossani ,,,,,,,,,,,,enka koskaan palvele etenkaan naisia no suhteeni kestaa seuraavaan kriisiin seka uuteen ihastukseen joka on entista puolet parempi..psyykkisesti ,,,enetnkin han jaksaa palvella minua epa itsekkaasti kriisiaikoina jonka takia mina rakastan hanta enka ota ikina eroa ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina otin maailman kauneimman naisen ja ..kas vuoden kuluttua huomaan etta han on psyykkisesti ihan pihalla ja koko nainen on kutsun hanta nimella sika ja pelaaja ...no voinhan aina hannkia uuden ja suhteeni kestaa haneen taas sen 2 vuotta jonka jalkeen han on saman lainnen enka osaa kriisiaikoina enka valita pitaa kassassa paskaa

        niin etta vaihtamalla paranee ainaskiin 2 vuodeksi ,.,,,,ihmisuhteet ,,,.,jotka joutuvat kriisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valitsen puolisoni ulkonaon mukaan enka valita siita onko han kirjoilla niuvan niemen sairaalassa ...ynna heti kun tulee kriisi aika niin mina kun rakastan itseani niin tuumaan etta lahden takana on ruoho paljon vihreampaa ,,,,,niikuin aina ja menen siita missa aita on matalin enka nae mitaan vaivaa koskaan ,,,,,mistaan vaan olen palveltavana omassa liitossani ,,,,,,,,,,,,enka koskaan palvele etenkaan naisia no suhteeni kestaa seuraavaan kriisiin seka uuteen ihastukseen joka on entista puolet parempi..psyykkisesti ,,,enetnkin han jaksaa palvella minua epa itsekkaasti kriisiaikoina jonka takia mina rakastan hanta enka ota ikina eroa ....

        nimeni on ronaldo ja olen ihmisuhteissani pelaaja ja pelaan loppuun saakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin etta vaihtamalla paranee ainaskiin 2 vuodeksi ,.,,,,ihmisuhteet ,,,.,jotka joutuvat kriisiin

        laittakaa nimet ja osoitteet tanne julkisiksii niin katsotaan kuka pelaa ja kuinka pitkaan ..suosittelemme julkaisemaan nimet ja osoitteet etenkin kovien ,,,khdalla ,.....


      • Ei ole mitään hauskaa tällasissa oikeasti. Spämmi jonneki muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mina otin maailman kauneimman naisen ja ..kas vuoden kuluttua huomaan etta han on psyykkisesti ihan pihalla ja koko nainen on kutsun hanta nimella sika ja pelaaja ...no voinhan aina hannkia uuden ja suhteeni kestaa haneen taas sen 2 vuotta jonka jalkeen han on saman lainnen enka osaa kriisiaikoina enka valita pitaa kassassa paskaa

        Kuin tollo sä ite oot, jos kestää vuoden tajua jotain =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina otin maailman kauneimman naisen ja ..kas vuoden kuluttua huomaan etta han on psyykkisesti ihan pihalla ja koko nainen on kutsun hanta nimella sika ja pelaaja ...no voinhan aina hannkia uuden ja suhteeni kestaa haneen taas sen 2 vuotta jonka jalkeen han on saman lainnen enka osaa kriisiaikoina enka valita pitaa kassassa paskaa

        Häh!!!


    • Anonyymi

      Tämä kysymys on ilmeisesti tarkoitettu ihmisille, jotka eivät osaa elää onnellisesti yksin.

      Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista sinkkuilu on paras elämäntapa ❤️

      xLiner

      • Niin, minä olen myös sellainen joka pärjää yksinkin. Kun minua ärsyttää tuo, laske rimaa, käskyttäminen. En minä ymmärrä sitä, että on vaan otettava väkisin joku. En varsinkaan kun on tunteet jossain, niin siihen tullaan tyrkyttämään toinen toistaan erikoisempaa vaihtoehtoa... 😅
        Kyllä ymmärrän toisaalta, miksi jotkut tekee niin. Itse annoin hiljattain pakit yhdelle, ihan mukavalle eksälle, joka olisi halunnut alkaa minun kanssa olemaan, kun en vaan tuntenut tarpeeksi vahvoja tunteita häntä kohtaan, yrityksestä huolimatta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, minä olen myös sellainen joka pärjää yksinkin. Kun minua ärsyttää tuo, laske rimaa, käskyttäminen. En minä ymmärrä sitä, että on vaan otettava väkisin joku. En varsinkaan kun on tunteet jossain, niin siihen tullaan tyrkyttämään toinen toistaan erikoisempaa vaihtoehtoa... 😅
        Kyllä ymmärrän toisaalta, miksi jotkut tekee niin. Itse annoin hiljattain pakit yhdelle, ihan mukavalle eksälle, joka olisi halunnut alkaa minun kanssa olemaan, kun en vaan tuntenut tarpeeksi vahvoja tunteita häntä kohtaan, yrityksestä huolimatta.

        Vedetään tästä lähin linjaa "Nosta rimaa!".

        Mä luulen että tuo riman laskun toivomus on sellaisilta, jotka jostain syystä kokevat jonkun mieltymykset itselleen epäedulliseksi.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedetään tästä lähin linjaa "Nosta rimaa!".

        Mä luulen että tuo riman laskun toivomus on sellaisilta, jotka jostain syystä kokevat jonkun mieltymykset itselleen epäedulliseksi.

        xLiner

        Mä olenkin aina mainostanut palstalla juuri tuota riman nostamista. Se oikeasti toimii ihmissuhdeasioissa paljon paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedetään tästä lähin linjaa "Nosta rimaa!".

        Mä luulen että tuo riman laskun toivomus on sellaisilta, jotka jostain syystä kokevat jonkun mieltymykset itselleen epäedulliseksi.

        xLiner

        Tää oli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olenkin aina mainostanut palstalla juuri tuota riman nostamista. Se oikeasti toimii ihmissuhdeasioissa paljon paremmin.

        Niissä pitää vaan si muistaa et kun rimaa nostaa pitää osata itsekin kehittyä jos et osaa itsekehittyä turha nostaa rimaa seuraava jättää kuitenkin kun itse vaadit tältä liikaa etkä itse pystynyt vastaamaan omiin vaatimuksiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedetään tästä lähin linjaa "Nosta rimaa!".

        Mä luulen että tuo riman laskun toivomus on sellaisilta, jotka jostain syystä kokevat jonkun mieltymykset itselleen epäedulliseksi.

        xLiner

        Tämän minäkin allekirjoitan. 👍🏽Ihmisten ei pidä luopua vaatimuksistaan kumppanin suhteen vain sen takia, että on ihmisiä jotka ei vastaa noita vaatimuksia vaan jokaisen kannattaisi etsiä itselleen sellainen ihminen jonka kanssa haluaa oikeasti viettää loppuelämänsä.

        On meinaten kokemusta siitä miten tilanne päättyy, kun päätyy suhteeseen ihmisen kanssa joka ei vastaa vaatimuksia ja sitten sattuukin kohtaamaan sellaisen ihmisen, joka vastaa noita vaatimuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän minäkin allekirjoitan. 👍🏽Ihmisten ei pidä luopua vaatimuksistaan kumppanin suhteen vain sen takia, että on ihmisiä jotka ei vastaa noita vaatimuksia vaan jokaisen kannattaisi etsiä itselleen sellainen ihminen jonka kanssa haluaa oikeasti viettää loppuelämänsä.

        On meinaten kokemusta siitä miten tilanne päättyy, kun päätyy suhteeseen ihmisen kanssa joka ei vastaa vaatimuksia ja sitten sattuukin kohtaamaan sellaisen ihmisen, joka vastaa noita vaatimuksia.

        Mites sellaisen etsit ja löydät ja ennenkaikea saat? Tuottaa vaikeuksia tälläiselle epänormaalille ihmiselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mites sellaisen etsit ja löydät ja ennenkaikea saat? Tuottaa vaikeuksia tälläiselle epänormaalille ihmiselle.

        Mikä tekee sinusta sinun omasta mielestä epänormaalin ihmisen? Ja minkälainen ihminen on sinun mielestä epänormaali? Ja mikä sitten taas puolestaan on sinun mielestä normaali? Ja mihin nämä sinun käsitykset normaalista ja epänormaalista pohjautuu?

        En tunne sinua ja en tiedä sinusta yhtään mitään, joten sen sijaan että heittäisin tähän jotain todella radikaaleja olettamuksia niin minua kiinnostaisi kuulla, että mitkä syyt sinulla on noiden ajatusten taustalla, koska haluan ymmärtää sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee sinusta sinun omasta mielestä epänormaalin ihmisen? Ja minkälainen ihminen on sinun mielestä epänormaali? Ja mikä sitten taas puolestaan on sinun mielestä normaali? Ja mihin nämä sinun käsitykset normaalista ja epänormaalista pohjautuu?

        En tunne sinua ja en tiedä sinusta yhtään mitään, joten sen sijaan että heittäisin tähän jotain todella radikaaleja olettamuksia niin minua kiinnostaisi kuulla, että mitkä syyt sinulla on noiden ajatusten taustalla, koska haluan ymmärtää sinua.

        Miten sen nyt selittäisi... En minä ole ollenkaan sellainen keskivertomies. Sellainen tavallinen. Outo lähinnä. Mun kiinnostuksen kohteet on aika erikoisia. Vaikea löytää yhteistä puheenaihetta tuolla normaalien kanssa. Kaipa olen jollain tavalla kirjolla, kun mietin miten miten helposti uudet tuttavuudet jättää minut ihan omiin oloihini. Vaikea tutustua ihmisiin oikeasti, niin että ne haluaisivat viettää minun kanssa aikaa. Olen kovin hiljainen tuntemattomien ihmisten seurassa. Tarkkailen vaan muita. Hitaasti lämpenevä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäisi... En minä ole ollenkaan sellainen keskivertomies. Sellainen tavallinen. Outo lähinnä. Mun kiinnostuksen kohteet on aika erikoisia. Vaikea löytää yhteistä puheenaihetta tuolla normaalien kanssa. Kaipa olen jollain tavalla kirjolla, kun mietin miten miten helposti uudet tuttavuudet jättää minut ihan omiin oloihini. Vaikea tutustua ihmisiin oikeasti, niin että ne haluaisivat viettää minun kanssa aikaa. Olen kovin hiljainen tuntemattomien ihmisten seurassa. Tarkkailen vaan muita. Hitaasti lämpenevä.

        nyt olet autistinen kun viimeks oli aivovammanen


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt olet autistinen kun viimeks oli aivovammanen

        No minä en tiedä mikä olen. Mutta tiedän etten ole mikään ihan normityyppi, koska normit karttelevat minua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäisi... En minä ole ollenkaan sellainen keskivertomies. Sellainen tavallinen. Outo lähinnä. Mun kiinnostuksen kohteet on aika erikoisia. Vaikea löytää yhteistä puheenaihetta tuolla normaalien kanssa. Kaipa olen jollain tavalla kirjolla, kun mietin miten miten helposti uudet tuttavuudet jättää minut ihan omiin oloihini. Vaikea tutustua ihmisiin oikeasti, niin että ne haluaisivat viettää minun kanssa aikaa. Olen kovin hiljainen tuntemattomien ihmisten seurassa. Tarkkailen vaan muita. Hitaasti lämpenevä.

        Mitä kiinnostuksen kohteita sinulla on?

        "Kaipa olen jollain tavalla kirjolla, kun mietin miten miten helposti uudet tuttavuudet jättää minut ihan omiin oloihini. Vaikea tutustua ihmisiin oikeasti, niin että ne haluaisivat viettää minun kanssa aikaa. Olen kovin hiljainen tuntemattomien ihmisten seurassa. Tarkkailen vaan muita. Hitaasti lämpenevä."

        Mitä tuo "kirjolla" tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiinnostuksen kohteita sinulla on?

        "Kaipa olen jollain tavalla kirjolla, kun mietin miten miten helposti uudet tuttavuudet jättää minut ihan omiin oloihini. Vaikea tutustua ihmisiin oikeasti, niin että ne haluaisivat viettää minun kanssa aikaa. Olen kovin hiljainen tuntemattomien ihmisten seurassa. Tarkkailen vaan muita. Hitaasti lämpenevä."

        Mitä tuo "kirjolla" tarkoittaa?

        autismia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiinnostuksen kohteita sinulla on?

        "Kaipa olen jollain tavalla kirjolla, kun mietin miten miten helposti uudet tuttavuudet jättää minut ihan omiin oloihini. Vaikea tutustua ihmisiin oikeasti, niin että ne haluaisivat viettää minun kanssa aikaa. Olen kovin hiljainen tuntemattomien ihmisten seurassa. Tarkkailen vaan muita. Hitaasti lämpenevä."

        Mitä tuo "kirjolla" tarkoittaa?

        No kirjolla kai tarkoittaa että on autisminkirjoilla... Tai jotain sellasta. Ei minulla ole mitään autismitutkimuksia tehty.

        Kiinnostuksen kohteita on niin tajuttomasti, liittyen tieteeseen, taiteeseen, historiaan, musiikkiin, yms... Esim facebookissa seuraan tuhansia sivuja jotka liittyy näihin aiheisiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en tiedä mikä olen. Mutta tiedän etten ole mikään ihan normityyppi, koska normit karttelevat minua.

        autismiliitosta saisit vertaistukea


      • Anonyymi kirjoitti:

        autismiliitosta saisit vertaistukea

        MInulla ei ole mitään diagnoosia, ja mitä se tuki nyt mihinkään auttaa missään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        MInulla ei ole mitään diagnoosia, ja mitä se tuki nyt mihinkään auttaa missään?

        no voisit keskustella muiden kaa joilla on autismi


      • Anonyymi kirjoitti:

        no voisit keskustella muiden kaa joilla on autismi

        eipä ole mitään keskusteltavaa heidän kanssa. Eikä enää jaksa sinunkaan kanssa täällä lätistä. Nyt laitan palstan kiinni, kun ei kerran ketään oikeaa ja fiksua seuraa täällä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voisit keskustella muiden kaa joilla on autismi

        Voi täälläkin keskustella autistien kanssa.

        xLiner


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mites sellaisen etsit ja löydät ja ennenkaikea saat? Tuottaa vaikeuksia tälläiselle epänormaalille ihmiselle.

        Nyt minä vastaan tähän sinun alkuperäiseen kysymykseen, kun olet vähän kertonut itsestäsi lisätietoja.

        Suosittelisin sinua rantautumaan samoista aiheista kiinnostuneiden ihmisten kanssa samaan paikkaan niin saat kaikkein todennäköisimmin siten rakennettua keskusteluyhteyden ja jos hyvin käy niin jopa suhteen jonkun sinun mielestä mielenkiintoisen ihmisen kanssa. :)

        Onnea sinulle sen oikean etsintään, vaikutat mukavalta ihmiseltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minä vastaan tähän sinun alkuperäiseen kysymykseen, kun olet vähän kertonut itsestäsi lisätietoja.

        Suosittelisin sinua rantautumaan samoista aiheista kiinnostuneiden ihmisten kanssa samaan paikkaan niin saat kaikkein todennäköisimmin siten rakennettua keskusteluyhteyden ja jos hyvin käy niin jopa suhteen jonkun sinun mielestä mielenkiintoisen ihmisen kanssa. :)

        Onnea sinulle sen oikean etsintään, vaikutat mukavalta ihmiseltä.

        Kiitos, oli kiva kuulla. Mukavalta vaikutat itsekin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, oli kiva kuulla. Mukavalta vaikutat itsekin.

        Mutta jani haluaa netan eikä sen takia ole kiinnostunut muista naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jani haluaa netan eikä sen takia ole kiinnostunut muista naisista.

        Peikko se lähtee piiiriiin, tintan tantan tallalllei, peikko se lähtii piiiriiin, peikko se lähtii piiiriiin... Mitähän se peikkoo tahtoo? tintan tantan tallallei... mitähän se peikkoo tahtooo? mitähän se peikkoo tahtoooooo? Peikko se tahtoo...


      • mustasusi kirjoitti:

        Peikko se lähtee piiiriiin, tintan tantan tallalllei, peikko se lähtii piiiriiin, peikko se lähtii piiiriiin... Mitähän se peikkoo tahtoo? tintan tantan tallallei... mitähän se peikkoo tahtooo? mitähän se peikkoo tahtoooooo? Peikko se tahtoo...

        Voi ei…😅😂😂🤣🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voi ei…😅😂😂🤣🤣

        😅😅


      • Anonyymi

        Niin, omin käsin Onneen !!!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, oli kiva kuulla. Mukavalta vaikutat itsekin.

        juha tuo minulle puhelin ja tupakkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        juha tuo minulle puhelin ja tupakkaa

        Kuka minusta Juhan on tehnyt? Missä sun puhelin on, enhän minä tiedä mitä merkkiä poltat? Missä olet ja kuka olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olenkin aina mainostanut palstalla juuri tuota riman nostamista. Se oikeasti toimii ihmissuhdeasioissa paljon paremmin.

        Hmm... Rakkautta vaiko rimakauhua...Hmm...Toisaalta oli yksin taikka kaksin, pääasia on että on terve niin fyysisesti kuin henkisestikin.Hmm...Jotta voi ottaa elämänkiekurat...oikomatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt olet autistinen kun viimeks oli aivovammanen

        Hmm...Hyvä.-Heittohullu kun ei parane...


    • Melkein sama, kun menisit autokauppaan. Haluaisit ostaa Mersun, mutta tullaan tarjoamaan Ladaa ja sanotaan, että tää käy sulle paremmin. Tää on sun tasoinen auto.

      • Anonyymi

        Tuo on täysin eri asia. Pikemmin toimiva vertaus (jos nyt parisuhdetta haluaa autokauppaan verrata) on, että menet ostamaan uutta mersua (johon sulla ei ole varaa) ja sinulle tarjotaan käytettyä mersua ja uudempaa jotain muuta automerkkiä.


      • Anonyymi

        Tolle vertailulinjalle ei kannata lähteä. Häviät väännöt. Autokaupoilla käy vain raha ja vaihtoauto 😂

        Ihmissuhteissa on mahdollisuus moninaisempaan "oravannahkakauppaan."

        Mä kyllä haluaisin ennemmin Ladan kuin Mersun.

        xLiner


      • Anonyymi

        Olen aina halunnut ajaa Ferrareilla ja LandRovereilla.

        Käytännössä olen kuitenkin ajanut aina japseilla.

        Kyllä. Se on täysin sama asia. Mutta reaaliteetit on elämässä otettava huomioon.
        Japseillakin on kuitenkin kivempi ajella kuin polkupyörällä suomen räntäsateissa.

        Jotkut jäävät kokonaan kävelemäänkin, kun ei osata tyytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina halunnut ajaa Ferrareilla ja LandRovereilla.

        Käytännössä olen kuitenkin ajanut aina japseilla.

        Kyllä. Se on täysin sama asia. Mutta reaaliteetit on elämässä otettava huomioon.
        Japseillakin on kuitenkin kivempi ajella kuin polkupyörällä suomen räntäsateissa.

        Jotkut jäävät kokonaan kävelemäänkin, kun ei osata tyytyä.

        Se nyt on kuitenkin siitäkin kiinni, että mihin pitäisi sitten tyytyä. Joskus on parempi olla kokonaan ilman. Usko taikka älä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se nyt on kuitenkin siitäkin kiinni, että mihin pitäisi sitten tyytyä. Joskus on parempi olla kokonaan ilman. Usko taikka älä.

        Kyllä minä jatkan edelleen japsilla ajoa samalla tavalla kun jatkan entisen muijan kanssa.

        Romantikot haaveilevat elämänsä.
        Minä poika ajan entisellä kalustolla tyytyväisenä paikasta toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä jatkan edelleen japsilla ajoa samalla tavalla kun jatkan entisen muijan kanssa.

        Romantikot haaveilevat elämänsä.
        Minä poika ajan entisellä kalustolla tyytyväisenä paikasta toiseen.

        No ei sitä ole kielletty niin tekemästä. Kaikki vaan eivät ole samanlaisia kuin sinä. Aika moni ehkä kuitenkin tyytyy vaan. Ja se on jokaisen oma asia myös.


      • Anonyymi

        Mielummin mä vanhan ladan ostasin kun mersun vähemmän huolia tekniikan kanssa vaikeus siinä vaan on et vanhempaa toimivaa ladaa voi ol vaikeampi löytää kun mersua et joutus siinä kohti varmaan siihi mersuun tyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina halunnut ajaa Ferrareilla ja LandRovereilla.

        Käytännössä olen kuitenkin ajanut aina japseilla.

        Kyllä. Se on täysin sama asia. Mutta reaaliteetit on elämässä otettava huomioon.
        Japseillakin on kuitenkin kivempi ajella kuin polkupyörällä suomen räntäsateissa.

        Jotkut jäävät kokonaan kävelemäänkin, kun ei osata tyytyä.

        Miksi tyytyä tyytymällä tekee elämästään helvetin kuitenkin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se nyt on kuitenkin siitäkin kiinni, että mihin pitäisi sitten tyytyä. Joskus on parempi olla kokonaan ilman. Usko taikka älä.

        Helpompaa on kun tietää mitä elämältään haluaa ei tartti tyytyä eikä olla ilmankaan vituttaaks mä olen käyttäytyny omastamielestäni mallikkaasti lapsiani kohtaan varmistusta asiasta toki täytyisi kysyä lapsiltani ja naisille olen taas osoittanu kuinka voin pienellä vaivalla olla ihan helvetin hankala et miettivät ainakin kaks kertaa haluaako kaltaiseni miehen kanssa parisuhdetta yhden neidon ilmeestä näki että hän sen lapsen ainakin haluaisi mu se taas ei yksistään mulle riitä mä osaan ettiä siinä kohti äidin jolta saan yksinkertaisen helposti huoltajuuden itselleni kun pelkän lapsen haluan ja olen taas valmis kasvattamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä jatkan edelleen japsilla ajoa samalla tavalla kun jatkan entisen muijan kanssa.

        Romantikot haaveilevat elämänsä.
        Minä poika ajan entisellä kalustolla tyytyväisenä paikasta toiseen.

        Mulla on tav 4 Hybriidi neliveto yo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin mä vanhan ladan ostasin kun mersun vähemmän huolia tekniikan kanssa vaikeus siinä vaan on et vanhempaa toimivaa ladaa voi ol vaikeampi löytää kun mersua et joutus siinä kohti varmaan siihi mersuun tyytyy

        Museoautoissa on luksusta ja ne on tehty kestämään. Kyyti on aina ylellistä.
        Huono puoli on ettei niillä voi ajella vuodessa kovin paljoa, mutta laatu korvaa määrän.
        Miltäs kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täysin eri asia. Pikemmin toimiva vertaus (jos nyt parisuhdetta haluaa autokauppaan verrata) on, että menet ostamaan uutta mersua (johon sulla ei ole varaa) ja sinulle tarjotaan käytettyä mersua ja uudempaa jotain muuta automerkkiä.

        mihin sina mstkailuautosi havitit


    • Anonyymi

      On väärin hyväksikäyttää toista ja olla suhteessa vääristä syistä. Silti, jos omat kriteerit on kovin epärealistisia, pitää myös hyväksyä ettei löytäminen ole helppoa ja nopeaa.

      Oikea syy olla yhdessä on keskinäiset tunteet, rakastuminen ja rakkaus. Lisäksi onnistumiseen vaikuttaa paljon arvot, yhteinen aaltopituus, keskinäinen kunnioitus ja kemia. Jotta voisi onnistua, kaiken pitäisi kolahtaa molemmin puolin.

      Ihmisillä on usein kriteerejä, joilla ei ole kovin paljon tekemistä sen kanssa mitä tuntee toista kohtaan tai miten onnellinen on yhdessä. Se, että osaa erotta nämä kriteerit tärkeimmistä ei ole riman laskemista. Moni asia mitä ihminen pitää top-10 vaatimuksena, on loppupelissä merkityksetön.

      • Kiitos. Tämä oli hieno ja asiallinen vastaus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Tämä oli hieno ja asiallinen vastaus.

        Mutta ymmärsitkö sinä siltikään mitä sillä tarkoitettiin lukutaidolla ja luetunymmärtämiselläkin kun on vitunmoinen ero


      • Anonyymi

        Törmäsin kauniiseen, itseäni nuorempaan blondi-nymfomaaniin ja kun itsekin tykkään seksistä, niin se antaa paljon anteeksi vittumaista luonnetta.
        Nyt parin vuoden jälkeen ikäni alkaa tuntua, mutta viagra on hyvä liima joka pitää suhdetta yllä.
        Aina joskus käy mielessä, että pitäisikö tuo panna luiskaan, mutta kun ajattelen entistä elämää jossa sai koko ajan olla puutteessa, niin sellaiset haihattelut unohtuvat. Täällä periferiassa kun tarjontaa ei vaan ole. Tinderissä muutama ikivanha suohirviö ja pitkän elämänkokemuksen perusteella nekin vähään seksiin tyytyviä. Ruinaaminen ei enää kiinnosta, kun ei ole pakko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Törmäsin kauniiseen, itseäni nuorempaan blondi-nymfomaaniin ja kun itsekin tykkään seksistä, niin se antaa paljon anteeksi vittumaista luonnetta.
        Nyt parin vuoden jälkeen ikäni alkaa tuntua, mutta viagra on hyvä liima joka pitää suhdetta yllä.
        Aina joskus käy mielessä, että pitäisikö tuo panna luiskaan, mutta kun ajattelen entistä elämää jossa sai koko ajan olla puutteessa, niin sellaiset haihattelut unohtuvat. Täällä periferiassa kun tarjontaa ei vaan ole. Tinderissä muutama ikivanha suohirviö ja pitkän elämänkokemuksen perusteella nekin vähään seksiin tyytyviä. Ruinaaminen ei enää kiinnosta, kun ei ole pakko.

        Olet kyllä helvetin onnekas. Toivottavasti ymmärrät sen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet kyllä helvetin onnekas. Toivottavasti ymmärrät sen.

        Kiitos, ymmärrän kyllä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ymmärsitkö sinä siltikään mitä sillä tarkoitettiin lukutaidolla ja luetunymmärtämiselläkin kun on vitunmoinen ero

        Luetun ymmärtäminen ei ole yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ymmärrän kyllä. 😁

        Hmm...Nöyrien luona suuri viisaus...


    • Xena-183

      En ole "laskenut rimaa". En oikein tiedä, missä sellainen rimani edes on koskaan ollutkaan. 🤔
      Jos olisin laittanut jossakin deittisovelluksessa rajauksia, millaiseen ihmiseen haluan tutustua, ei edesmennyt mieheni olisi todennäköisesti osunut koskaan silmiini. - Siksipä olikin niin onnellinen sattuma, että tapasimme yllättäen livenä "puolimatkassa" Mäntyharjulla.❣️ En edes tiennyt mitä halusin, ennen kuin näin ja koin sen. 🤗
      Ihminen on kokonaisuus, mutta minulle ratkaisee enemmän älykkyys ja sydämen sivistys kuin miehen ulkonäkö, ikä, koulutus tai raha-asiat.

      • Anonyymi

        Eipä nuo puolimatkan tapaamiset toimi lopulta pitäisi jo nimen puolimatka jotain sanoa mu onnea


    • Anonyymi

      autotärmäyspeli aika komeajos niin pe3laa jollain grariikkajutulla ame reon.... tlrnöö hukisikin poni-.auroihin.. fo4nd mus5angte3ihin...

    • Anonyymi

      En ole laskenut rimaa. Ihmisenä olen kuitenkin vuosien varrella muutunut paljon, arvostamani ja inhokkini ihmisen ominaisuuksissa ovat jossain määrin muuttuneet ja asioiden painoarvot vaihtaneet paikkaa. Omalla kohdallani kyse on siis lähinnä omasta muutoksestani ja myös siitä, että olen oppinut tuntemaan itseäni. Nuorena saatoin tyytyäkin, kun kuvittekin, että jollain asialla ei ole niin suurta merkitystä.

      • Anonyymi

        Mä en ylipäänsä ole ihninen, joka koskaan ja missään tilanteessa etsisin parempaa. Se ei kuulu luonteeseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ylipäänsä ole ihninen, joka koskaan ja missään tilanteessa etsisin parempaa. Se ei kuulu luonteeseeni.

        Älä valehtele


    • Anonyymi

      En ole ollut suhteessa. Kuin ihmisen kanssa josta en olisi pystynyt olemaan erossakaan. Oliko se valinta? Tuskin. Sitä vain rakasti ja halusi. Ei sitä pysty tai ole järkeä mennä suhteeseen. Jos kokee vähemmän. Tai ainakin itsellä se on mennyt niin. Siksi on kai pitkään sinkkuna ollutkin. Ei ole kokemusta siitä että olisi yrittänyt oppia tuntemaan jotakin kohtaan jotakin. Ei kuulosta reilulta. Kyllä sitä miettii mitä on jäänyt ehkä vaille. Mutta ei se olisi ollut yhtään parempi vaihtoehto. Että olisi ollut tyyliin joku. Koska vain olisi ollut joku. Eihän sellasessa epärehellisyydessä pystyisi tunnetasolla elämään. Sehän olisi jonkun tason vankila. Itselleen ja toiselle valehtelua. Liian monimutkaista ja vaikeaa. Epäreilua ja todennäköisesti hyvin raskasta. Näin itse mietin. Mutta ei voi yleistää. Ja en tosiaan tiedä. Kun ei ole kokemusta.

      • Tästä olen ihan täysin samaa mieltä ja ihan samasta syystä minäkin olen yksin.


      • Anonyymi

        Miksi olla suhteessa ihmisen kanssa jonka lähellä ei halua olla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tästä olen ihan täysin samaa mieltä ja ihan samasta syystä minäkin olen yksin.

        Siinä sulle täydellinen puolisko vai oliko taas niin että itse itsellesi kirjoitit


    • Anonyymi

      Mä en nyt ymmärtänyt tästä mitään. Mä vaan elän.

      • Anonyymi

        Muistan vain yhden lauseen aiheesta ”en voi elää kanssasi, mutta en ilman sinuakaan.” Olisko se sitten siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan vain yhden lauseen aiheesta ”en voi elää kanssasi, mutta en ilman sinuakaan.” Olisko se sitten siinä.

        Riippuvuus suhde ei millään muotoa terve


    • Anonyymi

      Pitää olla itselleen rehellinen ja ympäristölleen. Mitä tunnetta ei tule, sitä ei tule.

      • Anonyymi

        olet väärässä


    • Anonyymi

      Pitää pitää itseään arvokkaana eikä antaa sitä sisältöä vääriin käsiin. Arvostaa itseään. Kun huolehtii itsestään, tulee kaikkien asioiden kesken tasapaino. Turha karsiutuu, iloiset asiat lisääntyy.

      • Anonyymi

        Sul ei ole ainakann hevonvitun hajua edes mistä kirjoitat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sul ei ole ainakann hevonvitun hajua edes mistä kirjoitat

        Siinä taas yöllinen älypää latelemassa viisauksiaan.


    • Anonyymi

      ”Nauti pienistä asioista,

      SILLÄ

      jonain päivänä huomaat niiden olleen suuria.”

      • Anonyymi

        Mit pienistä kun ei pienetkään meittistä sillä on joskus joku vitun idiootti viitannu lapsiin mu kertokaapa juntit miksi lapsen pitäisi arvostaa vanhempaansa jos ei vanhempikaan arvosta lastaan


    • Anonyymi

      Kun ei ole koskaan ollut ketään kenet haluaisin, niin silloin valinnan voi tehdä muilla perusteilla.

      • Anonyymi

        Millähän perusteilla esmes en mäkään ole halunnu kun lapseni mu kun siinä on se ongelma et lapsen saamiseksi tarvii ihan yhtälailla niin miehen kuin naisenkin kumpikaan sukupuoli ei pysty saamaan lasta ilman toista


    • Joskus sellaiseen hetkeen, kun olin jotenkin epätoivoinen, laskin jossainmäärin rimaa...

      Ehkä se voi kuvitella minun itseni näkökulmasta niin...🤔
      (Vain minun itseni kuvitelma siis)

      Ei siitä tullut mitään muuta kuin vaivaantunut fiilis...🙄

      Toinen ois halunnut ties mitä ja itse söpersin juuta ja jaata...

      Mä nyt mietin tätä niin, että ihan ok tyyppi mulle, mutta ei sellainen, joka saisi sukat pyörimään jaloissa....saisi tunteet palamaan jne...

      Huomasin, että toinen oli priimusmoottori ja mä joku märkä lakana... tuntuikin väärältä...

      Eli ei toimi...

      • No tätä minä vähän odotinkin. Että tällaiset fiilikset siitä yleensä seuraa. Olen kokenut tuon saman.


      • mustasusi kirjoitti:

        No tätä minä vähän odotinkin. Että tällaiset fiilikset siitä yleensä seuraa. Olen kokenut tuon saman.

        Joo. Ei sitä kukaan pysty itse manipuloimaan mistä itse diggaa...

        Ei ainakaan suoraan...🤔

        Ehkä tuon ns. Tason laskemisen pystyisi tekemään sillä, että tunnistaisi itsensä.... 🤔

        Mä mietin usein, varsinkin täällä sivustolla, että aika moni tuntuu olevan bieraantunut siitä mitä ehkä edustaa...🤔

        Ehkä se oma elämä jumittuu jonnekin tiettyyn vaiheeseen, eikä osaa kohdata muutoksia...🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ei sitä kukaan pysty itse manipuloimaan mistä itse diggaa...

        Ei ainakaan suoraan...🤔

        Ehkä tuon ns. Tason laskemisen pystyisi tekemään sillä, että tunnistaisi itsensä.... 🤔

        Mä mietin usein, varsinkin täällä sivustolla, että aika moni tuntuu olevan bieraantunut siitä mitä ehkä edustaa...🤔

        Ehkä se oma elämä jumittuu jonnekin tiettyyn vaiheeseen, eikä osaa kohdata muutoksia...🤔

        Vieraantunut, eikä bieraantunut. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Ei sitä kukaan pysty itse manipuloimaan mistä itse diggaa...

        Ei ainakaan suoraan...🤔

        Ehkä tuon ns. Tason laskemisen pystyisi tekemään sillä, että tunnistaisi itsensä.... 🤔

        Mä mietin usein, varsinkin täällä sivustolla, että aika moni tuntuu olevan bieraantunut siitä mitä ehkä edustaa...🤔

        Ehkä se oma elämä jumittuu jonnekin tiettyyn vaiheeseen, eikä osaa kohdata muutoksia...🤔

        No niin... Itse en ole mikään vanhentumisen ja pystyyn kuolemisen fanittaja. Mieleltäni ikinuori. Mutta ei sille voi mitään että ulkokuori rapistuu. Pakko vaan jättää semmoiset haaveet kokonaan. Vaikka se itkettääkin.


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin... Itse en ole mikään vanhentumisen ja pystyyn kuolemisen fanittaja. Mieleltäni ikinuori. Mutta ei sille voi mitään että ulkokuori rapistuu. Pakko vaan jättää semmoiset haaveet kokonaan. Vaikka se itkettääkin.

        Sä mietitkin ulkokuorta...

        Mutta ihminen on paljon muutakin..

        Jos minä olisin tällä järjellä/tietoudella varustettu ollut 25 vuotiaana, olisin ollut timantti. 😄

        Mutta kun se ei ole mahdollista. 😄

        Mutta tämä sisältö, mitä mulla on, on totta. 🙂

        Ja sä voit itkeä lopun elämääsi ikääntyvää kroppaasi tai huomata itsessäs jotain muuta...ja se muu kiinnostaa muitakin emempi...ikäisiäsi...😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sä mietitkin ulkokuorta...

        Mutta ihminen on paljon muutakin..

        Jos minä olisin tällä järjellä/tietoudella varustettu ollut 25 vuotiaana, olisin ollut timantti. 😄

        Mutta kun se ei ole mahdollista. 😄

        Mutta tämä sisältö, mitä mulla on, on totta. 🙂

        Ja sä voit itkeä lopun elämääsi ikääntyvää kroppaasi tai huomata itsessäs jotain muuta...ja se muu kiinnostaa muitakin emempi...ikäisiäsi...😃

        "...ikäisiäsi..."

        Nyt nousee kakkamyrsky.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sä mietitkin ulkokuorta...

        Mutta ihminen on paljon muutakin..

        Jos minä olisin tällä järjellä/tietoudella varustettu ollut 25 vuotiaana, olisin ollut timantti. 😄

        Mutta kun se ei ole mahdollista. 😄

        Mutta tämä sisältö, mitä mulla on, on totta. 🙂

        Ja sä voit itkeä lopun elämääsi ikääntyvää kroppaasi tai huomata itsessäs jotain muuta...ja se muu kiinnostaa muitakin emempi...ikäisiäsi...😃

        Minua ei ikäiseni vaan nappaa yhtään. Ei vaikka kuinka sitä yritätte myydä. Ja tiedän kyllä, etten enää muutakaan saisi. Joten pakko olla yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...ikäisiäsi..."

        Nyt nousee kakkamyrsky.

        Voipi olla.. mutta en mä peräänny...

        Toi sana tuli tuohon spontaanisti...siihen on syynsä. Mutta mä en lähde nimittelemään täällä ketään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei ikäiseni vaan nappaa yhtään. Ei vaikka kuinka sitä yritätte myydä. Ja tiedän kyllä, etten enää muutakaan saisi. Joten pakko olla yksin.

        joo sua ei kiinnosta 40 vuotta täyttäneet mummelit. toi tiedetään jo. eipä ne teinitkään sun ympärillä pyöri saatika max 25 vuotiaat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei ikäiseni vaan nappaa yhtään. Ei vaikka kuinka sitä yritätte myydä. Ja tiedän kyllä, etten enää muutakaan saisi. Joten pakko olla yksin.

        No, ikävä kyllä ne nuoremmatkaan eivät kiinnostu juuri tuon asenteen takia. Ei nuorikaan voi tuntea oloaan turvalliseksi, kun asenteesi on tuo. Kukaan ei tiedä vaikka ulkonäkö menisi ensi viikolla jossain onnettomuudessa ja sen jälkeen ei olisi sulle enää mitään, tai siis ainakin sen käsityksen sä itsestäsi annat. Jos et kykene arvostamaan muuta kuin ulkoista, niin ikävä kyllä sä olet pitkälti sidottu siihen, että sinusta voisi kiinnostua vain pelkästä ulkoisesta kiinnostunut, johon taas oma ulkokuoresi ei riitä. Jos sulla olis mammonaa, niin voisit ostaa itsellesi "rakkautta".


      • mustasusi kirjoitti:

        Minua ei ikäiseni vaan nappaa yhtään. Ei vaikka kuinka sitä yritätte myydä. Ja tiedän kyllä, etten enää muutakaan saisi. Joten pakko olla yksin.

        Enpä mä voi ketään mihkään pakottamaan...

        Tavallaan mä jotenkin hinesti ymmärränkin sua...🤔

        Mut mä itse oon nähnyt jotkut silmien rypyt ja käsirn uurteet ihan toisin...

        Vähän hupsu kuvitelma, mutta uskoisin, että säkin voisit kun päästäisit jostain irti...🤔

        Mut näitä ei täällä edes pysty selittää... ei riitä aika eikä mielenkìnto...🤔

        Minusta vaan mun ikäiset naiset on totta...muut liitelee missä lie...vauva-arjessa, tuttipulloissa jne. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo sua ei kiinnosta 40 vuotta täyttäneet mummelit. toi tiedetään jo. eipä ne teinitkään sun ympärillä pyöri saatika max 25 vuotiaat

        Ja tuollainen kommentointi jeesaa kaveria? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ikävä kyllä ne nuoremmatkaan eivät kiinnostu juuri tuon asenteen takia. Ei nuorikaan voi tuntea oloaan turvalliseksi, kun asenteesi on tuo. Kukaan ei tiedä vaikka ulkonäkö menisi ensi viikolla jossain onnettomuudessa ja sen jälkeen ei olisi sulle enää mitään, tai siis ainakin sen käsityksen sä itsestäsi annat. Jos et kykene arvostamaan muuta kuin ulkoista, niin ikävä kyllä sä olet pitkälti sidottu siihen, että sinusta voisi kiinnostua vain pelkästä ulkoisesta kiinnostunut, johon taas oma ulkokuoresi ei riitä. Jos sulla olis mammonaa, niin voisit ostaa itsellesi "rakkautta".

        Mä en sitä teille osaa selittää yhtään... Ei se pelkkä ulkonäkö. Eikä toisen tarvitse mikään missi olla... Ymmärrätte nyt vähän väärin tämän asian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo sua ei kiinnosta 40 vuotta täyttäneet mummelit. toi tiedetään jo. eipä ne teinitkään sun ympärillä pyöri saatika max 25 vuotiaat

        Ei minusta ole kiinnostunut yhtään kukaan. Kyllä se on tullut selväksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en sitä teille osaa selittää yhtään... Ei se pelkkä ulkonäkö. Eikä toisen tarvitse mikään missi olla... Ymmärrätte nyt vähän väärin tämän asian.

        Kerro toki mikä kaksi vuotta sitten 17 vuotiaassa netassa kiinnosti. ei ainakaan elämänkokemus


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minusta ole kiinnostunut yhtään kukaan. Kyllä se on tullut selväksi.

        olihan täällä originaalipieninainen mutta hän on sulle se mummeli jo


      • Disseisback kirjoitti:

        Enpä mä voi ketään mihkään pakottamaan...

        Tavallaan mä jotenkin hinesti ymmärränkin sua...🤔

        Mut mä itse oon nähnyt jotkut silmien rypyt ja käsirn uurteet ihan toisin...

        Vähän hupsu kuvitelma, mutta uskoisin, että säkin voisit kun päästäisit jostain irti...🤔

        Mut näitä ei täällä edes pysty selittää... ei riitä aika eikä mielenkìnto...🤔

        Minusta vaan mun ikäiset naiset on totta...muut liitelee missä lie...vauva-arjessa, tuttipulloissa jne. 😄

        Mä tyydyn vaan katselemaan netissä nuorten kuvia. Se on ainut mitä tämä elämä minulle tarjoaa. Heitän kirveen kaivoon plumpsis vaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei minusta ole kiinnostunut yhtään kukaan. Kyllä se on tullut selväksi.

        Mietippä tuota ajatusta, jos joku olisi sinusta oikeasti kiinnostunutkin ja ajattelet noin?

        Sanot sille toiselle juuri noin...

        Eli : "olen paska, ei kannata.."

        Dissaat jo sen "ehkä" kiinnostuneen täysin...


      • En luule enää yhtään mitään. Enkä oikeastaan ole koskaan luullut. Minä en sille mitään voi, että ihastun mihin ihastun. Ei se mihinkään tietenkään ikinä johda.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki mikä kaksi vuotta sitten 17 vuotiaassa netassa kiinnosti. ei ainakaan elämänkokemus

        Miks olisi pitäny? Sulle on ihan turha sitä koittaa selittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olihan täällä originaalipieninainen mutta hän on sulle se mummeli jo

        Niin on. Enkä minä ole häneen livenä törmännyt ja rakastunut.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mietippä tuota ajatusta, jos joku olisi sinusta oikeasti kiinnostunutkin ja ajattelet noin?

        Sanot sille toiselle juuri noin...

        Eli : "olen paska, ei kannata.."

        Dissaat jo sen "ehkä" kiinnostuneen täysin...

        No se vaan on fakta, ettei kiinnostuneita ole lähimainkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tyydyn vaan katselemaan netissä nuorten kuvia. Se on ainut mitä tämä elämä minulle tarjoaa. Heitän kirveen kaivoon plumpsis vaan.

        niin voit katsella netan kuvia koska hän on vasta parikymppinen. Vai katsotko alakouluikäisiä netissä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En luule enää yhtään mitään. Enkä oikeastaan ole koskaan luullut. Minä en sille mitään voi, että ihastun mihin ihastun. Ei se mihinkään tietenkään ikinä johda.

        No mitä sä luulet että silloin 17 vuotias vastaa sulle. viiskymppiselle miehelle jota ei tunne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin voit katsella netan kuvia koska hän on vasta parikymppinen. Vai katsotko alakouluikäisiä netissä

        Minua ei kiinnosta eikä kiihota mitkään alakoululaiset. Turha vääntää taas tollasta pedaripaskaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        No se vaan on fakta, ettei kiinnostuneita ole lähimainkaan.

        Ei varmaan...

        Oot aika lukossa enkä uskokaan saamaan sua tuosta lukosta pihalle...

        Et halua...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miks olisi pitäny? Sulle on ihan turha sitä koittaa selittää.

        no joku viiskymppinen voi kertoa mikä alaikäisessä tytössä viehättää. Itse kun en katsele 17 vuotiaita poikia edes kaveri mielessä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei varmaan...

        Oot aika lukossa enkä uskokaan saamaan sua tuosta lukosta pihalle...

        Et halua...

        No jos joku onkin niin se ei tod näk kiinnosta minua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on. Enkä minä ole häneen livenä törmännyt ja rakastunut.

        niin koska on mummeli. prinsessa on vasta 24 ja se houkuttelee sua enemmän


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin koska on mummeli. prinsessa on vasta 24 ja se houkuttelee sua enemmän

        Ja entä sitten? Niin mitä sitten? Se on minun ongelmani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miks olisi pitäny? Sulle on ihan turha sitä koittaa selittää.

        mietin vaan miksi 17 vuotias tyttö antaa rukkaset 49 vuotiaalle miehelle jota ei tunne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta eikä kiihota mitkään alakoululaiset. Turha vääntää taas tollasta pedaripaskaa.

        ite sanoit että netissä katsot nuoria tyttöjä. Kuinka nuoria


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja entä sitten? Niin mitä sitten? Se on minun ongelmani.

        eipä prinsessa ole sulle kirjotellut vähään aikaan. Huomas millanen oot oikeesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki mikä kaksi vuotta sitten 17 vuotiaassa netassa kiinnosti. ei ainakaan elämänkokemus

        En minä ole kiinnostunut yhdenkään vanhemman naisen elämänkokemuksesta. Ei se minua saa rakastumaan. Tällä menolla en rakastu enää koskaan kehenkään. Alan vaan vihata ihmisiä ja koko elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite sanoit että netissä katsot nuoria tyttöjä. Kuinka nuoria

        18 ja siitä ylöspäin. Tyttöjä ne minulle ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eipä prinsessa ole sulle kirjotellut vähään aikaan. Huomas millanen oot oikeesti

        No se on hänen oma päätös. Minä olen pelkkää paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...ikäisiäsi..."

        Nyt nousee kakkamyrsky.

        Huomasin.,🙄

        Ehkei mun pitäis yrittää pelastaa kaikkia...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Huomasin.,🙄

        Ehkei mun pitäis yrittää pelastaa kaikkia...🙄

        Kenenkään ei täällä pitäisi yrittää mitään.
        Antaa hullujen hulluilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei täällä pitäisi yrittää mitään.
        Antaa hullujen hulluilla.

        En ehkä ole nähnyt kaikkea..vielä...🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei varmaan...

        Oot aika lukossa enkä uskokaan saamaan sua tuosta lukosta pihalle...

        Et halua...

        "Et halua..."

        No siis nimenomaan. Hän ei oikeasti halua edes yrittää miettiä asioita toisin. Mä olen tullut siihen tulokseen, että hän joko a) esittää tai b) tuo on hänestä turvallisempi tilanne, kuin yrittää tehdä työtä oman päänsä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Et halua..."

        No siis nimenomaan. Hän ei oikeasti halua edes yrittää miettiä asioita toisin. Mä olen tullut siihen tulokseen, että hän joko a) esittää tai b) tuo on hänestä turvallisempi tilanne, kuin yrittää tehdä työtä oman päänsä kanssa.

        No minä en tule kehenkään 50v naiseen rakastumaan että sille ette ikinä voi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Et halua..."

        No siis nimenomaan. Hän ei oikeasti halua edes yrittää miettiä asioita toisin. Mä olen tullut siihen tulokseen, että hän joko a) esittää tai b) tuo on hänestä turvallisempi tilanne, kuin yrittää tehdä työtä oman päänsä kanssa.

        No ehkäpä parhsinta on antaa olla....

        Mä voin....voitko sä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        18 ja siitä ylöspäin. Tyttöjä ne minulle ovat.

        18 on aikuinen ja teini-ikäiset on nuoria


      • Anonyymi kirjoitti:

        18 on aikuinen ja teini-ikäiset on nuoria

        Sönkön sönkön. Onko kiva nipottaa joka asiasta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole kiinnostunut yhdenkään vanhemman naisen elämänkokemuksesta. Ei se minua saa rakastumaan. Tällä menolla en rakastu enää koskaan kehenkään. Alan vaan vihata ihmisiä ja koko elämää.

        Ehkäpä se on juuri se. Sä et kestä sitä, että toinen tajuaa ja kykenee sanomaan takaisinkin. Sen näkee täällä, miten sulta alkaa heti tuo itsemurhajauhaminen ja emotionaalinen kiristäminen, kun toisen sanat eivät sua miellytä, vaikka sanoisi nätistikin. Kokematon ja lapsellinen, voi olla vielä kiristettävissä ja painostettavissa, mutta aikuinen tajuaa missä mennään.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En ehkä ole nähnyt kaikkea..vielä...🤔

        Voi olla.
        Kun olet nähnyt kaiken, ja huomannut että millekään et mitään voi, niin tajuat antaa maailman pyöriä painollaan.
        Ainoaksi tehtäväksi jää keksiä itselleen viihdykettä/tekemistä n. 75 vuodeksi, että jaksaa pyöriä mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se on juuri se. Sä et kestä sitä, että toinen tajuaa ja kykenee sanomaan takaisinkin. Sen näkee täällä, miten sulta alkaa heti tuo itsemurhajauhaminen ja emotionaalinen kiristäminen, kun toisen sanat eivät sua miellytä, vaikka sanoisi nätistikin. Kokematon ja lapsellinen, voi olla vielä kiristettävissä ja painostettavissa, mutta aikuinen tajuaa missä mennään.

        Ei mua kiinnosta ketään kiristää millään. On kyllä heti joku erikoinen tulkinta kaikesta mitä sanon. Et ymmärrä että mulla on oikeasti vitun paha olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla.
        Kun olet nähnyt kaiken, ja huomannut että millekään et mitään voi, niin tajuat antaa maailman pyöriä painollaan.
        Ainoaksi tehtäväksi jää keksiä itselleen viihdykettä/tekemistä n. 75 vuodeksi, että jaksaa pyöriä mukana.

        No mä keksin joka päivälle hyvin kaikkee, ei tarttte murehtia keksiiikö muut. 😄

        Mut alan hiffailée hiljalleen, että moni muu etsii muista kimmokkeita, elämää...🤔

        Ehkä esimerkki vois olla paras konsti. ? 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä keksin joka päivälle hyvin kaikkee, ei tarttte murehtia keksiiikö muut. 😄

        Mut alan hiffailée hiljalleen, että moni muu etsii muista kimmokkeita, elämää...🤔

        Ehkä esimerkki vois olla paras konsti. ? 😄

        No sinä olet viisas ja täydellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Huomasin.,🙄

        Ehkei mun pitäis yrittää pelastaa kaikkia...🙄

        Ei mitään hätää, tämän saman erheen on hyvien aikomusten kera tehnyt lukemattomat muutkin.


      • mustasusi kirjoitti:

        No sinä olet viisas ja täydellinen ihminen.

        Niin sun mielestä ehkä? Noin sanoit?

        Mutta vähän tiedät mun elämästä....tiedän.

        Mutta tiedän, etten sua voi mihkään tuubiin työntää ja tehdä sinusta jotain hyvää...

        Mutta tää homma täällä on ihan perseestä...🙄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta ketään kiristää millään. On kyllä heti joku erikoinen tulkinta kaikesta mitä sanon. Et ymmärrä että mulla on oikeasti vitun paha olla.

        En sanonut sun tekevän sitä tahallasi, mutta silti sä teet niin. En mä tiedä oletko edes itse tietoinen tuosta tavasta, jolla sä jatkuvasti puhut. Oletan, että ihan taatusti sä jollain tasolla sen tajuat, mutta sitä en tiedä tajuatko mitä tuo sun käytöksesi on. Se on nimenomaan emotionaalista kiristämistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta ketään kiristää millään. On kyllä heti joku erikoinen tulkinta kaikesta mitä sanon. Et ymmärrä että mulla on oikeasti vitun paha olla.

        Ja ikävä kyllä ainoa, joka tuolle sinun tavallesi mitään voi, olet sinä itse. Sun vin pitäisi ensin tajuta miten äärimmäisen asiatonta tollanen käytös on, että uhkailee "köyden jatkoksi menemisellä" ymv. jatkuvasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään hätää, tämän saman erheen on hyvien aikomusten kera tehnyt lukemattomat muutkin.

        No haluisin tehdäkin toisin hommia... en olla vaan mies mikä öyhöttää kaikesta.. 😬

        Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta....🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No haluisin tehdäkin toisin hommia... en olla vaan mies mikä öyhöttää kaikesta.. 😬

        Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta....🤔

        Se on kai tuo sukupuolen vaihtaminen nykyään helpompaa kuin ennen, mutta mieti nyt tarkkaan. Etenkin, niin kuin huomaat, varttuneemmat naiset eivät ole kovin suuressa suosiossa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta ketään kiristää millään. On kyllä heti joku erikoinen tulkinta kaikesta mitä sanon. Et ymmärrä että mulla on oikeasti vitun paha olla.

        eikö netan kuvat piristä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kai tuo sukupuolen vaihtaminen nykyään helpompaa kuin ennen, mutta mieti nyt tarkkaan. Etenkin, niin kuin huomaat, varttuneemmat naiset eivät ole kovin suuressa suosiossa...

        Mitä höpäjät?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mitä höpäjät?

        Hieman huolestuneena kommentoin tähän:
        "Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta...."


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö netan kuvat piristä

        Vanha ukko buustaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieman huolestuneena kommentoin tähän:
        "Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta...."

        Kommentoi vaan tyhjää... vitukseen mielenkiintoista..."mistä?".


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kommentoi vaan tyhjää... vitukseen mielenkiintoista..."mistä?".

        On se sun kommentti siellä. Laita lukulasit nenälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se sun kommentti siellä. Laita lukulasit nenälle.

        On nenällä ja odotin kovasti sitä kommenttia. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikävä kyllä ainoa, joka tuolle sinun tavallesi mitään voi, olet sinä itse. Sun vin pitäisi ensin tajuta miten äärimmäisen asiatonta tollanen käytös on, että uhkailee "köyden jatkoksi menemisellä" ymv. jatkuvasti.

        Sellainen olo täällä tulee.


      • Disseisback kirjoitti:

        On nenällä ja odotin kovasti sitä kommenttia. 😃

        "Hieman huolestuneena kommentoin tähän:
        "Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta....""

        Kommentoi siis... 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        "Hieman huolestuneena kommentoin tähän:
        "Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta....""

        Kommentoi siis... 😃

        Pöhkö, se kommentti oli se jota ihmettelit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellainen olo täällä tulee.

        Älä sitten pyöri täällä uhkailemassa sillä köydellä jatkuvasti. Sun juttujesi ongelma on se, että he, joita ei kiinnosta vattujakaan ja joista on vain kivaa kiusata sua, saavat noista köysijutuista vain bensaa liekkeihinsä. Sen sijaan ne empaattiset ja jotka voisivat välittää, heitä sä vain satutat noilla jutuillasi ja käytökselläsi ja he ottavat etäisyyttä suhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten pyöri täällä uhkailemassa sillä köydellä jatkuvasti. Sun juttujesi ongelma on se, että he, joita ei kiinnosta vattujakaan ja joista on vain kivaa kiusata sua, saavat noista köysijutuista vain bensaa liekkeihinsä. Sen sijaan ne empaattiset ja jotka voisivat välittää, heitä sä vain satutat noilla jutuillasi ja käytökselläsi ja he ottavat etäisyyttä suhun.

        No joo... Ei sitä siinä mielentilassa osaa ajatella. 😢


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No joo... Ei sitä siinä mielentilassa osaa ajatella. 😢

        Sekin on yksi sinun ongelmasi. Kun itse ajaa ihmisiä pois, niin ei ole oikein oikeutta valittaa niiden toisten käytöksestä. Ottaisit vastuun omasta toiminnastasi ja tekisit sille jotain. Anteeksipyyntökin alkaa menettää tehoaan, kun sen joutuu sanomaan liian monta kertaa. Anteeksipyyntö alkaa vaikuttaa vain keinolta kuitata omat tötöilynsä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No joo... Ei sitä siinä mielentilassa osaa ajatella. 😢

        no niin pyydätkö taas anteeksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on yksi sinun ongelmasi. Kun itse ajaa ihmisiä pois, niin ei ole oikein oikeutta valittaa niiden toisten käytöksestä. Ottaisit vastuun omasta toiminnastasi ja tekisit sille jotain. Anteeksipyyntökin alkaa menettää tehoaan, kun sen joutuu sanomaan liian monta kertaa. Anteeksipyyntö alkaa vaikuttaa vain keinolta kuitata omat tötöilynsä.

        En minä ole tietoisesti ajanut ketään pois. Ei ole ollut tarkoitus...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole tietoisesti ajanut ketään pois. Ei ole ollut tarkoitus...

        Luultavasti olet ajanut kaikki pois ympäriltäsi oikeassakin elämässä. Olet vaan liian itsekäs tajutaksesi sitä, koska syytät aina muita kaikesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti olet ajanut kaikki pois ympäriltäsi oikeassakin elämässä. Olet vaan liian itsekäs tajutaksesi sitä, koska syytät aina muita kaikesta.

        Ei se ihan noin ole mennyt. Kyllä ympärilläni on ihmisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ihan noin ole mennyt. Kyllä ympärilläni on ihmisiä.

        niin paitsi kukaan ei ole sun kaveri tai ystävä. miekkaulukaverit ei kutsu sua illan viettoonn kuin kerran vuodessa ja silloinkaan ei ole naisia paikalla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tätä minä vähän odotinkin. Että tällaiset fiilikset siitä yleensä seuraa. Olen kokenut tuon saman.

        Miten sä olet kerenny mitään juomiseltas kokeen elätkö elämääsi muiden kautta kuuntelet luet toisten juttuja ja omit ne omiksesi


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sä mietitkin ulkokuorta...

        Mutta ihminen on paljon muutakin..

        Jos minä olisin tällä järjellä/tietoudella varustettu ollut 25 vuotiaana, olisin ollut timantti. 😄

        Mutta kun se ei ole mahdollista. 😄

        Mutta tämä sisältö, mitä mulla on, on totta. 🙂

        Ja sä voit itkeä lopun elämääsi ikääntyvää kroppaasi tai huomata itsessäs jotain muuta...ja se muu kiinnostaa muitakin emempi...ikäisiäsi...😃

        Ainoa mihin nuoresta iästä on hyötyä riippunee kenenkä kantilta asiaa ajattelee ni jo muutaman vuodenkin vanhemmat luulevat voivansa käyttää hyväkseen toki riippuu myös paljon millaisessa seurassa elämäänsä viettää ja mihin millaiseen sukuun on syntynyt


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en sitä teille osaa selittää yhtään... Ei se pelkkä ulkonäkö. Eikä toisen tarvitse mikään missi olla... Ymmärrätte nyt vähän väärin tämän asian.

        Sä olet puhun ittes pussiin jo niin monesti et helpommal selviät kun hirtät ittes eipä sulla pää enään pelaa niin ettäkö siinä mitään pelastettavaa olis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki mikä kaksi vuotta sitten 17 vuotiaassa netassa kiinnosti. ei ainakaan elämänkokemus

        Kun puuttu elämänkokemus on viaton ei maailma tai ihmiset siinä ole vielä satuttaneet jotta olisi kylmettynyt muita kohtaan mu si taas ei tarvi kun yhden kohtalokkaan virheen niin viattomuuden kiilto silmistä katoaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tyydyn vaan katselemaan netissä nuorten kuvia. Se on ainut mitä tämä elämä minulle tarjoaa. Heitän kirveen kaivoon plumpsis vaan.

        Olisit viskan ittes painojen kera


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miks olisi pitäny? Sulle on ihan turha sitä koittaa selittää.

        Selitys on yleensä aina poikkeuksetta valhe eli jos koet tarpeelliseksi selitellä tekemisiäsi ni pidä mielummin turpas kiinni poliisille kun kerran jäät valheesta kiinni ni ne ei usko sua ainakaan enään koskaan ja harvemmin ne uskoo rikoksenuusijoita muutenkaan vaikka nämä puhuisivatkin totta et lopputulos tulloin on ojasta allikkoon


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on. Enkä minä ole häneen livenä törmännyt ja rakastunut.

        Enkä ole koskaan kohtaamiini ihmisiin rakastunu ihastunu johonkin piirteeseen heissä kyllä ja yleensä aina poikkeuksetta kyse on luonteenpiirteestä ulkonäkö on vain jotain johon korkeintaan kiinnitän huomion


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta eikä kiihota mitkään alakoululaiset. Turha vääntää taas tollasta pedaripaskaa.

        Vai etkö vain uskalla tunnustaa kun pelkäät mitä siitä seuraa tuskin mitään sen pahempaa kuin siskon tyttäresi isä sulle tekis jos olisi varma sun tytärtään yrittäneen


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Huomasin.,🙄

        Ehkei mun pitäis yrittää pelastaa kaikkia...🙄

        Tärkeintä on pitää huoli omista muut ovat ihte vastuussa omistaan mu voidaanhan me yrittää vieraankin omia opettaa mikä laki sen kieltää ja jos oppivat meidän virheistä ni ei heittin ihte tartti ainakaan samoja virheitä tehdä


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En ehkä ole nähnyt kaikkea..vielä...🤔

        Ei meillä kellään riittäs ikä eikä tervays nähdä aivan kaikkea yhden ihmiselämän aikana ei si niin mitenkään ja ennenkaikkea mikään raha maailmassa ei riittäs toteuttaan edes yhden ihmisen kaikkia toiveita


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sönkön sönkön. Onko kiva nipottaa joka asiasta?

        Sehän on se mihin olet kotonas tottunu kun äitis sulle nipotti joka asiasta eikö ole kotoisa olo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on se mihin olet kotonas tottunu kun äitis sulle nipotti joka asiasta eikö ole kotoisa olo

        Voisitko jo lopettaa tän spämmäämisen alkoholisti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sönkön sönkön. Onko kiva nipottaa joka asiasta?

        Uskalsitko äitilles sanoa vastaan vai saitko selkääs jos uskalsit vastaan väittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla.
        Kun olet nähnyt kaiken, ja huomannut että millekään et mitään voi, niin tajuat antaa maailman pyöriä painollaan.
        Ainoaksi tehtäväksi jää keksiä itselleen viihdykettä/tekemistä n. 75 vuodeksi, että jaksaa pyöriä mukana.

        Sekään ei ole ihan yksinkertasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta ketään kiristää millään. On kyllä heti joku erikoinen tulkinta kaikesta mitä sanon. Et ymmärrä että mulla on oikeasti vitun paha olla.

        Ihampa olet itse oman pahan olos aiheuttan et koitappa pärjäillä sen kanssa jos et pärjää ni aina on se vaihtoehto että hirtät ittes


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinä olet viisas ja täydellinen ihminen.

        Ei täydellistä ihmistä ole olemassakaan joku on jollekin täydellinen kivempi tavoite on yrittää olla paras kaikessa mihin vaivautuu ryhtymään niin välttyy siltä turhalta aikuisiän kilpailulta mu onnea teille jotka haluatte keskenänne kilpailla on sekin yksi tapa tehdä elämästään helvetti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekään ei ole ihan yksinkertasta

        Kyllä se on yksinkertaista, kun vedät nyt pamit huuleen ja painut nukkumaan.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        "Hieman huolestuneena kommentoin tähän:
        "Mä toisaalta oon elänyt miehenä iät ajat ja haluisin muutosta....""

        Kommentoi siis... 😃

        Painotus varmaan tuolle haluisin muutosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihampa olet itse oman pahan olos aiheuttan et koitappa pärjäillä sen kanssa jos et pärjää ni aina on se vaihtoehto että hirtät ittes

        Lopeta tuollainen. Jollei sinulla ole mitään rakentavaa sanottavaa, ole hiljaa. Ketään ei kehoteta vetämään itseään hirteen, aivan sama mitkä ovat olosuhteet.

        Pöyristyttävää, mitä ihmiset täällä kirjoittavat. Eikö teillä ole mitään rajaa sille, mitä näppäimistöltänne päästätte läpi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...ikäisiäsi..."

        Nyt nousee kakkamyrsky.

        tuo mulle puhelin ja tipakkaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta eikä kiihota mitkään alakoululaiset. Turha vääntää taas tollasta pedaripaskaa.

        meiban pitaisi ihan oikeasti nahba ja jutella


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No jos joku onkin niin se ei tod näk kiinnosta minua.

        tule minun huoneeseen kun mina menen kohta suihkuun ja voibaan kayba takapihalla tupakalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        meiban pitaisi ihan oikeasti nahba ja jutella

        Juu niin kai... Mutta kuka olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu niin kai... Mutta kuka olet?

        Netta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netta

        Aivan, minkä värinen koira sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten pyöri täällä uhkailemassa sillä köydellä jatkuvasti. Sun juttujesi ongelma on se, että he, joita ei kiinnosta vattujakaan ja joista on vain kivaa kiusata sua, saavat noista köysijutuista vain bensaa liekkeihinsä. Sen sijaan ne empaattiset ja jotka voisivat välittää, heitä sä vain satutat noilla jutuillasi ja käytökselläsi ja he ottavat etäisyyttä suhun.

        anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on yksi sinun ongelmasi. Kun itse ajaa ihmisiä pois, niin ei ole oikein oikeutta valittaa niiden toisten käytöksestä. Ottaisit vastuun omasta toiminnastasi ja tekisit sille jotain. Anteeksipyyntökin alkaa menettää tehoaan, kun sen joutuu sanomaan liian monta kertaa. Anteeksipyyntö alkaa vaikuttaa vain keinolta kuitata omat tötöilynsä.

        me ei voiba puhua ebes puhelimessa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ihan noin ole mennyt. Kyllä ympärilläni on ihmisiä.

        tahanko tama taas loppui


      • Anonyymi kirjoitti:

        tahanko tama taas loppui

        Ei ole mikään loppunut vielä mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan, minkä värinen koira sulla on?

        valkoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo mulle puhelin ja tipakkaa

        muuta en sinulta pyyba


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole mikään loppunut vielä mihinkään.

        ei vaan perjantaina sut ristiinnaulitaan koska sähän olet jeesus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule minun huoneeseen kun mina menen kohta suihkuun ja voibaan kayba takapihalla tupakalla

        tuokin kuulosti mielestani mukavalta kunhan nyt ensin joku tulee kayttamaan minut suihkussa kohta minun pitaisi sinne paasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        valkoinen

        Mä en oikeasti tiedä onko hänellä omaa koiraa vai ei. Valkoinen se ei ole ollut. Kerro vielä mitä rotua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan perjantaina sut ristiinnaulitaan koska sähän olet jeesus

        Se tapahtui jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        me ei voiba puhua ebes puhelimessa

        ala minulle vaan loukkaannu vaikka mina sinulle kirjoittelen mita vaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en oikeasti tiedä onko hänellä omaa koiraa vai ei. Valkoinen se ei ole ollut. Kerro vielä mitä rotua?

        Pyydän ettet enää kirjoita minusta täällä. Olen onnellisest parisuhteessa. En kirjoita täällä sinulle tai muuallakaan. Pyydän että unohdat minut ja jatkat elämääsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän ettet enää kirjoita minusta täällä. Olen onnellisest parisuhteessa. En kirjoita täällä sinulle tai muuallakaan. Pyydän että unohdat minut ja jatkat elämääsi.

        Minä en usko että tämä oli häneltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se tapahtui jo kauan sitten.

        mutta miten jeesus voi olla 51 vuotias mies keski-suomesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta miten jeesus voi olla 51 vuotias mies keski-suomesta

        Jos oikein ajattelet, niin kyllä hän voisi olla kuka vaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos oikein ajattelet, niin kyllä hän voisi olla kuka vaan...

        aha. mutta sä et ole raamatun Jeesus


      • Anonyymi kirjoitti:

        aha. mutta sä et ole raamatun Jeesus

        En. Joko annetaan olla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En. Joko annetaan olla?

        ei. voitko kertoa miksi olet Jeesus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en usko että tämä oli häneltä.

        Uskaltaisinkohan mä kysyä N onko kirjoittanut tänne olevinaan? 🐾


    • Anonyymi

      En usko sekuntiakaan että aloittajalle on kukaan edes tarjoutumassa. Vaikka kovin yrität esittää nyt jotain ritaria totuus on se että olet itsetuhoinen, kirjoitat alaikäisistä, juttelet netissä pienten lasten kanssa, olet ladellut ja latelet edelleen tppouhkauksia eri foorumeilla, ja haukut naisia päivittäin täällä sekä eri foorumeilla. Et ole niin anonyymi kuin luulet, vaikka siihen luotatkin. Enkä se ole minä joka touhusi on selville saanut, mutta varmasti se selviää kuka sinusta tietää juuri sen mitä tarvitseekin jatkotoimenpiteisiin.

      • Sinä puhut pelkkää pskaa nyt. Et tiedä minusta oikeasti yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä puhut pelkkää pskaa nyt. Et tiedä minusta oikeasti yhtään mitään.

        Väitätkö ette 11 vuotias tyttö j ollut lapsi. Haluat kääntää sen niin että oli feikki. Valitettavasti ne keskustelut löytyy netistä helposti.


    • Anonyymi

      niin justiin joku miljoona-deixsimsaslinen lasku eli bittejä hirveästi noin tuhst nrlilsdkimerlls yuthss pytidyää -4r juttuina...

      muniin jooh.. fysiikka-palsytalstalla kun kysuin laskr, yu7lrr4 kyllå vastaus..

      mutta kiinnoxtaa pitäisi nåhdä tuo haaveilija in oikeasti...

    • Anonyymi

      annan säätietojs: sisälämpö 22.9 ulko -1.8

    • Epäoleellinen kysymys. Olen joustava ihminen, joka varmaan pystyisi olemaan hyvin monenlaisten, vaan ei kaikenlaisten, ihmisten kanssa. Oleellisempaa on, kuka on asettanut rimansa niin, että minä sen ylitän.

      • Anonyymi

        Olisit tehny tuosta mahdollisimman yksinkertaista (mä tulen toimeen ihan kenen kanssa tahansa mu ihan kuka tahansa ei tule toimeen mun kanssa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit tehny tuosta mahdollisimman yksinkertaista (mä tulen toimeen ihan kenen kanssa tahansa mu ihan kuka tahansa ei tule toimeen mun kanssa)

        Ainahan voi sitten anoa Kelalta toimeentulotukea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit tehny tuosta mahdollisimman yksinkertaista (mä tulen toimeen ihan kenen kanssa tahansa mu ihan kuka tahansa ei tule toimeen mun kanssa)

        Samansuuntainen ajatus. Mutta ei pidä omalla kohdallani sikäli paikkansa, että ihmiset yleensä tulevat toimeen kanssani. Mutta suhdevirityksiin pelkkä toimeen tuleminen ei kuitenkaan ole riittävä ehto, vaikka välttämätön onkin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ainahan voi sitten anoa Kelalta toimeentulotukea?

        Kyllä, varsinkin Fingerporin KELA:an tulee tällaisia hakemuksia useilta pareilta.


      • scrg kirjoitti:

        Samansuuntainen ajatus. Mutta ei pidä omalla kohdallani sikäli paikkansa, että ihmiset yleensä tulevat toimeen kanssani. Mutta suhdevirityksiin pelkkä toimeen tuleminen ei kuitenkaan ole riittävä ehto, vaikka välttämätön onkin.

        Joo ei, se pelkkä toimeentuleminen riitä. Kaveruussuhteetkin perustuvat siihen, että tullaan toimeen keskenään. Parisuhteessa pitäisi kuitenkin olla kyse jostain paljon enemmästä ja seksistä ja läheisyydestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ainahan voi sitten anoa Kelalta toimeentulotukea?

        en tarvitse sitä


    • Rimoja...tasoja, kyllä omalla kohdalla on ollut kyse siitä kuka on saanut kipinän syttymään ja ollut yhteensopiva sen enempää sopivaisuuksia tuumimatta, on tuntunut oikealta juuri silloin. Toimiva parisuhde on kahden kauppa ja perustana toimii molemminpuolinen luottamus.

      • Tietenkin näin myös.


    • En ole laskenut rimaa enkä ymmärrä, miksi pitäisi. Minulla ei ole kumppanille mitään kohtuuttomia "vaatimuksia", mutta miehen pitää tietysti olla sellainen, jonka kanssa muodostuu henkinen ja fyysinen yhteys. Jollei yhteyttä synny, en näe mitään järkeä olla yhdessä.

      Minun "onneni" on, että minulla ei ole mitään yhtä ainoaa miestyyppiä. Mielestäni monenlaiset miehet ovat kiinnostavia. On toki asioita, joista en jousta eli miehen täytyy tietenkin olla luotettava, lämminsydäminen jne, mutta muutoin mies voi olla hyvin monenlainen.

    • Anonyymi

      Ylipäänsä tuo riman laskeminen on minusta aiva idioottimainen sanontatapa, kun ihmissuhteista puhutaan. Kyse on siitä kuka viehättää ja siinä on kyse paljon laajemmasta kysymyksestä kuin jokin kuvitteellinen taso. Moni on ollut sitä mieltä, että minä olen valinnut rajusti alta tasoni ja minäkin myös olen sitä mieltä, että moni valitsee ihan pohjamudista, mutta olleellista on se mitä ihminen itse kokee, ei miten muut sen hänen valintansa tulkitsevat.

    • Anonyymi

      No en varsinaisesti, mutta kun olin jo pitkälti yli 30 v tein vaan päätöksen, että otanpa tuon, kun ei kuitenkaan enää tule ketään vastaan johon hulluna ihastuisin.
      Ai mistäkö tiesin? No kun ei sellaista tullut nuorempanakaan, niin kuinka sitten vanhempana voisi tulla.
      Edelleen ollaan kimpassa ja aivan hyvin menee.

    • Kyllä se on parempi että menen narun jatkoksi. Se tuli selväksi.

      • Anonyymi

        Ohan sulla netan somekuvat. mee niitä katsoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sulla netan somekuvat. mee niitä katsoo

        Joo ja otan jätkäkaverilta turpaan. Kyllä on parempi etten enää ole kenenkään haittana tässä elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo ja otan jätkäkaverilta turpaan. Kyllä on parempi etten enää ole kenenkään haittana tässä elämässä.

        eikö niiden kuvien pitänyt tehä sut onnelliseksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo ja otan jätkäkaverilta turpaan. Kyllä on parempi etten enää ole kenenkään haittana tässä elämässä.

        Hukka. Sä olet erikoinen ihminen. Olen 100 varma. Että olet kirjolla. Helvetin hyvä tasoinen. Mutta omille määrityksillesi jääräpäinen. Jumiutuva. Pois tolaltaan helposti niiden asioiden suhteen menevä. Joilla on sulle väliä. Täällä on miltei mahdotonta. Käydä keskustelua niin monella tasolla. Kuin asia sitä vaatisi. Sussa ole mitään vikaa. Siinä mielessä missä nyt on väliä. Tasoja on niin lukemattomia. Ja sitten olet vielä sinä. Tämä joltakin joka näkee. Sinä olet ihana ja hyvä. Älä epäile sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hukka. Sä olet erikoinen ihminen. Olen 100 varma. Että olet kirjolla. Helvetin hyvä tasoinen. Mutta omille määrityksillesi jääräpäinen. Jumiutuva. Pois tolaltaan helposti niiden asioiden suhteen menevä. Joilla on sulle väliä. Täällä on miltei mahdotonta. Käydä keskustelua niin monella tasolla. Kuin asia sitä vaatisi. Sussa ole mitään vikaa. Siinä mielessä missä nyt on väliä. Tasoja on niin lukemattomia. Ja sitten olet vielä sinä. Tämä joltakin joka näkee. Sinä olet ihana ja hyvä. Älä epäile sitä.

        Ok... 🥲


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok... 🥲

        Älä itke. Muakin itkettää muuten. Eikä tossa nyt ollut puoliakaan mitä yritin sanoa. Tai sinnepäinkään.Kaikille ei ole kategoriaa joka sopii olemassa. Nuku hyvin. Olet ajatuksissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä itke. Muakin itkettää muuten. Eikä tossa nyt ollut puoliakaan mitä yritin sanoa. Tai sinnepäinkään.Kaikille ei ole kategoriaa joka sopii olemassa. Nuku hyvin. Olet ajatuksissa.

        Hyvää yötä. Kuka oletkin. 🥲✨


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Kuka oletkin. 🥲✨

        hän on varmasti joku nuori kaunis nainen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Kuka oletkin. 🥲✨

        Olen hymiötön. Ja olet saanut mut nauramaan. Sun huumorin taju. Kuten sinäkin. On ihan omaa luokkaansa. Nyt meen iltapalaa etsimään. Hassuja unia. Ihania kuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hymiötön. Ja olet saanut mut nauramaan. Sun huumorin taju. Kuten sinäkin. On ihan omaa luokkaansa. Nyt meen iltapalaa etsimään. Hassuja unia. Ihania kuvia.

        Kiitos. Samoin sinulle.


    • Anonyymi

      En ole koskaan toiminut niin. Olin kymmeniä vuosia kestäneessä parisuhteessa ja minä olin se joka halusin erota. Aikaa siitä on reilusti yli kymmenen vuotta. Sen jälkeen tapailin hetken aikaa ensin yhtä ja sitten toista miestä hetken aikaa, mutta kumpikaan ei tuntunut sellaiselta jonka kanssa olisin halunnut enemmän.

    • Anonyymi

      En ole vielä niin epätoivoinen, että yyhoon kanssa mihinkään vakavaan lähtisin.

      • Anonyymi

        Tiesikkö että yksinhuoltajan lapsi pystyy pistämään isänsä tai äitinsä käymään läpi viiden vuoden todellisen helvetin ilman riittävää perustetta edes syytökselleen opin poikani äidiltä hän oli taas saanut asiast kuulla työkaveriltaan jonka tytär syytti äidin uutta hyväksikäytöstä


    • Anonyymi

      toasiaan aika hauska uska peli tuo Driver - San Fraqciso....tuo oli ilmainen koko peli joskus sai oyttss nrytidstä tuon...joku riitas jostasin...

      Muttaq olisi kammottavaa jos joku haaveilij OLIsi joku pallon muoroinen niaqin3n

    • Anonyymi

      Tarvit realismin tajua, ei riman laskemista + tuon jäätävän itsesäälin lopettamista.

      • Anonyymi

        Ei taida onnistua kun suden ykkösosaaminen on itsesääli.


    • Anonyymi

      Joskus me halutaan jotakin, joka ei ole meille hyväksi koska ihmiseen tutustuu kunnolla vasta suhteessa. Se ihminen joka näyttää hyvältä kumppanina ei välttämättä sitten sitä oikeasti ole. Rima kannattaa siten pitää ns siinä missä haluaa, mutta kannattaa kysyä itseltään, että onko itse sitä mitä vaatii toiselta. Tule ensin itse siksi jota vaadit ja odotat toiselta. Se on se mitä todella ansaitset.

      • Kaikki on minun kohdallani myöhäistä. Tämmönen ikäloppu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaikki on minun kohdallani myöhäistä. Tämmönen ikäloppu.

        Minkä ikäinen on mielestäsi ikäloppu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen on mielestäsi ikäloppu?

        Se riippuu siitä mistä asiaa tarkastelet. Kysy vaikka parikymppiseltä.


    • Anonyymi

      Olen laskenut rimaa aikanaan ja oli kyllä tyhmin ajatus koskaan, minkä olen toteuttanut. Pidin silti naista viehättävä, mutta ei siinä ollut kuin itsepetosta suurin osa.

      En ole kokeillut uudestaan, vaan jatkan sinkkuna mieluummin.

      • Sitä minäkin, että ei se toimi suhde, väärin perustein. Pitää olla molemminpuolista kipinää ja halua olla yhdessä.


    • Anonyymi

      Teit sitten itseäsi provosoivan aloituksen ja flippasit.

      • Näin siinä taas kävi. 🥲


    • Anonyymi

      Miksi ensinkään kuuluu olla joku kuvitteellinen rima? Ihmiseen rakastuu, tasolla kohottaa egoaan, samoin pakkosuhteilla kun vaan kuuluu seurustella ja kelvata tai on luuseri.

      Ymmärrän jos jollain on niin pahoja ongelmia, että sen kokee esteeksi suhteelle. Niitä ongelmia voi olla ns tasokkaillakin. Rikollisuus, päihteet petollisuus, epärehellisyys jne

      • Anonyymi

        No kun te haluatte niitä vertauskuvia käyttää kun ettei osaa asioita elämää tai mitään muutakaan muutoin käsittää


    • Anonyymi

      Mä olen ainakin aina nostanu rimaa vain epätoivoinen sitä laskee kun ei muutakaan enään saa

      • Niin ja se loukkaa ainakin minua, kun sanotaan että pitää laskea rimaa. Tulee sellainen olo että on ihan kelvoton ja ruma.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin ja se loukkaa ainakin minua, kun sanotaan että pitää laskea rimaa. Tulee sellainen olo että on ihan kelvoton ja ruma.

        Mitä tietysti olenkin, kun yritän saada prinsessoja ja kuuta taivaalta...


    • Anonyymi

      valhe on viiswaude3n äi5i.

    • No sainpahan ainakin ajattelemisen aihetta.

    • Anonyymi

      Mä olen prkl polttanut jo koko riman, koska oli niin kylmä talvi, että kaikki rimat, kepit ja risutkin tarvittiin!

      • Juu, sinne nuotioon se kyllä joutaakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu, sinne nuotioon se kyllä joutaakin.

        Uunissa!!


    • Anonyymi

      En ole, eikä pidä, ukkoni ulkonäkö vastasi täydellisesti makuuni, siihen päälle vielä hyvä huumori, kemia ja sängyssä täydellinen, meisseliki sopiva. Minä olin ulkonäöltä, luonteeltani, vartaloltaan hänen makuunsa ja 20v yhdessä edelleen rakastuttu toisiimme ja himoitaan, nauretaan. Molemmat sitä mieltä että jos ei oltais etsitty kumppaneita jossa on ne kaikki puolet niin ei oltais näin onnellisia. Ennemmin kannattaa jäädä yksin kun laskea tasoa. Kannattaa katsoa horoskooppi merkkejä kin mitkä natsaa keskenään silloin yleensä miellyttää ulkonäkökin ja luonne.

    • Anonyymi

      mikä se olikaan nimeltään se missä pitää mönkiä riman ali matalalta, bond, budo joku sellainen...

    • Anonyymi

      Säälittävä tilanne .

    • Anonyymi

      Kyntömies ei vakoansa valkkaa, vaan kaikki kaatuu alle. 🤪

      • Joo tiedän teidät munamiehet... Itse en kykene tuommoseen. En edes halua kyetä.


    • Anonyymi

      Jos vaan on puhtaaksi pesty...

    • Anonyymi

      Minulle kävi niin että muutaman suhteen kariuduttua liian tyhmiin ehdokkaisiin päätin että jatkossa seurustelen vain akateemisen koulutuksen saaneiden kanssa. Ensimmäisen kanssa tunsin olevani samalla aaltopituudella ja se liitto on kestänyt kohta 50 vuotta.

      • Niin, eiköhän se aina liene tärkeintä että on samalla aaltopituudella toisen kanssa. Miten sitä muuten voi edes harkita mitään suhdetta, jos ei ole?


    • Anonyymi

      En laske ikinä rimaa
      Tyydytän mielummin itseni

      • Anonyymi

        juha tule nyt takapihalle niin tulen siihen


    • Aloitukseen on minulla sen verta noussut rima vanhempana ettei varmaan ketään ota tai pitää olla oma luontoinen välittävä.

      olen samaa mieltä tuosta vastauksestasi, mikä poistettiin aloitukseni😅
      Pitäisi noi murhaajat kyllä ulkoistaa venäjälle ettei täällä hakata oikeuden puolustajia ehkäpä heillä on vangit päässyt käsittelemään näitä vangeja, kyllä täälläkin on joku tapettu vankilassa vangin puolesta vanki
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008572709.html

      • Tarkoitan jos mies siis eroaisi, niin siten ajateltuna.


      • Sellaisia rikollisia, joiden kuuluisi oikeasti vain poistua tästä maailmassa, kaikki raiskaajat, murhaajat, tappajat ja muut sekasikiöt. Niitä saa ihan riittävästi nähdä ja pelätä tuolla pihalla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tarkoitan jos mies siis eroaisi, niin siten ajateltuna.

        Joo tietenkin näin. Kyllä mun mielestä rima on vaan noussut vanhetessa, koska tietää mitä tarvitsee ja haluaa. Ennen se kelpas vaan, kunhan joku osoitti kiinnostusta.


    • Anonyymi

      Höpörakkaus on mennyt ja muodikkaampi ilmaisu on rimaa, ei rimaa, rimaa, ei rimaa, rimaa, ei rimaa, rimaa . . .

    • Anonyymi

      Kätevää, kun ei ole ollut mitään rimaa niin ei tarvitse noitakaan miettiä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kyllä, laskin rimaa saadakseni puolison. Mielestäni parisuhteessa on parempi olla kun etsii sitä oikeaa, saa seksiä ja on hauskempaa ja on parempi olla kuin ilman. Voi sitten ottaa toisen kumppanin kun se parempi löytyy.

      • Tuohan se on todellista rakkautta?


    • Anonyymi

      Kunhan kumppanista tulee edes lämmintä paskaa, on se riittävä rima.

    • Vastauksista päätellen, porukalla on rima todella alhaalla taikka sitä ei ole ollenkaan... Kiitoksia vastauksista.

    • Mielestäni ihmisiä ei "vain oteta". Enkä kyllä halua, että kukaan laskee rimaa ja ottaa minut enkä kyllä itsekään lähtisi leikkimään rimojen pidikkeillä kuten en myöskään ihmisillä.

      Joku kiinnostaa toista, yksi kolmatta. Sitä vain toivoo, että elämässä ne rimat joskus kohtaa. Mikäli ei kohtaa, niin enemmin olen yksin. Jos tekee mieli pizzaa, niin ei siinä paljon nuudelit auta.

      • Näin se on. Olen samaa mieltä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin se on. Olen samaa mieltä. 😊

        Ottakaa kenet haluatte, mutta muistakaa, että ette tee lapsia näistä sysistä . Syntyvyys laskee Suomessa, koska valtio haluaa niin, kun se kurmottaa ja kiristää lapsiperheiden elämää. Yh äiti on hallitukselle myrkkyä ja kaiken pahan alku. Toinen seikka on, kun nykysuuntaus ei suvaitse lasten tekemistä, biletys on tärkeämpää. Homo ja lesboparit on kova sana nykyään ja tunnetustihan ne ei kovin paljon lisäänny. Toisaalta yh äitejä on maassamme jo riittävästi ja lisää ei tarvita. Nyky avoliitot kestää ehkä 1-2 vuotta korkeintaan ja sitten on aika vaihtaa kumppania.
        Sen aikaa ollaan että ehkä saadaan lapsi kiistakapulaksi avioeroon, tai parisuhteen päättymisen kunniaksi ja lapsi jää sitten äidin kontolle. Harvoin miehet kantaa lapsesta vastuuta siihen saakka kun lapsi on täysi ikäinen. Elatusmaksuissa korkeintaan ja nekin taitaa osalla mennä ulosoton kautta. Kyllä Suomi on loppupeleissä paska maa lapsierheille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa kenet haluatte, mutta muistakaa, että ette tee lapsia näistä sysistä . Syntyvyys laskee Suomessa, koska valtio haluaa niin, kun se kurmottaa ja kiristää lapsiperheiden elämää. Yh äiti on hallitukselle myrkkyä ja kaiken pahan alku. Toinen seikka on, kun nykysuuntaus ei suvaitse lasten tekemistä, biletys on tärkeämpää. Homo ja lesboparit on kova sana nykyään ja tunnetustihan ne ei kovin paljon lisäänny. Toisaalta yh äitejä on maassamme jo riittävästi ja lisää ei tarvita. Nyky avoliitot kestää ehkä 1-2 vuotta korkeintaan ja sitten on aika vaihtaa kumppania.
        Sen aikaa ollaan että ehkä saadaan lapsi kiistakapulaksi avioeroon, tai parisuhteen päättymisen kunniaksi ja lapsi jää sitten äidin kontolle. Harvoin miehet kantaa lapsesta vastuuta siihen saakka kun lapsi on täysi ikäinen. Elatusmaksuissa korkeintaan ja nekin taitaa osalla mennä ulosoton kautta. Kyllä Suomi on loppupeleissä paska maa lapsierheille.

        Minun lapset on tehty jo. En voi ottaa yksinhuoltajuuteen kantaa, kun ei ole kokemusta. Voin vain kuvitella kuinka raskasta se on.

        Tietysti jos saisin päättää, niin kaikki perheet pysyisivät kasassa onnellisina elämänsä loppuun saakka, mutta eihän se mene niin. Tässä maassa on moni asia huonosti.


    • Anonyymi

      Oletko laskenut rimaa saadaksesi kumppanin?
      kysyy alkupostaaja.

      Ei parisuhteen etsiminen ole mitään korkeushyppyä!

      Kun ihmiset kohtaavat samalla tasolla tasavertaisina niin
      siinä kyllä syntyy silmäpeliä niiden välillä joilla synkkaa.
      Jos ei synny silmäpeliä niin silloin ei ole samassa huoneessa
      (tai samassa puistossa) kahta, joilla voisi synkata.

      Riman asettaminen jollekin korkeudelle ei ole alkuunkaan
      niin tärkeää kuin itsensä löytäminen.

      Jos et löydä itseäsi, et loydä ketään toistakaan!

      terveisin
      Kokemuksen SYVÄ Rintaääni

    • Anonyymi

      Joo, olen. Se pettäjäksi paljastui. Tautien levittäjäksi ja täydeksi paskaksi. Toivon, että on löytänyt kaltaisensa.

    • Anonyymi

      En. Mä nostin rimaa, viimein kun tajusin oman arvoni ihmisenä. Mua on petetty ja fuulattu ihan tarpeeks. Osaan olla ja viihdyn yksinkin, seuraavan onkin paras olla melkoinen tapaus, vain aito rakkaus kelpaa ja sen pitää tuntuu ja näkyy. Elämässä on muutenkin iloa ja onnea mutten sano etteikö joku upea ja ihana sitä voisi vielä täydentää.

    • Anonyymi

      Itse opin lavatansseissa aikanaan, että rimaa pitää nostaa eikä laskea. Hankin itselleni tyylikkäämmät vaatteet, kulahtaneiden farkkujen, pölyisten tallukkaiden ja virttyneen pikeepaidan sijaan. Kävin ahkerammin parturissa. Aloin vähän miettiä mitä sanon. Ja aloin hakea aina niitä parketin upeimpia naisia. Toimi.

      • Kuulostaa oikein porvarilliselta. Kiva jos toimi. Monilla sun kaltasilla toimii yleensä. Ja tää oli kehua.


    • Anonyymi

      On teillä saatanan tyhjä elämä. Miettiä jotai rimaa? Voi pyhä sylvi.👎💩

      • No ei tuo sunkaan elämä kovin loistelijaalta vaikuta.


    • Anonyymi

      Ensiksi pitäisi määritellä rima ja sitten sen korkeuden asteikko. Viitataanko rimalla ulkonäköön, varallisuuteen, harrastuksiin, luonteeseen, käytöstapohin, älykkyyteen, yhteensopivuuteen, vai mihin? Ihmisillä kumminkin on hyvin erilaisia mieltymyksiä, tärkeysjärjestyksiä asioille, ja myös erilaisia luonteenpiirteitä, jotka sopii, tai sitten eivät sovi yhteen jonkun toisen piirteiden kanssa.

    • Anonyymi

      Jotenkin hassu koko ajatusmaailma, että vaan ottaa jonkun. Ennemminkin anna aikaa. Tapailkaa toisianne vaikka puoli vuotta jos juttu kulkee ja yhdessä on kivaa, vaikkei sulla valtavia ihastumisen tunteita olisikaan. Kyllä ne usein sieltä herää, kun antaa mahdollisuuden tuollaiselle ihmiselle.

      • "Jotenkin hassu koko ajatusmaailma, että vaan ottaa jonkun."

        Mies voi ottaa/poimia/noukkia munasarjaan, valomerkin jälkeen räkälöistä. Silloin on rimaa alennettu.

        "Tapailkaa toisianne vaikka puoli vuotta jos juttu kulkee ja yhdessä on kivaa"

        Noinhan se aina tapahtuu, ensin harrastetaan hetekajumppaa jonkin aikaa, ja jos siellä on kivaa niin mennään yhteen.


    • Tuskin mies voi riman korkeutta muutella. Kun t𝗒ttö on seksuaalisesti himoittava (kiinnostava) niin niin silloin kirmataan hetekalle.

      Tuskin mies voi oppia rakastamaan. Kun t𝗒ttö on hyvä t𝗒ttö, niin hän on rakastettava t𝗒ttö.

      En ole koskaan etsinyt parempaa kun t𝗒ttöni on ollut hyvä t𝗒ttö.

    • Anonyymi

      Ei tuokaan kovin kivaa hommaa ole jos pi8trää ampua toisia ihmisiä......

      • Anonyymi

        "Ei tuokaan kovin kivaa hommaa ole jos pi8trää ampua toisia ihmisiä......"

        𝖲𝖺𝖺𝗍𝗍𝖺𝖺 𝗈𝗅𝗅𝖺 𝗍𝖺𝗂 𝗈𝗅𝗅𝖺 𝗌𝖺𝖺𝗍𝗍𝖺𝖺.


    • Anonyymi

      Suhde on aina kompromissa kahden välillä.

      • Tuossapa upo-uusi raikas ajatelma.

        Nykymaailmassa tehdään ennen hetekajumppaa sellainen kompromissi ettei tyttö nosta raiskaussyytettä sen jälkeen. Mutta, mieltään voi kuitenkin aina muuttaa.


      • Tottakai on. Mutta ei liity riman asettamiseen varsinaisesti tuo aihe.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tottakai on. Mutta ei liity riman asettamiseen varsinaisesti tuo aihe.

        nyt menen suihkuun


    • Vähän niinkuin kysyisi, oletko jättänyt korkeakoulun väliin, koska olet niin tyhmä. Harva sitä myöntää. Moni sanoo, että ei halunnutkaan sellaista koulutusta, toiset väitää, että korkeakoulutetut ihmiset ovat ikäviä ihmisiä ja kolmas syyttää laiskuuttaan.

      Veikkaan, että moni ei edes tajua laskeneensa rimaa, vaan ovat jo lähtökohtaisesti lähteneet oman tasoisista ihmisistä liikkeelle. Samoin minä itse.

      Toiveissa olisi fiksu, sivistynyt, urheilullinen, hauska parikymppinen nainen, joka harrastaisi eräilyä, viihtyisi mökillä ja konserteissa, olisi aloitteellinen monenlaisessa seksissä, mutta uskollinen vain minulle. Tiedän kuitenkin jo lähtökohtaisesti, ettei tuollaista löydy, joten jos haluan parisuhteeseen, niin pitää laskea rimaa.

      5-kymppisen miehen kannattaa tyytyä naiseen, joka on vähintään kolmekymppinen ja luultavasti kalastureissuillekin saa mennä ihan yksinään tai kaveriporukassa. Tavatessa todella mukavan naisen voi myös sallia pienen pyöreydenkin.

      Olen kuitenkin myös elämäni aikana korottanut rimaa. Erotessani luulin, että saan olla onnellinen jos löydän normaalin oman ikäisen naisen. Sitten eron jälkeisinä kuukausina opin, että minulla on mahdollisuus myös paljon itseäni nuorempiin fiksuihin naisiin ja jostain syystä ne normimummot eivät enää kiinnostaneetkaan.

      • Normimummot 😅 ok... Niin jokainen varmasti etsii itselleen niin hyvää kuin vaan on mahdollista. Ja rakastuu mihin rakastuu.


      • Missä välissä korkeakoulu on? Diplomikoulu - Tohtorikoulu?


    • Anonyymi

      Rimaa ei pidä korottaa omien kykyjensä yläpuolelle.
      Jos mies näin tekee, naiset kääntyvät poispäin,
      koska naiset ymmärtävät, että kunnon mies on
      vain sellainen, jolla on jalat maassa ja joka ei
      huijaa, vaan ymmärtää pysyä omalla tasollaan.

      Joskus oman tasonsa löytäminen on vaikeaa.
      Jos sitä ei löydä, on vaikea löytää ketään
      toistakaan. Silloin on paras harrastaa
      korkeushyppyä vain ihan itsekseen.

      • Sitähän tässä on tehty...


    • Anonyymi

      Laskin joo. n.13 cm.

      • Ja sitten pääsit yli onnistuneesti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja sitten pääsit yli onnistuneesti?

        Eikuin pääsin sen ali.


    • Anonyymi

      Rimojen korkeuden pitää kohdata.
      Siis sekä miehen että naisen (tai naisen ja naisen,
      tai miehen ja miehen) pitää elää samalla
      tasolla, pitää löytää ensin oma oikea taso ja
      sitten samaa tasoa oleva kumppani.

      Jotkut luulevat olevansa ylemmällä tasolla
      kuin todella ovat. Silloin he nostavat
      kumppanin rimaa oman tasonsa yläpuolelle.
      Siitä seuraa vain negatiivisia asioita.

      • Miehelle tytön (seksuaalisen markkkina-arvon) taso on suuresti eri asia kuin mikä on tytölle miehen (seksuaalisen markkkina-arvon) taso.


      • Anonyymi
        Bedworthy kirjoitti:

        Miehelle tytön (seksuaalisen markkkina-arvon) taso on suuresti eri asia kuin mikä on tytölle miehen (seksuaalisen markkkina-arvon) taso.

        Miksi tytöttelet naisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tytöttelet naisia?

        Haluan että kommenttini ymmärretään siten, että tarkoitan seksuaalisessa iässä olevia naissukupuolisia olentoja, en siis kurppia, ikänaisia tai wanhusnaisia.


      • Anonyymi
        Bedworthy kirjoitti:

        Haluan että kommenttini ymmärretään siten, että tarkoitan seksuaalisessa iässä olevia naissukupuolisia olentoja, en siis kurppia, ikänaisia tai wanhusnaisia.

        Joka siis sinulle tarkoitti 10-vuotiasta, eikö se niin ollut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka siis sinulle tarkoitti 10-vuotiasta, eikö se niin ollut?

        Noin ei tietenkään ole. Tytöstä tulee kurppa kun hän täyttää 30v, sitten ikänainen kun täyttää 40v, ja lopulta wanhusnainen kun täyttää 50v.


      • Anonyymi
        Bedworthy kirjoitti:

        Noin ei tietenkään ole. Tytöstä tulee kurppa kun hän täyttää 30v, sitten ikänainen kun täyttää 40v, ja lopulta wanhusnainen kun täyttää 50v.

        Mutta sanoit, että munasarjakas on seksuaalisesti parhaimmillaan kun hänen kuukautisensa alkavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sanoit, että munasarjakas on seksuaalisesti parhaimmillaan kun hänen kuukautisensa alkavat?

        "Mutta sanoit, että munasarjakas on seksuaalisesti parhaimmillaan kun hänen kuukautisensa alkavat?"

        En tietenkään ole tuollaista 𝗁ullua väitettä esittänyt.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei lue sitä mitä yllä väität.

        Lukeehan. Eikä tuo ole ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeehan. Eikä tuo ole ainoa.

        Ei siellä lue sitä mitä yllä väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä lue sitä mitä yllä väität.

        Kannattaa käyttää niitä silmälaseja vanhus.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa riman laskeminen?Puhuisit suomea,että itsekin ymmärrät.

      • Anonyymi

        Riman laskeminen tarkoittaa vaatimustason laskemista.
        Älä väitä, ettet ymmärtänyt!
        Jos haluat edelleen trollata niin nosta rimaa!


    • Entäs se kuuluisa rimakauhu, tuntuu että muhun on iskenyt sellainen 😁

      • Se kyllä iskeekin aina silloin, jos vastassa on sellainen kaunotar, johon ei usko olevan mitään chäänssejä ikinä. Niin ei tule mieleen edes yrittää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se kyllä iskeekin aina silloin, jos vastassa on sellainen kaunotar, johon ei usko olevan mitään chäänssejä ikinä. Niin ei tule mieleen edes yrittää.

        Femakko häivevaikuttelemassa taas.

        Näillä markkinoilla mahdollisuudet eivät koskaan ole 0.


      • Bedworthy kirjoitti:

        Femakko häivevaikuttelemassa taas.

        Näillä markkinoilla mahdollisuudet eivät koskaan ole 0.

        Siinä on sitten femakoksiluulija.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se kyllä iskeekin aina silloin, jos vastassa on sellainen kaunotar, johon ei usko olevan mitään chäänssejä ikinä. Niin ei tule mieleen edes yrittää.

        Näinkin on kerran käynyt, järki voitti lopulta


    • Anonyymi

      Riman alituksesta puhuen en tiedä millaiseen limboon suomalainen jokinorsu taipuu?

      • Se vie rimat ja kaikki mennessään.


    • Anonyymi

      Sananen vastentahtoisesta selibaatista:

      "Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada
      romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi
      saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy
      eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on
      muodostanut oman yhteisön internetiin."
      - Wikipedia -

      Onko incel-alakulttuurissa myös vastentahtoisessa
      selibaatissa eläviä naisia?

      Onko ihminen selibaatissa jos masturboi?

      Eihän nykyään monien kasvavien vaateiden ja
      pyyteiden ja kaiken jatkuvan muuttumisen
      tulvassa ole mitenkään helppo vakiintua
      kenenkään kumppaniksi eikä edes helppo
      päästä läheisen suhteen alkuun.

      Kenen vika on lisääntynyt vastentahtoiseen
      selibaattiin joutuminen?
      Onko se aina vastakkaisen sukupuolen edustajien vika?
      Onko se KOSKAAN vastakkaisen sukupuolen
      edustajien vika?

      Monet miehet eivät joudu koskaan vastentahtoiseen
      selibaattiin, vaan löytävät helposti kumppanin ja
      avioituvat onnellisesti ja elävät uskollisesti.
      Mikä on sellaisten miesten salaisuus?
      Ovatko he vain kyllin normaaleja?
      Entä ne miehet, joilla kumppanin löytäminen tökkii?
      Ovatko he aina jollain tavalla erilaisia, epänormaaleja?
      Onko heille kumppanin löytäminen vaikeaa siksi, että
      todennäköisyys sopivan osumisesta kohdalle on
      huomattavasti normaalia pienempi?

      • "Mikä on sellaisten miesten salaisuus?
        Ovatko he vain kyllin normaaleja? " Kyllä

        "Entä ne miehet, joilla kumppanin löytäminen tökkii?
        Ovatko he aina jollain tavalla erilaisia, epänormaaleja?" Kyllä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        "Mikä on sellaisten miesten salaisuus?
        Ovatko he vain kyllin normaaleja? " Kyllä

        "Entä ne miehet, joilla kumppanin löytäminen tökkii?
        Ovatko he aina jollain tavalla erilaisia, epänormaaleja?" Kyllä

        En ole koskaan tavannut "normaalia" ihmistä. Millainen sellainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan tavannut "normaalia" ihmistä. Millainen sellainen on?

        Kouluttautunut. Kunnollinen uskovainen. Hyvässä ammatissa. Ahkera. Kuuliainen. Rehti. Reipas. Älykäs. Positiivinen. Taitava sosiaalisesti. Näyttää ihmiseltä. Siisti tukka ja siistit vaatteet. Kuuntelee iskelmämusiikkia. Polttaa tupakkaa.


    • Anonyymi

      Mä oon niin ikuinen torjuja ja vaikea. Monesti tuntuu, että on helpompi olla vaan ilman ketäään. Tosin joskus iskee joku halipula, mutta yleensä arki on sen verran hektistä, että asiaa ei ehdi miettimään. Sitten vaan lomilla ja pyhinä tulee sellainen yksinäinen olo.

    • Anonyymi

      Tomas ei ole olemassakaan silloin kun mened yhteen tobisen ihmisen kanssa.
      On vaan tunne että haluaa olla yhdessä .
      Desperaattinen ihminen takkuaa rimojen kanssa

      • No näin tietty sillon, kun kaks toisistaan tykkäävää kohtaa jossain. Mutta näitä riman laskemisia usein hoetaan sille, joka marmattaa ettei löydä sitä omaansa.


    • Anonyymi

      Nämä on näitä....

      Hyvin monella on ihannekuvitelma tulevasta puolisosta ja sitten kun oikeasti rakastuu, se kohde voikin olla ihan toisenlainen, mistä unelmoi. Yleensä nämä etukäteen määritellyt kriteerit ja niiden mukaan toimiminen, eivät juurikaan tuota pitkäkestoista onnea, eivät tietenkään koska se on rakennettu ulkoisille asioille. Tietenkin on eri asia, jos kriteerit ovatkin luonteeseen liittysiä mutta kun puhutaan riman laskemisesta, jotenkin sen auttamattomasti liittää ulkonäköön tmv.

      Keskinäinen kemia on se, mikä pitää liitot kasassa ja kestää tuulet ja tuiskut.

      Mutta kysymykseen vastaus: Ei, en ole joutunut laskemaan koska mitään rimaa ei ole ollut vaan olen avoimin mielin kohdannut ihmisiä ja luonut suhteita. Ja se muuten toimii!

      • "Hyvin monella on ihannekuvitelma tulevasta puolisosta"

        Aniharvalla on määritelty kuva tulevasta kumppanista. Miehellä on kauneusihanne joka koostuu ulkoisista ominaisuuksista sekä/ja nuoresta iästä. Munasarjakkailla ihanne on varallisuus, sosiaalinen status sekä riittävä pituus (pitempi kuin itse).

        Kyllä, keskinäinen kemia, eli molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima, on parisuhteen yksinomainen kantava voima.

        Mitä ihmettä ovat ulkonäön liittyvät "tai muut vastaavat"?


      • Anonyymi
        DirtyOldMale kirjoitti:

        "Hyvin monella on ihannekuvitelma tulevasta puolisosta"

        Aniharvalla on määritelty kuva tulevasta kumppanista. Miehellä on kauneusihanne joka koostuu ulkoisista ominaisuuksista sekä/ja nuoresta iästä. Munasarjakkailla ihanne on varallisuus, sosiaalinen status sekä riittävä pituus (pitempi kuin itse).

        Kyllä, keskinäinen kemia, eli molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima, on parisuhteen yksinomainen kantava voima.

        Mitä ihmettä ovat ulkonäön liittyvät "tai muut vastaavat"?

        Tai muut vastaavat eli ulkoiset tekijät kuten varallisuus, asema, perhetausta eli asiat, jotka eivät loppupeleissä kanna parisuhdetta ellei sitten molemmat ole opportunisteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai muut vastaavat eli ulkoiset tekijät kuten varallisuus, asema, perhetausta eli asiat, jotka eivät loppupeleissä kanna parisuhdetta ellei sitten molemmat ole opportunisteja.

        Minua ei kiinnosta yhtään onko toisen perhetausta mikä ja että onko rahaa vaiko ei. Aika usein kuitenkin huomaan ihastuneeni johonki yläluokkaiseen. Jonka arvomaailma ei taida kohdata oman kanssa kumminkaan. Mutta ei ihastuneena mieti toisen taustoja. Rakentaa vaan pilvilinnoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta yhtään onko toisen perhetausta mikä ja että onko rahaa vaiko ei. Aika usein kuitenkin huomaan ihastuneeni johonki yläluokkaiseen. Jonka arvomaailma ei taida kohdata oman kanssa kumminkaan. Mutta ei ihastuneena mieti toisen taustoja. Rakentaa vaan pilvilinnoja.

        Onko tuo nyt tällä kerralla miehen suusta vaiko mun𝖺sarjakkaan suusta? Ja onko suuntaus hetero vai sodom𝖺?

        Se on totta että mies ihastuu yksinomaan t𝗒tön kauneuteen eli seksikkyyteen, joka edellyttää t𝗒töltä nuorta ikää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo nyt tällä kerralla miehen suusta vaiko mun𝖺sarjakkaan suusta? Ja onko suuntaus hetero vai sodom𝖺?

        Se on totta että mies ihastuu yksinomaan t𝗒tön kauneuteen eli seksikkyyteen, joka edellyttää t𝗒töltä nuorta ikää.

        Tähän väliin heitän. Että se on ihan seksuaalibiologiaa miksi näin on. Kaunis kuori viestii hyvistä geeneistä. Miehellä sama juttu. Vanhana näyttää huonolta, koska se seksuaalinen aspekti alkaa olla mennyttä elämää. Ikävää että se on näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai muut vastaavat eli ulkoiset tekijät kuten varallisuus, asema, perhetausta eli asiat, jotka eivät loppupeleissä kanna parisuhdetta ellei sitten molemmat ole opportunisteja.

        Tarkoitatko todella että mm. varallisuus olisi vastaava/vastaavanlainen seikka kuin ulkonäkö joka on joukko fysiologisia piirteitä?


    • Anonyymi

      CUY UYHWYV AGATTEJYSYV GUS GUHT RYTTÖ,,, SUUS KAUTIUT TYIKKAUSEB HIBJUB ISAB BÖYTTÖUSU HIJY GHITON VÄYLÄAJURI ISO MONIJALKAINEN OSA...

      • Nyt tais leikata kovalevy kiinni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt tais leikata kovalevy kiinni.

        Yksi wanhusfemakko sontii ketju tuolla tavalla.


    • Anonyymi

      "Oletko oppinut rakastamaan tätä kumppania, jonka otit vaan, kun et saanut sitä jonka olisit oikeasti halunnut? "

      Lapsen tason ajattelua.

      "Riman laskemisessa" ja "kumppanin jonka oikeasti olisin halunnut"

      ON AIKA VITUN SUURI ERO.

      Toisaalta lapsen aivoilta odottaa lapsen tason ajattelua.

      • Tulihan sieltä diagnoosi. Olen vammanen. Kiitos ja hei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tulihan sieltä diagnoosi. Olen vammanen. Kiitos ja hei.

        voit käydä aivovammaliiton sivuilla ja sitä kautta saada vertaistukea


    • Anonyymi

      Rakasta häntä, josta tuli aviopuolisosi tarkoitan tietysti aviovaimoasi tai aviomiestäsi.

      • Ei ole sellaista ollut enää reiluun vuosikymmeneen.


    • Mun vinkkeli rimoista on aina ollut se, että jos sen riman käy ensin pudottamassa alas, niin tietää millä maaperällä liikkuu. Tai kisailee, jos niin halutaan sanoa.

      Mulla ei ole ikinä ollut tuollaista tilannetta, että olisin valinnut jonkun kun en saanut jotain toista. Mutta joka ikinen kerta se rakastaminen on pitänyt opetella uudelleen, juuri sille tietylle ihmiselle, kun se rakastaminen ei ole automatiikka, vaan tahtotila.

      Joku parempi kuin ilman ketään? Ei, ei ole, ei ainakaan pidemmän päälle. Tai on siinä tapauksessa, että opettelee rakastamaan sitä minkä sai, mutta valitsemalla umpimähkään se ei ainakaan ole helpompaa kuin alkuun ihastumalla ja rakastumalla.

    • Anonyymi

      Laskin rimani niin alhaalle, että valitsin kumppanini pelkän ulkonäön perusteella. Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta enkä rehellisesti tiedä miten olen jaksanut. Suhteemme tuntuu usein masentavalta ja mitäänsanomattomalta. Yritän välillä piristää melankolista tunnelmaa välillämme yllättämällä häntä saamatta mitään koskaan takaisin. Unelmoin usein paremmasta, mutta olen tajunnut, ettei sellaista ole olemassakaan. Välillä toivon, että olisin sinkku, mutta ehkä tämä on parempi.

    • Anonyymi

      En alenna rimaa eli en ole epätoivoinen ja elänny yksin yli 24 vuotta.
      Olin naimisissa 20 vuotta, kahdessa avoliitossa 4v/ ex ja alussa olikin sutinaa jos jonkin näköistä ja asuin pääkaupunki seudulla. Siellä suhteet ovat viihdettä kun ihmisiä paljon niin seikkailu ihmissuhteilla on kiva harrastus missä en halunnut olla mukana.
      Mutta muutamien vuosien jälkeen alko tuntumaan etten edes kaipaa suhdetta ja sit vaan jäi kaikki "miehen etsiminen' koska viihdyin niin hyvin yksin. Ei kukaan vaihda radio tai tv kanavaa, vaadi nukkumaan klo 9.30 olen yökukkuja, haasta riitaa, lyö, halvenna, estä liikkumista, aina pitää olla selitys miksi viivyit, syötävä kun ruoka valmis vaikkei nälkä, lista on loputon.
      Mie uskon että miun idiootti-imuriin ei tule käyntihäiriötä kun nämä miun miehet ollu pettäviä hakkaajia niin ruumiillisesti kuin henkisesti. Naimisiin nuoren niin kuin siihen aikaan piti mennä ja mies psykopaatti ja elämä helvettiä, toka esitti kunnollista puoli vuotta kun oli asuttu yhdessä, puhui miten törkeästi miehet puhuvat vaimoilleen törkeää sit alko tulla turpiin . Kolmas oli 3 vuotta kiva sit löi eka ja vika kerran. Nämä miehet ovat tehneet kaikkensa etten olisi lähteny ja kaikkensa että olisin palannut takaisin ja suurin ikävä kun miun kanssa arkikin oli niin kivaa??? Miksi sit ei käyttäytyneet sen mukaisesti.
      Miun ikäiset miehet vielä vanhaa mallia ketkä luulee että heillä oikeus hallita naisen elämää ja kiitos koiran kanssa elämä soljuu ilman ongelmia siispä yksin hyvä olla.

    • Anonyymi

      Eipä mulla nuorena tomppelina juuri rimaa edes ollut. Ajattelin ihmisistä aina sinisilmäisesti hyvää aikalailla kaikista. Olipa siihen aihetta tai ei. Ketään ei saa hyljeksiä, hylkiä ja luotin hyvään käytökseen vaikka se oli monesti vain teeskentelyä ja näytelmää, jonka turvin minut sai luottamaan.

      Joten törmäsinkin ihan ihmispaskaan persoonan muodissa useammin kuin kerran. Nyt sitten rimani onkin niin korkealla, ettei sinne meinaa yltää kukaan. Ja kun joku yltää, hänen on oltava jotenkin helvetin speciaali tapaus. Mikään keskinkertainen lässyttäjä apinoija ei kelpaa. Nään apinoinnin ja lässytysten läpi. Kuka vaan ei tosiaan käy.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ja se on sitten niinkin, että kun on löytänyt sellaisen ihmisen jolle haluaa mahdollisuuden antaa ja suhdetta ylläpitää, niin ei helposti halua sitä ihmistä sitten myöskään menettää, vaan koittaa vaalia ja kasvaa mukana, jotta suhde säilyy.

        Olen tavattoman pitkämielinen kun rakastan, lyhytmielinen kun en rakasta. Kun asioilla ja ihmisillä on mulle merkitystä, en helpolla luovuta.

        Jasu


    • Anonyymi

      En mutta toisaalta minulla on ihan järkeviä kriteerejä. En ole esim kiinnostunut minua 20 vuotta nuoremmista tai lapsista.

      • Anonyymi

        Itse en ole mikään kiiltokuvapoika mutta en kai kauhean rumakaan...Pidin aina rimaa todella korkealla että tyttöystävän pitää olla malli tasoa tai edes melkein...toki niitä löytyy mutta aivot valunu minihametta pitkin tielle.Lopuksi mietin ..Pakko löytää joku inhimillinen,ajatteleva,rakastava ihminen jonka kanssa elää loppu elämä,ehkä perustaa perhe? nooh työkeikan jälkeen lähiöpubista löytyi selvinpäin karaokea laulamasta semmonen...siitä on nyt 20v. pari lasta on meillä ja kämppä..välillä riidellään ..onneksi olen edelleen töissä reppuhommissa...heh kesää odotellessa


    • Anonyymi

      Suominainen ei tule ikinä alentumaan suhteeseen kiltin ja kunnollisen miehen kanssa.

      • Se on vässykkä, se sellainen kiltti mies. Lapsi. Ja se ei naista kiihota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on vässykkä, se sellainen kiltti mies. Lapsi. Ja se ei naista kiihota.

        Eihän kiltteydessä ole mitään vikaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kiltteydessä ole mitään vikaa

        No ei pääosin, mutta jos se menee yli, niin on. Vähän tulkinnanvaraista taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on vässykkä, se sellainen kiltti mies. Lapsi. Ja se ei naista kiihota.

        Aikuisessa näkee epäkypsän lapsen silloin, kun kronologiselta iältään aikuinen ihminen joutuu niin voimakkaan tunnekuohun valtaan, että haukkuu ja loukkaa läheistään ilman minkäänlaisia tasoittevia eleitä. Toisaalta hetkelliset tunnekuohut on inhimillisiä ja erittäinkin ok, jos kohtuullisessa ajassa pystyy itseään sitten rauhoittaa ja rauhoituttuaan pystyy suunnata ajatteluaan toisen asemaan eläytymiseen, ainakin sen verran, että pyytää käytöstään anteeksi ja pyrkii jotenkin selittämään toiselle miksi pimahti. Se kertoo kypsyydestä, ja välittämisestä ja arvostuksesta. Kiltteyden kanssa sillä on hyvin vähän tekemistä, mutta jos ihminen vielä lisäksi on kiltti, niin awot!


    • Yks nainen valitteli palstalla nettideittailu, että kun miehet ei keskustele, kuin että mitä kuuluu? No mä sanoin sille että lähtee sieltä ja siirtyy tänne sinkut palstalle, kun täällä keskustelun aiheita löytyy. Täällä ei pelkkiä kuulumisia kysellä. Mutta eipä häntä täällä ole näkyny. Toisaalta surullista, kun tuhlaa elämäänsä tollaseen ja täällä ois varmaan miljoona keskustelijaa jo valmiina.

      • Ihan kuolleita on monet palstat.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ihan kuolleita on monet palstat.

        Me voidaan tehdä tästä vielä parempi. Oon nyt vielä kahden vaiheilla, rupeenko opiskeleen kasvatustiedettä avoimessa. Mutta sieltä vois saada hyviä aiheita. Tietenkin nyt tuli paniikki, että onkohan se jo täys 😱😱😱


      • Anonyymi

        Kyllähän palstan keskustelut ja niissä oikeasti keskusteleminen siten että puhutaan oikeasta ajatuksenvaihdosta eikä vain heittomölinöistä on ehkä noin yksi sadasta. Toisensa tuntevat konkarit täällä pääasiassa juttuja ylläpitävät ja pääosin keskenään, määrät ei miljoonissa tosiaankaan liiku. Tällainen kuva itselle on muodostunut, viihdearvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän palstan keskustelut ja niissä oikeasti keskusteleminen siten että puhutaan oikeasta ajatuksenvaihdosta eikä vain heittomölinöistä on ehkä noin yksi sadasta. Toisensa tuntevat konkarit täällä pääasiassa juttuja ylläpitävät ja pääosin keskenään, määrät ei miljoonissa tosiaankaan liiku. Tällainen kuva itselle on muodostunut, viihdearvo?

        Keitä ne on ne "konkarit"?


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe