Ateistit tekevät taikuuden syntiä

Anonyymi-ap

Ateistit luonnollisesti kannattavat taikuutta ja taikurien toimintaa, mutta he tekevät myös itse taikuutta, kun eivät tottele Jumalaa. Kas näin:

1.Samuelin kirja:
15:23 Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut, etkä sinä enää saa olla kuninkaana."

Ateistit niskoittelevat Jumalan käskyjä vastaan eivätkä tottele Jumalaa. He syyllistyvät itse taikuuden syntiin, vaikka syyttävät kristittyjä siitä. Mutta mehän emme taikureihin usko! Jumala teki materiasta elävät olennot sen sijaan, että loihti ne esiin tyhjästä!

7

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa Samuelin kirjassa paljastava kohta on kotijumalien palvonta. Tähän ilmaisuun tiivistyy koko VT:n uskonnollispoliittinen taistelu. Israelilaiset olivat kaananilaisia, jotka palvoivat kodeissa ja kylissä El’a, Aseraa, Baalia ja Jahvea sulassa sovussa. Jokaiselle jumalalle oli oma patsas ja ne olivat kotialttareilla ja kylien palvontapaikoilla.

      Jahven pappeja harmitti se, että uhrilahjat jäivät maakunnan kyliin eivätkä ne virranneet papeille Jerusalemiin. Sen vuoksi he kielsivät kotijumalat, jumalankuvat, itse tehdyt alttarit ja sallivat Jahven palvonnan vain Jerusalemissa, jonne piti kokoontua kolme kertaa vuodessa ja tuoda uhrilahjoiksi parhaat palat sadosta.

      Tuo Samuelin kirja ei siis liity mitenkään ateismiin vaan kahden uskonnollisen näkemyksen väliseen valtataisteluun.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­­m­f­­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Jumala teki materiasta elävät olennot sen sijaan, että loihti ne esiin tyhjästä!"

      Kuka loihti Jumalalle materian, josta hän teki elävät olennot?

    • Anonyymi

      Miten ateistit muka kannattavat taikuutta? Jos taikuutta oikeasti olisi, se olisi jotain yliluonnollista. Taikuus on kuitenkin yleensä vain silmänkääntötemppuja. Samu tuossa vain sotkee asioita...

      Luominen on yliluonnollista. Lieneekö sitten myös taikuutta? Mitä taikasanoja Jumala käytti, kun loi maailman "sanallaan"? Sanoiko: Hoc est corpus meum? (Suomeksi: hokkuspokkus)

    • Anonyymi

      David Copperfield veisi uskovaisia 10-0 sukulaiskansaa , kun on 🤣

    • Anonyymi

      " tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta"

      Tuossahan lässytyksessä ei ole järjen häivää. Tottelemattomuus on tottelemattomuutta ja niskoittelu niskoittelua.

    • Jumala unohti luoda itsensä. Se on paha virhe todellisen uskottavuuden kannalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe