Tampereen julkisen puolen lääkäreiden tietämys on ala-arvoisella tasolla. Samat lääkärit kirjoittelevat vuodesta toiseen buranaa ja kahden päivän sairaslomia, olipa kyseessä mikä tahansa sairaus tai tapaturman aiheuttama vamma.
Mitään ohjeita ei esimerkiksi kuntoutukseen anneta.
2020 kandi Tipotiellä kehoitti minua jatkamaan fysioterapian ohjeilla vielä neljä viikkoa, kun tilanne hermopinteen kanssa selässäni oli jo kriittisessä pisteessä. Ei minkäänlaista tutkimista tämän naislääkärin taholta, että onko minun mahdollista suorittaa näitä liikkeitä. Ei ollut.
Sama lääkäri pötköttelee menemään Tammelakeskuksessa. Yhtä hyvin tiedoin.
Lääkäriä on ilmeisen vaikea saada vaihtamaan alaa, vaikka hänen tietämyksensä olisi mikä. Onhan se mukavaa hommaa, kirjoittaa kahden päivän sairaslomia ja hoidoksi riittää aina burana. Muuhun eivät tiedot riitä. Tästä maksetaan palkka.
Jos vertaa vaikkapa puutarhurin ammattiin, niin hänenkin on tiedettävä miten kasveja hoidetaan niin, että ne eivät kidu ja kuole. Lääkärin ei tarvitse. Riittää, kun on saanut ne LL-paperit, sen jälkeen riittää, että ilmestyt työpaikalle ja nostat palkkaa.
Tampereen Tammelakeskuksen ja Tipotien lääkärit
Anonyymi-ap
1
483
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös terveyenhoito tarkoita juuri sitä hoitamissta. Kun sinulle lääkäri määrä sitä buranaa, niin sinuahan on hoidettu. Eihän paranemista ole luvattukaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809