Tampereen Tammelakeskuksen ja Tipotien lääkärit

Anonyymi-ap

Tampereen julkisen puolen lääkäreiden tietämys on ala-arvoisella tasolla. Samat lääkärit kirjoittelevat vuodesta toiseen buranaa ja kahden päivän sairaslomia, olipa kyseessä mikä tahansa sairaus tai tapaturman aiheuttama vamma.

Mitään ohjeita ei esimerkiksi kuntoutukseen anneta.

2020 kandi Tipotiellä kehoitti minua jatkamaan fysioterapian ohjeilla vielä neljä viikkoa, kun tilanne hermopinteen kanssa selässäni oli jo kriittisessä pisteessä. Ei minkäänlaista tutkimista tämän naislääkärin taholta, että onko minun mahdollista suorittaa näitä liikkeitä. Ei ollut.

Sama lääkäri pötköttelee menemään Tammelakeskuksessa. Yhtä hyvin tiedoin.

Lääkäriä on ilmeisen vaikea saada vaihtamaan alaa, vaikka hänen tietämyksensä olisi mikä. Onhan se mukavaa hommaa, kirjoittaa kahden päivän sairaslomia ja hoidoksi riittää aina burana. Muuhun eivät tiedot riitä. Tästä maksetaan palkka.

Jos vertaa vaikkapa puutarhurin ammattiin, niin hänenkin on tiedettävä miten kasveja hoidetaan niin, että ne eivät kidu ja kuole. Lääkärin ei tarvitse. Riittää, kun on saanut ne LL-paperit, sen jälkeen riittää, että ilmestyt työpaikalle ja nostat palkkaa.

1

1394

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös terveyenhoito tarkoita juuri sitä hoitamissta. Kun sinulle lääkäri määrä sitä buranaa, niin sinuahan on hoidettu. Eihän paranemista ole luvattukaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      731
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe