Espooseen ei vantaalainen ilkeä tulla!

Anonyymi-ap

Hävettää ja nolottaa joskus käydä Espoossa, etenkin siellä länsiväylän tienoilla. Upeat varakkaat ruskettuneet hyväkuntoiset kauniit ja onnelliset espoolaisisit ja -perheet ajavat tuhatta ja sataa suurilla väylillä ameriikan malliin. Aurinko paistaa aina, ja Porschen tai Mercedeksen hieno metallinhohtopinta kiiltelee. Kun sinne saapuu alempiarvoisena vantaalaisena kyläilemään, tulee olo että anteeksi että olen olemassa. Korskeat espoolaiset liimautuvat väylillä takapuskuriin isoilla elintasoautoillaan kiinni, ja kauppakeskuksissa heidän olemus on ylväs.

9

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein. Pidä vaan nöyrämielesi, kun täällä vierailet.
      Äläkä jää tänne lorvailemaan.
      Täällä, Espoossa, ei hyväksytä lorvailun kulttuuria, missään muodossa.
      Ps. Minä kylläkin ajelen Lamborghinilla.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En kyllä tunnista tuollaista lainkaan, mutta en käytäkkään henkilöautoa vaan liikun julkisilla, metrolla ja bussilla. Espoolaiset ovat ihan mukavia loppujen lopuksi, olenhan itse sellainen, ollut jo vuodesta 1975., alun perin Hesalainen.
      Maahanmuutajia on kyllä tietyillä alueilla todella poikkeuksellisen paljon, mutta ei haittaa minua, siedän ja tulen toimeen hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa ja samanlaisia hekin ovat, puhuvat lujaa kännykkään busseissa kuten jotkut suomalaisetkin.
      Ai niin unohdin sen tärkeimmän, minähän en liiku arvoalueilla kuten stubbilassa lainkaan, joten...

      • Anonyymi

        Minä viihdyn parhaiten Stubbilaisten seurassa.
        Jotenkin rahvaan seura, ei vaan minulle luonnistu.
        Nk. Ylimystön seura, se on minulle kuin kotona olisi.
        Tosin, kuulunhan itsekin siihen seuraan, syntyperä.
        On välillä mukavaa, käydä täällä lueskelemassa rahvaan kirjoitteluja.
        Huomaa sen ajattelu maailman eron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä viihdyn parhaiten Stubbilaisten seurassa.
        Jotenkin rahvaan seura, ei vaan minulle luonnistu.
        Nk. Ylimystön seura, se on minulle kuin kotona olisi.
        Tosin, kuulunhan itsekin siihen seuraan, syntyperä.
        On välillä mukavaa, käydä täällä lueskelemassa rahvaan kirjoitteluja.
        Huomaa sen ajattelu maailman eron.

        Anteeksi, vielä tähän lisään.
        Yritin kirjoittaa niin rahvaanomaisesti, että teikäläiset ymmärsi kirjoitukseni.
        Hyvää Pääsiäistä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä viihdyn parhaiten Stubbilaisten seurassa.
        Jotenkin rahvaan seura, ei vaan minulle luonnistu.
        Nk. Ylimystön seura, se on minulle kuin kotona olisi.
        Tosin, kuulunhan itsekin siihen seuraan, syntyperä.
        On välillä mukavaa, käydä täällä lueskelemassa rahvaan kirjoitteluja.
        Huomaa sen ajattelu maailman eron.

        Ai sen eron että istut bemarissa ja rahvas bussissa? Ajattelun eroa et tainnut selittää millään lailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sen eron että istut bemarissa ja rahvas bussissa? Ajattelun eroa et tainnut selittää millään lailla?

        Juuri tuota tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sen eron että istut bemarissa ja rahvas bussissa? Ajattelun eroa et tainnut selittää millään lailla?

        Lisään tähän vielä. En istu Bemarin kyydissä, vaan Lambon. Kuten tuolla ylempänä mainitsin.
        Meillä BMW, on palveluskunnan käytössä.


    • Anonyymi

      B M V on kunnon auto kunnon ihmiselle mutta se pitää olla alle5 vuotta vanha ja tarpeeksi hyvä
      Mutta se on kuitenkin vain auto

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe