Mä oon oikeesti saanut tarpeekseni siitä että kaikkia therianeita kiusataan ja haukutaan!>:(
Jos vihaat therianeita niin sä voit ihan pitää sen oman tietonas! Se oikeesti tuntuu tosi pahalta jos sua haukutaan sen takia et oot therian!
En nyt yritä loukata ketään mutta oikeesti mä haluisin että sä miettisit vähän että kannattaako sun huudella kaikille jotain: Vitsin turri!
Tänne voi laittaa mitä tahansa palautetta mua ei haittaa jos haukut mua mielisairaaksi tai hulluks!
T: 11v therian
KAIKKI THERIAN HATERIT TÄNNE!
9
582
Vastaukset
- Anonyymi
Hei oon therian,🙂 ois kiva saada therian kamui
- Anonyymi
joo haluisin syödä ja metsästää turreja. Mielisairaat oikeesti ette te mitään eläimiä ole vitun vajakki. Oot 11v ipana on ok leikkiä mut älä herraisä pilaa mainettas ja elämääs siihen et haluut noutaa vittu jotain palloa. Vanhempi säälin...ainii iskä lähti varmaa sun takia maitokauplle ku oot joku lehmä therian
- Anonyymi
Mä oon 11v ja mua ei kiinnosta mitä jotkut sanoo jos oon maskin ja hännän kaa jossain et vitsin turri tai jotain ja täs pari vinkkiä mitä sanoo:
Huutaa:turri
Vastaus:
1.missä!
2.ai sinäkö(en siis oo therian mut oon quadrobics ja otherpaw ja mun mielestä therianit on kivoi) - Anonyymi
Ainiin muuten lisään tän aika myöhään mutta kun tuossa sanoin et jos joku huutelee esim. V*tun turrit niin en tarkoittanut sillä että turreissa olisi jotain vikaa,se on täysin okei :)
T: keskustelun aloittaja - Anonyymi
Kukaan ei voi täällä todistaa itsestään mitään. Täällä vaeltaa myös sairas mies, joka voi väittää olevansa kersa.
Jos theriani harrastajille kerrottaisi ennemminkin heidän astrologinen eläin merkkinsä (kiin.), niin eläin saisi selityksensä. - Anonyymi
Oot oikeassa ei sais kiusata mut en kauheesti tykkää therianeista ku mua kiusattiin ja sen takia että olin FEIKKI therian.Mun mielestä kaikki saa olla mitä haluaa olkoot vaikka delfiiini mutta KAIKKI SAA OLLA MITÄ HALUAA!!!
- Anonyymi
eikä saa
- Anonyymi
No jep! Siis iha oikeesti kuka haluu tuhlaa elämäänsä muitte kiusaamisee, ku ei oikeesti ees tiiä asiasta mitään. Kiusaaminen ei hyödytä mitään! Kannatais kans muistaa et kosto on iha keksitty juttu, ja ainaki aijon itte kostaa vielä niille jotka on mua ja muita therianeit kiusannu.
- Anonyymi
Haterit ei tainnu uskaltaa tulla tänne ku tääl on niin paljo supporttaajia🥰
Mut hyvähä se vaa o🙏🏻
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk798018Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta777479Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin217466Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1987097Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.845924Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k825810Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1045532Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================04200Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m263240- 60974