Ostaisitko auton jossa lisävarusteet

Anonyymi-ap

Toimii kuukausimaksulla heh heh kyllä noi osaa rahastaa

37

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nauroin ääneen samaa audun aivopierua.

      En todellakaan maksaisi - paitsi ellei ne maksa mulle sen softalla aktivoitavan lisälaitteensa varastoinnista mun autossa kuukausimaksua.

      Ei se siellä mun autossa saa olla ilmaiseksi energiaa kuluttamassa.

      • Anonyymi

        Voi sinua.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­­y­m­­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En ikinä.

    • Anonyymi

      Kuultuani tuon, menin ja ostin Lexuksen. Paljon parempi kaikessa eikä tarvitse vuokraa `vilkuista` maksella.

      • Anonyymi

        Onnea uudesta autosta . Taidat olla melko varakas kun pystyit Lexuksen ostamaan . Valitettavasti Leka pudottaa arvoaan kaikista eniten . Vanha totuus . Osta Lexus , myy Tojota .


      • Anonyymi

        No nyt köyhä poika laittaa ihan parastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea uudesta autosta . Taidat olla melko varakas kun pystyit Lexuksen ostamaan . Valitettavasti Leka pudottaa arvoaan kaikista eniten . Vanha totuus . Osta Lexus , myy Tojota .

        Ei vainenkaan mitään Lexusta ostanut. Ei ole varaa. Oikeasti ajan vanhalla Jopolla.


    • Anonyymi

      Edelliselle:

      En kaikesta huolimatta näköjään tunne autoja tarpeeksi - etenkään
      japanilaisia.
      Mitä siinä Lexsuksessa on jotain niin ihmeellistä, ettei sen lisävarusteita
      olisi eurooppalaisissa autoissa?!
      Minulle Lexus on kallis ja aivan marginaalimerkki.

    • Anonyymi

      Kuukausimaksusukupolvi ei naura tuollaisille, koska ei enää laske kokonaiskustannuksia vaan ajattelee kuukausitasolla.

    • Anonyymi

      Ovat lyhytnäköisiä toki se herättäisi todellisuuteen kun laskee mitä se tekee vuodessa mutta nykypolvi ei sitä tee

    • Anonyymi

      Unohdin maksaa kk maksun nyt ei toimi vilkut

      • Anonyymi

        Tyhmähän sinä kateellinen poika olet.


    • Anonyymi

      Suomen A3ssa on nuo varusteet on vakiona, ei lisämaksullisia.

      MUTTA jokainen voi valita autonsa niin kuin tykkää. Yleensä nuo premiumit on todella surkeasti varusteltuja käytettynä. Tuolla kuukausihinnoittelulla uusi omistaja saa halutessaa paremmat varusteet mitä ensimmäinen pihtailija ei ole ostanut.

    • Anonyymi

      Paljonko on nahkapenkit jos ottais muutamaksi kuukaudeksi

      • Anonyymi

        Sinä se vasta nero olet.


      • Anonyymi

        4-vedon aina talveksi ja farmari kun enemmän tavaraa.


    • Anonyymi

      No, avaajan tuskin tarvitsee tuota asiaa edes miettiä.
      Eiköhän uuden auton ostaja harkitse ihan itse asian ja tee päätöksensä itse.

    • Anonyymi

      Mulla eioo mitään lisävarusteita. Mutta edellisessä autossa olis ollu vakkari ja lämmittimet joka penkillä. Luulin ettei ne toimi mutta olikohan niistä sitten kuitenkin vain kuukausimaksut rästissä.

      • Anonyymi

        Hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        Mun elämässä on muitakin asioita kuin auto, vaikka jonkinlainen autonkotterokin löytyy, oikein mersu vieläpä, ja ei tosiaan ole kyllä alkuperäinen omistaja halunnut mitään turhia romppeita hankkia, hyvä että edes kääntyvät etupyörät löytyy. Mutta ei se haittaa.


    • Anonyymi

      Aika moni asia on jo nyt kuukausimaksullinen kuten vaikka vuokra-asunto.

      • Anonyymi

        Kamalaa kun ruuat pilaantuu jos unohtuu kk-maksyt maksaa jääkaapista ja pakastimesta, eikä aamupalaakaan saa tehtyä ellei ole kahvinkeittimen, lieden ja mikron kk-maksua maksanut. Lukot on v-ttumaiset ellei toimi kun jää maksamatta, sama vessanpöntön suhteen.


    • Anonyymi

      Mitä vähemmän varusteita sitä helpompaa.

    • Anonyymi

      Riippuu ihan auton hinnasta ja kuukausi maksuista. Jos se on rahallisesti kannattavaa, niin mikä ettei voisi ostaa. Tosin veikkaan ettei tuo lähde vetämään tälläkään yrityksellä.

    • Anonyymi

      Korkean autoveron maassa, kuten Suomessa, saattaa jälkikäteen maksettava varuste olla jopa halvempi kuin tehdastoimituksena maksettava, koska jälkimmäisestä maksetaan autovero. Jälkeenpäin aktivoitavasta ei tarvitse maksaa autoveroa.
      Edullisuus riippuu kuitenkin hinnoittelusta kummassakin tapauksessa.

      • Anonyymi

        Uusiin autoihin jälkiasenteiset lisävarusteet on aika hankalia asentaa ja toisaalta ne pilaa arvon ja saattaa mitätöidä takuun jne...
        Tuota tehtiin joskus parikolme vuosikymmentä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusiin autoihin jälkiasenteiset lisävarusteet on aika hankalia asentaa ja toisaalta ne pilaa arvon ja saattaa mitätöidä takuun jne...
        Tuota tehtiin joskus parikolme vuosikymmentä sitten.

        Miksi kukaan uuteen asennuttaisi ellei ole tilannut valmiiksi. Haittaverohan tuollaislle lisävarusteille pitää laittaa mitä läheskään kaikki ei ota käyttöön, mutta silti valmistetaan ja asennetaan painoksi.


    • Anonyymi

      sähköautossa pitäisi olla imevä kiinalainen kumivagina lisävarusteena.

      • Anonyymi

        Onko sulla kaikki hyvin? Juttusi viittaa toimettomuuteen ja siihen, että olet pudonnut yhteiskunnasta loiseksi?


      • Anonyymi

        Jotlut asentaneet kun autosta saa helposti alipainetta ja tietysti sähköäkin.


    • Anonyymi

      tottakai ostaisin se on modernia

    • Anonyymi

      Maksaisin kk maksuja jos saisin autosta poistettua sadetunnistimella toimivat pyyhkimet ja niiden tilalle normaalit ne toimii samaten sähköisen käsijarrun tilalle normaali vajierilla toimiva en jaksa murehtia tuhansien eurojen korjausta kun se pieni sähkömoottori jumittaa

    • Anonyymi

      Kun uuteen autoon, jossa kaikki, siis kaikki valitut lisävarusteet sisältyy yksityisleasingsoppariin, niin luuletteko, että minua kiinnostaa se, mitä autolle tapahtuu minun sopparin jälkeen.

    • Anonyymi

      juu suomessa ei kannata ostaa autoa eikä varsinkaan kuukausimaksu hömppää hallitushan voi lisätä vaikka min 500 veron siihen että se homa niinku tyssää alkuunsa :/

    • Anonyymi

      Ennen kuulema hanskalokerostakin mennyt lisävero uudessa autossa, eiköhän tämä hallitus keksi paljon uusia veroja autoillekin.

    • Anonyymi

      Kyllähän monet hankkii autonkin kuukausimaksulla (firma tai yksityisleasing). Noissa varustejutuissa liisataan varusteita ei koko autoa.
      Siinä on sellainen hyvä puoli että siinä maksaa siitä varuseen käytöstä. Jos se ei toimi niin se on sitten tehtaan asia vaikka autossa ei olisi enää takuuta jäljellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe