Saatana puhuu siansaksaa

Anonyymi-ap

Eikä se Saatanan henki ollut mikää mykkä henki.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

40

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Jumala ei sitä ottanut pois, niin mitä se sitten haittaa. Mitä me olemme taistelemaan Jumalaa vastaan siinä ja moittimaan Jumalaa jos Jumala katsoi että piti olla se siksi ettei Paavali ylpeilisi.

      On vaarallista arvostella Jumalaa siinä miten toiminut.

      • Anonyymi

        Paavalin selitykset ja tulkinnat kannattaa tutkia suurennuslasilla ja verrata muiden apostolien ja Jeesuksen puheisiin. Paavalin omien puheiden perustelu hänen omilla puheillaan johtaa vain kehäpäätelmiin.

        Paavali ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan eikä syntinä.

        Tarkoitus pyhittää keinot. Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­m­f­­­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kovin ovat tuttuja pahat henget sinulle.

    • Anonyymi

      Pahat henget ilmestyneet jopa helluntaikokouksiin se näkyy ja kuuluu.
      Älä mene kaadettavaksi.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset puhuvat kielillä salaisuuksia Jumalalle!
      Pakkovauvakastetut jumalattomat eivät sitä ymmärrä eivätkä usko Jumalan sanaa, josta tästä on kerrottu!

      • Anonyymi

        Niimpä, kun rituaaliupotuksen käyneet tekisivät edes parannusta.
        Mutta eihän se uudelleen kastetutuille lahkolaisille käy.


      • Anonyymi

        Useamman kerran kylvetetty on taas vauvaojensa lumoissa
        Se vihaa uskovia kuten näkyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kerran kylvetetty on taas vauvaojensa lumoissa
        Se vihaa uskovia kuten näkyy

        Pakkovauvakastetut juopot onko teillä lihan tekoja vain Hengen tekoja. Lukekaahan kirjoituksianne!

        Gal5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        5:21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.


      • Anonyymi

        Ihmisellä ei ole mitän salaisuuksia Jumalalle puhuttavaksi, koska Jumalan tietää kaiken, jopa ihmisen ajatukset.

        Jumalan sanat ovat selkeitä sanoja, ei mitään salakieltä.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi: "Minä olen puhunut julkisesti, koko maailman kuullen. Olen aina opettanut synagogissa ja temppelissä, kaikkien juutalaisten kokoontumispaikoissa. Salassa en ole puhunut mitään.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Biblia 1776
        9 Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen.

        -92
        9 Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä ei ole mitän salaisuuksia Jumalalle puhuttavaksi, koska Jumalan tietää kaiken, jopa ihmisen ajatukset.

        Jumalan sanat ovat selkeitä sanoja, ei mitään salakieltä.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi: "Minä olen puhunut julkisesti, koko maailman kuullen. Olen aina opettanut synagogissa ja temppelissä, kaikkien juutalaisten kokoontumispaikoissa. Salassa en ole puhunut mitään.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Biblia 1776
        9 Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen.

        -92
        9 Sama koskee teitäkin: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Sananne haihtuvat taivaan tuuliin.

        Lueppa Raamattua pakkovauvakastettu satusetä!

        1.Korinttolaiskirje:
        14:2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä


    • Anonyymi

      Mutta tosiaan jos Jumala ei poistanut sitä Paavalin pistintä, jos se oli annettu hänelle ettei ylpeilisi, niin miksi me alamme vastoin Raamatun sanaa vaatimaan että Jumala olisi sen poistanut. Toisekseen se on vähän jo myöhäistä näin tuhansin vuosien jälkeen.

      Mutta eihän ihminen olisi ihminen ellei sillä olisi outoja juttuja ja tosi omituisia päähänpistoja.

      • Anonyymi

        Pistin on joku ruumiillinen sairaus.
        Selkäkipu, mikreeni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistin on joku ruumiillinen sairaus.
        Selkäkipu, mikreeni...

        pistin=saatanan enkeli

        pistin on saatanan enkelin synonyymi

        myös synnistä käytetään nimitystä pistin

        1. Kor. 15:56

        "Kuoleman pistin on synti."

        Paavali ei kärsinyt mistää fyysisestä vammasta.

        Päinvastoin, Saatanan enkeli antoi Paavalille hullun voimat. Hän olisi pystynyt tappamaan Ananiaan ja Safiiran yhdelä nyrkin iskulla.

        Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=saatanan enkeli

        pistin on saatanan enkelin synonyymi

        myös synnistä käytetään nimitystä pistin

        1. Kor. 15:56

        "Kuoleman pistin on synti."

        Paavali ei kärsinyt mistää fyysisestä vammasta.

        Päinvastoin, Saatanan enkeli antoi Paavalille hullun voimat. Hän olisi pystynyt tappamaan Ananiaan ja Safiiran yhdelä nyrkin iskulla.

        Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

        Pakkovauvakastetuilla satusetiä riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=saatanan enkeli

        pistin on saatanan enkelin synonyymi

        myös synnistä käytetään nimitystä pistin

        1. Kor. 15:56

        "Kuoleman pistin on synti."

        Paavali ei kärsinyt mistää fyysisestä vammasta.

        Päinvastoin, Saatanan enkeli antoi Paavalille hullun voimat. Hän olisi pystynyt tappamaan Ananiaan ja Safiiran yhdelä nyrkin iskulla.

        Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

        Paavalin puhe hänessä asuvasta SYNNISTÄ voi hyvinkin tarkoittaa hänessä asunutta Saatanan enkeliä, eli pistinsä.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        1. Kor. 15:56

        "Kuoleman pistin on synti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin puhe hänessä asuvasta SYNNISTÄ voi hyvinkin tarkoittaa hänessä asunutta Saatanan enkeliä, eli pistinsä.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        1. Kor. 15:56

        "Kuoleman pistin on synti."

        Paavali ei ottanut itse vastuuta omista synneistään, vaan yritti vierittää vastuun jokin kolmanne osapuolen syyksi.

        Ei ihme ollenkaan, että mies tuli heitetyksi Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän teloitusluonteiseen kuolemaan, paha äkkikuolema Roomassa oli sen miehen kohtalo.

        Päiviensä puolivälissä hänen täytyy se jättää, ja hänen loppunsa on houkan loppu."

        Jumalan lakien mukaan eläminen olisi tuonut hänellekin pitkän iän.

        1. Kun. 3:14

        Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."


    • Anonyymi

      Helluntailaisissa olevat pahat henget puhuu keskenään salakielillä.

      • Anonyymi

        King James -käännöksen mukaan Paavalin saama Saatanan paha henki oli kova puhumaan salakielillä (glossolaliaa, koodattua salakieltä) eli MESETTÄMÄÄN eli viestittelemään toisten pahojen henkien kanssa, joita on toisissa ihmisissä ja henkimaailmassa.

        2.Kor.12
        7 Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        King James
        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        King James -käännöksen mukaan Paavalin saama Saatanan paha henki oli kova puhumaan salakielillä (glossolaliaa, koodattua salakieltä) eli MESETTÄMÄÄN eli viestittelemään toisten pahojen henkien kanssa, joita on toisissa ihmisissä ja henkimaailmassa.

        2.Kor.12
        7 Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        King James
        7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä. Ei niillä ole fyysistä ruumista, eikä mitään puisia eikä metallisia pistimiä eikä tikkuja, joilla ne olisi Paavalia tökkinyt takapuoleen, kuten sekin kohta usein leikkisästi ohitetaan, eikä mietitä, mistä siinä on todella kysymys.

        Raamatun mukaan kuningas Saulille kävi samalla tavalla. Jumala veti oman henkensä pois ja lähetti tilalle pahan hengen, mikä antoi Saulille niitä hurmoskokemuksia. Se oli valkian saatanan henki, hurmoshenki, minkä kuningas Saul sai sisälleen koko elämän ajaksi.
        Pyhän Henki ja paha hurmoshenki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä. Ei niillä ole fyysistä ruumista, eikä mitään puisia eikä metallisia pistimiä eikä tikkuja, joilla ne olisi Paavalia tökkinyt takapuoleen, kuten sekin kohta usein leikkisästi ohitetaan, eikä mietitä, mistä siinä on todella kysymys.

        Raamatun mukaan kuningas Saulille kävi samalla tavalla. Jumala veti oman henkensä pois ja lähetti tilalle pahan hengen, mikä antoi Saulille niitä hurmoskokemuksia. Se oli valkian saatanan henki, hurmoshenki, minkä kuningas Saul sai sisälleen koko elämän ajaksi.
        Pyhän Henki ja paha hurmoshenki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

        Eikä ne pahat hurmoshenget ole mitään sivustakatsojia, niiden tehtävä on eksyttää kristittyjä mahdollisimman paljon. Jopa valitut eli Juutalaiset.

        Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä" ja "Jeesuksen nimessä ja veressä" hokemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ne pahat hurmoshenget ole mitään sivustakatsojia, niiden tehtävä on eksyttää kristittyjä mahdollisimman paljon. Jopa valitut eli Juutalaiset.

        Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä" ja "Jeesuksen nimessä ja veressä" hokemalla.

        Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

        24 For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall shew great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect.


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla on PALJON salattavaa.
      Etenkin pastoreilla.

      • Anonyymi

        Hellareiden kannattaisi tulla sieltä kaapista päivänvaloon ja tunnustaa tekonsa.


      • Anonyymi

        eksytyksiin ajautuneilla , on VAIKEA myöntää ITSELLEEN , että "olen eksytetty" , se ihmisen luontainen ylpeys olla aina oikeassa , kun tekee ITSE valinnan , sehän juuri sitä,
        että , "minähän en erehdy !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareiden kannattaisi tulla sieltä kaapista päivänvaloon ja tunnustaa tekonsa.

        Uskonlahkot ry:t on hyviä piilopaikkoja. Uskonnon vapauden maton alle voi lakaista melkein mitä tahansa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eksytyksiin ajautuneilla , on VAIKEA myöntää ITSELLEEN , että "olen eksytetty" , se ihmisen luontainen ylpeys olla aina oikeassa , kun tekee ITSE valinnan , sehän juuri sitä,
        että , "minähän en erehdy !!

        Ihminen sidotaan lahkoon kun hänelle sanotaan, että tee nyt ITSE se uskonratkaisu.

        Sitten voidaan antaa valmiit sanat suuhun ja pyydetään lukemaan teksti sanatarkasti perässä.

        Vielä annetaan tehtäväksi kertoa joukon edessä "kuinka tulin uskoon ja otin sen Jeesuksen vastaan".

        Mikä tahansa hurmoshengen antama kokemus voidaan katsoa Jeesuksen vastaanottamiseksi niissä piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen sidotaan lahkoon kun hänelle sanotaan, että tee nyt ITSE se uskonratkaisu.

        Sitten voidaan antaa valmiit sanat suuhun ja pyydetään lukemaan teksti sanatarkasti perässä.

        Vielä annetaan tehtäväksi kertoa joukon edessä "kuinka tulin uskoon ja otin sen Jeesuksen vastaan".

        Mikä tahansa hurmoshengen antama kokemus voidaan katsoa Jeesuksen vastaanottamiseksi niissä piireissä.

        siinäpä se , > mikä tahansa kokemus . . .


    • Anonyymi

      Helluntailaiset vääristelevät Raamattua ja lisäävät siihen omia tulkintojaan.
      # Pistin = synti #

      Jeesus ei puhunut kielillä.
      Apostolit eivät puhuneet glossoliaa oikeana helluntaina.

      • Anonyymi

        Jeesus on täydellinen Jumala. Hänen ei tarvitse puhua kielillä.

        Ihmisten on hyvä rakentaa itseään ja puhua kielillä.
        Lisäksi kielillä puhumisessa saattaa olla profetia, jonka toinen selittää.


    • Anonyymi

      Miksi kaikki helluntailaiset eivät ole uudestisyntyneitä ja puhu glossoliaa (siansaksaa) ?

      • Anonyymi

        Jumala on poistanut heiltä sen pistimen mitä ei Paavalilta poistanut.

        Mutta mitä me olemme arvostelemaan Jumalaa siitä mitä tekee ihmisen pistinten kanssa.

        Alamme määräillä Jumalaa että poista se pistin siltä ja anna sen tällä olla.

        Vähän on liian suuret luulot ihmisellä omasta osastaan Jumalan valtakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on poistanut heiltä sen pistimen mitä ei Paavalilta poistanut.

        Mutta mitä me olemme arvostelemaan Jumalaa siitä mitä tekee ihmisen pistinten kanssa.

        Alamme määräillä Jumalaa että poista se pistin siltä ja anna sen tällä olla.

        Vähän on liian suuret luulot ihmisellä omasta osastaan Jumalan valtakunnassa.

        Apostoleitahan helluntailaisuus muutenkin matkii , niin matkikaa ny Paavaliakin ,

        >" olen kolmasti rukoillut Herraa , että se erkanisi minusta" 2 Kor: 12: 8


    • Anonyymi

      Lahkot - rikkavilja / luste matkii hyvää viljaa.

      • Anonyymi

        Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus. Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan.


    • Anonyymi

      Suustaan ei pidä päästää yhtään sanaa, jonka merkitystä ei tiedä. Helluntailaiset ovat vieraan hengen vallassa kun suusta alkaa tulla henkimaailman kieliä "glossolaliaaa".

      Helluntailaisten glossolalian kielet on varma merkki siitä, että henkimaailma on silloin aktivoitunut.

      Jaak. 3:6

      Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.

      • Anonyymi

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Saatana on ilmavallan hallitsija,kun sinne tuuleen puhutaan.


    • Anonyymi

      Jos Paavalissa omi pistin, miksi ei kessä tahansa.

      Mikä herjaamisen aihe on Herran sana.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­­u­­u­m­a­­­t­­ ­­t­y­t­­­ö­­t­­­ ­o­­d­­­o­­t­­t­­­a­v­­­­­a­­t­­ ­s­­­i­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18333407

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      kielilläpuhuminen , > siansaksaa , se uppoo helluntailaisuudessa kuin voi suohon . . .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe