Vasta katsastettu auto. Puolsi jo ennen katsastusta oikealle, meni läpi. Mikä voi aiheuttaa?
Jarruttaessa menee suoraan. Jarru ei laahaa, kun vaihdettiin jarrusatulakin eteen oikealle. Laakerivikaa ei katsastuksessa ilmennyt. Jos ajaa tiellä vaikka väärää kaistaa, aina vaan alkaa vetää oikealle, vaikka tien kaltevuus on toiseen suuntaan. Oikean puolen eturenkaan napa ei kuumu lainkaan, joten ei liene laakerivika? Missä vika?
Puoltaa oikealle
7
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisätietoa, että rengaspaineet on samat.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tarkistuta pyörien suuntaukset.
- Anonyymi
Renkaita voisi kokeilla vaihtaa? Edestä taakse ja takaa eteen. Tai puolelta toiselle, jos pyörimissuuntaa ei ole merkitty.
- Anonyymi
Takana aurauskulmissa vikaa. Olisko jompi kumpi puoli saanut tällin jossain vaiheessa.
Tuohon auttaa
1. aurauksen kasvattaminen vasemmalla takana
2. aurauksen vähentäminen takana oikealla.
Kokonaisauraus pitäisi säädön jälkeen olla tehtaan arvojen mukainen.- Anonyymi
Voisiko puoltamisen aiheuttaa etujousen yläpään laakerikupin jumittaminen? Mutta puoltaminen on aina oikealle. Eturenkaat ei ole kuluneet epätasaisesti.
- Anonyymi
Yksi helpoimmista tarkastuksista: Onko vasemman ja oikean etupyörän vanteen ET sama? Pitää olla sama, samoin vanteen leveys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481