Takia voisit kaksintaistella/kissatapella?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
21
436
Vastaukset
- Anonyymi
Jasun <3
- Anonyymi
Äidin takia!
Olen 34-vuotias sinkkumies- Anonyymi
haha sano sun äidille herkkuterkkuja. Rukoilen etten ikinä joudu kokemaan samaa kun hän. sivusta
Sellaisen henkisen v.ttuiluskaban voisin ottaa aika monenkin palstatyypin vuoksi. 😄
Mulle on aineskin pari uuveloo uhannut tulla vetämään pataan... joten iso W on v.ttuilussa jo otettu. 😄Palstakamu kirjoitti:
Minut on uhattu tappaa palstalla 🙃
No en ole varma, etteikö muakin ois joku uhitellut, mutta ei tiedostettava tyyppi, ehkä joku huutelija..
Mitäh? Elä koskaa mitään kissatappelua teetä se menee kuitenkin ihonalle . Rauha tärkeä osa isoa yhteisöä, että kaikilla rakkailla on hyvä olla.🥰
Palstakamu kirjoitti:
Minut on uhattu tappaa palstalla 🙃
😔😔😔
Olen surullinen sinun puolesta kyseinen pelko on hyvin raskas kantaa ja kestää kauan että selviytyy pelosta ylitte.valtakunta kirjoitti:
😔😔😔
Olen surullinen sinun puolesta kyseinen pelko on hyvin raskas kantaa ja kestää kauan että selviytyy pelosta ylitte.Onneksi olen anonyymi :)
Ei tee mieli kaksintaistella/kissatapella kenenkään kanssa, ei palstalla eikä elävässä elämässä, vaan elää ilossa, rauhassa ja levossa kaikkien kanssa. 🌹👀
- Anonyymi
Hyvä Metusalem
- Anonyymi
Menkää jonoon, niin tyrmään kaikki! Yhdellä iskulla.
- Anonyymi
Jollain pelillä voi taistella keskenään jotta ei oikeasti tarvitse, hahmoilla pelailee ja taistelee.
No tokko kenenkään, mitä suotta rähläämään.
En minä ala kenenkään vuoksi tappalemaan, jos ei itsepuolustuksesta ole kyse tai toisen suojelemisesta.
En halua tapella kenenkään kanssa, älkää haastako tekään. Haluan vain rauhaa. 🫡
- Anonyymi
Haluan tapella pupun kanssa koska olen iso paha susi joka syö sellaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tapella pupun kanssa koska olen iso paha susi joka syö sellaisia.
Älkää tekään tapelko.
- Anonyymi
Dissen. Tahtoisin hänen pieneksi hetkeksi unohtavan tuon pohtimisen ja ylianalysoinnin. Elävän joskus hetkessä,miettimättä yhtään mitään,mitä miksi ja miten. Fiksuuskin voi olla taakka.💩
- Anonyymi
Se on halvatun raskasta. Pitäisi päästää irti ja elää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568