Verta virtsassa, mikä ihme vaivaa?!

Anonyymi-ap

Olisko suomi24 tohtoreilla hyvää veikkausta, mikä mua oikein vaivaa?
3 viikkoa päivittäin tullut joko makroskooppista tai mikroskooppista verta virtsassa. Muita oireita ei ole. Virtsatulehdusta ei ole. Munuaiset ultrattu, normaalit., ei kiviä. Verikokeet kunnossa. Virtsarakko tähystettiin, normaali. Seuraavaksi on ct-kuvaus tulossa. Alkaa jo pikkuhiljaa ihan ärsyttämään, kun vikaa ei löydy. Ja olen nainen, joten eturauhastakaan ei ole.

7

366

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, lukevatko lääkärit näitä.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Yhtä ymmällään olen minä. Kuljen myös tutkimuksissa rakosta, On kipeä, joskus pakottaa koko alavatsaa ja joskus on pakottava pissaamisen tarve. Täyttyessä vaiva pahenee, tyhjänä ei tunnut juurikaan. Ihan kuin reipas liikunta lisäisi oireita ja levossa olisi normaalimpi olo.
      Ei ole vielä vikaa löytynyt. Pohdin itse syitä, voisiko olla jokin laskeuma kun liikkuessa pahenee. Tai jotain kasvainta painamassa.
      En voi auttaa sinua muutenkuin että olen vain toinen kummallisuus. Rakko voi olla sairas vaikka vikaa ei löydy. Toukokuussa olen viisaampi kun huhtikuun lopussa on seuraavia toimenpiteitä. Jonoja näköjään on. Nainen, eikä näinollen myöskään eturauhasta.

• Anonyymi

Onko gynekologista puolta tutkittu lainkaan ?
      Sieltäkin saattaisi olla mahdollista veren tulon syy selvitä.

• Anonyymi

Tänään itse asiassa juuri pyysin lähetteen myös gynekologille.

• Anonyymi

Kannattaa mennä hyvälle lääkärille pian!

• Anonyymi

Kukaan ei kirjoita tänne odottaakseen ohjetta mennä lääkärille. Kyse on vertaistuen etsimisestä, josko joku olisi löytänyt ongelmiin ratakaisun.
        Sitä paitsi aloituksesta näkyy että on jo menty ja jo monta temppua tehty todellista vikaa löytymättä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe