Olisko suomi24 tohtoreilla hyvää veikkausta, mikä mua oikein vaivaa?
3 viikkoa päivittäin tullut joko makroskooppista tai mikroskooppista verta virtsassa. Muita oireita ei ole. Virtsatulehdusta ei ole. Munuaiset ultrattu, normaalit., ei kiviä. Verikokeet kunnossa. Virtsarakko tähystettiin, normaali. Seuraavaksi on ct-kuvaus tulossa. Alkaa jo pikkuhiljaa ihan ärsyttämään, kun vikaa ei löydy. Ja olen nainen, joten eturauhastakaan ei ole.
Verta virtsassa, mikä ihme vaivaa?!
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, lukevatko lääkärit näitä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yhtä ymmällään olen minä. Kuljen myös tutkimuksissa rakosta, On kipeä, joskus pakottaa koko alavatsaa ja joskus on pakottava pissaamisen tarve. Täyttyessä vaiva pahenee, tyhjänä ei tunnut juurikaan. Ihan kuin reipas liikunta lisäisi oireita ja levossa olisi normaalimpi olo.
Ei ole vielä vikaa löytynyt. Pohdin itse syitä, voisiko olla jokin laskeuma kun liikkuessa pahenee. Tai jotain kasvainta painamassa.
En voi auttaa sinua muutenkuin että olen vain toinen kummallisuus. Rakko voi olla sairas vaikka vikaa ei löydy. Toukokuussa olen viisaampi kun huhtikuun lopussa on seuraavia toimenpiteitä. Jonoja näköjään on. Nainen, eikä näinollen myöskään eturauhasta. - Anonyymi
Onko gynekologista puolta tutkittu lainkaan ?
Sieltäkin saattaisi olla mahdollista veren tulon syy selvitä.- Anonyymi
Tänään itse asiassa juuri pyysin lähetteen myös gynekologille.
- Anonyymi
Kannattaa mennä hyvälle lääkärille pian!
- Anonyymi
Kukaan ei kirjoita tänne odottaakseen ohjetta mennä lääkärille. Kyse on vertaistuen etsimisestä, josko joku olisi löytänyt ongelmiin ratakaisun.
Sitä paitsi aloituksesta näkyy että on jo menty ja jo monta temppua tehty todellista vikaa löytymättä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015