Herramme Jeesus puhdistaa temppelin - niin pitäisi tehdä nytkin !

Anonyymi-ap

Mark. 11:
15 Ja he tulivat Jerusalemiin. Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan ulos niitä, jotka myivät ja ostivat pyhäkössä, ja kaatoi kumoon rahanvaihtajain pöydät ja kyyhkysten myyjäin istuimet,
16 eikä sallinut kenenkään kantaa mitään astiaa pyhäkön kautta.
17 Ja hän opetti ja sanoi heille: "Eikö ole kirjoitettu: 'Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi'? Mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan."
......................................................

Nyt Suomessa Herralle pyhitetyt (erotut) ja siunatut temppelit(kirkot) on jo alettu
häväistä samaa sukupuolta olevien vihkimisillä.

Kuinka ollakaan kun viime sunnuntain evankeliumissa oli Jeesusksen temppelin puhdistus niin 9 piispaa ymmärtämättään ajoitti oman temppelien häväistysehdotuksensa kirkolliskokoukselle.

Jeesus paransi 10 spitaalista ja vain yksi palasi kiittämään.
Luuk .17:
17 Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet? Missä ne yhdeksän ovat?

1 piispa oli samaa sukupuolta olevien raamatun vastaista avioliittoehdotusta vastaan.
Minne ne 9 muuta jäivät ?

Tämäon syytä muistaa meidän kaikkien:

Tässä selvää tekstiä,että miesten välinen ja naisten välinen seksuaalinen kanssakäyminen on syntiä
Room 1:
21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

18

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herramme Jeesus puhdistaa tomppelin.

      On moraalisesti hyväksyttävää viedä rahat parempaan talteen jos toimen on niin umpityhmä.

      • Anonyymi

        Niin, Jahven temppelin, jonka rakensi kuningas Salomo, joka keräsi 666 talenttia kultaa lasten hengen säästämisestä, jotka Jahve oli määrännyt uhreikseen, kun siteeraa Israelin Jumalan sanoja mihin viittaa kohta 'kirjoitettu on'.


    • Anonyymi

      Jos piispojen ehdotus hyväksytään kirkolliskokouksessa, niin käy kuten Englannissa ja Usa:ssa.
      Suuri osa jättää luopiokirkon.
      Toivottavast kirkolliskokous ei hyväksy hajoamiseen johtavaa ehdotusta.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti menee syksyyn tästä päätös kirkolliskokouksessa..ellei kritiikin takia piispat muuta sitä. Uskottavuus menee (mennyt jo) jos selvin numeroin kirkolliskokous hylkää esityksen.


    • Anonyymi

      Hyvä tieto! Jessellä on siis siivousfirma. Luulin, että elättää itsensä vain p4skanpuhumisella. Mutta tekee siis työtä elääkseen. Hienoa.

    • Anonyymi

      1. Korinttilaiskirje‬ ‭3:16‭-‬17‬ ‭FB38‬‬
      [16] Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? [17] Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

      • Anonyymi

        Jahve on Paavalin Jumala, jonka temppelissä Jeesus riehui, ja sanoi sen olevan Saatana. Onko Jeesuksen sanat jätetty nyt Raamatusta pois?


    • Anonyymi

      Ei tuossa roomalaiskirjeessa tuomita homoutta eikä sanota että se on minkään lain tai säännön mukaan kiellettyä, vaan että se on merkki siitä että Jumala on hyljännyt sellaiset ihmiset. Homous ei ole lain rikkomista, vaan se seurausta siitä että ihmiset eivät ole vaeltaneet Hengessä ja totuudessa. Ei siinä käsketä eikä vaadita sitä lopettamaan, vaan jopa ennustetaan että noin ihmiset tulevat käyttäytymään ja häpäisemään itsensä.

      Sitten kaiken lisäksi siinä luetellaan myös paljon muita asioita mitkä ovat merkki samasta asiasta ja siitä että Jumala on hyljännyt sellaiset ihmiset.

      "He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia, ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä" Room. 1: 29-31

      Nämä kaikki toiminnot ovat rinnasteisia homouden kanssa ja samalla tavalla kertovat siitä että tuollaiset ihmiset Jumala on hyljännyt eiväkä he vaella Pyhässä Hengessä.

    • Anonyymi

      Aloittaja, mitä on kirjoitettu mihin Jeesus viittaa sanoin 'ryövärien luola'? Se lukee Raamatussa vielä tänä päivänäkin.

      • Anonyymi

        Lisäystä. Joku haluaa tietää, että onko Jumala olemassa, toinen haluaa tietää loiko Jumala todella maailman. Mutta minä haluan tietää, että mistä Israelin Jumala tiesi jo tuhansia vuosia sitten tämän päivän totuuden, kun Paavali sanoo Raamatussa noin 2000 vuotta sitten ristiinnaulinneensa koko maailman itselleen, että se on totta.

        Minä kädestä pitäen Raamatusta väännän teille rautalansata, että teidän Jumala onkin Saatana, Jeesus Raamatussa sanoo, että teidän Jumala on Saatana, sen kertoo myös historia ja arkeologiset löydökset, että teidän Jumala on Saatana ja viimmeisenä Israelin Jumala sanoo Raamatussa,, että teidän Jumala on Saatana.

        Mutta Israelin Jumala lisää tähän, että vaikka sinä kerrot tämän heille, he eivät sinua kuule, ja vaikka sinä huutaisit - he eivät sinulle vastaa.

        MITEN TÄMÄ VOi OLLA MAHDOLLISTA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäystä. Joku haluaa tietää, että onko Jumala olemassa, toinen haluaa tietää loiko Jumala todella maailman. Mutta minä haluan tietää, että mistä Israelin Jumala tiesi jo tuhansia vuosia sitten tämän päivän totuuden, kun Paavali sanoo Raamatussa noin 2000 vuotta sitten ristiinnaulinneensa koko maailman itselleen, että se on totta.

        Minä kädestä pitäen Raamatusta väännän teille rautalansata, että teidän Jumala onkin Saatana, Jeesus Raamatussa sanoo, että teidän Jumala on Saatana, sen kertoo myös historia ja arkeologiset löydökset, että teidän Jumala on Saatana ja viimmeisenä Israelin Jumala sanoo Raamatussa,, että teidän Jumala on Saatana.

        Mutta Israelin Jumala lisää tähän, että vaikka sinä kerrot tämän heille, he eivät sinua kuule, ja vaikka sinä huutaisit - he eivät sinulle vastaa.

        MITEN TÄMÄ VOi OLLA MAHDOLLISTA?

        Jeremia:

        "7:21 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: "Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää lihaa. Sillä en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto- ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta,vaan näin minä käskin heitä ja sanoin: Kuulkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja te olette minun kansani; ja vaeltakaa aina sitä tietä, jota minä käsken teidän vaeltaa, että menestyisitte.

        Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa. Siitä päivästä, jona teidän isänne lähtivät Egyptin maasta, aina tähän päivään asti olen minä lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijani, profeetat - lähettänyt varhaisesta alkaen, päivä päivältä.

        Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä. Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeremia:

        "7:21 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: "Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää lihaa. Sillä en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto- ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta,vaan näin minä käskin heitä ja sanoin: Kuulkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja te olette minun kansani; ja vaeltakaa aina sitä tietä, jota minä käsken teidän vaeltaa, että menestyisitte.

        Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa. Siitä päivästä, jona teidän isänne lähtivät Egyptin maasta, aina tähän päivään asti olen minä lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijani, profeetat - lähettänyt varhaisesta alkaen, päivä päivältä.

        Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä. Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa."

        "7:30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen."

        "JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI JA SAASTUTTANEET SEN."

        Jahven temppeli, jossa Jeesus riehuu, on Israelin Jumalan nimiin saastutettu temppeli uhrikultti-iljetyksellä, johon kulttiin perustuu kristinuskona Jeesuksen teurastaminen uhrilampaana ja tosi Jumalana temppelin saastuttaneen juudaan miehen opilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "7:30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen."

        "JOKA ON OTETTU MINUN NIMIINI JA SAASTUTTANEET SEN."

        Jahven temppeli, jossa Jeesus riehuu, on Israelin Jumalan nimiin saastutettu temppeli uhrikultti-iljetyksellä, johon kulttiin perustuu kristinuskona Jeesuksen teurastaminen uhrilampaana ja tosi Jumalana temppelin saastuttaneen juudaan miehen opilla.

        KUULETTEKO TE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUULETTEKO TE?

        Ette te mitään voi edes kuulla, koska enää ei pidä edes viestiketjussa aikajärjestys - jopa maaliskuussa vastatut ovat myöhemmin vastattuja ennen nyt, eli ei ole olemassa virsteihin mitään aikajärjestystä, vaan ilmeisesti mode voi valita mieleisensä järjestyksen viesteille, joten tuuleen huutamista, jos tänne kirjoittaa jotakin todellista asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te mitään voi edes kuulla, koska enää ei pidä edes viestiketjussa aikajärjestys - jopa maaliskuussa vastatut ovat myöhemmin vastattuja ennen nyt, eli ei ole olemassa virsteihin mitään aikajärjestystä, vaan ilmeisesti mode voi valita mieleisensä järjestyksen viesteille, joten tuuleen huutamista, jos tänne kirjoittaa jotakin todellista asiaa.

        Ja nytkö tiputettiin kokonaan Israelin Jumalan sanat listalta?! On se käsittämätöntä, että miksi uskovaiset haluavat elää tässä jumalattomassa uskontovääryydessä ja valheessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      199
      33063
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21342
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      434
      10812
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6595
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5660
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4805
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4040
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1527
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1469
    Aihe