Ei mitään sisältöä elämässä, ei tarkoitusta elämälle, ei yhteisöllisyyttä, sosiaalisia kontakteja, vain eroa perheestä, sukulaisista ja ystävistä.
Kannattaa toimia mieluummin oikein kuin katua!
Ateistit on hölmöjä!
21
285
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat sen itse valinneet!
Järkevyys palautuu monille vasta eläkkeellä - Anonyymi
"Kannattaa toimia mieluummin oikein kuin katua!"
Kyllä! Ateismissä ei tarvitse valehdella kuten teismissä. Ei kaduta.- Anonyymi
Jumala on olemassa, MIKSI valehtelet että ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on olemassa, MIKSI valehtelet että ei ole?
Lätkäise hänet tiskiin niin tutkitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on olemassa, MIKSI valehtelet että ei ole?
Ei riitä että se on vain omien korvien välissä.
- Anonyymi
Kiitos, että kerroit meistä Mielipiteesi 😁😁😁😁
- Anonyymi
Olet jotenkin käsittänyt väärin! Ateismi ei ole mikään uskonlahko, joka määräilee jäseniään. Ei kaikilla ole kuten teillä!
- Anonyymi
minä sanon vastineeksi uskovaisten olevan transuja kaikki 🤣
tajuatko miten imbesilli olet ?- Anonyymi
Ihan oikeasti, suurin osa ateisteista on homoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeasti, suurin osa ateisteista on homoja!
Ei se mitään, koska sinä olet lesbo!
- Anonyymi
Maailman kuulu Vaasan sähkö-asiantuntija! 🤣
- Anonyymi
Sähköä ei ole olemassa, koska sitä ei näy missään!
Minä ajattelen niin kuin ateisti....mitään ei voi olla olemassa, jos sitä ei näy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköä ei ole olemassa, koska sitä ei näy missään!
Minä ajattelen niin kuin ateisti....mitään ei voi olla olemassa, jos sitä ei näy!Tyhmät ja lapsenmieliset perivät taivasten valtakunnan. Eikös niin lue Raamatussa? Sä pääset näillä spekseillä sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköä ei ole olemassa, koska sitä ei näy missään!
Minä ajattelen niin kuin ateisti....mitään ei voi olla olemassa, jos sitä ei näy!Jos elät vain näköaistisi varassa, olet idiootti ja aitouskova, niin asia varmaan näyttää siltä.
Valitettavasti yhteiskunnalla ei ole mahdollisuuksia auttaa sinua ja olet niinsanotusti oman onnesi varassa.
"Kannattaa toimia mieluummin oikein kuin katua!"
Kannattaa mieluummin käyttää katua kuin olla uskovaisten tapaan ojassa.
Sosiaaliseen toimintaa kuuluu paljon muuta kuin virsien jodlaus, siansaksan soperrus ja selällään sätkyttely.- Anonyymi
Olet käynyt lahkoista!
Anonyymi kirjoitti:
Olet käynyt lahkoista!
En ole. Olen kuunnellut vaan poikien juttuja maitokaupassa.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
En ole. Olen kuunnellut vaan poikien juttuja maitokaupassa.
Homo hommia!
- Anonyymi
Voi Jeesus Pereke armahda heitä joiden tärkein "sisältö" elämässä on juttelu itse keksimänsä pään sisäisen mielikuvituskaverin kanssa.
- Anonyymi
On virran vietävissä koko sakki!
- Anonyymi
Juu ja miksi, Raamattu pölyttyy hyllyssä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394