Ateistit, menkää peilin eteen!

Anonyymi-ap

Näette, kuinka hölmöjä olette!

11

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun Jumala loi kaikki omaksi kuvakseen

      • Anonyymi

        Uskovaisia pelottaa, jos sieltä katsookin itse saatana..

        Ateistilla taas ei ole tällaista vaaraa....


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: Kristuskin on Rihelö

    • Olet ilmeisesti katsellut itseäsi peilistä, apina :D

      • Anonyymi

        En uskalla,siis

        Uskon mörköön

        T.avaaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla,siis

        Uskon mörköön

        T.avaaja

        Aivan! Sieltä voi kurkkia mörkö!


    • Anonyymi

      Peili pistää häpeämään

    • Anonyymi

      Kylläpäs näytti hyvälle peli kuva, annoin jopa suukon peilille. Panisin itteeni, jos voisin 😁 Jeesuskin panis mua, mutta en enna kun en ole homoseksuaali kuten hän oli 😘

    • Anonyymi

      kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin 🤣
      Tiedätkö mitä teen hölmöille uskoville tulevaisuudessa ?

    • Anonyymi

      Tuossako oli koko argumenttisi? Oletpas sinä täysin tyhmä hölmö...

      Eikö sinulla ollut mitään oikeita argumentteja? Kannattaisi valmistua vähän paremmin, jos yrittää debatoida ateistien kanssa. Ei noin heikoilla typeryyksillä pitkälle pötkitä...

    • Anonyymi

      Tänään aamulla tein sen – astuin rohkeasti peilin eteen ja katsoin itseäni suoraan silmiin. Kyllä, olen ateisti, ja tarkkailin tarkasti, oliko peilissä mitään todisteita jumaluuden olemassaolosta. Mutta valitettavasti, tai ehkäpä onneksi, en löytänyt yhtään.

      Siinä seisoin, ateisti peilin edessä, odottaen ehkä jotain salamaa tai jumalallista ilmestystä, mutta mitään ei tapahtunut. Ei ääniä taivaasta, ei pyhää valoa, ei edes pientä enkelten kuoroa taustalla. Pelkkä minä, arkinen ja jumalaton olento, joka katseli takaisin.

      Olen aina ollut sitä mieltä, että jos jumala olisi olemassa, hänen pitäisi näyttää minulle merkkejä. Mutta tässä olin, tuijottamassa peilikuvaani, eikä siellä ollut mitään muuta kuin lihaa, luuta ja arkipäiväisyyttä. Ehkä jumala oli päivystysvapaalla juuri tänään, tai ehkä hän ei ole koskaan ollutkaan.

      Joten siinä olen, ateisti peilin edessä, todisteiden puutteessa. Mutta tiedättekö mitä? En ole pettynyt. Koska vaikka peilikuva ei paljastanutkaan jumaluuden salaisuuksia, se näytti minulle jotain paljon tärkeämpää – todellisen minäni, ilman mystiikkaa ja taikatemppuja. Ja se, ystäväni, on jotain, johon voin uskoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe