Näette, kuinka hölmöjä olette!
Ateistit, menkää peilin eteen!
11
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Jumala loi kaikki omaksi kuvakseen
- Anonyymi
Uskovaisia pelottaa, jos sieltä katsookin itse saatana..
Ateistilla taas ei ole tällaista vaaraa....
- Anonyymi
Avaaja lisää: Kristuskin on Rihelö
Olet ilmeisesti katsellut itseäsi peilistä, apina :D
- Anonyymi
En uskalla,siis
Uskon mörköön
T.avaaja
- Anonyymi
Peili pistää häpeämään
- Anonyymi
Kylläpäs näytti hyvälle peli kuva, annoin jopa suukon peilille. Panisin itteeni, jos voisin 😁 Jeesuskin panis mua, mutta en enna kun en ole homoseksuaali kuten hän oli 😘
- Anonyymi
kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin 🤣
Tiedätkö mitä teen hölmöille uskoville tulevaisuudessa ? - Anonyymi
Tuossako oli koko argumenttisi? Oletpas sinä täysin tyhmä hölmö...
Eikö sinulla ollut mitään oikeita argumentteja? Kannattaisi valmistua vähän paremmin, jos yrittää debatoida ateistien kanssa. Ei noin heikoilla typeryyksillä pitkälle pötkitä... - Anonyymi
Tänään aamulla tein sen – astuin rohkeasti peilin eteen ja katsoin itseäni suoraan silmiin. Kyllä, olen ateisti, ja tarkkailin tarkasti, oliko peilissä mitään todisteita jumaluuden olemassaolosta. Mutta valitettavasti, tai ehkäpä onneksi, en löytänyt yhtään.
Siinä seisoin, ateisti peilin edessä, odottaen ehkä jotain salamaa tai jumalallista ilmestystä, mutta mitään ei tapahtunut. Ei ääniä taivaasta, ei pyhää valoa, ei edes pientä enkelten kuoroa taustalla. Pelkkä minä, arkinen ja jumalaton olento, joka katseli takaisin.
Olen aina ollut sitä mieltä, että jos jumala olisi olemassa, hänen pitäisi näyttää minulle merkkejä. Mutta tässä olin, tuijottamassa peilikuvaani, eikä siellä ollut mitään muuta kuin lihaa, luuta ja arkipäiväisyyttä. Ehkä jumala oli päivystysvapaalla juuri tänään, tai ehkä hän ei ole koskaan ollutkaan.
Joten siinä olen, ateisti peilin edessä, todisteiden puutteessa. Mutta tiedättekö mitä? En ole pettynyt. Koska vaikka peilikuva ei paljastanutkaan jumaluuden salaisuuksia, se näytti minulle jotain paljon tärkeämpää – todellisen minäni, ilman mystiikkaa ja taikatemppuja. Ja se, ystäväni, on jotain, johon voin uskoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002