Ateistit, menkää peilin eteen!

Anonyymi-ap

Näette, kuinka hölmöjä olette!

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun Jumala loi kaikki omaksi kuvakseen

• Anonyymi

Uskovaisia pelottaa, jos sieltä katsookin itse saatana..

Ateistilla taas ei ole tällaista vaaraa....

• Anonyymi

Avaaja lisää: Kristuskin on Rihelö

• Olet ilmeisesti katsellut itseäsi peilistä, apina :D

• Anonyymi

En uskalla,siis

Uskon mörköön

T.avaaja

• Anonyymi kirjoitti:

En uskalla,siis

Uskon mörköön

T.avaaja

Aivan! Sieltä voi kurkkia mörkö!

• Anonyymi

Peili pistää häpeämään

• Anonyymi

Kylläpäs näytti hyvälle peli kuva, annoin jopa suukon peilille. Panisin itteeni, jos voisin 😁 Jeesuskin panis mua, mutta en enna kun en ole homoseksuaali kuten hän oli 😘

• Anonyymi

kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin 🤣
      Tiedätkö mitä teen hölmöille uskoville tulevaisuudessa ?

• Anonyymi

Tuossako oli koko argumenttisi? Oletpas sinä täysin tyhmä hölmö...

Eikö sinulla ollut mitään oikeita argumentteja? Kannattaisi valmistua vähän paremmin, jos yrittää debatoida ateistien kanssa. Ei noin heikoilla typeryyksillä pitkälle pötkitä...

• Anonyymi

Tänään aamulla tein sen – astuin rohkeasti peilin eteen ja katsoin itseäni suoraan silmiin. Kyllä, olen ateisti, ja tarkkailin tarkasti, oliko peilissä mitään todisteita jumaluuden olemassaolosta. Mutta valitettavasti, tai ehkäpä onneksi, en löytänyt yhtään.

Siinä seisoin, ateisti peilin edessä, odottaen ehkä jotain salamaa tai jumalallista ilmestystä, mutta mitään ei tapahtunut. Ei ääniä taivaasta, ei pyhää valoa, ei edes pientä enkelten kuoroa taustalla. Pelkkä minä, arkinen ja jumalaton olento, joka katseli takaisin.

Olen aina ollut sitä mieltä, että jos jumala olisi olemassa, hänen pitäisi näyttää minulle merkkejä. Mutta tässä olin, tuijottamassa peilikuvaani, eikä siellä ollut mitään muuta kuin lihaa, luuta ja arkipäiväisyyttä. Ehkä jumala oli päivystysvapaalla juuri tänään, tai ehkä hän ei ole koskaan ollutkaan.

Joten siinä olen, ateisti peilin edessä, todisteiden puutteessa. Mutta tiedättekö mitä? En ole pettynyt. Koska vaikka peilikuva ei paljastanutkaan jumaluuden salaisuuksia, se näytti minulle jotain paljon tärkeämpää – todellisen minäni, ilman mystiikkaa ja taikatemppuja. Ja se, ystäväni, on jotain, johon voin uskoa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe