Mitään (Jumalan) profeettaa ei ole Suomeen tullut!

Anonyymi-ap

Juoskaa perässä, ketkä tahdotte.
Jumala ei ole mitään profeettaa Sanassaan luvannut, Suomeen...
Joten hullutelkaa ketkä niin tahdotte!

JK: Omatekoisia, itse itsensä nimittäneitä "profeettoja" on kyllä noussut kuin sieniä saateella!
Mutta.

Se on KOKONAAN eri asia, kuin mitä Jumala tekee!
Amen.
Maranata!

16

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Just just..samaa houretta on kuultu lukemattomissa yhteyksissä jo miljoonia kertoja eri puolilla ja eri kielillä kautta maailman, joten Takkusenkin tarinat on sitä samaa ränkytystä.
        Sitäpaitsi tunnen puhujan riittävän hyvin, enkä olisi niin kovin vakuuttunut..tietyistä syistä..mitkä jääköön kirjoittamatta. Huru-ukko huru-ukkojen tarinoineen, eikä mitään muuta. Ei se siitä muuksi muutu.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lähes jokainen tälle palstalle kirjoittava, täysin tyhjänpäiväinen huru-ukko / huru-akka kuvittelee olevansa profeetta. Ja niitä riittää, mutta minkäpä sille sairaalle mielelleen voi. Ei muuta kuin paskaa palstalle ilman pienintäkään katumusta ja häpeää Jumalan nimissä.

      • Anonyymi

        Jumalallinen ja jumalaton on kaksi eri asiaa. Jumalaton on taitamaton näissä asioissa.
        Jos mielestäsi mitään poikkeavaa ei ole tullut, selitä sitten, miksi vasemmassa kämmenessäni on harppi, jonka yläpuolella kolmio, ja lähellä silmä, ja miksi kuvan taideteos vastaa suurinpiirtein sitä kuviota? Miksi 3 merkittävää miestä on ennustanut, että pohjolasta tulee valo, ja selitä miten se on yhteydessä mm. nimeen?
        http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2016/03/viivain-ja-harppi.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalallinen ja jumalaton on kaksi eri asiaa. Jumalaton on taitamaton näissä asioissa.
        Jos mielestäsi mitään poikkeavaa ei ole tullut, selitä sitten, miksi vasemmassa kämmenessäni on harppi, jonka yläpuolella kolmio, ja lähellä silmä, ja miksi kuvan taideteos vastaa suurinpiirtein sitä kuviota? Miksi 3 merkittävää miestä on ennustanut, että pohjolasta tulee valo, ja selitä miten se on yhteydessä mm. nimeen?
        http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2016/03/viivain-ja-harppi.html

        https://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/search?q=harppi

        Ja miksi harpin yläosassa on ympyrä, jonka päällä viiva, kuten kämmenessäni kolmion yläpuolella? Miksi tuo jumalatar tunnuksineen on ikäänkuin samassa kontekstissa minun kanssani?

        https://en.wikipedia.org/wiki/Maat
        'Jumalallinen kuningas opettaa tietämättömät viisauteen,
        ja niistä, joita ei rakasteta, tulee rakastetuiksi.
        Hän saa pienemmän kansan jäljittelemään suurta,
        viimeisistä tulee ensimmäisiä.
        Hän, jolla ei ollut omaisuutta, on (nyt) rikkauksien haltija.'

        En tiennyt tuosta kuvasta mitään. Miksi silmässäni on samankaltainen kuvio (näkyy näkökentässä valkoista taustaa vasten) ikäänkuin kuin totuuden sulka tai paimenen sauva, ja se on nähtävästi isketty käärmeen niskan läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/search?q=harppi

        Ja miksi harpin yläosassa on ympyrä, jonka päällä viiva, kuten kämmenessäni kolmion yläpuolella? Miksi tuo jumalatar tunnuksineen on ikäänkuin samassa kontekstissa minun kanssani?

        https://en.wikipedia.org/wiki/Maat
        'Jumalallinen kuningas opettaa tietämättömät viisauteen,
        ja niistä, joita ei rakasteta, tulee rakastetuiksi.
        Hän saa pienemmän kansan jäljittelemään suurta,
        viimeisistä tulee ensimmäisiä.
        Hän, jolla ei ollut omaisuutta, on (nyt) rikkauksien haltija.'

        En tiennyt tuosta kuvasta mitään. Miksi silmässäni on samankaltainen kuvio (näkyy näkökentässä valkoista taustaa vasten) ikäänkuin kuin totuuden sulka tai paimenen sauva, ja se on nähtävästi isketty käärmeen niskan läpi?

        Entä päivämäärä, tänään, jolloin tajusin tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä päivämäärä, tänään, jolloin tajusin tuon?

        Taidanpa laskea tuon.
        nelosista saa 8.
        vuoden nroista saa 8.
        30 ja 20 on 50.
        Mitä muuta? Profetioihinhan kuuluu myös numeroiden huomioiminen?


    • Anonyymi

      Ei ole ennen tainnut olla, että tyyppi, joka vänkää kristinuskoa vastaan ateismipalstalla, valittaa täällä mukamas uskovaisena.
      Ehkä se on merkki lähestyvästä antikristuksen ajasta? Tai kertoo siitä, että narsisteista tulee yhä pahempia.

      • Anonyymi

        Täällä ei varmastikaan ole muita narsisteja kuin sinä ja muut kaltaisesi hihhulit!
        Henkisesti terveet ja älylyllisesti normaalit yksilöt eivät kuvittele olevansa mitään muuta kuin mitä ovat ja vielä vähemmän mukamas jotain profeettoja jotka korottavat itseään omissa sekä kaltaistensa silmissä. Pätemisen ja omahyväisyyden tarpeella ei ole mitään rajaa eikä järkeä!
        1. Henkilö: Olen ammatiltani insinööri. 2.henkilö: Toimin ekonomin tehtävissä. 3. henkilö: Koulutukseni on ydinfysiikan tohtori ja tutkija. Jne....
        Tämän palstan hihhulit: Minä olen suurempi, parempi ja mahtavampi kuin te kaikki muut yhteensä ilman mitään koulutusta tai tietoa maallisista asioista. Olen S24 -foorumin kaikkein oikein ja luotettavimman tuntuinen profeetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei varmastikaan ole muita narsisteja kuin sinä ja muut kaltaisesi hihhulit!
        Henkisesti terveet ja älylyllisesti normaalit yksilöt eivät kuvittele olevansa mitään muuta kuin mitä ovat ja vielä vähemmän mukamas jotain profeettoja jotka korottavat itseään omissa sekä kaltaistensa silmissä. Pätemisen ja omahyväisyyden tarpeella ei ole mitään rajaa eikä järkeä!
        1. Henkilö: Olen ammatiltani insinööri. 2.henkilö: Toimin ekonomin tehtävissä. 3. henkilö: Koulutukseni on ydinfysiikan tohtori ja tutkija. Jne....
        Tämän palstan hihhulit: Minä olen suurempi, parempi ja mahtavampi kuin te kaikki muut yhteensä ilman mitään koulutusta tai tietoa maallisista asioista. Olen S24 -foorumin kaikkein oikein ja luotettavimman tuntuinen profeetta!

        KOrjaan: älyllisesti normaalit


      • Anonyymi

        Tuon sairaan miehen vastauksesta päätellen, tässä näyttäisi olevan se valaistunut, josta on ennustettu. Ketä muuta, paitsi paholaismaista voimaa kiinnostaa joku "hihhuli"? Ei ketään voi kiinnostaa, paitsi sitä, joka todella tietää kuka on kukin.

        "Nostradamus, Blavatsky, sekä Pekka Ervast lienevät sanoneet valon tulevan pohjolasta."
        https://astrostudio.fi/suomi-2023/


    • Anonyymi

      On tiettävästi tullut. Ja samaa hokee täällä nk. väärä profeetta (joka tekeytyy uskovaksi täällä, ja seuraavaksi ateistiksi ateismipalstalla).

      Tulosta todistaa mm. se, että juutalaisuudessa naisen tulee erottaa Uudenkuun (kuu, yin, uusikuu yin x2) päivä itselleen, että hän lepää (työtön), rukoilee (kääntynyt Jumalan puoleen) tai viettää aikaa omien ystäviensä (tässä suhteessa: omien ystävien, ei maallisten) kanssa.
      Samasta periaatteesta ennusti Singaporelainen nainen puhuessaan Jumalan kenraaleista (sotilas - yin, siviili - yang)

      Mutta kuten Hoosea totesi: kun kansaa kutsutaan korkeutta (tähdet) kohden, he eivät käänny eivätkä ymmärrä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe