Kahdella herkkuhanpurilaasasella onneen ja hölörlörömpöröm paastoon

Anonyymi-ap

Koska mulla on nesteitä jääkaapistossa, joita on käytettävä niin aloitan neste hölörlör jne nestepaastom 4vrk.

Tämällisyys paastollisuus alkoi virjallisesti äskööns klo 16.31

Kaupasta olin jo aijemmin käväässyt halpislimit 24pll(vähän yli kybäl.

Oon treenaillut kun se eräs sanoi että olisi paras olla huippukunnossa vuoden 2025 alussa. Ihan päätin vaan että kokeillaan sitten vähän pitempijä hölkkijä. Tämä eräs iso luuta.

Haluan treenata myös ruuvatta , koska sojassakin joutuu olemaan välillä ruuvatta, joskus oikein viikonkin jos niin on käyväkseen, sotaveteraanilta saatu tieto.

Jotainhan täsä alkaa tapahtumaan Suomellekin kun on sellainne kansa mikä se Jumalan silmissä on, lait laatineet homoastusten kautta Jumalan lapsija vainontavaisuuteen , kas vähän kerrassaan hilaten kohti saastaisuudemmuksellisuuveksullisuuksia iljettävyyjessä ja saastaisuujessa, jota he kutsuvat tasa-arvollisuujeksi ja inhimillisyyjeksi iljettävyyjen sijasta. Heille saasta on hyvää.

Selef Urge

58

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä.. Eilen söin litran jätskiä ja join mehuja... 79,5kg.tänään alkoi jonkinlainen paasto. 78,6kg, joka jatkuu huomenna. Kolme ateriaa.. Tähtään kahteen ateriaan. Kahden tunnin klapishow siskolla alkaa. Tavoitteena kahden vuoden halot pinoon. Ekan urakan jälkeen profeelvanukas, ja suihku. Paino tavoitteena - 300g.

    • Jatkuu.. Suunnitelmani päätavoite on ikea ravintola 5.4.eli viikon päästä perjantaina. Siihen mennessä siivousta ja klapeja hirveesti.
      Ensi maanantaina - 78, 0kg (-600g)ja sitten 77,3kg ikea päivänä, jolloin palkinto;shoppailuja ja lounas ravintolassa. Jeesus siunaa.!

    • Jatkuu... Paino jo nyt 78,0kg.tulin juuri pääsiäiskokouksesta. Aion tänään paastota n . Klo 13-21.ei mitään suuhun...
      The target... Huomenna 77,5kg.kun noin klo 12 syön appelsiinin ja benecolin.
      Sen siitä saa kun syö vastoin Jumalan neuvoja. Aina pitäisi pysyä eiprosessoidussa ruuassa.
      Jätski on epäterveellistä.

      • Sinun selehvi, nestepaaston piti loppua eilen. Mitä tapahtui?
        Enpä mäkään ole eilisen jälkeen edistynyt. Join nesteitä puolen kilon edestä... Kylmää ihanaa maitoa. Ja loppu illasta päätin muuttaa maidon vedeksi. Sen tein ja teen tänään, illalla myös.
        Ei nyt sama kuin Jeesus muutti veden viiniksi. Ei uutta viiniä vanhoihin leileihin, sillä mä olen päättänyt laihtua. Uusi leili:mun uus kroppa. Tulevaisuus pyhällä hengellä täytettynä, ja nytkin.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Sinun selehvi, nestepaaston piti loppua eilen. Mitä tapahtui?
        Enpä mäkään ole eilisen jälkeen edistynyt. Join nesteitä puolen kilon edestä... Kylmää ihanaa maitoa. Ja loppu illasta päätin muuttaa maidon vedeksi. Sen tein ja teen tänään, illalla myös.
        Ei nyt sama kuin Jeesus muutti veden viiniksi. Ei uutta viiniä vanhoihin leileihin, sillä mä olen päättänyt laihtua. Uusi leili:mun uus kroppa. Tulevaisuus pyhällä hengellä täytettynä, ja nytkin.

        Ps. Ikeaplan muuttui. Onneksi lähdetään jo huomenna sinne.
        Laihdutus etenee niin että puntari joka maanantai kilon vähemmän kuin edellismaanantai.
        Siis nyt 1.4 aprillipäivänä 78,0kg alkaa viikon työ ja viikon päästä maanantaina 77kg.punnitukset joka maanantai 22.4 asti. Silloin pitää olla 75kg.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Sinun selehvi, nestepaaston piti loppua eilen. Mitä tapahtui?
        Enpä mäkään ole eilisen jälkeen edistynyt. Join nesteitä puolen kilon edestä... Kylmää ihanaa maitoa. Ja loppu illasta päätin muuttaa maidon vedeksi. Sen tein ja teen tänään, illalla myös.
        Ei nyt sama kuin Jeesus muutti veden viiniksi. Ei uutta viiniä vanhoihin leileihin, sillä mä olen päättänyt laihtua. Uusi leili:mun uus kroppa. Tulevaisuus pyhällä hengellä täytettynä, ja nytkin.

        77.0kg kun ylihuomenna piti olla 77,3kg ja ikeapäivä. Se päivä oli jo.
        Olen vaihtanut muut nesteet veteen. Olen tehnyt klapeja ja kärsinyt kolottavista lihaksista. Olen syönyt terveellisesti noin 3-4 ateriaa päivässä.
        Puolittanut nikotiinipurkan määrän.
        Tänään uhrasin 20€ keventäjien treeniohjelmiin. Huvitti kyllä itseänikin miten laiskasti vedin ekan treenini.
        Lunta halkojen päällä.
        Huomenna 2 ateriaa. Mm. Klo11 mustikkakeitto ja myöh. Lohikasvisleipä. Treeni. Nikotiinipurkan vähentely jatkuu. Jumala antaa rauhan.. Jälleen yksi 45v.mies kuolemassa c-hepatiittiin. Lapsuudesta tuttu.
        Minut Jumala paransi. Join noin12vuotta.
        Yhtä lailla mä voisin olla tuon kuolemaantuomitun ihmisen tilalla. Onneksi Jumala varjelee.
        Näköjään olen aloittanut elämäntapamuutoksen. 15vrk.raittiutta.edessä19raitista päivää. Kiitos Jumalan


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        77.0kg kun ylihuomenna piti olla 77,3kg ja ikeapäivä. Se päivä oli jo.
        Olen vaihtanut muut nesteet veteen. Olen tehnyt klapeja ja kärsinyt kolottavista lihaksista. Olen syönyt terveellisesti noin 3-4 ateriaa päivässä.
        Puolittanut nikotiinipurkan määrän.
        Tänään uhrasin 20€ keventäjien treeniohjelmiin. Huvitti kyllä itseänikin miten laiskasti vedin ekan treenini.
        Lunta halkojen päällä.
        Huomenna 2 ateriaa. Mm. Klo11 mustikkakeitto ja myöh. Lohikasvisleipä. Treeni. Nikotiinipurkan vähentely jatkuu. Jumala antaa rauhan.. Jälleen yksi 45v.mies kuolemassa c-hepatiittiin. Lapsuudesta tuttu.
        Minut Jumala paransi. Join noin12vuotta.
        Yhtä lailla mä voisin olla tuon kuolemaantuomitun ihmisen tilalla. Onneksi Jumala varjelee.
        Näköjään olen aloittanut elämäntapamuutoksen. 15vrk.raittiutta.edessä19raitista päivää. Kiitos Jumalan

        En muista milloinkas olen alkomaholisoitunut suullisesti hamuamalla.Viime kesänä olisin halunnut pullon hyvänmakuista viiniä vai oliko syksymmällä. Joka tapauksessa kirjoitin siitä tänne palstalle kun lähes hetimiten Mauno Mattila oli julkaissut viininjuonti vastaisen videotallenteen, jonka kuuntelin "korvat punaisina". Itselläni kun on se käsitys että vähän voisin maistaa, mutta sitten absolutustiveljet aloittavat tiukkaan saarnaan, joten varmuujen vuoksi elän kuin nasiiri vaikkapa olen pelkkä Kristuksen Jeesuksen ylistäjä ja kunnijoittaja.

        Ehkä alkoholijuoman täyskieltoasijan he tietävät paremmin. En oikein halua riskeerata pelastusta?

        Ilmeisesti viinistä humaltumalla voi menettää pelastuksen.

        Mun paasto meni toiveijeni mukaan.Painoarvoa en punninnat.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        En muista milloinkas olen alkomaholisoitunut suullisesti hamuamalla.Viime kesänä olisin halunnut pullon hyvänmakuista viiniä vai oliko syksymmällä. Joka tapauksessa kirjoitin siitä tänne palstalle kun lähes hetimiten Mauno Mattila oli julkaissut viininjuonti vastaisen videotallenteen, jonka kuuntelin "korvat punaisina". Itselläni kun on se käsitys että vähän voisin maistaa, mutta sitten absolutustiveljet aloittavat tiukkaan saarnaan, joten varmuujen vuoksi elän kuin nasiiri vaikkapa olen pelkkä Kristuksen Jeesuksen ylistäjä ja kunnijoittaja.

        Ehkä alkoholijuoman täyskieltoasijan he tietävät paremmin. En oikein halua riskeerata pelastusta?

        Ilmeisesti viinistä humaltumalla voi menettää pelastuksen.

        Mun paasto meni toiveijeni mukaan.Painoarvoa en punninnat.

        Selef Urge

        Moikkelis. Mulla paasto mennyt takapakkia. Se oli 77,0kg mutta mustikkakeitto oli liian hyvää. Nyt räpiköin kaksi päivää yhdellä tai kahdella ruualla päivässä. Paino on 77,7kg.hu tavoite 77,0kg.
        Se juoko vai..
        Itse juomisaikoina mietin että raamatussa lukee miten Jeesus teki viiniä vedestä äitinsä pyynnöstä.. Kun hääväki oli jo juonut huonomman viinin. He olivat humalassa.
        Kaverini sanoi äidilleni joka on absolutisti että "ei se piru ollut joka teki sitä alkoholia"..
        Mutta alkoholisteista ja remusakeista on raamatussa aika pilkallinen kohta ja siellä sanotaan että älkää juopuko viinistä sillä siitä tulee irstas meno.. Vaan täyttykää pyhällä hengellä...
        Sitä taas toisaalta saarnaaja"virkisti itseään viinillä"kun teki kirjansa.. Eli häissä saa juoda! Niitä on aika harvoin. Kun minä join tunnelma oli pikimmin hautajaismainen siinä lopussa..
        Nykyisin juon kerran kuukaudessa, en yhtään enempää.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Moikkelis. Mulla paasto mennyt takapakkia. Se oli 77,0kg mutta mustikkakeitto oli liian hyvää. Nyt räpiköin kaksi päivää yhdellä tai kahdella ruualla päivässä. Paino on 77,7kg.hu tavoite 77,0kg.
        Se juoko vai..
        Itse juomisaikoina mietin että raamatussa lukee miten Jeesus teki viiniä vedestä äitinsä pyynnöstä.. Kun hääväki oli jo juonut huonomman viinin. He olivat humalassa.
        Kaverini sanoi äidilleni joka on absolutisti että "ei se piru ollut joka teki sitä alkoholia"..
        Mutta alkoholisteista ja remusakeista on raamatussa aika pilkallinen kohta ja siellä sanotaan että älkää juopuko viinistä sillä siitä tulee irstas meno.. Vaan täyttykää pyhällä hengellä...
        Sitä taas toisaalta saarnaaja"virkisti itseään viinillä"kun teki kirjansa.. Eli häissä saa juoda! Niitä on aika harvoin. Kun minä join tunnelma oli pikimmin hautajaismainen siinä lopussa..
        Nykyisin juon kerran kuukaudessa, en yhtään enempää.

        Mikä tuon homman nimi on, että ihminen luettelee satoja grammoja tänne. Keskustekumppanillasi on yhtä tärkeää asiaa, hampurilaisunelmat.

        Odotat ilmeisesti, että pidän palstan tasoa korkeana?

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuon homman nimi on, että ihminen luettelee satoja grammoja tänne. Keskustekumppanillasi on yhtä tärkeää asiaa, hampurilaisunelmat.

        Odotat ilmeisesti, että pidän palstan tasoa korkeana?

        Lightning

        Odotin ettet ottaisi tätä niin vakavasti. Kyseessä on elämäntapamuutos Jumalan armosta . Luulis että tahdot kannustaa etkä litata.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Odotin ettet ottaisi tätä niin vakavasti. Kyseessä on elämäntapamuutos Jumalan armosta . Luulis että tahdot kannustaa etkä litata.

        Kannustaa tulee silloin, kun se on hyödyllistä toiselle.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannustaa tulee silloin, kun se on hyödyllistä toiselle.

        Lightning

        Just. Älä sitten kannusta. - 2kg tässä ketjussa, ja yhteensä kuusi kiloa ilman ketjua.
        Aikoinaan kerroit että sinäkin olet pudottanut 10kg ja lopetit tupakanpolton.
        Ilmeisesti sulle on ookoo kirjoittaa niistä mutta minun ei??!


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Just. Älä sitten kannusta. - 2kg tässä ketjussa, ja yhteensä kuusi kiloa ilman ketjua.
        Aikoinaan kerroit että sinäkin olet pudottanut 10kg ja lopetit tupakanpolton.
        Ilmeisesti sulle on ookoo kirjoittaa niistä mutta minun ei??!

        Olisi toisiaan voinut olla kirjoittamatta senkin niin ei tarvitsisi muiden sitä muistella :)

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Just. Älä sitten kannusta. - 2kg tässä ketjussa, ja yhteensä kuusi kiloa ilman ketjua.
        Aikoinaan kerroit että sinäkin olet pudottanut 10kg ja lopetit tupakanpolton.
        Ilmeisesti sulle on ookoo kirjoittaa niistä mutta minun ei??!

        Jos sanon ihan suoraan, tapasi laihduttaa, ei kuulosta terveeltä. Ihmisen elimistö menee sekaisin siitä, että se on säästöliekillä. Toki olen paraskin kait asiasta sanomaan, mutta olen siitä sata varma, että tervettä ei voi olla se, että ihminen paastoaa ja kokee mustikkakeiton syönnin vaikuttaneen painoon kovin merkittävästi...kyllä ne rasvat tulee ihan jostain muusta kuin mustikkakeitosta, joka on melko terveellinen eväs. Loppuviimein ihminen saa syödä useinkin, kyse ei ole siitä kuinka kauan on syömättä, vaan mitä syö ja kuinka paljon kerralla.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanon ihan suoraan, tapasi laihduttaa, ei kuulosta terveeltä. Ihmisen elimistö menee sekaisin siitä, että se on säästöliekillä. Toki olen paraskin kait asiasta sanomaan, mutta olen siitä sata varma, että tervettä ei voi olla se, että ihminen paastoaa ja kokee mustikkakeiton syönnin vaikuttaneen painoon kovin merkittävästi...kyllä ne rasvat tulee ihan jostain muusta kuin mustikkakeitosta, joka on melko terveellinen eväs. Loppuviimein ihminen saa syödä useinkin, kyse ei ole siitä kuinka kauan on syömättä, vaan mitä syö ja kuinka paljon kerralla.

        Lightning

        Mulla on syömishäiriö. Vedin koko litran lähes. Siitä tuli puoli kiloa lisää painoa joka tosin itsekseen häipyy, laihduttamatta.
        Ja luulin että viesteistä näkyy se että en ole paastonnut oikeasti ennen kuin nyt nää pari päivää.
        Suunnittelen kaikenlaista mutten noudata paastoja.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mulla on syömishäiriö. Vedin koko litran lähes. Siitä tuli puoli kiloa lisää painoa joka tosin itsekseen häipyy, laihduttamatta.
        Ja luulin että viesteistä näkyy se että en ole paastonnut oikeasti ennen kuin nyt nää pari päivää.
        Suunnittelen kaikenlaista mutten noudata paastoja.

        Ei se litrakaan yksistään sinua lihota ja varmasti vetäisee litran, jos ensin on pitkän pätkän syömättä. Itseasiassa, kun sanot, että sinulla on syömishäiriö, uskon sen.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mulla on syömishäiriö. Vedin koko litran lähes. Siitä tuli puoli kiloa lisää painoa joka tosin itsekseen häipyy, laihduttamatta.
        Ja luulin että viesteistä näkyy se että en ole paastonnut oikeasti ennen kuin nyt nää pari päivää.
        Suunnittelen kaikenlaista mutten noudata paastoja.

        Et ole yhä vieläkään ylilihava, vaikka se voi olla sinulle ja terveydenhuollon painokäyrille liikaa...elämässä asiat pitää suhteuttaa oikein. Ehkä peilistä katsoo joku joka ei ole itseensä tyytyväinen mutta kyse ei ole silloin edes painosta, vaan loppuviimein jostain muusta.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se litrakaan yksistään sinua lihota ja varmasti vetäisee litran, jos ensin on pitkän pätkän syömättä. Itseasiassa, kun sanot, että sinulla on syömishäiriö, uskon sen.

        Lightning

        Mun tahti on ollut - 1kg per viikko. Ihan se ihanne.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mun tahti on ollut - 1kg per viikko. Ihan se ihanne.

        No tee mitä haluat, aikuinen ihminen olet...mutta mieti sitä kuinka kauan olet jatkanut kyseisellä tavalla..

        Arvaa mitä inhoan eniten...sitä ettei puhuta asioista suoraan...ei se ole välittämistä..

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mun tahti on ollut - 1kg per viikko. Ihan se ihanne.

        Tiesitkö muuten, että on ihmisiä, jotka syövät aina samoja asioita ja vain vähän ja hyvin yksipuolisesti ja eivät tee sitä niin että kokisivat pystyvänsä valitsemaan toisin. On myös ihmisiä joilla on anoreksia, on ihmisiä jotka ei asian kanssa leiki.

        Sinä pystyt syömään ja pystyt valita, mutta pelleilemään ei kannata lähteä siinä, että sekoittaa tarkoituksellisesti elimistönsä tasapainon...ilmeisesti se johtaa loppuviimein vain isompaan lihomiseen.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö muuten, että on ihmisiä, jotka syövät aina samoja asioita ja vain vähän ja hyvin yksipuolisesti ja eivät tee sitä niin että kokisivat pystyvänsä valitsemaan toisin. On myös ihmisiä joilla on anoreksia, on ihmisiä jotka ei asian kanssa leiki.

        Sinä pystyt syömään ja pystyt valita, mutta pelleilemään ei kannata lähteä siinä, että sekoittaa tarkoituksellisesti elimistönsä tasapainon...ilmeisesti se johtaa loppuviimein vain isompaan lihomiseen.

        Lightning

        On kait niitä kaikenlaisia ihmisiä... Olen itse eilisestä alkaen keventäjissä. Siellä laihtumisen tahti on 4kg 8viikossa. Mä syön kyllä monipuolisesti ja terveellisesti. Miten sulla menee?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        On kait niitä kaikenlaisia ihmisiä... Olen itse eilisestä alkaen keventäjissä. Siellä laihtumisen tahti on 4kg 8viikossa. Mä syön kyllä monipuolisesti ja terveellisesti. Miten sulla menee?

        Kaipaan ihmistä joka ei ehkä ollut rehellinen. En tiedä millä tavoin ihmisriippuvuutta hoidetaan tai voiko sitä hoitaa. Elämässä ei ole oikeastaan mitään vikaa, mitä nyt ehkä vähän korvieni välissä.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan ihmistä joka ei ehkä ollut rehellinen. En tiedä millä tavoin ihmisriippuvuutta hoidetaan tai voiko sitä hoitaa. Elämässä ei ole oikeastaan mitään vikaa, mitä nyt ehkä vähän korvieni välissä.

        Lightning

        🙂
        Noh, ei se mittään... Mutta oletko varma että se on se mies, eikä vain haavekuva?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        🙂
        Noh, ei se mittään... Mutta oletko varma että se on se mies, eikä vain haavekuva?

        Kaipaan hänen läsnäoloaan elämässäni, sitä ei kukaan muu korvaa koskaan...tietyllä tapaa olen ymmärtänyt sen olleen haavekuva, oikea ystävä kysyisi kuulumisia ja osoittaisi, että olen ystävyyden arvoinen...täydellinen kylmyys ja hiljaisuus ja ystävänä olen lempattu... olet toisaalta olet oikeassa, mutta väärässä siinä, että pointti olisi siinä, että hän on mies..

        PS itse osaan antaa anteeksi paljon helpommin loukkauksia....en viitsi vihoitella edes sille sukulaiselle joka haukkui minut äitinä ja naljaili minun olevan lasteni mielenterveydelle vahingoksi...vaikkei edes koskaan anteeksi ole pyytänyt, anteeksi on saanut...

        Tämä ystävä jota kaipaan, loukkasin kyllä häntä ikävästi ja anteeksi olen pyytänyt pahuuttani, anteeksi sanoi kyllä antaneensa, mutta käänsi selkänsä, se ei ole anteeksianto sellainen se.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan hänen läsnäoloaan elämässäni, sitä ei kukaan muu korvaa koskaan...tietyllä tapaa olen ymmärtänyt sen olleen haavekuva, oikea ystävä kysyisi kuulumisia ja osoittaisi, että olen ystävyyden arvoinen...täydellinen kylmyys ja hiljaisuus ja ystävänä olen lempattu... olet toisaalta olet oikeassa, mutta väärässä siinä, että pointti olisi siinä, että hän on mies..

        PS itse osaan antaa anteeksi paljon helpommin loukkauksia....en viitsi vihoitella edes sille sukulaiselle joka haukkui minut äitinä ja naljaili minun olevan lasteni mielenterveydelle vahingoksi...vaikkei edes koskaan anteeksi ole pyytänyt, anteeksi on saanut...

        Tämä ystävä jota kaipaan, loukkasin kyllä häntä ikävästi ja anteeksi olen pyytänyt pahuuttani, anteeksi sanoi kyllä antaneensa, mutta käänsi selkänsä, se ei ole anteeksianto sellainen se.

        Lightning

        Ymmärrän hyvin kiukkusi. Mutta kauan siitä on?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin kiukkusi. Mutta kauan siitä on?

        Olenko jotenkin epämääräinen tai vaikeasti tulkittavissa? En ole kiukkuinen millään tavalla. Koen vain jotain kaipuuta. En tiedä voiko toinen ihminen ymmärtää edes, että turhasnbkakt yritän sanoittaa sisintäni.

        Kauanko siitä on. En tarkkaan muista vuosia enää, onko sillä väliäkään. Kyse ei ole siitä että olisi ihastunut, tai että olisin jostain kiukkuinen...vaan...hän vain on minulle tärkeä, vaikka en sitä ole hänelle. Yleensä kun joku kuolee, siitä kait selviää? Jotenkin en ymmärrä miksi aivoni ei vain anna olla.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin kiukkusi. Mutta kauan siitä on?

        Vaikka voi kuulostaa siltä, että en ihan ole todellisuudessa...niin en lainkaan näe häntä täydellisenä ihmisenä, vaan hän käyttäytyi hyvin usein mielestäni ihan kummallisesti...ehkä ymmärtämättömästi ja kylmästikin...ja ystävyytemne oli kaikkea muuta kuin helppo...luulen, että riippuvaisiuteni oli lähinnä ärsyttävää josta hän halusi eroon, omakseen ja minun parhaakseni.

        Luulen ettei hänkään tahtonut olla minulle se mitä oli ja en minäkään. Toivoisin saavani uuden mahdollisuuden ystävyydelle, vaikka se on vain se haavekuva.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin kiukkusi. Mutta kauan siitä on?

        Tahtoisi että hän näkisi ja tietäisi, että olen aito ja ystävyyteni on aitoa ja tahtoo todella vain hänen parastaan. Hän ei koskaan tule sitä näkemään ja se on aika surullista.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisi että hän näkisi ja tietäisi, että olen aito ja ystävyyteni on aitoa ja tahtoo todella vain hänen parastaan. Hän ei koskaan tule sitä näkemään ja se on aika surullista.

        Lightning

        Niin, siitä on vuosia.se mies on naimisissa ja pakkomielle sinulle, naiselle.
        Haluat epätoivoisesti saada hänet elämääsi.
        Jonkun on sanottava sulle: tuo on epämoraalista ja sairas pakkomielle.
        Sen syyt siis löytyvät jostain muusta kuin että tämä mies olisi sulle hyvä.
        Mikä on tämän kaipaamisesi taustalla? Luuletko että sun ongelmat ratkee sillä kun taas viestittelisitte?hän siivoisi sun kodinkin...kaikki muuttuisi paremmaksi?
        Mieti mitä haluat elämältäsi, uskalla unelmoida jostain muusta.
        Tää arpa oli tyhjä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin, siitä on vuosia.se mies on naimisissa ja pakkomielle sinulle, naiselle.
        Haluat epätoivoisesti saada hänet elämääsi.
        Jonkun on sanottava sulle: tuo on epämoraalista ja sairas pakkomielle.
        Sen syyt siis löytyvät jostain muusta kuin että tämä mies olisi sulle hyvä.
        Mikä on tämän kaipaamisesi taustalla? Luuletko että sun ongelmat ratkee sillä kun taas viestittelisitte?hän siivoisi sun kodinkin...kaikki muuttuisi paremmaksi?
        Mieti mitä haluat elämältäsi, uskalla unelmoida jostain muusta.
        Tää arpa oli tyhjä.

        Sinä loukkaat minua. Loukkaat arviointikykyäni ja teet minusta jonkinlaisen moraalittoman ja sairaan ihmisen.

        ...hän ei ikinä sanoisi tuolla tavoin mitä sinä teet minulle, ei silloinkaan, kun sen olisin ansainnut...mutta olet täysin väärässä kaikissa väitteissäsi.

        Muistutan sinua siitä, ettet tunne minua ja olet aivan väärä ihminen arvioimaan mitä olen.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä loukkaat minua. Loukkaat arviointikykyäni ja teet minusta jonkinlaisen moraalittoman ja sairaan ihmisen.

        ...hän ei ikinä sanoisi tuolla tavoin mitä sinä teet minulle, ei silloinkaan, kun sen olisin ansainnut...mutta olet täysin väärässä kaikissa väitteissäsi.

        Muistutan sinua siitä, ettet tunne minua ja olet aivan väärä ihminen arvioimaan mitä olen.

        Lightning

        Entä sun mies?mikset tyydy häneen.?sun parisuhteesta puuttuu jotain ja se on sun syy.toi on moraalisesti väärin sun miestä, ja sen toisen miehen vaimoa kohtaan. Sulla on kylmä sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sun mies?mikset tyydy häneen.?sun parisuhteesta puuttuu jotain ja se on sun syy.toi on moraalisesti väärin sun miestä, ja sen toisen miehen vaimoa kohtaan. Sulla on kylmä sydän.

        Miksi et kirjoita kirjautuneena? Aurorab, kuulen sinut kyllä, turhaan piiloudut

        Kukaan ihminen ei omista toista ihmistä. Ja tämän saa tulkita kuten tahtoopi, turhaan selittää ihmiselle, joka haluaa nähdä asioissa vain jotain pahaa.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kirjoita kirjautuneena? Aurorab, kuulen sinut kyllä, turhaan piiloudut

        Kukaan ihminen ei omista toista ihmistä. Ja tämän saa tulkita kuten tahtoopi, turhaan selittää ihmiselle, joka haluaa nähdä asioissa vain jotain pahaa.

        Lightning

        porton puheet. loisit varmaan miehen rahoilla samalla kun uneksit "paremmasta" miehestä, kun olet kyllästynyt sen miehen häntään, joka sinua elättää?

        et uskalla näyttää tätä viestiketjua miehellesi vaan kirjoittelet häneltä salaa tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        porton puheet. loisit varmaan miehen rahoilla samalla kun uneksit "paremmasta" miehestä, kun olet kyllästynyt sen miehen häntään, joka sinua elättää?

        et uskalla näyttää tätä viestiketjua miehellesi vaan kirjoittelet häneltä salaa tänne?

        Tänne kirjoitteluni ei kestäisi päivänvaloa mihinkään suuntaan, millään tasolla, oli kyse mistä hyvänsä osa-alueesta hyvänsä...hitto vieköön, tätä ei kehtaisi näyttää minnekään, mitä näiden kanssa täällä vuosien mittaan on tullut kirjoitettua.

        Syytöksiin on toisaalta turha vasta-argumentoida, koska miksi puolustautuisin valheilta, jatkuva suo, toinen löytää aina paskaa kaivettavakseen.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne kirjoitteluni ei kestäisi päivänvaloa mihinkään suuntaan, millään tasolla, oli kyse mistä hyvänsä osa-alueesta hyvänsä...hitto vieköön, tätä ei kehtaisi näyttää minnekään, mitä näiden kanssa täällä vuosien mittaan on tullut kirjoitettua.

        Syytöksiin on toisaalta turha vasta-argumentoida, koska miksi puolustautuisin valheilta, jatkuva suo, toinen löytää aina paskaa kaivettavakseen.

        Lightning

        kyllä totuus sinusta paljastuu. Kaikki salattu tulee esiin......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä totuus sinusta paljastuu. Kaikki salattu tulee esiin......

        Jos sinulla on uhkaus laitettavana toteen, niin sitten sinun pitää työsi tehdä ja saattaa asiat päivänvaloon. Kullakin kait onnensa.

        Totuus toki on, että kaikenlaista tänne on tullut kirjoitettua vuosien aikana ja jos sitä joku haluaisi hyödyntää niin, että haluaisi vahingoittaa sillä jotenkin, niin kait tietyllä tapaa voisi niin tehdä. Pelkäänkö sitä, en koe niin...mutta tiedän että tänne kirjoittaminen ei ole se kuva, millaisena minut nähdään muutoin ulkopuolella palstan.

        En kuitenkaan kadu sitä, että olen etsinyt kadonnutta ystävääni jopa palstalta. Toki se on saanut huvittavia piirteitäkin, jokin hylkäämisen pelko kait siinä on ollut taustalla, ettei ole osannut luottaa, olen riittävän hyvä kelvatakseni ystävänä ja ihmisenä.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kirjoita kirjautuneena? Aurorab, kuulen sinut kyllä, turhaan piiloudut

        Kukaan ihminen ei omista toista ihmistä. Ja tämän saa tulkita kuten tahtoopi, turhaan selittää ihmiselle, joka haluaa nähdä asioissa vain jotain pahaa.

        Lightning

        En vain jaksanut kirjautua..olet näköjään saanut muiltakin viestejä aiheesta...
        En yritä mitenkään piiloutua!
        Tee toiselle se minkä toivot itsellesikin. On hyvä ohje elämään. Miltä sinusta tuntuisi jos aviomies haaveilisi jatkuvasti toisesta naisesta? Tai jos tietäisit että joku kärkkyy epätoivoisesti häntä? Joku nainen...
        Et sinä osaa asettua toisen ihmisen asemaan... olet jollakin lailla luonnehäiriöinen!


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        En vain jaksanut kirjautua..olet näköjään saanut muiltakin viestejä aiheesta...
        En yritä mitenkään piiloutua!
        Tee toiselle se minkä toivot itsellesikin. On hyvä ohje elämään. Miltä sinusta tuntuisi jos aviomies haaveilisi jatkuvasti toisesta naisesta? Tai jos tietäisit että joku kärkkyy epätoivoisesti häntä? Joku nainen...
        Et sinä osaa asettua toisen ihmisen asemaan... olet jollakin lailla luonnehäiriöinen!

        Kiitos kauniista sanoistasi.

        Tuota, ei minulla ole mitään syytä kokea huonoa omaatuntoa. Ei koskaan ainakaan tullut sellaista esille, että puoliso kummallakaan olisi kokenut mustasukkaisuutta, eikä ole ollut oikeastaan syytä, koska ei hänen ja minun välillä ole koskaan ollut mitään romanttista. Minun oireilu ihan ei johdu romanttisen rakkauden kaipuusta.

        Pidän normaalina eri sukupuolten ystävyyttä, hän on sillä tavoin ollut hyvä ystävä että on suojellut minua omalta rikkonaisuudeltanikin.

        Hän ei kuitenkaan ole koskaan sortunut olemaan sellainen mitä sinä olet täällä minulle ja siinä on varmaan se ero, miksi koen menettäneeni jotain hyvin arvokasta. En ole sillin osannut vaalia ystävyyttä ja rakentaa sitä oikein ja oikeista lähtökohdista, koska minussa on risteilyt paljon esim hylkäämisen kokemukseen liittyviä tunteita ja sellaista traumaa, mitä usko elämä jätti jälkeensä...minullehan usko asiat ovat olleet traumaattisia ja niissä ympyröissä kihtaamat ihmiset henkisesti alustavia....hän oli ystävänä jotain muuta....yllättävää, normaali ihminen.

        Miksi edes sinulle selitän? Sinähän vain näet minut hirveänä ja kauheana ihmisenä...mutta ehkä ei kannattaisi elää laatikossa vaan olla vähän avarakatseisempi...on toki totta että paljon kaikkea tänne olen tuonut, mutta hoitajana luulisi sinulla olevan vähän enemmän ymmärrystä ihmisen psykologiasta.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        En vain jaksanut kirjautua..olet näköjään saanut muiltakin viestejä aiheesta...
        En yritä mitenkään piiloutua!
        Tee toiselle se minkä toivot itsellesikin. On hyvä ohje elämään. Miltä sinusta tuntuisi jos aviomies haaveilisi jatkuvasti toisesta naisesta? Tai jos tietäisit että joku kärkkyy epätoivoisesti häntä? Joku nainen...
        Et sinä osaa asettua toisen ihmisen asemaan... olet jollakin lailla luonnehäiriöinen!

        Ja kun syytä minua aina kaikesta, niin sanon sinulle, että hän itse on sanonut haluavansa olla ystäväni. Ja minä olen siihen uskonut. Ehkä se mikä on satuttanut on siinä, että hän vain katosi. Se kokemus hyväksynnästä on joutunut koetukselle, koska olen aidosti luottanut täysin kyseiseen ihmiseen ja olen uskonnollisen hengellisen väkivallan jälkeen tarvinnut jonkinlaista tukea, muuta kuin oma pää sisäiset ajatukseni. Enkö ole ollut siihen oikeutettu?


        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        En vain jaksanut kirjautua..olet näköjään saanut muiltakin viestejä aiheesta...
        En yritä mitenkään piiloutua!
        Tee toiselle se minkä toivot itsellesikin. On hyvä ohje elämään. Miltä sinusta tuntuisi jos aviomies haaveilisi jatkuvasti toisesta naisesta? Tai jos tietäisit että joku kärkkyy epätoivoisesti häntä? Joku nainen...
        Et sinä osaa asettua toisen ihmisen asemaan... olet jollakin lailla luonnehäiriöinen!

        Ja en tiedä tarvitseeko nykyään ystävyyttä sinänsä, jos hän on päättänyt jostain syystä ettei itse enää haluakaan olla ystäväni...mutta ghostaaminen on jotain oikeasti mikä satuttaa, se on satuttanut minua, koska jokainen tavalla hän edustaa järjen ääntä siinä sekavassa olotilassa, johon ajauduin...se on ollut siinä hetkessä tärkeä käännekohta ja ehkä se järjen ja vakauden kallio olisi voinut olla joku muukin, joka osoittaa ymmärrystä ja empaattisuutta, ilman että pyrkisi rikkomaan tai hyötymään...ha olen siihen luottanut...mutta koska näen sen ystävyyden niin, on minulle täysin käsittämätöntä että...eikö hän ole voinut sanoa asioista..tavallaan en ehkä pääse tässä siitä eroon, etten ymmärrä tai osaa ratkaista asiaa.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en tiedä tarvitseeko nykyään ystävyyttä sinänsä, jos hän on päättänyt jostain syystä ettei itse enää haluakaan olla ystäväni...mutta ghostaaminen on jotain oikeasti mikä satuttaa, se on satuttanut minua, koska jokainen tavalla hän edustaa järjen ääntä siinä sekavassa olotilassa, johon ajauduin...se on ollut siinä hetkessä tärkeä käännekohta ja ehkä se järjen ja vakauden kallio olisi voinut olla joku muukin, joka osoittaa ymmärrystä ja empaattisuutta, ilman että pyrkisi rikkomaan tai hyötymään...ha olen siihen luottanut...mutta koska näen sen ystävyyden niin, on minulle täysin käsittämätöntä että...eikö hän ole voinut sanoa asioista..tavallaan en ehkä pääse tässä siitä eroon, etten ymmärrä tai osaa ratkaista asiaa.

        Lightning

        Ja minulla on taas kirjoitusvirheitä, en vain jaksa alkaa tsekkaamaan niin tarkkaan...

        Mielestäni et ole oikeutettu arvioimaan kahden ihmisen välistä ystävyyssuhdetta...joka on paljon perustunut myös siihen että hän on ollut oikea henkilö siinä elämäntilanteessa, en olisi mistään muualta saanut sitä tukea oikealla tavalla.

        Ymmärrän että et minulle olisi suonut edes sitä vaan olisit lyönyt silloinkin kuten nyt teet minulle.

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla on taas kirjoitusvirheitä, en vain jaksa alkaa tsekkaamaan niin tarkkaan...

        Mielestäni et ole oikeutettu arvioimaan kahden ihmisen välistä ystävyyssuhdetta...joka on paljon perustunut myös siihen että hän on ollut oikea henkilö siinä elämäntilanteessa, en olisi mistään muualta saanut sitä tukea oikealla tavalla.

        Ymmärrän että et minulle olisi suonut edes sitä vaan olisit lyönyt silloinkin kuten nyt teet minulle.

        Lightning

        Mä en mitenkään arvioi teidän välistä suhdetta..mistä olet tuollaista päähäsi saanutkin? Se on mies ja sä oot eri sukupuolta ja kummatkin tahoillaan naimisissa, mutta sinä vain höpiset kuinka sinä hyödyit suhteesta jne.aina vain sinä.
        Mäkään en kyllä luota suhun. Jos Teemu eläisi ja me oltais kavereita varmaan yrittäisit iskeä hänetkin.vaikutat sellaiselta tyypiltä.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mä en mitenkään arvioi teidän välistä suhdetta..mistä olet tuollaista päähäsi saanutkin? Se on mies ja sä oot eri sukupuolta ja kummatkin tahoillaan naimisissa, mutta sinä vain höpiset kuinka sinä hyödyit suhteesta jne.aina vain sinä.
        Mäkään en kyllä luota suhun. Jos Teemu eläisi ja me oltais kavereita varmaan yrittäisit iskeä hänetkin.vaikutat sellaiselta tyypiltä.

        En edes näe että voisin olla ystäväsi, joten kirjoituksesi on täysin hypoteettinen. En pidä itsekään sinua luotettavana.


        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        En edes näe että voisin olla ystäväsi, joten kirjoituksesi on täysin hypoteettinen. En pidä itsekään sinua luotettavana.


        Lightning

        Tottakai se on hypoteettinen. Olet aiemmin jo kirjoittanut ettet luota minuun.kun minä tavallaan kerroin että tahdon olla palstaystäväsi...sekin aika kylmä teko sinulta.
        Sinä ansaitset oman tilanteesi.ehkä jollain tasolla ehkä tiedätkin sen.jostain alitajunnasta ne sun kaipaukset on.
        Mutta ihmetellä täytyy jos miehesi vielä jaksaa tollasta kattoo...jäät yksinhuoltajaksi..mites sitten suu pannaan?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tottakai se on hypoteettinen. Olet aiemmin jo kirjoittanut ettet luota minuun.kun minä tavallaan kerroin että tahdon olla palstaystäväsi...sekin aika kylmä teko sinulta.
        Sinä ansaitset oman tilanteesi.ehkä jollain tasolla ehkä tiedätkin sen.jostain alitajunnasta ne sun kaipaukset on.
        Mutta ihmetellä täytyy jos miehesi vielä jaksaa tollasta kattoo...jäät yksinhuoltajaksi..mites sitten suu pannaan?

        Mitä ihmettä sinä höpäjät? Nuo on niin kaukaa haettuja asioita, että ei voi kuin ihmetellä tuota ajatuksenjuoksua...olen ihan kuule itsellinen ihminen jo nytkin, että en tiedä miten suu pannaan missään, ollaan yhdessä, koska niin tahdotaan olla. Olet hyvin vanhanaikainen ja tuomitseva kirjoitustesi perusteella.

        Lightning


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä höpäjät? Nuo on niin kaukaa haettuja asioita, että ei voi kuin ihmetellä tuota ajatuksenjuoksua...olen ihan kuule itsellinen ihminen jo nytkin, että en tiedä miten suu pannaan missään, ollaan yhdessä, koska niin tahdotaan olla. Olet hyvin vanhanaikainen ja tuomitseva kirjoitustesi perusteella.

        Lightning

        syntiinpyrkivyys on synnin teon valintaa. varmaan muidenkin tekemät synnit siunaat eli hyväksyt. mitäs jos minä iskisin isoin rintoineni elättäjämiehesi....olisiko kivaa muuttaa isosta asunnosta vuokralle yksiöön.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syntiinpyrkivyys on synnin teon valintaa. varmaan muidenkin tekemät synnit siunaat eli hyväksyt. mitäs jos minä iskisin isoin rintoineni elättäjämiehesi....olisiko kivaa muuttaa isosta asunnosta vuokralle yksiöön.....

        Juttusi menee yhä vain kummallisimmiksi.. no en minä muiden ihmisten elämään koe tarpeen ruotia...jos se on kysymyksesi. Sen kun tulet ja "isket".

        Lightning


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi menee yhä vain kummallisimmiksi.. no en minä muiden ihmisten elämään koe tarpeen ruotia...jos se on kysymyksesi. Sen kun tulet ja "isket".

        Lightning

        Se" kummallinen juttu "ei ollut mun kirjoittama.mutta mieti miten kohtelet miestäsi. Ja eikö se ole mielestäsi yhtään kummallista että vuositolkulla huhuilet täällä toista miestä, joka ei tahdo kuulla susta mitään?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se" kummallinen juttu "ei ollut mun kirjoittama.mutta mieti miten kohtelet miestäsi. Ja eikö se ole mielestäsi yhtään kummallista että vuositolkulla huhuilet täällä toista miestä, joka ei tahdo kuulla susta mitään?

        Ajattelen myös niin, ettei se ole sinun ongelmasi ja voit täällä netissä vapaasti olla vastaamatta ihmiselle jota pidät narsistina. Eikös niin? En ole pakottanut sinua, enkä todellakaan henkivalloilla ja saatanan siteillä ketään sitonut mihinkään...se on sitä uskovien retoriikkaa ja juuri todellisesti sitä vahingollista paskaa, jolla minua sidottiin, ajatuksiani, vapautta elää ja olla.

        Mutta kuten sait neuvon, anna olla.

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se" kummallinen juttu "ei ollut mun kirjoittama.mutta mieti miten kohtelet miestäsi. Ja eikö se ole mielestäsi yhtään kummallista että vuositolkulla huhuilet täällä toista miestä, joka ei tahdo kuulla susta mitään?

        Näen niinkin asiaa...että luultavasti etsit loppuviimein jotain hyväksyntää minulta jostain syystä...sitä samaa minulla varmasti oli häntä kohtaan, josta minua parjaat. Ja aivan samoin kun hänkään ei voinut minua hyväksyä minua ja tapaani olla ihminen, en voi minäkään sinua tuollaisena, miten minua kohtaan käyttäydyt .. en voisi luottaa ihmiseen, joka näkee minut pahana ja narsistisena ja ei hyväksy minua, ei hyväksy esittämiäni motiiveja....mikään mitä sanon ei auta, jopa tehdään uhriutuva narsisti ja itse patsastellaan parempina ihmisinä? Ei tuollaista yksinkertaisesti vaan jaksa...kyse on loppuviimein ihmisten luomista ennakkoasenteista.

        Lightning

        Lightning


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se" kummallinen juttu "ei ollut mun kirjoittama.mutta mieti miten kohtelet miestäsi. Ja eikö se ole mielestäsi yhtään kummallista että vuositolkulla huhuilet täällä toista miestä, joka ei tahdo kuulla susta mitään?

        Ja yksi juttu on myös se, että se vaan on sitten tosiasia, että jos ihmisten näkökannat on niin erilaiset ja elämänkatsomus, eikä ymmärretä toista, ehkä on turhaa se keskustelu. Tarkoitan kumminkin päin asiaa...niin eikö ole vain parempi että ei jatketa keskustelua, sillä tavoin soffiina on oikeassakin. Ihmiset ajattelevat asioista eri tavoin. Ja keskustelu voidaan päättää siihen.

        Toivotan hyvää jatkoa elämääsi ja onnea elämän haasteisiin, niitähän on loppuviimein jokaisella.

        Lightning


    • Anonyymi

      Hahhah han hanpurilainen,ei kannattaisi kirjoitella mitään,kun ei osaa Suomen kielioppia,-han-

    • Anonyymi

      Tuet tulee parin päivän päästä, niin ajattelin aloittaa muutaman illan kestävän kaljadieetin.

      • Anonyymi

        No niin, kohta ryypätään sossutukia. Tänne on mukavampi sitten kirjoitella letkeässä pöhnässä.


    • Anonyymi

      Ja te jaksatte vastata tän porsaan aloituksiin, jolla peräti useita jääkaappeja huoneessaan vierekkäin ja päällekkäin ("jääkaapisto").

      Milloinkaan hän ei julista evankeliumia, hänen sanomistojaan ovat aivan muut.

    • Anonyymi

      Ja ab voisi vapauttaa itse itsensä narsistin hallinnasta, pyörityksestä.

      Jos ei voimaa ole, silloin on kyse vakavammasta asiasta, saatanan siteistä, ja voit rukoilla Jeesusta apuun.

      Itse jouduin taannoin näin tekemään. Rukoilin Jeesukselta apua ja sain voiman katkaista pitkäaikaisen "ystävyyden" henkilöön, itseäni monin tavoin syyllistämisen kautta hallinneeseen häirikköön, joka ei todellisuudessa niin ystävä ollutkaan, vain eräänlainen hyväksikäyttäjä. Laitoin puhelimeenikin numeroeston.

      Jotkut rikolliset mielellään elävät muiden kautta ja siivellä ja jos eivät onnistu, uhriuttavat itseään, vedoten herkkäuskoisen, aidon uhrinsa mm. hyviin ominaisuuksiin.

      Helvetti heille!

      Ole, ab, vapaa.

      • Joo...niin..kiitos!onneksi pääsit vapaaksi. Ei mua huvita hänen kanssaan riidellä..jos ei tajua niin ei.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Joo...niin..kiitos!onneksi pääsit vapaaksi. Ei mua huvita hänen kanssaan riidellä..jos ei tajua niin ei.

        Jätät vain vastaamatta.
        Helppoa, näin netissä.

        Voit mennä ajankuluksesi (välillä?) vaikka jollekin toiselle foorumille. Itse en ole täällä kirjoitellut aikoihin, nyt tulin vilkaisemaan.

        Juttukavereita löytyy muualtakin. 🧚‍♀️


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe