Kiitos Yrjö ja Pentti

Anonyymi-ap

Kiitos kun valitettiin uuden kunnanntuvan rakennus päätöksestä.
Sen rakentaminen olis ollut aivan turhaa

6

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alavus tarvitsee ehdottomasti uuden pramean kaupungintalon. Suunnittelu ja rakentaminen täytyy aloittaa viipymättä.

    • Anonyymi

      Suurin osa Alavutelaisista on samaa mieltä ku Yrjö ja Pentti, mutta eivät uskalla mielipidettään julkisesti sanoa!
      Tänne ei tarvita miljoonien eurojen kaupungintaloa koska vapaita tiloja todellakin on!
      Jos pakko rakentaa, niin kyllä halvemmallakin saa tehtyä paikallisten yrittäjien voimin, mutta eihän oman seudun yrittäjiä voi käyttää kun on niiiiin hienompaa rakennuttaa jollakin hienolla firmalla!
      Ei olisi uskonut että päättäjät ovat valmiita ottamaan konkurssikypsälle kaupungille tommoset velat päällensä jonkun mörskän rakentamiseksi!
      Kyllä mahtavia päättäjiä on kaupungille valittu! Voi h......tti!

      Hyvä Yrjö ja Pentti kun uskallatte olla eri mieltä!
      Eipä tarvitse vaaliuurnille ajatellakaan mennä enää täällä käpykylässä!

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä Kiitos poijat.
        Toivottavasti ainakin 2v päätös viipyy


      • Anonyymi

        Olemassa oleviin tiloihin toiminta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemassa oleviin tiloihin toiminta!

        Eli mihin?! 🤔


    • Anonyymi

      Minä kehun tuossa itseäni ja isääni. Olen up-up-up-poika ja isäni on ollut go-go-go-go-mies

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe