Se, mitä teet Jeesukseen uskovalle, teet Jeesukselle

Anonyymi-ap

Jeesus samaistuu jokaiseen omaansa.
Kun esim. Teuvo sylkee Paavalin päälle, hän sylkee itsensä Herran Jeesuksen päälle.
Kun hän herjaa vaikka vapaakirkollista Jeesukseen uskovaa, hän herjaa silloin Jeesusta Kristusta!

Matt 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

23

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai sinulta ole mitenkään pyydetty saarnoja

    • Anonyymi

      Kyllä siihen aikaan "veljillä" tarkoitetaan toista Juutalaista, jotka olivat veljiä keskenään.

      Ei ne kaikki epämääräiset lahkolaiset oli Jeesuksen veljiä, vaikka Jeesuksen nimeä hokevat.

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Ei tarkoittanut enää ristin jälkeen vain kristittyjä veljeksiä Jeesuksen uskoisia ( kieltäjillä on omat ) PAAVALIA ON TURHA HERJATA HÄN KUOLI JO 2000 VUOTTA SITTEN MYÖS DAVID ON KUOLLUT JO ENNEN JEESUSTA . Paavali puhui sen ajan Jeesuksen uskoisille miehille.


      • Anonyymi

        Liberaaliteologisella lurituksella et voi vesittää Jumalan sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarkoittanut enää ristin jälkeen vain kristittyjä veljeksiä Jeesuksen uskoisia ( kieltäjillä on omat ) PAAVALIA ON TURHA HERJATA HÄN KUOLI JO 2000 VUOTTA SITTEN MYÖS DAVID ON KUOLLUT JO ENNEN JEESUSTA . Paavali puhui sen ajan Jeesuksen uskoisille miehille.

        Kirjoituksien arvostelu on teologista keskustelua, kaikki pitää tutkia ja hylätä väärät opit, joita on sijoitettu kirjoituksiin mukaan.

        Paavali vihjaisee, että hänellä on tehtävänä sen väkevän eksytyksen kirjoittaminen sinne mukaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku apostoleista ei olisi saanut sitä sinne kirjoituksiin lisätä.

        Paavalin tapa on puhua itsestään passiivissa ja käyttäen kolmatta persoonaa, mutta tarkoittaa itseään. "Tunnen muuan miehen...

        2.Tess.
        11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksien arvostelu on teologista keskustelua, kaikki pitää tutkia ja hylätä väärät opit, joita on sijoitettu kirjoituksiin mukaan.

        Paavali vihjaisee, että hänellä on tehtävänä sen väkevän eksytyksen kirjoittaminen sinne mukaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku apostoleista ei olisi saanut sitä sinne kirjoituksiin lisätä.

        Paavalin tapa on puhua itsestään passiivissa ja käyttäen kolmatta persoonaa, mutta tarkoittaa itseään. "Tunnen muuan miehen...

        2.Tess.
        11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

        Pietari puhui myös sinusta, sinä vääntäjä.

        2 Piet 3:16
        ” niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

        Huom! OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksien arvostelu on teologista keskustelua, kaikki pitää tutkia ja hylätä väärät opit, joita on sijoitettu kirjoituksiin mukaan.

        Paavali vihjaisee, että hänellä on tehtävänä sen väkevän eksytyksen kirjoittaminen sinne mukaan. Eihän se lopun ajan eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku apostoleista ei olisi saanut sitä sinne kirjoituksiin lisätä.

        Paavalin tapa on puhua itsestään passiivissa ja käyttäen kolmatta persoonaa, mutta tarkoittaa itseään. "Tunnen muuan miehen...

        2.Tess.
        11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

        ”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
        Psalmi 119:160


    • Anonyymi

      Onko Paavali nyt täällä maan päällä tänään.

      • Anonyymi

        Jeesus on täällä vain kasteessa ja ehtoollisessa, vesi, viini ja leipä, syntien anteeksisaamiseksi.

        Ei Jeesus täällä hiippaile henkijeesuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on täällä vain kasteessa ja ehtoollisessa, vesi, viini ja leipä, syntien anteeksisaamiseksi.

        Ei Jeesus täällä hiippaile henkijeesuksena.

        Jeesus nousi taivaaseen fyysisessä muodossa, ei Jeesus ole täällä henkijeesuksena.

        Hurmoslahkoissa kaikkia irtohenkiä pidetään Jeesuksina.

        1. Tim. 4:1

        Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia. [Matt. 24:23,24; 2. Tim. 3:13; 2. Piet. 3:3,4; 1. Joh. 2:18]

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi taivaaseen fyysisessä muodossa, ei Jeesus ole täällä henkijeesuksena.

        Hurmoslahkoissa kaikkia irtohenkiä pidetään Jeesuksina.

        1. Tim. 4:1

        Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia. [Matt. 24:23,24; 2. Tim. 3:13; 2. Piet. 3:3,4; 1. Joh. 2:18]

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

        Epämääräisiin "henkijeesuksiin" ei pidä uskoa, eikä niitä saa ottaa vastaan vapahtajana ja pelastajana.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


      • Anonyymi

        Ei enää, niin kuin tiedät, mutta hänen sanansa vaikuttaa maan päällä ja jumalattomat taistelevat sitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on täällä vain kasteessa ja ehtoollisessa, vesi, viini ja leipä, syntien anteeksisaamiseksi.

        Ei Jeesus täällä hiippaile henkijeesuksena.

        Hän kysyi Paavalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nousi taivaaseen fyysisessä muodossa, ei Jeesus ole täällä henkijeesuksena.

        Hurmoslahkoissa kaikkia irtohenkiä pidetään Jeesuksina.

        1. Tim. 4:1

        Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia. [Matt. 24:23,24; 2. Tim. 3:13; 2. Piet. 3:3,4; 1. Joh. 2:18]

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

        Sinun on aika lopettaa Paavalin solvaaminen, mutta, tosin tiedän, ettet siihen enää pysty, vaikka solvatessasi Paavalia, solvaat Jeesusta Kristusta, joka hänet lähetti.


    • Anonyymi

      Myös Paavalin kohdalla kävi siten, että kun hän vainosi alkuseurakuntaa, joka ei noudattanut juutalaisia tapoja eikä viettänyt sapattia ja Jeesus kohtasi hänet tiellä, niin Jeesus sanoi miksi vainoat minua? Ei että miksi vainoat alkuseurakuntaa, johon kuului sekä juutalaisia että pakanoita.

      Paavalihan teki suuren kääntymyksen farisealaisesta lainkiivalijasta hengen uskovaksi. Ja yritti sellaisiksi saattaa muita. Osin siinä onnistuen sekä osin epäonnistuen, koska ei luonnollinen ihminen ota vastaan Henkeä taivaasta, vaan luottaa omiin uskonnollisiin rakennelmiinsa.

      • Anonyymi

        Jeesus samaistuu omiinsa. Se mitä Perkele joukkoinensa eli jumalattoman kansan kautta tekee Jeesuksen omille, se tekee sen Jeesukselle, sillä Jeesuksen omat ovat kätkettyinä Kristuksen kanssa Jumalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus samaistuu omiinsa. Se mitä Perkele joukkoinensa eli jumalattoman kansan kautta tekee Jeesuksen omille, se tekee sen Jeesukselle, sillä Jeesuksen omat ovat kätkettyinä Kristuksen kanssa Jumalassa.

        Joskin Jeesukselle ja alkuseurakunnalle pahaa teki kiihkomieliset fariseukset kun heidän mielestään olisi pitänyt noudattaa juutalaista lakia ja sapattia eikä alkuseurakunta niin opettanut.

        Ei jumalattomia oikeastaan ole uskonasiat sillä tavalla kiinnostaneet eivät sitä vastustettu kuin Neuvostoliitossa eikä se silloin johtunut varsinaisesti uskonnosta, vaan siitä että piti tai olisi pitänyt olla uskollinen vain aatteelle ja uskoa siihen että hyvä tästä tulee vaikka aivan toiselta näytti.


      • Anonyymi

        Jeesus nimenomaa varoitti niistä henkijeesuksista, jotka siellä vaikka jossain Damaskontiellä hiippailee ja esiintyy Jeesuksena.


        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.


    • Anonyymi

      Jollei Jeesuksella ole fyysistä ruumista, niin ei pidä uskoa kaikkia henkiolentoja, vaikka ne sanoisivat olevansa itse Jeesus.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

    • Anonyymi

      Se on just noin.

      Psalmi 34:16
      ”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”

    • Anonyymi

      Kristityn on uskottava koko Raamatun sanoma, koska Jumala ei salli oman sanomansa muuttamista toiseksi. Tietenkään tämä ei tarkoita ettei sanoja voisi modernisoida, jotta puhdas sanoma avautuisi nykyaikaiselle ihmiselle selkeästi. Nämä hyväksyttyjen käännösten tekijät , ovat säilyttäneet Pyhän Hengen inspiroimina Raamatun sanoman puhtaana. Tosin lukijan kehittyessä ja Pyhän Hengen alkaessa valaista Raamatun jakeiden, lukujen , kirjojen ja kokonaisuden suurenmoista viisautta, vasta silloin Hänen uskonsa on järkähtämätöntä.

      • Anonyymi

        Kyllä Raamattu on olemassa vain sitä varten että siellä herjataan muita.

        Otetaan joku jae ja sanotaan että tälläisiä olette tai että tässä puhutaan teistä.

        Se on suurinta Pyhän Hengen viisautta mitä on tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Raamattu on olemassa vain sitä varten että siellä herjataan muita.

        Otetaan joku jae ja sanotaan että tälläisiä olette tai että tässä puhutaan teistä.

        Se on suurinta Pyhän Hengen viisautta mitä on tarjolla.

        Siihen raamattuun on syytä suhtautua, niin kuin muihinkin fiktiivisiin teoksiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe