Atamanin matkailut

Anonyymi-ap

Viktor on avoimesti kertonut matkailuistaan ympäri maailmaa ja rehellisesti kertonut palveluistaan joita ostanut.

Tiesitkö Viktor että suomen kansalaisena et saa siltikään ostaa seksipalveluista alle 16 vuotiailta vaikka kyseisessä maassa suojaikäraja olisi matalampi kuin suomessa?

"Suomen kansalainen joutuu noudattamaan ulkomailla ollessaan sekä Suomen että kyseisen ulkovallan seksuaalirikoslainsäädäntöä. Näin täysi-ikäisen Suomen kansalaisen harjoittama seksuaalisuus alle 16-vuotiaan kanssa on lainvastaista myös ulkomailla."

17

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tulipa nyt vihamieheltäni tukeva isku vyön alle. DDD

      Siihen voi vastata samoin kuin kysymykseen:
      - Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi..?

      • Anonyymi

        Miksi olisin sinun vihamiehesi millään tavalla? Tuli vain asia mieleen jostain syystä kun pyörin netissä.
        Ei aloituksessa ollut tarkoitus loukata, asia tuli mieleen koska avoimesti olet kertonut matkoistasi.

        Itse vastaisin kysymykseesi: En ole aloittanut edes vielä hänen hakkaamistaan :D

        Pahinta mitä tein nuoruuden vaimolleni oli että heitin vihaisena hänen laukkunsa seinään rikkoen kaiken mitä siellä oli, nykyiselle avovaimolleni myönnän tehneeni hiukan henkistä väkivaltaa pilaamalla aikoinaan hänen avioliittonsa silloisen aviomiehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin sinun vihamiehesi millään tavalla? Tuli vain asia mieleen jostain syystä kun pyörin netissä.
        Ei aloituksessa ollut tarkoitus loukata, asia tuli mieleen koska avoimesti olet kertonut matkoistasi.

        Itse vastaisin kysymykseesi: En ole aloittanut edes vielä hänen hakkaamistaan :D

        Pahinta mitä tein nuoruuden vaimolleni oli että heitin vihaisena hänen laukkunsa seinään rikkoen kaiken mitä siellä oli, nykyiselle avovaimolleni myönnän tehneeni hiukan henkistä väkivaltaa pilaamalla aikoinaan hänen avioliittonsa silloisen aviomiehen kanssa.

        Millainen mies tekee naiselleen henkistä väkivaltaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies tekee naiselleen henkistä väkivaltaa?

        No tuhlasin kaksi vuotta elämästäni olemalla toinen mies ja hän lupasi jatkuvasti että asioille tulee muutos, päätin nopeuttaa asioita laittamalla hänen aviomiehelleen kuvia facebookissa hänen vaimostaan ja itsestäni, sekä kerroin että olimme salaa kihloissa hänen vaimonsa kanssa.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lisäksi on otettava huomioon asian moraalinen puoli: miksi kyseinen vastapuoli nk. myy itseään? Onko hän joidenkin rikollisten kauppiaiden uhri?

      Sen sijaan, että käyttää hyväkseen hänen ahdinkoaan, voisi yrittää auttaa häntä. En tiedä miten, mutta jotenkin. Ei ainakaan tukien hänen hyväksikäyttöään.

      Joitain vuosia sitten Pietarissa näin tilanteen, jossa muuan nuori mies (poikaystävä? Veli?) kovasti, muiden, kerjäläisten keskellä käänteli, asetteli erästä kaunista, nuorta tyttöä / naista kuin "esille". Tyttö oli todella suorastaan "Miss Venäjä"-tasoa, upea. En heti tajunnut mistä oli kysymys, pojan käännellessä häntä. Sitten hiffasin mitä oli meneillään. Mitä minä olisin voinut tehdä?

      Sääliksi kävi kaunis tyttöparka. Ymmärrän tietysti, että rahapulassa ihmiset ajautuvat monenlaiseen. Mutta: halusiko tyttö itse tuota, vai oliko kyse vain tuon nuoren pojan "bisneksestä"?

    • Anonyymi

      Minua katsottiin aikoinaan pahasti jo pelkästään kun 19 vuotiaana muutin yhteen tyttöystäväni kanssa joka oli 16v, hän oli uskomattoman kaunis ja muistelen vieläkin ilolla meidän kuuden vuoden suhdetta.
      Se oli aitoa rakkautta.

    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen mitä täällä jo kyselin taannoin.

      Voidaan olettaa juttujen perusteella että Viki on matkaillut Thaikuissa ainakin 80. 90 ja 00 luvuilla.

      Tuliko hänelle koskaan mieleen että jospa joku hoito 80 luvulla sai lapsen, hänellä saattoi olla sängyssä 00 oma lapsi...

      Muistuu mieleen hänen tarinansa missä joku 00 aikainen hoito tuli kuulemma hyvin toimeen hänen teinien tytärtensä kanssa. Olisko syynä ollut se että olivat sukua?

      • Anonyymi

        Miten joku voi muistaa noin tarkasti jotain tuollaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voi muistaa noin tarkasti jotain tuollaista?

        Joidenkin aivot toimii paremmin kuin vikillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin aivot toimii paremmin kuin vikillä...

        Mulla toimii myös vaikka oon juonut yhteen putkeen 18 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla toimii myös vaikka oon juonut yhteen putkeen 18 vuotta.

        Persekärpäseltä täysin sikamaisia vihjailuja Viktorista.
        Saastainen tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voi muistaa noin tarkasti jotain tuollaista?

        Helposti:

        1. lukemalla tätä palstaa
        2. ei ole vielä saanut dementiaa

        Mulla tulee kohta kaksi vuosikymmentä täyteen, vai tuliko jo. En ihan tarkasti muista koska vaihdoin Jippii! salaliitoista tänne, mutta muistan myös varsin selvästi mitä muuan Teemu23 aikanaan kirjoitteli siellä Jippii! palstalla vuosituhannen vaihteessa.

        Muuten jos joku ei vielä ole tajunnut, tuo mun joskus käyttämä lause "lukekaa tätä palstaa" on muokkaus muinaisen "Hyvät Pahat ja Rumat" televisio-ohjelman Simo Rantalaisen käyttämästä lausumasta "katsokaa tätä ohjelmaa" kun hän aina välillä vittuuntui katsojilta saatuun palautteeseen missä selvästi eivät palautetta antaessaan olleet juurikaan järjen kanssa, tai ollenkaan, ohjelmaa katsoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpäseltä täysin sikamaisia vihjailuja Viktorista.
        Saastainen tyyppi.

        Ainoa kärpäsen asteella täällä olet sinä, samoin saastan määrässä oleva.
        Minä kylläkin puhuin vain omasta juomisestani mutta kun et ymmärrä lukemaasi neiti.


    • Anonyymi

      Tällaiset, henkilöitä vastaan suunnatut pahansuovat aloitukset, vastauksetkin, ovat kyllä näyte tuon henkilön omasta ala-arvoisuudesta.

      • Anonyymi

        Aloituksessa ei ole mitään pahansuopaa, hän kysyy vain onko käyttäytynyt lain vaatimalla tavalla ulkomailla.
        Taitaa sinua kiinnostaa alaikäiset ulkomailla kun vedät herneet nenään, ainoat ala-arvoiset ovat jotka jauhavat persekärpäsistä ja haukkuvat muita.


    • Anonyymi

      Vikillä on oikeus olla oma itsensä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      97
      2050
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      423
      1588
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1126
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      950
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe