Itsensä profeetoiksi nimittäneille eksyttäjille

Anonyymi-ap

”Ei mitään uutta auringon alla..” (Saarnaaja 1:9)

Apostoli Paavali opetti korinttolaisia, näin: 1. Korintt.k 10. luku.

”Tämä mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joilla maailmanaikojen loppukausi on tullut.”


Kaikkea ei (uskovankaan) tarvitse kantapään kautta opetella, eikä lyödä päätään seinään. Jos on nöyrää mieltä, voi viisastua siitä, mitä kaikkea Jumalan kansan keskellä muinoin tapahtui. Sitä Paavali tarkoitti. Vanhan Testamentin tapahtumat ovat sekä konkreettisia, että esikuvallisia.

Profetoimisesta ja profeetta-asioista VT:n esimerkit ovat erittäinkin selkeät! Silti tämän ajan jotkut uskovat sotkevat sekaisin mm. profeetta-asian. Uuden liiton seurakunnassa kun ei ole samanlaista profeetta-statusta, jollainen oli Israelin kansan keskellä. On vielä sellaistakin näkyvissä, että jotkut kuvittelevat olevansa niitä, joista Ilmestyskirjan 11. luku sanoo ”kaksi säkkipukuista todistajaa”.
Tällainen kuvittelu on yhtä harhaista, kuin jehovantodistajien harha siitä, että he olisivat ne 144 000 merkittyä, joista Ilmestyskirjan 7:3-8 toteaa. Ne ovat Israelin sukukunnista, eivät pakanoiden parista, eivätkä varsinkaan jehovan todistajien utopioista.

Miksi Jumala käy profeettojen kimppuun? Millaisten "profeettojen"?

VT:n (Jumaln asettamat ja valtuuttamat) profeetat , mm. Jeremia ja Hesekiel näyttävät selkeät syyt siihen, että Jumalan mitta tuli täyteen, Hän kävi profeettojen kimppuun. Luettavaksi, nyt.
Jeremia 23. luku
Hesekiel 13. luku

Jos luit em:t Raamatun luvut, voit siis ymmärtää miksi Jumala suuttui?

Keiden ”profeettojen” kimppuun Jumala kävi? Niiden, jotka olivat sanalla sanoen pelleilijöitä, kuin ”ketut raunioissa” ( = sanoo Herra itse! Hes 13:4)

Tuo muinainen tilanne oli hyvin pitkälle sellainen, jollainen mm. ns ”profetiapalstalla” näkyy!

Nuo (väärät) itse itsensä kutsuneet (profeetat) sepittivät satuja omasta päästään, toivat joka aamu unia:

”Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta!” (Jeremia 23:25-27)

1. Kuinka tuttua tälläkin foorumilla? Vuodesta toiseen harhaisia unia ja näkyjä ja sanomia. Mutta se mikä suututti Jumalan muinoin, suututtaa nytkin? Tätä pelleilyä ja profeettapeliä tehdään JUMALAN nimessä. Vedotaan että ollaan Hänen asiallaan!

2. Ja vielä pahempaa? Tälla tavalla eksytetään ihmisiä. Häpäistään Jumalan asettama raitis profetia-asia. Saatetaan Jumalan nimi häväistyksi ja jopa pilkatuksi!

3. Ja sitten? Jumalan mitta täyttyy. Hän käy lopuksi näiden itsetekoisten (profeettojen) kimppuun. Mitä se tarkoittaa ja sisältää? (Siitä lisää tuonnempana..)

4. Jeremian päivinä eräs röyhkeä valheprofeetta, Hananja, kohtasi kuolemansa. Jeremia 28:15-17.


Mitä Herran Sana opettaa?

Sitä, että älköön kukaan ryhtykö näyttelemään ”profeettaa” ellei Herra ole kutsunut, valtuuttanut ja lähettänyt! Jumalan profeetaksi ei ryhdytä. Eikä se tapahdu tietämättä. Joku voi väittää olevansa ”vuorenvarma”, etta on profeetta? Missä Jumalan todistus, vakuutus?

On vaarallista, jopa hengenvaarallista - ruveta mm. ”ennustelemaan” - jos väittää että Jumala olisi sellaisten harhojen takaaja. Herra varoittaa nyt sellaisesta. Jokaista.

Jumalan asia on Pyhä. Siihen ei ole lupaa sotkea sielullisia, ihmistahoisia saatikka sairaita sanomia, joiden kaikkien em:n lähde ei ole Jumalan hengestä. Puhumattakaan siitä, että varsinkin lopunaikoina profetoidaan ”villitsevien” henkien voimasta. Väärä rahakin on usein vaikea erottaa aidosta.

Barjeesus?

Apostolien teoissa kerrotaan, Apt 13: 6-11
”… tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan jonka nimi oli Barjeesus.”
Jos joku tahtoo ymmärtää jotakin, voi lukea em:n Apt:n kuvauksen.

Pelleily johti pahoinpitelyyn. . . Apostolien teot 19: 13-17. Varoittava esimerkki.

”Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa."

”Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa; mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

”Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta. ”

”Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti. ”

Jumala ei ole muuttunut. Niinkuin Hän sai tarpeekseen VT:n aikana siitä, että Hänen nimeään käytettiin väärin. Hänen nimessään tuotiin pilvin pimein vääriä, omatekoisia, valheellisia, sekavia, sairaita sanomia, jotka eivät ketään hyödyttäneet. . . Niin tämä aika tee poikkeusta.

Joka tahtoo jatkaa omatekoisten ja eksyttävien sanomien tuomista, olkoon siis valmis siihen, että Jumala toimii Sanansa mukaan.

Tämä kirjoitus on lainaus.

36

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeisin tragikoominen näyte Teuvolta tänään 30.3.2024

      2024-03-30 15:25:05
      UUSI

      >>>Sillä hetkellä kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani miksi minut hylkäsit, niin Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni Valkoinen Saatana, joka odotti vuoroaan siellä temppelin harjalla. Siksi Saatana repäisi esiripun halki sieltä ylhäältäpäin kun hyppäsi temppelin harjalta alaspäin sisälle temppeliin ja meni sinne kaikkein pyhimpää osaan ja Julisti itsensä Jumalaksi, Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi. <<<

      • Anonyymi

        Noinhan Jeesus sanoi tapahtuvan kun hän kuolee ja menee taivaaseen.

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'


      • Anonyymi

        Antaa pilkata ! Mitä enempi pilkkaa sen parempi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa pilkata ! Mitä enempi pilkkaa sen parempi !

        Niin no, no niin…


      • Anonyymi

        Jos joku haluaa tietyltä henkilöltä vastauksen kysymykseensä, on varmasti tarpeen ja viisasta nimetä tämä henkilö, jolta vastausta haluaa.
        Muutenhan olisi sama kuin kyselijä menisi esim. ruuhkaiselle torille tai mihin tahansa väenpaljouteen huutelemaan ja olettaisi sieltä vastausta saavansa. Sellaista kyselijää pidettäisiin varmasti omituisena.

        Nyt, kun olen osoittanut kysymykseni nimetylle henkilölle, kaikki tietävät, kenelle kysymys on tarkoitettu. Loogista, eikö? 😊

        Toinen esimerkki: kun lähetät kirjeen, jossa on kysymys, johon haluaisit vastauksen, jätätkö laittamatta kirjekuoreen sen henkilön nimen, jolle haluat sen lähettää? Eli et kirjoita kirjekuoreen mitään? Sinua pidettäisiin silloin vallan tyhmänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa pilkata ! Mitä enempi pilkkaa sen parempi !

        Ei kuitenkaan pilkkaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, no niin…

        Jeesukseen voi luottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa pilkata ! Mitä enempi pilkkaa sen parempi !

        Jeesus voi pelastaa myös pilkkaajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa pilkata ! Mitä enempi pilkkaa sen parempi !

        Aleksander, vaskiseppä, on tehnyt minulle paljon pahaa; Herra on maksava hänelle hänen tekojensa mukaan.


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti kuolemansa jälkeen ilmestyvistä uusista Paavalin kaltaisista väkevistä apostoleista.

      Matt.24:24 " Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."

      Paavali ei kuulu Karitsan apostoleihin. Näin se sanassa sanotaan.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

      • Anonyymi

        Valitut=Juutalaisia Jeesuksen veljiä ja sisaria, joiden uskon kimppuun eksyttäjät käyvät ja yrittävät kumota jopa kymmenen käksyä ja heittää romukoppaan ja tuoda sen tilalle epämääräiset villitsevät hurmoshenget.

        Juusuksen usko on Juutalaisuuus ja Jumalan käskyjen noudattaminen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Luuk. 18:8

        Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Maanpäälle tullessaan Jeesus ei enää löydä uskonveljiä eikä sisarisaan maan päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitut=Juutalaisia Jeesuksen veljiä ja sisaria, joiden uskon kimppuun eksyttäjät käyvät ja yrittävät kumota jopa kymmenen käksyä ja heittää romukoppaan ja tuoda sen tilalle epämääräiset villitsevät hurmoshenget.

        Juusuksen usko on Juutalaisuuus ja Jumalan käskyjen noudattaminen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Luuk. 18:8

        Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Maanpäälle tullessaan Jeesus ei enää löydä uskonveljiä eikä sisarisaan maan päältä.

        Harva edes tunnustaa, että Jeesus on Juutaisen uskon Rabbi. Ei Jeesus mitään muuta uutta uskontoa opettanut.

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

        Joh. 4:31

        Sillävälin opetuslapset pyysivät häntä sanoen: "Rabbi, syö!"


      • Anonyymi

        Juutalaiset rotu ei voi pelastua ! Niillä on peite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitut=Juutalaisia Jeesuksen veljiä ja sisaria, joiden uskon kimppuun eksyttäjät käyvät ja yrittävät kumota jopa kymmenen käksyä ja heittää romukoppaan ja tuoda sen tilalle epämääräiset villitsevät hurmoshenget.

        Juusuksen usko on Juutalaisuuus ja Jumalan käskyjen noudattaminen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Luuk. 18:8

        Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Maanpäälle tullessaan Jeesus ei enää löydä uskonveljiä eikä sisarisaan maan päältä.

        Tarkoitat juutalaista ROTUA ne asuu muiden maissa maattomina tuhannet vuodet jo.


      • Anonyymi

        Ortodoksi Jalovaara rotu veti miljoonat omiin taskuihin. Syyttämällä hyvä uskoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitut=Juutalaisia Jeesuksen veljiä ja sisaria, joiden uskon kimppuun eksyttäjät käyvät ja yrittävät kumota jopa kymmenen käksyä ja heittää romukoppaan ja tuoda sen tilalle epämääräiset villitsevät hurmoshenget.

        Juusuksen usko on Juutalaisuuus ja Jumalan käskyjen noudattaminen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Luuk. 18:8

        Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Maanpäälle tullessaan Jeesus ei enää löydä uskonveljiä eikä sisarisaan maan päältä.

        NO TÄS NYT NÄETTE AIDON JUUTALAISEN SYNAGOGA ROTUOPIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitut=Juutalaisia Jeesuksen veljiä ja sisaria, joiden uskon kimppuun eksyttäjät käyvät ja yrittävät kumota jopa kymmenen käksyä ja heittää romukoppaan ja tuoda sen tilalle epämääräiset villitsevät hurmoshenget.

        Juusuksen usko on Juutalaisuuus ja Jumalan käskyjen noudattaminen.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Luuk. 18:8

        Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

        Maanpäälle tullessaan Jeesus ei enää löydä uskonveljiä eikä sisarisaan maan päältä.

        Näin se Teuvo-”vainaja” tarinoi.


    • Anonyymi

      Jeesus ei koskaan puhunut lahkolaisten tavoin salaisilla hurmoskielillä yhtään mitää, eikä ketään niin kehottanut tekemään.

      Joh. 18:20

      Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.

      Matt. 6:7

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

      Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

      • Anonyymi

        MOT-ohjelman mukaan isommilla uskonahkoilla on palkattu päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot on nykyisin niiden suurin tulonlähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MOT-ohjelman mukaan isommilla uskonahkoilla on palkattu päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot on nykyisin niiden suurin tulonlähde.

        Helluntailaisella on oma rotu säännöt usko ja opit. Myös Ismail muslmit on oma rotu oppi. Heillä on moskeijat. Budhilla on oma rotu Aasian rotu oppia. Sitten faaraon rotu. Synagogalla on oma rotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisella on oma rotu säännöt usko ja opit. Myös Ismail muslmit on oma rotu oppi. Heillä on moskeijat. Budhilla on oma rotu Aasian rotu oppia. Sitten faaraon rotu. Synagogalla on oma rotu.

        Tiesitkö muuten, miten valehtelijoitten käy? Voin kertoa, mitä Raamatussa kerrotaan, jos olet kiinnostunut. Noin niin kuin, jos haluat tietää, missä vietät ikuisuutesi.


    • Anonyymi

      Jollakinhan uskonyhteisöjenkin pitää elää kitkuttava.
      Jumala kun on tunnetusti kitsas raha-asioissa.

      • Anonyymi

        Jeesus ei kovin perustanut maallisesta mammonasta ja sanoi ettei siitä pidä olla huolissaan, vaan jos Jumala kerran vaatettaa kedon kukkasilla ja ruokkii taivaan linnut, niin kai se voi ihmisellekin järjestää sitä mitä ihminen tarvitsee.

        Mutta viisautta Jumala antaa auliisti kuten Jaakob kirjeessään sanoo, mutta pitää anoa uskossa eikä kelvottomasti rukoillen. Vain niin saa.

        Toisaalta mitään siitä mitä Raamattuun ei mikään TV-ohjelma muuta eikä mikään mukaan ihmisen toiminta seurakunnassa tai sen ulkopuolella.


      • Anonyymi

        Jenkeissä lahkkojohtajat keräävät miljardien dollareiden tulot jäseniltä. Koko omaisuus pitää luovuttaa laholle. Uhkaavat Ananiaa ja Safiiran kohtalolla, jollei anna omaisuuttaan lahkolle.
        Rakentavat valtavia koulutuskeskuksia omien lahkoppiensa levittämiseen.
        Kutsuvat niitä campuksia harhaanjohtavasti yliopistoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkeissä lahkkojohtajat keräävät miljardien dollareiden tulot jäseniltä. Koko omaisuus pitää luovuttaa laholle. Uhkaavat Ananiaa ja Safiiran kohtalolla, jollei anna omaisuuttaan lahkolle.
        Rakentavat valtavia koulutuskeskuksia omien lahkoppiensa levittämiseen.
        Kutsuvat niitä campuksia harhaanjohtavasti yliopistoiksi.

        Benny Hinn kuskaa ihmisiä omalla suihkukoneellaan, dollareita pitää vaan löytyä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Benny Hinn kuskaa ihmisiä omalla suihkukoneellaan, dollareita pitää vaan löytyä paljon.

        Kuuluisilla saarnamiehillä on iso liuta avustajia mukana esiintymismatkoilla. Erilaista rekvisiittaa lentokoneen ruumassa, on pyörätuolia, kainalosauvoja, tekojäseniä jne, joita käytetän esityksissä eksytystarkoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluisilla saarnamiehillä on iso liuta avustajia mukana esiintymismatkoilla. Erilaista rekvisiittaa lentokoneen ruumassa, on pyörätuolia, kainalosauvoja, tekojäseniä jne, joita käytetän esityksissä eksytystarkoitukseen.

        Terveitä ihmisiä tekee muka sairaaksi että voi muka parantaa nämä romanirodut juutalaiset rodut arabien rodut faaraot ja sirkus. Hinduilla on oma rotu uskonto budha. Wikipedia hindujen jumalat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Benny Hinn kuskaa ihmisiä omalla suihkukoneellaan, dollareita pitää vaan löytyä paljon.

        Hinn on eksyttäjä. Tai oli.


    • Anonyymi

      Eihän mitkään ihmisen touhut millään tavalla vaikuta sen uskottavuuteen mitä Raamattuun on kirjoitettu.

      Israel tappaa viattomia ihmisiä sekä sapattina että näin Jeesuksen ylösnousemuksen päivänä, mutta ei se millään tavalla tee tyhjäksi sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu. Oikeastaan se vain vahvistaa sen kirouksen mikä Jeesuksen tappamisesta heidän päälleen on tullut.

      • Anonyymi

        Rauha tulee vasta sitten kun Israel on vallannut kaikki luvatun maan alueet itselleen.

        Filistealaiset on Haagarin perillisiä.

        Moos. 23:31

        Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][ [[1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]


      • Anonyymi

        Ei Juutalaiset Jeesusta tappaneet, vaan Rooman sotilaat Keisarin käskystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Juutalaiset Jeesusta tappaneet, vaan Rooman sotilaat Keisarin käskystä.

        Joh. 19:34

        Yksi sotilaista kuitenkin työnsi keihään hänen kylkeensä, ja haavasta vuoti heti verta ja vettä.


    • Anonyymi

      ” Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.”

      • Anonyymi

        Joulupukki kiittää.


    • Anonyymi

      Kuka tahansa voi nimittää ( ylentää ) itsensä joksikin.

    • Anonyymi

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe