Vainajan uskomaton sepite

Anonyymi-ap

”2024-03-30 15:25:05
UUSI

>>Sillä hetkellä kun Jeesus huusi: Jumalani, Jumalani miksi minut hylkäsit, niin Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle meni Valkoinen Saatana, joka odotti vuoroaan siellä temppelin harjalla. Siksi Saatana repäisi esiripun halki sieltä ylhäältäpäin kun hyppäsi temppelin harjalta alaspäin sisälle temppeliin ja meni sinne kaikkein pyhimpää osaan ja Julisti itsensä Jumalaksi, Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi. <<<

Teuvo-vainajan uusin satu!

25

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvostan toki vilkasta mielikuvitusta, mutta kun sillä halutaan eksyttää muita, se on synti!
      Häpeä siis Teuvo!

    • Anonyymi

      Joh. 14:30

      "En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään."

      "Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      "Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

    • Anonyymi

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.

        Kyllä tuo tarkoittaa juuri tätä aikaa, mitä nyt eletään.

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Seuraava aikakausi on sen jälkeen ns. tuhatvuotinen valtakunta, mitä vietetään maan päällä ja tänne laskeutuu uusi Temppeli, jossa Jeesus on kuningas. Eikä Jeesus silloin enää käytä maanpäällistä miehen nimeään Jeesus, vaan on eri niminen siinä vaiheessa.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.

        Jeesuksen palattua eri nimisenä maan päälliseen tuhatvuotiseen valtakuntaan kuninkaaksi, sinne tulee liitonarkku, jossa on laintaulut. Kymmenen käskyn laki nostetaan sille kuuluvaaan asemaan ja kunniaan.

        Hepr. 9:4

        Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.

        Alkaisitko itse kumarrella samaanien puupölkkyä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.

        Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon ja sitotumaan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.

        Terveellä psyykellä varustettua ihmistä ei saada painostettua minkään sortin uskonhoureisiin. On aivan turhaa saarnata ja paasata sellaiselle ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskooon tahansa ja minkä sortin lahkon uskoon tahansa, jota hän sitten alkaa tunnustaa sydämen kyllyydestään.

        Näin on tämän eristäytyneen vanhuksen kohdalla käynyt. Mutta ”saalis” on silti laiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveellä psyykellä varustettua ihmistä ei saada painostettua minkään sortin uskonhoureisiin. On aivan turhaa saarnata ja paasata sellaiselle ihmiselle.

        Osittain totta. Onhan se nimittäin totta, että eivät kaikki löydä totuutta, joka on Jeesus Kristus.


    • Anonyymi

      Aloituksessa siteerattu kohta on täysin Raamatun mukainen totuus selkokielellä ilmaistuna.

      • Anonyymi

        Joo, kyllä varmaankin Teuvo, kyllä varmaankin…


    • Anonyymi

      Jenkkiahkojen uskon agitaattorit "lumoojat" yrittävät saada ihmisen itse sitoutumaan heidän julistamaansa harhaoppiseen lahkouskoon vaatimalla tekeään psykologisen tietoisen lahkon oppien mukaisen uskonratkaisun vaikkapa toistamalla perässä, kun he lukevat ääneen omia uskontunnustuksiaan.

      Varma merkki lahkouskosta on kieltää Jumalan kolmiyhteisyys: Isä, Poika ja Pyhä Henki ja toistella ja hokea pelkästään "Jeesuksen" -nimeä.

      "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni ja eksyttävät monia."

      • Anonyymi

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi

        Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.


    • Anonyymi

      Ap. t. 19:13

      Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat LUMOOJAT, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

      • Anonyymi

        Sinun lumousvoimasi on vain kovin heikko ja kevyt.

        Tekel: ”sinut on vaa'alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.”
        Daniel 5:27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun lumousvoimasi on vain kovin heikko ja kevyt.

        Tekel: ”sinut on vaa'alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.”
        Daniel 5:27

        Näin on!


    • Anonyymi

      Jeesuksen tuntemisella kehuminen ja pelkkien Pavalin jakeiden käyttäminen pitäisi saada hälytyskellot soimaan. Sillä Raamattu on kokonansa totuus. Ei vain korvasyyhyyn tarkoituksella valikoidut jakeet sieltä.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      • Anonyymi

        Uskolla pullistelua ja kehumista!

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]


    • Anonyymi

      "lumoojat"

      Kuuluisat lahkosaarnaajat/kaatajat käyttävät usean ihmisen yhtä aikaa kaatamiseen kokouksissa Saksalaisen hypnoosiin erikoistuneen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää tekniikaa eli "Mesmerismiä".

      • Anonyymi

        "lumoojat"

        Paljon käytetään myös "shaktipat" -tekniikkaa ihmisen kaatamiseksi suorilta jaloilta selälleen nopealla tönäisyllä ihmisen otsaan.


    • Anonyymi

      Mikäli aloittaja yrittää saada yhteyttä kuolleeseen ex ystäväänsä, niin yritys vaikuttaa järjettömältä.
      "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
      on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
      Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
      Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä näillä Teuvon tarinoilla!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe