yrityksiä haudata etnisyys. 145 kiloinen musta Helena myy nahkatakkiaan helposti ja kätevästi ilman kuluja. Tämän totaalisempaa pakkosyöttöä ei ole olemassakaan kaiken nielevälle "nuorisolle".
Vastaukset 23
- Anonyymi
Öyhöttävä rasistitollo ei tietenkään tajua että Vinted toimii maailmanlaajuisesti ja siksi sen mainoksetkin ovat kansainvälisiä.
Toiminta-alue:
United States Canada United Kingdom Germany Austria France Lithuania Poland Czech Republic Slovakia Netherlands Belgium Luxembourg Spain Italy Portugal Hungary Romania Denmark Sweden Finland Croatia- Anonyymi
Ja ilmeisesti näissä maissa valtaväestö on värillisiä?
Kansainvälisyys tarkoittaa ilmeisesti ihonväriä, jos tätä kommenttia oikein tulkitsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilmeisesti näissä maissa valtaväestö on värillisiä?
Kansainvälisyys tarkoittaa ilmeisesti ihonväriä, jos tätä kommenttia oikein tulkitsee.Kyllä, muuten olet rasismi.
- Anonyymi
"Etnisyys" on ongelma vain rasistille. Kuulut pieneen surkeaan vähemmistöön.
- Anonyymi
Etnisyys on ongelma pahoinpidellyksi ja raiskatuksi tulleille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etnisyys on ongelma pahoinpidellyksi ja raiskatuksi tulleille.
Ja myös heidän läheisilleen , jotka myös tälläisen yhteydessä joutuvat kärsimään.
Mutta nehän ovat vain yksittäistapauksia.
Haistakaa v***u yksittäistapaustenne kanssa, kyllä ne järjestelmällisesti kohdistetaan kantaväestöön jota syytetään sitten rasismista jos tuovat tämän esiin.
- Anonyymi
KEITÄ ME OLEMME?
Olemme Vinted UAB, Liettuan tasavaltaan rekisteröity yritys. Osoitteemme on Švitrigailos st. 13, LT-03228 Vilna, Liettuan tasavalta. Mikäli alla olevasta tekstistä ilmenee kysyttävää, Vintediin voi ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Mikäli alustallamme tehdyn ostoksen jälkeen ilmenee valitettavaa, käyttäjä voi ottaa tästä yhteyttä Euroopan komission perustamaan riidanratkaisufoorumiin. Valituksen voi lähettää myös kuluttajariitalautakunnalle (www.kuluttajariita.fi). - Anonyymi
Olisi paljon reilumpaa sanoa, että Agemamba myy takkiaan kuin Helena.
- Anonyymi
Ihanko se on sen omalla rahalla hankkinut...
- Anonyymi
Mun sisko on Helena eikä se ole lihava Inkeri.
- Anonyymi
Kyseinen Vinted on huijausfirma, tuotteet menee muttei rahoja näy...
- Anonyymi
Pidetäänkö tyhmänä. ..... saa tietää että takin myymällä saa rahaa.
- Anonyymi
Kuka maksaa postikulut.
- Anonyymi
Niin on taas mainoksesta mieli pahoittunut.
- Anonyymi
Aivopesua.
- Anonyymi
Ja yksi kumiveneentuoma käy K marketissa siksi kun se on kätevästi työmatkan varrella.
😅🤣😂- Anonyymi
Se takki ei ole Helenalle mahtunut päälle kahteenkymmeneen vuoteen.
- Anonyymi
Firma mainostaa aivan valtavasti. Miten käytettyjä rättejä välittävällä firmalla on varaa tähän?
- Anonyymi
Nahkainen telttakangas?
- Anonyymi
järki, etkö käytä sitä, myy se...
- Anonyymi
MTV:llä pyöriin Vinted-mainos, jossa on ei-valkoisille miehille kertynyt valtavat määrät merkkitennareita, hattuja, takkeja. Mainostoimisto näköjään alitajuisesti kuvannut katujengiläisen arkea, sillä pakkohan se on jossain vaiheessa ryhtyä myymään kafiireilta ryöstettyä omaisuutta.
- Anonyymi
On raivostuttavin mainos mitä tiedän ja tunnen. Jatkuvasti se hyökkää youtuben sivuilta ihan jatkuvasti. On raivostuttavaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522