Venäjä Haisee!

Anonyymi-ap

Kaatopaikka tai joku iso laitos palaa.

45

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Suomessa Kananmunat ovat täynnä loismatoja. Mitä haluat kertoa?

      • Minä haluan kertoa sinulle, että olen syönyt tuhansia kananmunia, joista yhdessäkään ei ole ollut matoja.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Minä haluan kertoa sinulle, että olen syönyt tuhansia kananmunia, joista yhdessäkään ei ole ollut matoja.

        Yäk! Kannattaa ottaa paremmat lasit. Minua oksettaa jos munasta löytyy 3cm loismato elossa.

        Vai onko niin, ettei Suomessa tarvitse välittää siitä mitä Naton tykinruoka syö?


      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea ja yhdistää sitä mitä aloitus tarkoittaa?? Vähemmän tyhmäkin tajuaa sen mitä tarkoitetaan. Venäjällä haisee. Kananmunista ei mainintaa


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Minä haluan kertoa sinulle, että olen syönyt tuhansia kananmunia, joista yhdessäkään ei ole ollut matoja.

        Katso se on niitä löytänyt Pietarissa...venäläinen hehe hehe venäläinen haisee ja ja syö kananmunia matoineen päivineen...venäläinen on vaan venäläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk! Kannattaa ottaa paremmat lasit. Minua oksettaa jos munasta löytyy 3cm loismato elossa.

        Vai onko niin, ettei Suomessa tarvitse välittää siitä mitä Naton tykinruoka syö?

        Katos... Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee trolli Pietarissa ...venäläinen hehe hehe ja kananmunia matoinen...Puten lätti ja matoiset kananmunat jos niitä edes on kaupoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk! Kannattaa ottaa paremmat lasit. Minua oksettaa jos munasta löytyy 3cm loismato elossa.

        Vai onko niin, ettei Suomessa tarvitse välittää siitä mitä Naton tykinruoka syö?

        Oletko ajatellut muuten hoitaa asia? Esim AMMU ittes!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yäk! Kannattaa ottaa paremmat lasit. Minua oksettaa jos munasta löytyy 3cm loismato elossa.

        Vai onko niin, ettei Suomessa tarvitse välittää siitä mitä Naton tykinruoka syö?

        Taidat käydä vähän hitaalla? Tasan ei käy onnen lahjat... 😅


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Antikristus putlerin helvetti on tulossa ylös

    • Anonyymi

      Putella kaalisoppa paloi pohjaan!

      • Anonyymi

        Mikä kaalissa on vikana? Parempi vaihtoehto kuin loismatoja täynnä olevia kanamunia Suomen elintarvikkeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kaalissa on vikana? Parempi vaihtoehto kuin loismatoja täynnä olevia kanamunia Suomen elintarvikkeissa.

        Meillä Suomessa joskus silloin tällöin jotain löytyy. Meillä löytynyt koskaan. Teillä niitä on o Pietarissa ja jos edes kananmunia löytyy kaupoista. Venäläinen on venäläinen ja haisee ja ovat mongolien sekajätteen tulosta vuosisatojen ajan kuluessa sekaantunutta sekajätettä


    • Anonyymi

      Pakolaisia polttavat joukkohaudoissa.
      Eivät loiki rajoille.

    • Anonyymi

      Ukrainan isku petrokemian tehtaaseen.

      Hetken päästä Pietarin ilma on parempaa kuin koskaan aikaisemmin.

      Johtuu siitä etteivät ladat liiku.

    • Anonyymi

      Ryssä paransi suomalaisten tekemää jätelaitosta.

    • Anonyymi

      Onko siellä taas joku tsernobyyli poksahtanut kaikki kuolee kuolettaviin säteisiiin zzzzzzätttt

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Porvoon Nesteellä alkaa huolto 1.4., joka aiheuttaa ainakin hajuja. Lieneekö jo alkanut valmistelut ?

      • Anonyymi

        Ei. Hajun lähde tulee idempää.


    • Anonyymi

      Kaalisoppa haisee...kaalipataan oli osunu ohjus rintamalla..

    • Anonyymi

      Itäraja on suljettu ja sinne ei pääse, liekö hajunlähteet sieltä, Suomen puolelta ja syytetään venäläisiä.
      Alueella juonivat nato systeemit.

      • Anonyymi

        Hajun lähde on jopa venäläis meedioiden mukaan Pietarissa, itäpuolelta ja sieltä tuulen mukana levinnyt länteen päin..venäläinen on vaan venäläinen ja ei edes tyhmänä tiedosta omia uutisiaan Pietarissa


    • Anonyymi

      Reiskalla kurat housussa? Ei kommentteja , koska Reiska ei pääse hoitoon Suomessa kun rahat menee muuhun kuin kansalaisten hyvinvointia edistämään.

    • Anonyymi

      Venäjä on iso kaatopaikka

    • Anonyymi

      Putlerin verenhimo siellä haisee.
      Venäjä on lapsenryöstäjä sotarikollinen.

    • Anonyymi

      Helvetistä nousee rikinhaju. Venäjä on käytännössä kaikin puolin sen esikartano.

    • Anonyymi

      Kreamatorio käy täysillä.

    • Anonyymi

      Leningradin alueen jäteongelma ei ole uusi, mutta Ukrainan suursodan myötä se on vain pahentunut. Pietarin edustalla sijaitsee Novyi Svet – Eko-nimellä tunnettu kaatopaikka, josta on tullut Leningradin alueen kovaa vauhtia paisuvan saasteongelman yksi surullisimmista symboleista.

      Yli 40 hehtaarin laajuinen jätevuori kohoaa noin 65 metrin korkeuteen, joten se on uutta sotamuistomerkkiäkin korkeampi. Vuori tunnetaan paikallisten keskuudessa myös nimellä ”Roskien Everest”.

      Jätevuori haisee asukkaiden mukaan kilometrien päähän niin kuvottavalta, että talojen ikkunat on pidettävä jatkuvasti kiinni. Ilmaan haihtuu haitallisia kaasuja, ja myrkyllisiä kemikaaleja sisältävät nesteet valuvat suoraan maastoon ja lopulta Suomenlahteen asti.

      Leningradin alueella on muitakin jätevuoria, joita on ryhdytty kutsumaan myös ”Drozdenkon huipuiksi” alueen kuvernöörin Aleksandr Drozdenkon mukaan.

      • Anonyymi

        Olisiko joku tajunnut iskeä kasan tuleen ? Siellä tuskin vartiointia juuri on. Parhaalla tuurilla palaa sitkeästi vuosia. Ja kun tarpeeksi on painoa päällä, syttyy itsestäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko joku tajunnut iskeä kasan tuleen ? Siellä tuskin vartiointia juuri on. Parhaalla tuurilla palaa sitkeästi vuosia. Ja kun tarpeeksi on painoa päällä, syttyy itsestäänkin.

        Se jätteenkäsittelylaitos on omasta painostaan itsestään syttyvä malli avtomat?


    • Anonyymi

      Puten juonia taas. Antaa pojan leikkiä.

    • Anonyymi

      Miljoonat katalysaattorit aiheuttavat silmien kirvelyä ja keväistä tuoksua.🥱

    • Anonyymi

      Tilti pieras🤡🤣

    • Anonyymi

      Jokohan se meinaa yllättää köyhän Suomen?🐼🐼

    • Anonyymi

      Jäte huolto ei oikein ole pelannut ikinä siinä maassa. Yrittäjiä varmaan on,mutta luulen,että kippaavat roskat mihin helpoiten saavat.

    • Anonyymi

      Nato-koneet levittävät hajupommeja ja ties mitä myrkkykaasuja.
      Onko mukavaa, kun on pakotettu liittymään rikollisjärjestöön?

    • Anonyymi

      Tiltulle on jaettu bonukset alkuvuoden ahkerasta tarinoinnistaan. Ylimääräinen lautasellinen kaalisoppa ja mahorkka-annos ja vielä palanen hapanleipää, jossa turskasiivu silakan päällä. Ja kanamuna jostain varaston pohjalta, mutta vain vähän pilaantunut.

    • Anonyymi

      Kohta tuuli kääntyy idästä länteen ja saamme taas hengittää puhdasta raikasta ilmaa

      • Anonyymi

        Venäjän tunkiosta ei saavu mitään "raikasta"!

        Sieltä tuoksuu vain kohtuuttomat linnatuomiot, yksinvalta ja sotakiimaisen Nazi-valtion hajut!


    • Anonyymi

      Nato haisee.
      Miettikääpä, millainen haju Lähi-idässä?
      Nato peiteverhona, jenkkibritti ja Israel pommittavat kaikkia ympärillä olevaa ja teurastus jatkuu Gazan alueella.

      Ei pakotteita, ei rajoitteita, ei eristämisiä, miettikääpä millaisessa maailmassa eläisimme globalistien komennossa?
      Onneksi on todellisia demokratioita, kuten Putinin Venäjä, joka sentään taistelee vastaan.

      • Anonyymi

        Ehkä paremminkin neurokratia johtajansa mukaan.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0ae810c9-e960-4cf0-befa-5274536dda9a

      Pietarissa sen löyhkää edelleen.😝

      Pietarin länsipuolisilla alueilla on kärsitty epämiellyttävästä hajusta jo perjantaista lähtien.

      Lounaassa on haissut yli kaksi vuotta, jostain syystä öisin. Se haisee kuin hautausmaa. Me emme avaa ikkunoita, mutta haju tunkeutuu silti asuntoon. Se saa minut voimaan pahoin.

      Kommenttiosiossa: Venäläinen sielu täällä vain haisee👌

    • Anonyymi

      Onko ryssä alkanut polttaa jätteitä?

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018341537ky

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe