Neljän lapsen äiti pilettää ja reissaa jatkuvasti lapset hoidossa päivät äiti pyörii kauppakeskuksissa ajelee uudella autolla töissä ei oo ollu koskaan eikä mee kun saa niin hyvin kaikkia tukia ettei kulma kannata elämä on joillakin laiffia 🙄🤣
Miten voi matkustella sosiaaliavustuksilla
22
610
Vastaukset
- Anonyymi
No saahan sitä rahaa yrittäjätkin sossuta
Mutta duunarit ei saa
Yritystuki ja maataloustukiin saa. Aina rahaa
Aomut saa aina rahaa- Anonyymi
mun sisko ei tee töitä ja on kahden lapsen yh. saa enemmän käteen kun minä joka ajan jäteautoa kahdessa tuurissa. tuntuu pahalta. mutta oma valintahan se on. hän vaihtoi juuri vuokraneliöön ja osti uuden sähkövolkkarin ja mää ajan vanhalla sitikan zaralla jonka ostin osamaksulla. no näillä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun sisko ei tee töitä ja on kahden lapsen yh. saa enemmän käteen kun minä joka ajan jäteautoa kahdessa tuurissa. tuntuu pahalta. mutta oma valintahan se on. hän vaihtoi juuri vuokraneliöön ja osti uuden sähkövolkkarin ja mää ajan vanhalla sitikan zaralla jonka ostin osamaksulla. no näillä mennään.
Näitä kaupunkilegendoja kyllä riittää….
Lapsilisät kahdesta lapsesta, työttömyyskorvaus, asumistuki ja mahdolliset muut sosiaalituet ei varmasti riitä tuollaiseen. Ja luultavasti lastensa isältä saadut elatusavutkaan ei paljon helpota, jos niitä saa vain sen mitä laki edellyttää.
Tietysti, jos lasten isä onkin kovasti antelias, niin sitten… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheistä päätellen ei taida olla Vantaan kouluissa tuo opetus hääviä. Eikö teitä hävetä liikkua yleisillä paikoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskosi ei ole seurannut mediaa. Tukia lähtee häneltäkin. Hallitus ajaa laiskat töihin. Sinulle hatunnosto ! Työkokemus on aina plussaa ja kertyy eläkettäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheistä päätellen ei taida olla Vantaan kouluissa tuo opetus hääviä. Eikö teitä hävetä liikkua yleisillä paikoilla?
Eikö sinua hävetä kun haukut miestä joka tekee duunia??!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskosi ei ole seurannut mediaa. Tukia lähtee häneltäkin. Hallitus ajaa laiskat töihin. Sinulle hatunnosto ! Työkokemus on aina plussaa ja kertyy eläkettäkin.
Onhan näitä keinoja rahanhankitaan. Haaralavetti auki, niin kyllä talous korjaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi oletpa katkera jätepaska🤣☕
- Anonyymi
Kysy sossusta
- Anonyymi
TT tuessa vähennetään kaikki tulot eli jos jää elämiseen yh llä oma osuus alle 669 saa sen erotuksen. Lapsilla se osuus paljon pienempi. Ei niillä juhlita.
- Anonyymi
Saa saa saa
- Anonyymi
Ei se olekaan mahdollista. Jos tuollaista elämää viettää, niin rahaa saa muustakin kuin sosiaalituesta.
- Anonyymi
No pillu myynti pimeöt työt. Ei sen ihmeellisempää.
- Anonyymi
Luultavasti omistaa jonku onlyfans tilin ja tienaa sillä elantonsa. Eihän siinä tarvii kotoolta poistua.
- Anonyymi
Jos syntymälahjana nätti naama ja sopivasti kehossa kurveja, etumus hyvin koholla ja mielikuvitusta, rohkeutta löytyy, miksi ei pistä rahoiksi? Innokkaita katsojia riittää ja tienisteistä ei valittamista.
- Anonyymi
Kohta on mentävä töihin kun hallitus ottaa turhat tuet veke.
- Anonyymi
voi kauhia.kamalaa
- Anonyymi
Jos myy pers.ttä.
- Anonyymi
Sukulaiset voi auttaa.
- Anonyymi
No jos myy alakertaa,saa lisätuloa. Moni saa.
- Anonyymi
Marinkin liehuu ja bilettää maailmalla. Lapsi ties missä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812