JT uskonnossa liikaa pakkoa

Anonyymi-ap

JT uskonnossa on liikaa pakkoa edelleenkin. Raportoid täytyy siksi, että täytyy ilmoittaa, onko tehnyt kenttää. Minua ei saada missään juoksemaan vetoamalla pakkoon. Vapaus käydä tai olla käymättä on se, joka vetoaa. Tilinteko Jumalalle riittää. Eri ssia ovat väärinyeot, joista vakavimmista täytyy tehdä tili, koska eihän se muuten olisi sen nummempi kuin muutkaan uskonnot. Mutta toiminta ja kokouksissakäynti ovat vapaaehtoisia. Sen kuuluisi kuulua vain ihmiselle itselleen.

13

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko koskaan tullut mieleen, miksi jotkut jäävät pois? Yksi syistä on se, että toiminta ei ole vapaaehtoista.

      • Anonyymi

        Lähetys käsky!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetys käsky!

        Jaaha. Mutta kun teidän toimintanne on humpuukin ja valheen levittäminen. Esimerkiksi vuoden 1975 totaalinen fiasko ennustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetys käsky!

        Lähetyskäsky JT:lla on heidän oma versionsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetys käsky!

        Tarkoitatko tätä?

        Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa.

        - saarnaavatko Jehovan todistajat kaikille kansoille, aitona pyrkimyksenä tehdä kaikki kansat Jeesuksen opetuslapsiksi, vai keräävätkö lähinnä helppoa kenttäaikaa turvallisissa länsimaissa kierrellen, omaa paratiisilippua lunastaen?
        - kastavatko JT:t Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen? Vai Isän, Pojan ja toimivan voiman nimeen? Vai peräti osaksi Jehovan näkyvää järjestöä?
        - opettavatko JT:t noudattamaan kaikkea, mitä Jeesus on käskenyt noudattaa, vai opettaako järjestö omiaan, usein oppejaan muutellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha. Mutta kun teidän toimintanne on humpuukin ja valheen levittäminen. Esimerkiksi vuoden 1975 totaalinen fiasko ennustus.

        Soopaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetys käsky!

        Vaikka olisi lähetyskäsky, ei ole muiden asia olla päällepäsmäreitä toisia kohtaan. Lähetyskäsky on täysin oma ssia. Tilinteko kuuluu vain Jumalalle, ei ihmisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä?

        Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa.

        - saarnaavatko Jehovan todistajat kaikille kansoille, aitona pyrkimyksenä tehdä kaikki kansat Jeesuksen opetuslapsiksi, vai keräävätkö lähinnä helppoa kenttäaikaa turvallisissa länsimaissa kierrellen, omaa paratiisilippua lunastaen?
        - kastavatko JT:t Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen? Vai Isän, Pojan ja toimivan voiman nimeen? Vai peräti osaksi Jehovan näkyvää järjestöä?
        - opettavatko JT:t noudattamaan kaikkea, mitä Jeesus on käskenyt noudattaa, vai opettaako järjestö omiaan, usein oppejaan muutellen?

        Oikein hyvä kysymys, antakaapa vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetys käsky!

        Sinutko on määrätty vahtimaan ja lyömään tahtia, että muut pysyvät ovilla?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­y­­­m­f­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Homous on jumalalle kauhistus

      • Anonyymi

        JT-uskonto on Jumalalle kauhistus. Jos joku syntyy JT:ksi, hänen ei pidä toteuttaa taipumustaan.


    • Anonyymi

      Ainoa raamatullinen pakollinen käsky on säännöllinen Peräilman päästely. Muut asiat ja toiminnat ovat henkilökohtaisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe