Miten ne saa pois kun pois kytkeminen ei auta?
Vittu että vituttaa Temu nimisen kaupan mainokset joka saatanan sivulla
31
3510
Vastaukset
- Anonyymi
adblock
mainoksen esto ohjelma tietokoneessa ja puhelimessa otin
ad blocker.
Ei haittaa mainokset.
Toki olen huomannut että jotkut mainoksia sisältävät linkit ei toimi, mutta sitten ei toimi. Se ei haittaa. Ei mainoksia enää ja se on hienoa. - Anonyymi
Asennat Noscript nimisen lisäosan Firefoxiin ja loppuu tuputtajien juhlat kapernaumissa!
- Anonyymi
Mahtavaa. Pitää ottaa tuo
- Anonyymi
Ittellä piisaa lisäosana hyvin ublock origin.
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/ublock-origin/
- Anonyymi
Adblocker ultimate
- Anonyymi
Mulla on Adblock Plus
Taitaa olla ihan suomalainen ja ilmainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Adblock Plus
Taitaa olla ihan suomalainen ja ilmainen(Ultimate) Muuten ihan ookoo mutta hienosäätöä ei juuri ole - se on joko tai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Ultimate) Muuten ihan ookoo mutta hienosäätöä ei juuri ole - se on joko tai
Täytyy katsoo tarkemmin. Mut mainokset jäi heti.
- Anonyymi
Lopeta netin käyttö.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Sanos muuta
- Anonyymi
Eipä näy mainoksia.
- Anonyymi
Mikä Temu? Selänne vai.
- Anonyymi
Paska kiinalainen sekundakauppa
- Anonyymi
ota sellainen selain että ei ole yhtään.
5v n kuusimiljoonaa jää pois kenen hermot kestää yhtä ..- Anonyymi
Brave selaimessa mainosestot jo sisäänrakennettuna
- Anonyymi
Temu on ainakin Googlen algoritmin tai minkä lie hyväksymä.
Mitä tahansa hakee niin sieltä pukkaa noita huijarikauppojen tarjouksia kyllästymisiin asti. - Anonyymi
Sama täällä satuin tilaamaan kolmet aurinkolasit ja niitä tuli 22 kpl. Erilaisilla feikki-laseja joita käytetään esimerkiksi festareilla. Olen 62 vuotias . Ja en todellakaan tarvitse tuollaisia laseja. Ja tää juttu toimii siten että kirjaudut ja seuraat tuleeko sinulle ne tilaamasi legginsin ja tilaus pitää olla 20 euroa. Ja sen jälkeen alkaa tulemaan tuotteita mitä et ole tilannut lainkaan vaan tarkistellut koot ja materiaalit mistä tuote on tehty. Ne nappaa sun pankkikortin numeron jaa maksat tietenkin visa tai luottokortilla ja pitää maksaa tuo varaus maksu ja ilmoittaa pankkikortin numero ja turva koodi. Nyt tullut minulle paketteja ja tuotteita Temulta joka mainostaa olevansa luotettava postimyyntifirma Vantaalta. Ja annas olla jos et olekaan tilannut rytkyjä joita ne lähettää, niitä ei voi palauttaa koska ei ole mitään lähetys luetteloa tai sitä palautus tunnusta joten jos he lähettävät 2 euron tuotteen ja mietit että oletko tilannut mitään.? Ei kannata lunastaa mitään jota et ole tilannut.. Minulle on toimitettu Aurinko-laseja ja kaikkea roskaa kun tilasin edulliset legginsit. Nyt tulee puhelimeen jatkuvasti viestejä ja tuo roska firma on Kiinasta. Minulle tuli soitto Nordeasta että tililtäni yritetään mm. Iranista nostaa rahaa. Satuin lataamaan pöytäkoneelleni jonkin Avast kopion joka johti Iraniin.. Nyt ostan läppärin ja hävitän pöytäkoneen tietoineen. Sain Pankista uuden kortin.
- Anonyymi
Ei sitä pöytäkonetta olisi hävittää tarvinnut. PUTSATA VAIN
- Anonyymi
Kun en tiedä miten saan estettyä Temun niitä tulee pöytäkoneelleni ja kahteen puhelimeeni.? En tiedä mitä tehdä?
- Anonyymi
Sama tunne ja ongelma.
- Anonyymi
Aiemmin IKEA:n kamaakaamaaakakak mainos
Sai asentamaan Brave-selaimen sekä kännykkään että tietokoneeseen
hiljaisen kesken täysi huutaminen - Ei mitään järkeä IKEA
Tv:ssä 20 kertaa vartin aikana. - Anonyymi
Ei niin paljon kuin S-ryhmän/Prisman COOP mainokset. Siis mitä vit....
- Anonyymi
"Sinustakin tulee vielä jonain päivänä Co-Op. "
- Anonyymi
Pohjois-Koreassa ei mainosteta,
siellä on kivaa - Anonyymi
TENU tuo viinat kotiovelle asti
Tilaa helposti
Maksa helposti
Lyhyt toimitusaika - Anonyymi
ADBLOCK
- Anonyymi
Mitkä mainokset (selain: Brave)
- Anonyymi
Minuakin ärsyttää .Temun mainokset ärsyttää ylensänkin mainokset puhelimessa
- Anonyymi
Minuakin
Ärsytys loppui .Kun asensin Brave-selaimen
nyt youtubessa ei näy ainoataaan mainosta
videoiden alussa keskellä tai lopussa
Eteenkin suomalais. mainokset loppuivat ja hyvä niin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628