Mitä kysyisit Jeesukselta?

Anonyymi-ap

Jos Jeesus ilmestyisi sinulle, niin kysyisitkö häneltä jotakin?

Mitä?

11

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole enää mitään kysymistä, ei toiveita, odotuksia. Niin pettynyt olen siihen.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pyytäisin kertomaan koko tarinan. Minulla on vähän epäselvyyttä jutuista.

      • Anonyymi

        Voisi selventää miksi ei viettänyt juutalaisten sapattia vaikka oli juutalainen. Siitähän koko härdelli sai alkunsa. Muutoin juttu olisi mennyt aivan siististi. Koraanin kertomuksessa ei niin käy, vaan nousee taivaaseen ilman että kuolee välillä.


    • Anonyymi

      Miks sun isukkis haluaa kiduttaa ikuisesti niitä ihmisiä, jotka eivät usko raamatun satuihin?

      • Anonyymi

        Jeesushan sanoisi, että puhuin Jerusalamin kaatopaikasta, olette vain kääntäneet asian väärin vaikka on olevinaan niin hyvät kielitieteilijät. Sinne kaatopaikalle sitä mennään pörräämään jos elätte aivan yhtä holttomasti kuin mitä Hän ja ette vietä sapattia.


    • Anonyymi

      Jeesus on ilmestynyt minulle joka päivä ja ilmestyy edelleenkin. Mutta miksi Jumala ei ole tehnyt minusta sairaiden parantajaa ? Sitä kysyisin. En ole itse sairas, hiihtänyt olen mukavasti. Ei katkeruudessa. Mutta se vastaus aloittajan kysymykseen. Ette tiedä missä asun.

    • Anonyymi

      Kysyisin useitakin asijoita.

      1. Milloin ylöstempaus on?
      2. Pystyykö ylösnousemusruumiilla syömään kermakakkuja ja pizzoja?
      3. Millaisia kulkuvälineitä uuvessa maassa on?
      4. Asuvatko ihmiset uuvessa maassa kuten itse haluavat ? Haluan asua yksin asunnossani. Onnistuuko se vai onko asuttava kommuunissa?
      5. Paljon mun asunnossani on neliöitä jos mulla on asunto niin onko se omari,rivari , parari vai kerrari vai joku muu kuten punkalovi, ja voinko tarvittaessa myydä sen ja ostaa jostkin muuvalta itselleni sopivamman. Haluaisin asua niin että olisi kalastusmahdollisuus suoraan kun kotiovesta astelee ulos niin joki, järvi,lampi, meri, kalavesi olisi 7metrin päässä, jossa olisi hyvänmakuisia kaloja kuten lohta, nierijää, taimenta jne. Pihalla kasvaisi perunoita , persiljaa, tillijä, sipulija, ruohosipulija ja suolla kurkkuja
      6. Jos olisi autoja niin saako niitä vaan lahjaksi vai pitääk ne ansaita jotenkin esim. töitä tekemällä.
      7. Tuleeko töitä tehdä saaadakseen haluamijaan asijoita uuvessa maassa? Toivoisin työpaikkaa hampurilaisravintolasta, jossa saa työntekijätkin syöjä hanpurilaisija ja muita lisukkeita ja juoja limuja siinä samalla syöjessään.Myös pizzaravintolassa tai konditoriassa voisin olla töissä jos siellä saa syyvä niitä herkkuja välillä kun tekee mieli.

      Jokin oleellinen asija unohtui tässä nyt, oli kahdeksanteenkin jotain mielessä mutta se nyt jää kun ei vaan nouse mieleen ja se oli kiinnostava asija, mutta aikanaanhan sekin selvijää sitten. Nuot kysymykset nyt muojostaa runkon sille mitä mä oon miettinyt ja millaista elämää haluisin viettää uuvessa maassa.

      Mulla on monista asijoista jonkinlainen käsitys jo olemassa, mutta nuot on aukisellaan ennen uuteen maahan pääsyllisyyttä.Jännittää sekin että pääsenkö mä sinne. Vasta sitten lakkaa sen jännnittely kun mulla on siitä 100pros varmuus saatuna kuten se kun huomaan olevani ylöstempausruumiissa ylöstemmattuna ja näen Jeesuksen. Siitä tiejän että elämäni tarkoitus on nyt siltä osin saavutettu.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Nyt muistsn sen kasikohjankin.

        8. Voiko pelata pleikkarilla ja katsella televisiota ja onko nettiyhteyttä ja kännykällä mahtollisuus soitella ja tekstailla, sellaasta kysysin kanssa ja olisihan niitä, mutta nuohiin olisi kiva saaja vastaukset.

        9. Kotieläimeenkin liittyvä juttu olisi , mutta se ei just nyt niin inspaa, mutta olisihan se kissa kiva saaja kotipihalleen jos ei asuis kerrostalossa eli onko lemmikkkieläimijen saantimahjollisuutta olemassa ja pihanhoitovinkkejä ja kasvimaan suhteen olis kysyttävää jos omarissa asuis.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Jeesus saattaisi sanoa että autuaita ovat höpöttäjät, sillä heidän on taivasten valtakunta.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi menevänsä tekemään sijaa omilleen taivaaseen. Meillä on oltava niihin ja maan olosuhteisiin soveltuva ruumis. Jumala laskeutuu tänne uudeksi tehtyyn maahan Uuden Jerusaleminsa mukana. Viimeisen tuomion jälkeen, valitut pääsevät Jumalan valtakunnan lapsiksi. Valtakunta on käsittämättömän loistelias kampus maailma, jossa opiskelemme kohti ääretöntä Jumaluutta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe