Pitkään olen jo miettinyt, että naiset osaa olla hankalia ihan kaikessa...mutta mietin, että onko miehet? No ei...
Tulee selkeitä vastauksia aina? Otatko kaljan? Joo. Autatko tämän kantamisessa? En. Voisitko... En!
Mutta kysyppä noita naiselta... Otatko kaljan? Ottaisin, mutkusitku enkä mä oikeen niinku ja päläpälä... Autatko tämän kantamisessa? No autanhan minä, mutta jakssnkohan ja yletänkö, mut jos tää lipeää...päläpälä... Voisitko.... Voisin...siis mitä voisin, vai voisinko tai en minä tiedä ssno sinä....päläpälä...
Näättekö nyt?
Ei mitään järkeä enää ole jatkaa heterona...😬
Olen päättänyt ruveta homoksi tänään.
134
951
Vastaukset
- Anonyymi
Pienikokoinen savolainen tepsin kannattaja on luonteva homo 👍🏼
- Anonyymi
Minusta 188 cm ei ole pienikokoinen.
Anonyymi kirjoitti:
178.... venyin kukkahattutätien järjestämässä palautteenannossa vain 5 cm... kaulasta...
Ps. Sain stunttiroolin uuteen E.T-elokuvaan. 😊- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tisse on 173cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tisse on 173cm
Eipä vaan ole.
Anonyymi kirjoitti:
Tisse on 173cm
Olin, ennen kuin kukkahattutätien järjestämä korsto luki minulle tulevien Sinkkula-sarjojen kokoonpanojärjestyksen kurkusta riiputtaen...
Nyt 178 cm...
Ruoka pitää nykyään polttaa kielen ja huulet, että kerkiää mahaan lämpimänä... henkee pitää haukkasta puoli minuuttia ennen sukeltamusta...katsos kun toi kulukkutorvi siinä veny...🤫- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tisse on 173cm
Se on vaihdellut monien senttien välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse on komea. Monikaan palstalla ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse on komea. Monikaan palstalla ei ole.
Voi 173cm olla komea, pitkä vaan ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi 173cm olla komea, pitkä vaan ei ole.
Sinulle Disse on 173.
Anonyymi kirjoitti:
Kai se vaihtelee, kun pillistä ilmaan nostetaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle Disse on 173.
Jollakin voi olla jopa fetissi dissestä pidempänä kuin hän oikeasti on :D
Anonyymi kirjoitti:
Jollakin voi olla jopa fetissi dissestä pidempänä kuin hän oikeasti on :D
Miksipä ei...
Saattaa moni yllättyä mun kaulasta...😄
Miksi teit päätöksesi juuri tänään? Aprillipäivänä?
Vai onko tuo vaihtoehto muhinut mielessäsi jo pitemmän aikaa? 😁
Naiset eivät ole hankalia. Asioissa ja tilantissa saatta olla hieman näkemyseroja.- Anonyymi
Suosittelen bi-seksuaalista vaihtoehtoa.
Silloin saa parhaat pullat joka sillipurkista ja kuralasista. ;)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Auta miestä mäessä ja myy hänella asevelihintaan yksi tekotussu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auta miestä mäessä ja myy hänella asevelihintaan yksi tekotussu.
Ostaisko Disse käytetyn?
Eivät oikein säily paketissa tässä taloudessa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Jaa, sinä aloit tuollaiseksi punaniska jäykkähomoksi.
Minä kun olen luullut että sinä olet joviaali mies.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sinä aloit tuollaiseksi punaniska jäykkähomoksi.
Minä kun olen luullut että sinä olet joviaali mies.
-keinovaginamies-No voin sallia Hugsvarnamiehet ja jopa jonkun Partner-miehenkin metsään kaveriks puita kaatamaan, mutta johonkin pitää vetää raja...tässä se nyt tulee...🤔
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No voin sallia Hugsvarnamiehet ja jopa jonkun Partner-miehenkin metsään kaveriks puita kaatamaan, mutta johonkin pitää vetää raja...tässä se nyt tulee...🤔
Eikö tilhi kävis? On vähintään hussen veroinen.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Tilhihän on kuningas! 😁
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Eikä husse ole tilhin veroinen likikään...mutta en ole jäykkä... saa porukka koittaa nyrhiä lastua puusta millä tahtoo...😄
- Anonyymi
Aloittaja kääntää takkiaan yhtä nopeasti naisista, mitä persut mamuista:)
Takkihan on helppo kääntää...varsinkin jos se on päällä...tekee vaan u-käännöksen...nämä seksuaalihommat vaatii mietintää enempi. 🤔
- Anonyymi
Et ole nyt ymmärtänyt peruasiaa, siis sitä että miesten kanssa tehdän ja toteutetaan käytännön asioita, seksissä taas naiset ovat käyttökelpoisempia :)
-harmiseikirj-- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Eikä ole.. niissäkin hommissa tule outoja "päänsärkyjä" yks kaks...😃
Disse!!
- Anonyymi
Mun mielestä naiset eivät ole hankalia.
- Anonyymi
Disse minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Taitaa olla jo niin vanha ettei käy homonakaan kuin vastaanottavaksi osapuoleksi?
Ikä pehmentää päät. Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jo niin vanha ettei käy homonakaan kuin vastaanottavaksi osapuoleksi?
Ikä pehmentää päät.Ikärasisti! Saat.nan hetro! Taidat tarvita kunnon naisen kanssa seksin harrastamista...
Osta housut itsellesi!
- Anonyymi
Et ole! Pois kuusikosta!
Oompas, nyt, enkä tule... meen syvemmälle...jopa tuonne lepikkoon asti.... et määräile mua. 😄
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Oompas, nyt, enkä tule... meen syvemmälle...jopa tuonne lepikkoon asti.... et määräile mua. 😄
Homostelut seis!
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Elä sä sa.tanan hetro puutu tähän. 😄
Nyt siivotaan! Unohdat tuon. Vaihdetaan verhot liinat lakanat ja äkkiä!
Tyynyt myös! Anonyymi kirjoitti:
Nyt siivotaan! Unohdat tuon. Vaihdetaan verhot liinat lakanat ja äkkiä!
Tyynyt myös!Häärää sä vaan rauhassa... mä meen ensimmäisiin homolöylyihin just. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Häärää sä vaan rauhassa... mä meen ensimmäisiin homolöylyihin just. 😁
Sieltä ei ole ollut kellään paluuta. Se on menoa sitten. Mieti nyt vielä sekunti.
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ei ole ollut kellään paluuta. Se on menoa sitten. Mieti nyt vielä sekunti.
Mä uskon, että jos en ota ihan helkatinmoisia homolöylyjä nyt eka nerralla, niin selviän kyllä näistä. 🤔
- Anonyymi
No way 🤦🏽♀️
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jes way! 😁
*pyörtyy* 😵💫
Vainko tänään? Eikö se ole vähän lyhytjänteistä 🤔😂
- Anonyymi
Tämä on sinun syytä!
Disseisback kirjoitti:
Tästä päivästä lähtien...just keksin...🤔
Jaa että lähtien. Parasta ennen ja niin edelleen? 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Sinun syy!
Anonyymi kirjoitti:
Sinun syy!
Niinkö? Nähdäkseni annetun todistusaineiston perusteella vaikuttaa edelleen siltä, että Disse teki päätöksensä ihan itse, ilman kenenkään myötävaikutusta. Tai no naisten myötävaikutuksella, kun ovat niin helvetin hankalia, mutta se taas ei liity mitenkään muhun.
Kyllä... päätin tässä, että 1.4.2024 lähtien oon sitten homo..... sinunkin kannatraa nyt miettiä tätä "yhreyttä" sen mukaan....
Ootko itse muuten miettinyt homohommia? 😃- Anonyymi
Niinkö? Nähdäkseni annetun todistusaineiston perusteella vaikuttaa edelleen siltä, että Disse teki päätöksensä ihan itse, ilman kenenkään myötävaikutusta. Tai no naisten myötävaikutuksella, kun ovat niin helvetin hankalia, mutta se taas ei liity mitenkään muhun.
Liittyy! Sinun syy!
Disseisback kirjoitti:
Kyllä... päätin tässä, että 1.4.2024 lähtien oon sitten homo..... sinunkin kannatraa nyt miettiä tätä "yhreyttä" sen mukaan....
Ootko itse muuten miettinyt homohommia? 😃No yhteyksiä on monenlaisia, en ole niin ronkeli niiden suhteen 😁
Ei kyllä ole ihmeesti tullut mietittyä niitä, olen keskittynyt pitäytymään erillään naisista, ainakin siinä tietyssä mielessä, niin säilyy sopu torpassa, omassa ja toisten torpassa 😂Anonyymi kirjoitti:
Liittyy! Sinun syy!
Eikä liity, en minä tehnyt naisista niin helvetin hankalia, kyllä siitä ovat naiset ihanitse vastuussa. Tai elleivät he, niin vanhempansa, mikä ihana tekosyy.
- Anonyymi
Eikä liity, en minä tehnyt naisista niin helvetin hankalia, kyllä siitä ovat naiset ihanitse vastuussa. Tai elleivät he, niin vanhempansa, mikä ihana tekosyy.
Dissen käännytit.
No yhteyksiä on monenlaisia, en ole niin ronkeli niiden suhteen 😁
Ei kyllä ole ihmeesti tullut mietittyä niitä, olen keskittynyt pitäytymään erillään naisista, ainakin siinä tietyssä mielessä, niin säilyy sopu torpassa, omassa ja toisten torpassa 😂No mä oon miettinyt...
Just tuossa taisin palstakamulle tuumia, että hommaat olutta ja lämmität saunan, niin heti löytyy 3-5 äijää...tuumippas samaa naisille...ei ketään...enkä 1 kpl, jonkun kuukauden jaarittelun jälkeen...ja panohommista ei mitään tietoa...
Mutta äijät sentään saunassa ei juuri muusta puhukkaan...😄
Kyllä mä mietin, että heterona sitä on vaan hakannut päätänsä niin seinään. 😃Anonyymi kirjoitti:
Dissen käännytit.
Kyllä too ihan ittekseen kääntyilee ja pyörähtelee, ei tartte apua siihen.
Disseisback kirjoitti:
No mä oon miettinyt...
Just tuossa taisin palstakamulle tuumia, että hommaat olutta ja lämmität saunan, niin heti löytyy 3-5 äijää...tuumippas samaa naisille...ei ketään...enkä 1 kpl, jonkun kuukauden jaarittelun jälkeen...ja panohommista ei mitään tietoa...
Mutta äijät sentään saunassa ei juuri muusta puhukkaan...😄
Kyllä mä mietin, että heterona sitä on vaan hakannut päätänsä niin seinään. 😃Onhan siinä eronsa, että onko saunassa kyse saunomisen lisäksi panojutuista vai panohommista... Veikkaan että osa niistä saunaan tulevista äijistäkin saattaisin tyytyä pelkkään avantoon, jos alkaisi juttelemaan vaseliinihommista saunan jälkeen 😂
Onhan siinä eronsa, että onko saunassa kyse saunomisen lisäksi panojutuista vai panohommista... Veikkaan että osa niistä saunaan tulevista äijistäkin saattaisin tyytyä pelkkään avantoon, jos alkaisi juttelemaan vaseliinihommista saunan jälkeen 😂
Pano kun psno.. ei kai sitä niin tarkkaan mietitä? 😄
Muuten fraasista "I hate being homo" vuosia sitten ja myös "homous on suurin este logiseen ajatteluun".
Monta vuotta kutsuin logikkaa jonka mukaan todellisuus koostuu rooleista homo-logikaaksi.
Yksityskohtien takia löysin että se todellisuudessa on kuoleman aihen välttelevien (roolien?) logikka.
Alimmaiset psyyken tasot jos eivät eidi kasvaa yhtenäiseksi sitten se on hajanainen.
Sitten kun ihminen törmää siihen, hän suuttuu/nukahtaa/tylsistyy/tulee hajamieliseksi/estotommaksi/härskiksi.
Ylinten/vakavien/arjellisten mielitilojen sammunta/kuolema tekee väliaikaisesti/ikuisesti saavt
uttamattomiksi ihmisile roolimallit ja vakavuuden erilaisia ilmenemia. Esim. lukeneisuus.
Ei voi oikulla sitten käyttää joka hetki vapaasti ne.
On paljon moraalia joka sanelee kiertää alimmaisia psyyken tasoja (ettei ihminen nukahtaisi/ärtyntyisi jne).
Jos ne ovat saumattomaksi kehitetty (mutta ei välttämättä menettämällä/tuhoamalla niiden hyviä potentiaaleja, vedoten "ikäntymiseen") sitten ajatuskulku/skenaario/oivalluksien perusteet eivät kompastu ja ottavat vauhtiaa ilman pakollisia pysähdyksiä.
Osa syiden ja seurauksien yhteyksistä on alimmaisten psyyken tasojen osittain, siksi kiertäminen niitä voi johtaa koko skenaarion palojen poissaoloon ja myös opittomuuteen vaihtaa niiden tasojen reaktioiden järjestystä.
Se johtaa siihen että okkultismiin kulut vain voivat vaihtaa niiden reaktioiden järjestystä.
Muuten jos jopa sitä ennen skenarioissa ovat reiät(koska ne ovat osittain alitajunnassa) sitten moraali sanoo että ei pitää salaperäisin toimipitein vaihtaa reaktioiden järjestystä. Sitten hauras syiden ja seurauksien ymmärrys voi tulla hauraammaksi, vaativammaksi, oikukkaaksi ja pienemmäksi, tuoda enemman yllätyksiä.Disseisback kirjoitti:
Tämän lukemisesta tulee känniin? 😄
Tai raittiiksi. En tiedä onko se raitishenkinen teksti vai
Peaceofart kirjoitti:
Tai raittiiksi. En tiedä onko se raitishenkinen teksti vai
Siis olinko mä kännissä ja selvisin tuon luettuani? 🤔
Tää on hektistä aikaa...kaikkee voi tapahtuu..🤔Disseisback kirjoitti:
Siis olinko mä kännissä ja selvisin tuon luettuani? 🤔
Tää on hektistä aikaa...kaikkee voi tapahtuu..🤔Tänään aamulla sain uudemmat ja kiteytetymmät ymmärtämiset. Kiva elätä niin suuressa ajattelun vapaudessa.
- Anonyymi
Tästä tulee mieleen palstan kaikkien aikojen merkittävin aloitus: Missä olit kun disse palstaili kännissä?
- Anonyymi
Iso pullo anal lubea mukaan niin johan homma toimii!
- Anonyymi
Dissen nimet kirjoissa, kirjan kannet kiinni!
Enää et voi perua. Nyt se on virallista. Voit korkeintaan koittaa kikkailla vaihtamalla sukupuolta. Tyypillisesti miehissä on huonoina puolina:
-haju-
-kaljanhimo
-jääkiekon seuraaminen
-useimmilla on tylsät ja typerät jutut.
Ja miehiin vaihtavien kannattaa ottaa nuo seikat huomioon.Disseisback kirjoitti:
No täydellinen Match!
Osuisiko paremmin ikinä muuten heterohommissa?Noh, ainakaan naiset eivät yleensä haise yhtä pahalta.
buddy-love kirjoitti:
Noh, ainakaan naiset eivät yleensä haise yhtä pahalta.
Riippuu mistä nuuhkaisee ja milloin....🤔
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Riippuu mistä nuuhkaisee ja milloin....🤔
Sama miehissäkin, mistä nuuhkaisee ja milloin.
Tunnen pari bi-seksuaalia, molemmat naisia. Toinen heistä kerran mulle päivitteli, että kun hänellä menee hermo miehiin, niin mieluummin ottais naisen. Naisella varmaan on naisen kanssa aivokemiat synkassa jollain tasolla ja ymmärtävät toisiaan liki täydellisesti.
Niin sama se on varmaan bi-miehillä, siinä ollaan kuin mies miehelle. 👌🏻En minä miksikään välimallin tyypiks rupea... se on joko hetero tai homo.... ja tänään keksin, että homo kannattaa olla. 🤔
Disseisback kirjoitti:
En minä miksikään välimallin tyypiks rupea... se on joko hetero tai homo.... ja tänään keksin, että homo kannattaa olla. 🤔
Siitä vain sitten, feel free 🤗🌈
Disseisback kirjoitti:
Ainahan mä on vapaa..😃
Niin voit vapaasti antautua tälle homoilulle. Eihän sitä tiedä, jos ei kokeile, voi olla yllättävän ihana elämänmuutos😉
- Anonyymi
Sinusta ja palstakamusta tulisi ihastuttava pari :)
No mä huomaan, että toraillaan liian usein...vähän kuin Harmis...sekin on ihan kiva ja vissiin timmi vartaloinen (omien sanojen mukaan, tosin tuskin, kun suunnittelee airfrerin ostoa...eli pullukka kamupoika)
Mutta Av vois olla kiva...
Se on käynyt aasiassa ja varmaan ei ole niin tarkka mihin pipulinsa tyhjentää...ja jos lapsi tupsahtaa siitä, niin, hänhän vaan innostuu. 😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä huomaan, että toraillaan liian usein...vähän kuin Harmis...sekin on ihan kiva ja vissiin timmi vartaloinen (omien sanojen mukaan, tosin tuskin, kun suunnittelee airfrerin ostoa...eli pullukka kamupoika)
Mutta Av vois olla kiva...
Se on käynyt aasiassa ja varmaan ei ole niin tarkka mihin pipulinsa tyhjentää...ja jos lapsi tupsahtaa siitä, niin, hänhän vaan innostuu. 😃Harmiksellahan on kai ollut se ilmakieputin jo tovin. On varmasti ehtinyt saada mukavasti muotoja ranuilla ja wingseillä, että saat tuollaisen kivan pehmeän pudotuksen miestenmaailmaan :)
Sinun pitäisi kutsua kaikki pojat saunomaan yhes koos.
- Anonyymi
Myös palstakamu. Mutta teki sen firman pikkujouluissa jo. Kaikki innostuivat. Miestyökaverit.
- Anonyymi
Palstakamu on jo homosaunassa.
- Anonyymi
Puolitoista tuntia aikaa olla hommommomhommo ja sitten naisen viereen, 2.4.!
No mietin, että milloin kehtais höpistä niistä silleistä ja kuravesistä...mut liian hauskaa vielä...
- Anonyymi
Ai,mun kokemukseni miehistä on kyllä sellainen,että mihinkään ei saa selkeää vastausta.
Näää.. aika kevyttä..
- Kuule, disse. Mis sie tarviit oikein hyvää äijää? Täs siul on sellanen. 😉Disseisback kirjoitti:
Tuota... oon sun somefrendi...🙄
Liian tyttömäinen oot...sorppa...🙄Ai pahus! Unohdin..😅
Mutta kahvien tarjoamisesta et silti pääse liukenemaan. Sehän oli jo sovittu juttu, eikö? 😁
Tyttömäinen.. 😤 No menköön sekin tällä kertaa. - 1.4. sentään.. 🙃Xena-183 kirjoitti:
Ai pahus! Unohdin..😅
Mutta kahvien tarjoamisesta et silti pääse liukenemaan. Sehän oli jo sovittu juttu, eikö? 😁
Tyttömäinen.. 😤 No menköön sekin tällä kertaa. - 1.4. sentään.. 🙃Hihität kuitenkin siellä? Eikö se ole tyttömäistä? 🤔
Kahvit voi tarjota homokin, ei siinä mittään. Jopa rinkelillä...🤔
Noh mutta onneksi olkoon. Minusta se on kiva kun löysit sitten tämmöisen itsestäsi , ei minua kiinnostaa taas miehet, jotka on miehiin päin kallella. 😃
Nykyään somessa aprillipilat uppoaa ihmisiin aika hyvin...😁
Ai niin...
Aprillia, syö sitä silliä (muutkin kuin välis) ja juo kuravettä päälle. (Muutkin kuin simiti). 😄
Ootte niin ihania lutusia, höpönnöpöjä.,.varsinkin Rane...pus..😃- Anonyymi
Ei tuollaista aloitusta tee kun oikeasti sitä pähkäillyt. Se suussa mikä mielessä.
Keksitään Disse elokuvia.
Dissen seikkailut homohomomaassa
Disse ja kadonneen homouden metsästys
......
Hitsin hauska ketju😂😂😂
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Eiks ollut?... osalle tais mennä täysiään. 😁
Vitsi, vitsi.... nyt sitten aletaan perumaan. Taisi olla totta.
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi, vitsi.... nyt sitten aletaan perumaan. Taisi olla totta.
Ai homoksi rupeaminen? :oD Ei se taida ihan vaan rupeamalla onnistua. :oD
Disseisback kirjoitti:
Eiks ollut?... osalle tais mennä täysiään. 😁
Hiukkasen mietin sitä itse, että totta ollaan me naiset aika monimutkaisia😂 ettei olis mikään ihme…🤣
Haaveilija39 kirjoitti:
Hiukkasen mietin sitä itse, että totta ollaan me naiset aika monimutkaisia😂 ettei olis mikään ihme…🤣
No pitihän sitäkin korttia käyttää. :oD
Mutta ei taida onnistua seksuaalisuuden muutokset tuolleen vaan päättämällä? :oD Olkoot syyt mitä tahaansa. :oDDisseisback kirjoitti:
No pitihän sitäkin korttia käyttää. :oD
Mutta ei taida onnistua seksuaalisuuden muutokset tuolleen vaan päättämällä? :oD Olkoot syyt mitä tahaansa. :oDVoisin uskoa tuon, että siihen tangon nuolemiseen/imemiseen tarvitaan ripaus himoa. 😉😂 Muuten voi jättää aika kylmäksi.. puhumattakaan peppuseksistä.. Niinkö näin toiseen suuntaan..🤣 Mutta siis joo näin bissenä mun kannattaa varmaan olla hiljaa... 🙈 vaikka nämä huumoria onkin🤗 etten loukkaa ketään.
Haaveilija39 kirjoitti:
Voisin uskoa tuon, että siihen tangon nuolemiseen/imemiseen tarvitaan ripaus himoa. 😉😂 Muuten voi jättää aika kylmäksi.. puhumattakaan peppuseksistä.. Niinkö näin toiseen suuntaan..🤣 Mutta siis joo näin bissenä mun kannattaa varmaan olla hiljaa... 🙈 vaikka nämä huumoria onkin🤗 etten loukkaa ketään.
Niin, sä tarkoitat sitä vaatetankoa/naulakkoa? Joo, sen kanssa ois jo seksuaalisuuskokemus ehkä muuta kuin bisseäkin. 😄
Disseisback kirjoitti:
Niin, sä tarkoitat sitä vaatetankoa/naulakkoa? Joo, sen kanssa ois jo seksuaalisuuskokemus ehkä muuta kuin bisseäkin. 😄
Juu juu kyllä aina talvisin on vähän vaikeeta hallita tuota tankohimoa.. tuolla ulkona kun ei noit kannata hirveesti imeskellä.. muuten on huulet ruvella puhumattakaan kielestä🤣 niin ja jos nään ihan tankotanssiin soveltuvan tangon. Niin tanko saa kyytiä.👍🏼
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu juu kyllä aina talvisin on vähän vaikeeta hallita tuota tankohimoa.. tuolla ulkona kun ei noit kannata hirveesti imeskellä.. muuten on huulet ruvella puhumattakaan kielestä🤣 niin ja jos nään ihan tankotanssiin soveltuvan tangon. Niin tanko saa kyytiä.👍🏼
Joo, pakkasella huuruinen metallitanko voi houlutella kokeilemaan huurua kielellä, mutta kokemus pitkältä ajalta auttaa vimmassa. 😁
- Anonyymi
Ei onnistu ainakaan minulta enkä yritäkään.
- Anonyymi
Itse en muutu, en vaikka väkisin pitäisivät selibatiassa.. tämä on miehen kehittämä maailma, kuka vittu haluaisi olla nainen/heikko mies?
Ei kai homous tarkoittaisikaan naiseksi muuttumista tai heikkoa miestä.... Kyllä homotkin voivat olla ihan minkälaisia vaan...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei kai homous tarkoittaisikaan naiseksi muuttumista tai heikkoa miestä.... Kyllä homotkin voivat olla ihan minkälaisia vaan...
Sä olisit Suomi-version kypäräpäinen. Entä muut? 😂
https://www.youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw Anonyymi kirjoitti:
Sä olisit Suomi-version kypäräpäinen. Entä muut? 😂
https://www.youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cwMä voisin olla sellainen metsurimallinen tyyppi. :oD
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä voisin olla sellainen metsurimallinen tyyppi. :oD
Ihan totta joo!! Suomi versiossa olisi metsuri, ehkä kalastaja, nuohooja, ketä vielä...?
No, leikki leikkinä.
Villaget oli aikoinaan yks mun monista suosikeista. Ihan sama mitä ovat, en välitä.
- Anonyymi
Mites täällä hommostelu-puolella menee?
- Anonyymi
Päin pers.... ?
- Anonyymi
Ei ole mitään "naiset" ja "miehet" -asiaa. Riippuu täysin tapauksesta, persoonasta ja tyylistä mitä vastaillaan, miten vastataan, ja sekin on tärkeää kenelle ja missä tilanteessa vastaillaan. Erityisesti kieltäviä vastauksia perustellaan ja kieltävistä vastauksista erityisesti alkoholista kieltäytymistä selitellään. Mutta korostan edelleen tilannetta.
Tunnen ihmisiä kaikensorttisilla seksuaalisuuntaumisella ym. Heillä selitellään tai ei selitellä ihan samalla tavoin kuin edellä sanottu.
- Sheena - Anonyymi
Soita mosaiikki, David Coverdale ja Deep Purple BURN
https://www.youtube.com/watch?v=LCnebZnysmI
mutta jotenkin kuin olisi jotsin intuitiots tuoddskin pelijussa kuin toiset lukisivat ajatukset... tyttöjen kanssda joooooh - Anonyymi
Homoksi ei ryhdytä. Suuntautuminen muodostuu jo sikiövaiheessa, joten et voi siihen vaikuttaa.
- Anonyymi
Ei niin, muuta jotkut tulee kaapista vasta myöhemmin. .
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568