tää asia ei sinänsä ärsytä mut onha se ny huvittavaa ku ajaa auton tyhjälle parkkipaikalle joko kaupan pihaan tai muualle nii aina joku muu autoilija ajaa tietysti viereen ettei vaan auto jää yksin. tietysti ajaa sillee et tilaa on avata ovet mut sitä en tajuu miks aina ajetaa yksinäisen auton viereen. ei mun mielestä autot juttele toisille autoille. ja toine asia on se mitä oon huomannu nii liikentees ku ajaa 1 auto ja sitte perään tulee muutama auto lisää, nii miksei voi mennä ohitte jos esim on kiire. mutta ku jäädään sinne jonottaan tiellä minne kukin menee, että onko kyse samasta asiasta ettei haluta jättää yksin autoilevaa kuljettajaa yksin ajamaan että auton täytyy saada seuraa matkan ajan :D
viereen ajaminen
45
957
Vastaukset
- Anonyymi
joo musta kans tuntuu tolta et kiireet loppuu siihe jos näkee yksinäisen auton, ja sitte jäädää siihe sen yksinäisen auton seuraks sinne asti ku mennää eri suuntii.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aloituksen alkupuolisko, jätä joskus autosi mahdollisimman kauas kaupasta, niin juuri sinne perimmäiseen parkkiruutuun, jos vieläkin viereen ilmestyy muita autoja, niin ihme on. (kannattanee sitten jo panna merkille onko kyseessä aina samat autot)
Aloituksen jälkimäinen osa, sitä samaa olen itsekin ihmetellyt ja ole sellaisessa tilanteessa tarkkana, koska nykynäkemyksen mukaan tilanne näyttäisi olevan edellä ajavan syy ( alinopeus, ei riitä 80-alueella 86 km/h (GPS tai Navi) alkuunkaan, ehei. Kääntyessäsi SINUN pitää pitää huolta ettei takana ajava aja perääsi. STOP-merkki, kannattaako pysähtyä ollenkaan (jos poliisia ei näy) ? se pysähtyminen voidaan tulkita liikenteen haittaamiseksi. Liikennevalot ja niiden mukaan ajaminen on sitten jo ihan eri keskustelun aihe...- Anonyymi
Alinopeus on keksitty käsite. Jokaisen valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alinopeusrajoitus ilmoitetaan liikennemerkillä. Olen muutaman sellaisen nähnyt Saksan moottoriteillä yli 30 v sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylinopeus on myös keksitty käsite.
- Anonyymi
siihen on yksinkertasesti yks ja ainut syy ja se on läheisyydenkaipuu, olkoot sitte parkkipaikalla taikka liikentees nii aina on auto lähellä. ei suomalainen auto saa olla yksin missään aina täytyy olla autolle seuraa.
- Anonyymi
Höh, itse järjestyksen ihmisenä aina täytän parkkipaikat järjestyksessä. Ensin lähin ruutu, sitten sen viereinen ruutu jne. Itseäni harmittaa eniten juuri se, että parkkipaikalla tulisi ujuttaa oma auto kahden ison SUVin viereen ja siksi minusta parkkipaikat tulee täyttää järjestyksessä.
- Anonyymi
Olet taatusti toope NAINEN 💩🪓
- Anonyymi
se on sitä suomalaista perinnettä että ajetaan jonossa ja parkkipaikalla ajetaan yksinäisen auton viereen. ihan ku auto olis ihminen et kaipaa seuraa ettei oo yksinäine.
- Anonyymi
Tuo on tosi ärsyttävää. Yritän ajaa mahdollisimman väljään paikkaan ja monta kertaa autolle palatessa on siihe kuskin puolelle ajettu melkein auto kiinni lähes tyhjällä parkkipaikalla.
Kerran jäin autoon katsotaan millanen on ääliö joka tätä tekee. Nuo nuorehko ylipainoinen nainen sieltä saapui autolleen. Oli vielä täysin vinossa ruudussa. Vi**u autokouluun uudestaan tommoset.- Anonyymi
Tuossa juku esittikin kysymyksen, oliko parkkipaikkasi lähimpänä paikkaa johon olit menossa.
Jos oli niin joku muukin ajatteli että ajaa lähimpään paikkaan.
Myös joku muu voi vaikuttaa valintaan, kesäkuumalla varjoinen paikka, talvella vähiten lunta, tuulisella ilmalla suojainen paikka, jne.
- Anonyymi
kaikki ajaa miten haluaa, jos tykkää ajaa jonossa taikka jättää yksinäisen auton viereen parkkiin nii mikäs siinä. muaki se välillä huvittaa mut se on sitä läheisyydenkaipuuta ei voi muuta sanoo.
- Anonyymi
Nuo viereen ajavat ovat niitä samoja fitun runkkareita jotka ajavat toisten takapuskureissa kiinni.
- Anonyymi
mä parkkeerasin 2 ison SUVIN viereen ja aamulla herättyäni kaduin.
- Anonyymi
jos 9 kk.den kuluttua tulee testipyyntö isyystestiin ja kakaran saa se läskimpi niin huono juttu..
- Anonyymi
Varsinkin naiset harrastavat tuollaista toimintaa, vaikka olisi viiden hehtaarin alue, niin aina he löytävät sen yksinäisen auton, ja sitten on ajettava niin lähelle että juuri ja juuri pääsevät autostaan pois.
- Anonyymi
Se on epävarmaa että "saako tähän parkkeerata" joten on turvallisempaa jättää auto sinne missä muutkin. Eihän sitä suomalainen sen vertaa voi olla itsenäinen että muistaisi ajokoulun opetuksia ja soveltaisi niitä itsenäisesti.
Joukossa on turvallisempaa, lauman mukana vaikka rotkoon. - Anonyymi
Jep ja kuskinpuoleiset ovet vastakkain. Ratissa yli satakiloinen bimbo siiderivalas.
- Anonyymi
siinäpä hienon auton omistaja on ihmeissään kun punto ajaa viereen ja ovet kolahtaa kylkeen.
mun kaveri o narsisti autojen suhteen.se ajaa autosa aina parkkipaikan nurkkaan että ei vaan sattus mitään. sitten sen autoo pitää pihalla kattoo porukas päivä ja kehua sitä. lähes päivittäin näin.
sitten sen kesä auto...voitte arvata miten sitä silitellään...huoh.. - Anonyymi
Just noin se menee!
Sattumus jonkun vuoden takaa:
- Käväisin kaupassa (Nantalin S-market) (ei ollut silloin läpi yön aiki) just tovi ennen sulkemsaikaa ja jätin lähemmäksi R:ää kun piti siellä vielä poiketa. Isolla parkkipaikalla oli poikkeuksellisesti vähemmän kuin 10 autoa ja oman kiesin lähimailla ei yhden yhtä.
- Kun tulin kaupasta, kaksi tyttöä vielä kiireesti tulossa kauppaan ja parkkiin aivan kiinni omaa kiesiä ja niinhön siinä ovi kopsahtaa autoni kylkilistaan, tuurilla.
Piti siinä tytöille käsia levitellen ihmetellä, miksi ihmeessä pitää ajaa ahtaasti typötyhjällä parkkipaikalla. Havahtui kuski itsekin siihen; jostain sellainen piintymä suomalaisiin on iskostunut. - Anonyymi
Sama koskee yleisten tilojen pukuhuoneita, tyhjää täynnä ja valitaan varatun viereinen.
- Anonyymi
Sama homma uimahallin pukukaapeissa. Kun valkkaa sellaisen kaapin missä ei ole ketään vieressä, niin jo on takaisin tullessa joku haiseva tyyppi vieressä pukemassa. Vaikka muualla olisi tilaa.
- Anonyymi
eipä se muakaa mitenkää haittaa mut onpaha autolla seuraa ettei tarvii yksin ajella taikka olla parkis möllöttää yksin :D
- Anonyymi
ajelin eilen illalla töistä kotio ja huomasin että takaa tulee auto, no siinä sitte luulin että ohi menee ku ajaa ihan peräs kiinni. eiköhän tää auto sitte jääny mun perään kiinni sinne asti ku menin eri suuntaa. halus kai jäädä pitään mun autolle seuraa :D
- Anonyymi
Näin hölmöt tekevät. Jopa ruotsalaiset ymmärtävät jättää ruudun tai enemmän väliä, jos mahdollista.
Itse ratkaisen helposti asian. Jos joku munapää ajaa niin lähelle, vaikka tilaa olisi muuallakin, että kulkemiseni estyy tai hankaloituu, niin tökkäisen naskalilla oven tai renkaan rikki. Muistaa ajaneensa lähelle.
T: Audi-kurko - Anonyymi
eilen illalla ajoin erästä tietä niin semmonen auto jossa oli niikun pitkät päällä seuras 5 km ja en voinu taakse kattoo mistään peilistä ja se oli ihan puskuris kiinni, ajoin risteyksen vieres busdipysäkille ja päästin ohi. sitten lähin perään vaan ja huomasin kotona että olin seurannu sitä vastaavasti vahingos pitkät päällä.ei sekää oo peiliin vissii voinu kattel
- Anonyymi
Armeijan käyneet tietävät komennon "TÄYTETÄÄN OIKEIN".
Parkkiruuduissa viereen ajavat täyttävät oikein.- Anonyymi
Ja juuri armeijan käyneet karjuvat kovalla äänellä kiitos, kun käyvät lounaspaikassa. Huvittavaa häiriötä sekin.
- Anonyymi
Juuri näin. Järjestys pitää olla.
- Anonyymi
varmaa sentakia ajetaan jonossa ettei epäröi ajaako ylinopeutta, eli jonon ensimmäinen auto pitää hyvää vauhtia ja muut ajaa sen tahdissa.
- Anonyymi
onha se hauskaa ku autolla on seuraa. täällä ajetaan laumassa ja muualla maailmassa on omat tavansa.
- Anonyymi
Pienen auton viereen pysäköi aina joko paku tai iso suv. Yleensä vielä ruudun reunaan, että läski kuski pääsee ulos.
- Anonyymi
On teillä, reppanoilla, murheet, huh huh! Että kun ihan viereen pysäköi ison, pelottavan auton.
Keskust..., eiku jaaritelusta huomaa, että metsäsuomalaiset pelkäävät kaikkea muuta kuin oman napanöyhtänsä tonkimista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä, reppanoilla, murheet, huh huh! Että kun ihan viereen pysäköi ison, pelottavan auton.
Keskust..., eiku jaaritelusta huomaa, että metsäsuomalaiset pelkäävät kaikkea muuta kuin oman napanöyhtänsä tonkimista.Oo hiljaa eemeli!
- Anonyymi
Oikea tapa täyttää olisi alkaen kauimmaisesta ruudusta järjestyksessä ja autot samoin päin.
- Anonyymi
suomalainen autoilija pelkää olla yksin, nii sentakia pitää olla toisella autolla seuraa.
- Anonyymi
Case Laitila - Eura tieltä talvella 2024:
Tiellä on 80-kympin talvirajoitus ja kun edelle sattui reippaasti vetelevä rekka muuten hiljaisessa liikenteessä, jätin pikku hiljaa etäisyyttä useampi sata metriä. Kuin's ollakaan, Hinnerjoen jälkeen puskuriin liimautui naiskuski ja pysytteli siinä kilometritolkulla. Aikanaan kun suora avautui, aloin näpsyttelemään pikku hiljaa vakkarista nopeutta alaspäin. Taisi olla siinä 40-kympin kohdalla, kun eukko sai silmittömän raivarin ja valoja välkytellen ja torvea soittaen ja keskaria pitkää näytellen ajoi lopulta ohi.
Suivaantuminen oli ymmärrettävää, hän olisi niin mielellään ajellut puskurissani kiinni yhä edelleen ja vein sen ilon häneltä puolittain väkvaltaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Case Laitila - Eura tieltä talvella 2024:
Tiellä on 80-kympin talvirajoitus ja kun edelle sattui reippaasti vetelevä rekka muuten hiljaisessa liikenteessä, jätin pikku hiljaa etäisyyttä useampi sata metriä. Kuin's ollakaan, Hinnerjoen jälkeen puskuriin liimautui naiskuski ja pysytteli siinä kilometritolkulla. Aikanaan kun suora avautui, aloin näpsyttelemään pikku hiljaa vakkarista nopeutta alaspäin. Taisi olla siinä 40-kympin kohdalla, kun eukko sai silmittömän raivarin ja valoja välkytellen ja torvea soittaen ja keskaria pitkää näytellen ajoi lopulta ohi.
Suivaantuminen oli ymmärrettävää, hän olisi niin mielellään ajellut puskurissani kiinni yhä edelleen ja vein sen ilon häneltä puolittain väkvaltaisesti.mikäs siinä on jos haluaa perässä kulkea. ei siinä mun mielestä ongelmaa oo.
- Anonyymi
ei tää asia mua ainakaa ärsytä, paitsi sitte jos ajetaa nii lähelle ettei saa ovia auki. viereen saa kyllä tulla mutta sillee että pääsee autoon takasi.
- Anonyymi
eipä se mulle mitää ongelmia aiheuta jos haluaa peräs tulla nii tulkoot.
- Anonyymi
"jos haluaa peräs tulla nii tulkoot."
Paitsi että liian lähellä ajava rikkoo tieliikenneasetusta, hän myös aiheuttaa vaaraa edellä ajavalle pitämällä turvaväliä liian pienenä.
Yleisesti ottaen *itutuksen aihe nro 1 suomalaisessa tieliikenteessä on tutkimuksien mukaan olleet juurikin nämä takapuskurisa kiinni roikkuvat *erskärpäset.
IS
>>Maanteiden ärsyttäjä numero yksi: Perässäroikkuja<<
- Anonyymi
se ketä viereen ajaa parkkipaikalla nii se tekee oikein
- Anonyymi
"se ketä viereen ajaa parkkipaikalla nii se tekee oikein"
- Osaatkos mitenkään perustella hassunhauskaa heittoasi.
Annas kun arvaan: Armeijassa opetettiin "täyttämään oikein" ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484