Frofeetta Joelin ennustus tästä ajasta.

Anonyymi-ap

‭Apostolien teot 2:14-24 FB38‬
[14] Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne. [15] Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä. [16] Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta: [17] 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat. [18] Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat. [19] Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita. [20] Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen. [21] Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.' [22] Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte, [23] hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte. [24] Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.

https://bible.com/bible/365/act.2.14-24.FB38

34

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämme vuotta 2024, emmekä edes tiedä kuka on Raamatun tarinat kirjoittanut. Voimme pääpiirteittäin poimia niistä filosofisia, iättömiä mietteitä ja opetuksia, mutta ei niillä tarinoilla historiaa todisteta.

      • Anonyymi

        Ja tuo edellä oleva 'Jumalan ennalta määräämä' Jeesuksen kidutusjuttu on taas niin suoraan syvältä tulivuoren uumenista, että jos 'Herran päivä' on Paavalin ennustama, niin sitten on jo koko valta juutalaisilla maailmanhallituksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo edellä oleva 'Jumalan ennalta määräämä' Jeesuksen kidutusjuttu on taas niin suoraan syvältä tulivuoren uumenista, että jos 'Herran päivä' on Paavalin ennustama, niin sitten on jo koko valta juutalaisilla maailmanhallituksena.

        Ja sehän riippuu siitä onnistuvatko juutalaiset upottamaan kristinuskon ja islamin omilla väärennöksillään ja valheillaan niin, että kristuskultin myötä uppoaa myös Jeesus julistamakseen käskemällä taivasten valtakunnan evankeliumilla, minkä päälle uskovaiset tänä päivä sylkevät, kun siitä puhunkin, koska joutuisivat ilmaisen armon vaihtamaan vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sehän riippuu siitä onnistuvatko juutalaiset upottamaan kristinuskon ja islamin omilla väärennöksillään ja valheillaan niin, että kristuskultin myötä uppoaa myös Jeesus julistamakseen käskemällä taivasten valtakunnan evankeliumilla, minkä päälle uskovaiset tänä päivä sylkevät, kun siitä puhunkin, koska joutuisivat ilmaisen armon vaihtamaan vastuuseen.

        Raamattu on myös salaseurojen kirja, jossa numerot ovat kansainvälisiä koodeja, jolloin Raamattu viestintänä toimi erinomaisen hyvin Raamatun käännöksen avulla kaikkien maailman kielien ja kansojen välillä, kun maailmanvaltaa rakennettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on myös salaseurojen kirja, jossa numerot ovat kansainvälisiä koodeja, jolloin Raamattu viestintänä toimi erinomaisen hyvin Raamatun käännöksen avulla kaikkien maailman kielien ja kansojen välillä, kun maailmanvaltaa rakennettiin.

        Ei pidä unohtaa, että jo uuden maailma alussa, Paavali osasi hyvin itsevarmasti vuoden 50 paikkeilla jättää Raamattuun lauseen, että hän on ristiinnaulinnut koko maailman itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo edellä oleva 'Jumalan ennalta määräämä' Jeesuksen kidutusjuttu on taas niin suoraan syvältä tulivuoren uumenista, että jos 'Herran päivä' on Paavalin ennustama, niin sitten on jo koko valta juutalaisilla maailmanhallituksena.

        Tulet nähtävästi näkemään tämän mainostamasi "tulivuoren", ihan sisältä käsin, sillä niin harhaanjohtavia ja suorastaan sairaita ovat jorinasi.

        Ilm. 20: 14.

        Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet nähtävästi näkemään tämän mainostamasi "tulivuoren", ihan sisältä käsin, sillä niin harhaanjohtavia ja suorastaan sairaita ovat jorinasi.

        Ilm. 20: 14.

        Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

        No, minä ole syytön siihen, että Raamattu väittää Mooseksen ja juutalaisten ja sitä kautta kristinuskon Jumalan okevan tulivuori. Hetkinen niin poinin Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minä ole syytön siihen, että Raamattu väittää Mooseksen ja juutalaisten ja sitä kautta kristinuskon Jumalan okevan tulivuori. Hetkinen niin poinin Raamatusta.

        5.Mooseksen kirja ja Mooses puhuu:

        "4:10 mitä tapahtui sinä päivänä, jona seisoit Herran, sinun Jumalasi, edessä Hoorebilla, kun Herra sanoi minulle: 'Kokoa kansa, niin minä julistan heille sanani, että he oppisivat pelkäämään minua, niin kauan kuin elävät maan päällä, ja opettaisivat lapsensakin siihen'.

        Ja te astuitte esille ja jäitte seisomaan vuoren juurelle, ja VUORI PALOI TULENA, joka loimusi sisimpään taivaaseen asti pimeyden ja synkkien pilvien keskellä.
        Ja HERRA PUHUI TEILLE TULEN KESKELTÄ.

        Sanat te kuulitte, mutta ette nähneet hänen muotoansa, kuulitte vain äänen. Ja hän ILMOITTI TEILLE LIITTONSA, jonka hän käski teidän pitää, nimittäin NE KYMMENEN KÄSKYSANAA; ja hän kirjoitti ne kahteen kivitauluun."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5.Mooseksen kirja ja Mooses puhuu:

        "4:10 mitä tapahtui sinä päivänä, jona seisoit Herran, sinun Jumalasi, edessä Hoorebilla, kun Herra sanoi minulle: 'Kokoa kansa, niin minä julistan heille sanani, että he oppisivat pelkäämään minua, niin kauan kuin elävät maan päällä, ja opettaisivat lapsensakin siihen'.

        Ja te astuitte esille ja jäitte seisomaan vuoren juurelle, ja VUORI PALOI TULENA, joka loimusi sisimpään taivaaseen asti pimeyden ja synkkien pilvien keskellä.
        Ja HERRA PUHUI TEILLE TULEN KESKELTÄ.

        Sanat te kuulitte, mutta ette nähneet hänen muotoansa, kuulitte vain äänen. Ja hän ILMOITTI TEILLE LIITTONSA, jonka hän käski teidän pitää, nimittäin NE KYMMENEN KÄSKYSANAA; ja hän kirjoitti ne kahteen kivitauluun."

        Ja määräykset ja käskyt tulevat suoraan tulivuoren uumenista. Jeesuksen tappamiskäsky löytyy 5.Moos.13 - ja yhtälailla tulivuorijumala Jahven määräys tappaa ihmeidentekijä, joka houkuttelee toisen Jumalan luo, kun Jeesus houkutteli taivasten valtakunnan Isä Jumalan.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • "] Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita. "

      Tuo kuulostaa ihan nykyaikaiselta sodalta. Ohjusisku?

      • Anonyymi

        Jeesus puhuu lopunajoista mm,

        Matt. 24: 3 --->

        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
        10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus puhuu lopunajoista mm,

        Matt. 24: 3 --->

        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
        10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

        Miksi lopetit kopioinnin kesken?!

        "24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi (- kyseessä on Jeesuksen käskemä taivasten valtakunnan evankeliumi, eikä Paavalin syntievankeliumi -) pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        24:15 Kun te siis näette HÄVITYKSEN KAUHISTUKSEN, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;

        Kun juutalaiset tekivät opillaan Jeesuksesta teurastetun uhrilampaan tosi Jumalana, kyseessä on Jeesuksen julistamaksi käskemän taivasten valtakunnan hyvä isä Jumala, Israelin Jumala, joka kielsi viattoman veren vuodatuksen. Kun juutalaiset saivat tämän kristinuskona markkinoille, he lopettivat itse uhraamisen, koska Jeesusta kirottuna tosi Jumalana seuraamalla uskovaiset päätyvät juutalaisten Jumalan tulivuorenumeniin (1,Kor.1:13),

        Danielin kirjan mukaan kun juutalaiset lopettavat uhraamisen, niin temppelissä on hävityksen kauhistus - nyt siellä on kristinuskona Jeesus Kristus nimeen tosi Jumalana itse Israelin Jumala kirottuna ja teurastettuna uhrina (1.Kor.5:7 ja Gal.3,13).
        Israelilaisten Jumala oli eri kuin juutalaisten Jumala, ja sen vuoksi tämä Jeesuksen lause.

        "24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lopetit kopioinnin kesken?!

        "24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi (- kyseessä on Jeesuksen käskemä taivasten valtakunnan evankeliumi, eikä Paavalin syntievankeliumi -) pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        24:15 Kun te siis näette HÄVITYKSEN KAUHISTUKSEN, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;

        Kun juutalaiset tekivät opillaan Jeesuksesta teurastetun uhrilampaan tosi Jumalana, kyseessä on Jeesuksen julistamaksi käskemän taivasten valtakunnan hyvä isä Jumala, Israelin Jumala, joka kielsi viattoman veren vuodatuksen. Kun juutalaiset saivat tämän kristinuskona markkinoille, he lopettivat itse uhraamisen, koska Jeesusta kirottuna tosi Jumalana seuraamalla uskovaiset päätyvät juutalaisten Jumalan tulivuorenumeniin (1,Kor.1:13),

        Danielin kirjan mukaan kun juutalaiset lopettavat uhraamisen, niin temppelissä on hävityksen kauhistus - nyt siellä on kristinuskona Jeesus Kristus nimeen tosi Jumalana itse Israelin Jumala kirottuna ja teurastettuna uhrina (1.Kor.5:7 ja Gal.3,13).
        Israelilaisten Jumala oli eri kuin juutalaisten Jumala, ja sen vuoksi tämä Jeesuksen lause.

        "24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille"

        Niin, että lähtekäähän kälppimään vuorille juutalaisten opilla Jeesuksesta kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana tosi Jumalana omien pahojen tekojenne puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että lähtekäähän kälppimään vuorille juutalaisten opilla Jeesuksesta kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana tosi Jumalana omien pahojen tekojenne puolesta.

        Olette palvoneet turmion iljetystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette palvoneet turmion iljetystä.

        " Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Lut kirkko on käsittänyt väärin tämän Jeesuksen ennustuksen ja yrittää kastamalla tehdä ihmisistä opetuslapsia.
        Jeesushan käski SAARNAAMAAN evankeliumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette palvoneet turmion iljetystä.

        Millä opilla olette Raamatun mukaan Jahve tulivuoren uhreja juutalaisten puolesta, kun Jahve määräsi 2.Moos.13 esikoispojat surmattavaksi.

        Löytyy Gal.3:13 ja 1.Kor.3:13.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Lut kirkko on käsittänyt väärin tämän Jeesuksen ennustuksen ja yrittää kastamalla tehdä ihmisistä opetuslapsia.
        Jeesushan käski SAARNAAMAAN evankeliumia.

        Ei kirkon oppi juutalaisena kristinuskona liity mitenkään Jeesuksen julistamaksi käskemään evankeliumiin, jossa hyvänä isä Jumalana on Israelin Jumala, joka juutalaisen opilla on se kirottu ja teurastettu uhrilammas Jeesuksen nimeen juutalaisten tulivuorijumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirkon oppi juutalaisena kristinuskona liity mitenkään Jeesuksen julistamaksi käskemään evankeliumiin, jossa hyvänä isä Jumalana on Israelin Jumala, joka juutalaisen opilla on se kirottu ja teurastettu uhrilammas Jeesuksen nimeen juutalaisten tulivuorijumalalle.

        Augsburgin tunnustus: Kristus, tosi Jumala, on ristiinnaulittu uhri lepyttämään vihaisen Jumalan vihan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Augsburgin tunnustus: Kristus, tosi Jumala, on ristiinnaulittu uhri lepyttämään vihaisen Jumalan vihan.

        Ja tulivuorijumalan viha syntyi, kun Jeesus houkutteli toisen Jumalan luo (5.Moos.13). Ja Paavali kertoo Raamatussa palvelleensa isiensä - juutalaisten, ei israelilaisten - Jumalaa, kun teki kristinuskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tulivuorijumalan viha syntyi, kun Jeesus houkutteli toisen Jumalan luo (5.Moos.13). Ja Paavali kertoo Raamatussa palvelleensa isiensä - juutalaisten, ei israelilaisten - Jumalaa, kun teki kristinuskon.

        Koko synti-käsitekin liittyy vain tulivuorijumalaan, joka sillä kiristää viattomia uhreja, ei Jeesuksen opettamaan Israelin Jumalaan, joka kielsi viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko synti-käsitekin liittyy vain tulivuorijumalaan, joka sillä kiristää viattomia uhreja, ei Jeesuksen opettamaan Israelin Jumalaan, joka kielsi viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7).

        Teillä on mennyt koko Raamatun tarina ihan sekaisin, kun ette tajua, että siinä on kaksi Jumalaa - uhri ja uhrilahjan saaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on mennyt koko Raamatun tarina ihan sekaisin, kun ette tajua, että siinä on kaksi Jumalaa - uhri ja uhrilahjan saaja.

        Ja se Jumala joka uskonnossa saa tosi Jumalan uhrikseen Jeesuksen nimellä, on VT:sta kuningas Salomon Jumala, joka syntikiristyksin keräsi kansalta 666 talenttia kultaa Jahven uhriksi määräämien lasten hengen säästämisestä. Kyseessä on ilmestyskirja 13. luvun puhuva Pedon kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se Jumala joka uskonnossa saa tosi Jumalan uhrikseen Jeesuksen nimellä, on VT:sta kuningas Salomon Jumala, joka syntikiristyksin keräsi kansalta 666 talenttia kultaa Jahven uhriksi määräämien lasten hengen säästämisestä. Kyseessä on ilmestyskirja 13. luvun puhuva Pedon kuva.

        Ja sana 'synti' liittyy vain kiristämiseen - kristinuskossa Jeesuksen uhraamisen palvontana Jumalana, niin että juutalaiset saivat oman Jumalansa Israelin Jumalan tilalle väittäen sitö Israelin Jumalaksi, mihin sitten perustuvat niin kristinusko kuin islamkin, ja näiden kaikki maahdolliset uskontovariaatiot. Jahve on sama kuin Jehova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sana 'synti' liittyy vain kiristämiseen - kristinuskossa Jeesuksen uhraamisen palvontana Jumalana, niin että juutalaiset saivat oman Jumalansa Israelin Jumalan tilalle väittäen sitö Israelin Jumalaksi, mihin sitten perustuvat niin kristinusko kuin islamkin, ja näiden kaikki maahdolliset uskontovariaatiot. Jahve on sama kuin Jehova.

        Ja näin saivat juutalaiset 2000 vuoden ajaksi ihmiset palvomaan paholaista jumalanaan, millä on sitten luotu meidän globaali maailmamme. Kyse ei ole vain uskonnosta.

        Tarkoittaa sitä, että Euroopan valtioiden rajat pois, niin että pystyttiin ostamaan poliitikot ja hallitukset sekä myymään mitään tietämättömät kansalaiset tekemällä haluttuja päätöksiä niin, että vain tahavalta pääsi sanelemaan uhreiksi jotuneiden verovarojen siirroista omiin taskuihinsa.

        Oliko sen ilmastosynnin hinta peräti 8 miljardia euroa vai enemmän?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin saivat juutalaiset 2000 vuoden ajaksi ihmiset palvomaan paholaista jumalanaan, millä on sitten luotu meidän globaali maailmamme. Kyse ei ole vain uskonnosta.

        Tarkoittaa sitä, että Euroopan valtioiden rajat pois, niin että pystyttiin ostamaan poliitikot ja hallitukset sekä myymään mitään tietämättömät kansalaiset tekemällä haluttuja päätöksiä niin, että vain tahavalta pääsi sanelemaan uhreiksi jotuneiden verovarojen siirroista omiin taskuihinsa.

        Oliko sen ilmastosynnin hinta peräti 8 miljardia euroa vai enemmän?!

        Tarkistettu. Siinä suuruusluokassa. Ne voivat nyt keksiä meille ihan minkä tahansa synnin korvattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistettu. Siinä suuruusluokassa. Ne voivat nyt keksiä meille ihan minkä tahansa synnin korvattavaksi.

        Ja tästä syystä on nyt leikattava kaikista pienimmän toimeentulon omaavien tuista, joka verojen keruu on demokraattisessa hyvinvointiyhteiskunnassa kerätty aikaisemmin yhteisen ja tasa-arvoisemman elämän arvona, eikä sijoittajien taskuihin.


    • Anonyymi

      Elämme myös kuningatar Esterin aikoja kun USA ja maailma epäröivät auttaa Israelia. Myös Ester oli epäröivällä kannalla auttaako juutalaista kansaa ja Mordokai vastasi hänelle ...

      ¨13 käski Mordokai vastata Esterille: "Älä luulekaan, että sinä, kun olet kuninkaan linnassa, yksin kaikista juutalaisista pelastut.
      14 Jos sinä tänä aikana olet vaiti, tulee apu ja pelastus juutalaisille muualta, mutta sinä ja sinun isäsi perhe tuhoudutte. Kuka tietää, etkö sinä juuri tällaista aikaa varten ole päässyt kuninkaalliseen arvoon?""


      Juutalaisille tulee pelastus joka tapauksessa auttaako USA Israelia vai ei ja voi USAta ja maailmaa jos se apu täytyy tullakin Israelille muualta.

    • Anonyymi

      Vapaamuurarit kirkossa ovat saatanan asialla..

    • Anonyymi

      FROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Taas joku luuserihihhuli, joka ei osaa kirjoittaa!!!!!!!!

    • Anonyymi

      eesus anaaliseksiin voi kuulua Jeesus anaaliyhdyntää tai peräaukon stimulointia huulilla, kielellä, sormilla tai esineillä. Jotkut voivat työntää kielensä partnerin peräaukon sisään. Yhtä tai useampaa sormea voidaan käyttää peräsuolen seinämien tunnustelemiseen. Tällöin voidaan stimuloida myös G-pistettä tai häpykieltä, jotka sijaitsevat naisella aivan peräsuolen seinämän takana.
      Siittimen työntämisessä peräsuoleen vaikeinta on terskan saaminen sisään. Sen jälkeen siittimen varsi menee sisään helposti. Vastaanottava osapuoli voi tällöin tuntea voimakasta ulostamisen tarvetta peräsuolen venyessä. Jotkut kokevat tämän aluksi epämiellyttävänä, mutta tunteeseen voi tottua ja jopa oppia nauttimaan siitä.Yhdynnässä sekä sormea ja esineitä käytettäessä käytetään usein liukuvoidetta kitkan ja vaurioiden vähentämiseksi. Liukuvoiteita sekä Jeesus anaaliseksiin tarkoitettuja seksivälineitä kuten Jeesus anaalitappeja myydään esimerkiksi erotiikkaliikkeissä. Jeesusanaaliyhdynnän voi suorittaa eri asennoissa. Sulkijalihas on helpointa rentouttaa makaamalla selällään jalat levitettyinä tai polvet koukussa rintakehän yllä. Takapuolen alle voi tällöin sijoittaa myös tyynyn. Myös niin sanotussa koira-asennossa ja kylkiasennossa voidaan saavuttaa rentous. Miehen päällä istumalla sen sijaan pakarat jännittyvät, jolloin sulkijalihaskin voi jännittyä.

    • Anonyymi

      "Juutalaisille tulee pelastus joka tapauksessa auttaako USA Israelia vai ei ja voi USAta ja maailmaa jos se apu täytyy tullakin Israelille muualta."

      Tällöin voi USAta ja länsimaista maailmaa kun itse joutuvat tuhoutumaan!

    • Anonyymi

      USAssa muutenkin taitaa nykyään olla aikamoinen joukko toimijoita, jotka jo nyt vapisevat pelosta, sillä ...

      "MSNBC esitteli Trumpin seuraavan hallinnon mahdollisen oikeusministerin. Nimi on Kash Patel. Hän on uhannut kaivaa esiin 2020 vaaleihin liittyvään "salaliittoon" osallistuneet ihmiset sekä hallinnosta että mediasta."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe